Paras optikkoliike kokkolassa

Likinäkönen

Kun nyt tossa toisessa ketjussa on sanottu mielipiteet huonoista optikoista, niin laitetaas lista parhaista optikkoliikkeistä.
Mihin järjestykseen laittasit nämä liikkeet:
Näkömestari
Instrumetarium
Nissen
Specksawers
Kokkolan Optiikka Oy
Optivil Oy
Silmäasema
Kellosepänliike Koru-Quartz
Paras palvelu, henkilökunta ja hinnoittelu
Ja kehua saa.

41

6460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaitsu 65

      Nissen
      Kokkolan optiikka
      Instrumentarium
      koru-quartz
      silmäasema
      näkömestari
      specsavers
      en oo kuullutkaan optivil?

      Tossa toisessa ketjussa haukuttiin Nisseniä, mutta olin itse paikalla kun tapaus sattui ja asia ei todellakaan ollut, kuten kirjoittaja asian toi esille!
      Kyllä se huono käytös oli ihan 99 prosenttisesti asiakkaan huonoa käytöstä. Uskomatonta, että kehtas vielä haukkua täällä. Meitä on moneen junaan..
      Itsekin olen joutunut perusturvan lapulla joskus hankkiin lasit ja olen kyllä saanut ihan tosi hyvää palvelua Nisseniltä. Ei ole tullut mieleen ,että köyhiä kyykytettäisi. Tosin nyt hävettää tuon toisen ketjun aloittajan käytös niin,etten tiedä kehtaanko mennä enää Nissenille. Joka tapauksessa Nissenin optikko on ainut, joka mulle on onnistunut saamaan sellaiset lasit, että niillä näkeekin. On ollut myös kohtelias.

      Näkömestarista ja instrusta ja specsaversista on kokemusta. Ei kauheesti moittimistakaan, paitsi, että en nähnyt millään näistälaseista kunnolla. Lisäksi pari noista oli vielä kalliimpia kuin muut.

      • arviohan tuokin

        Tottakait olit paikalla, kun se on sun liike... en silti tokikaan epäile objektiivisuuttasi, kun sait rankattua itsesi listan ykköseksi...;)


      • Softis
        arviohan tuokin kirjoitti:

        Tottakait olit paikalla, kun se on sun liike... en silti tokikaan epäile objektiivisuuttasi, kun sait rankattua itsesi listan ykköseksi...;)

        Mikä sun liike? Eiks tossa nyt nimenomaan kysytty mistä tykkää. jos jostain tykkää niin tottakai siellä silloin käy!


      • likinäköinen
        Softis kirjoitti:

        Mikä sun liike? Eiks tossa nyt nimenomaan kysytty mistä tykkää. jos jostain tykkää niin tottakai siellä silloin käy!

        Hei häloo sä käyt siellä, ku sä oot siellä töissä...peelo..


      • softis
        likinäköinen kirjoitti:

        Hei häloo sä käyt siellä, ku sä oot siellä töissä...peelo..

        Ai pestasitko mut mun tekstin perusteella. Täytyy sit varmaan ilmottaa työkkäriin, et duuni on nyt saatu.


      • tuntevat sut
        softis kirjoitti:

        Ai pestasitko mut mun tekstin perusteella. Täytyy sit varmaan ilmottaa työkkäriin, et duuni on nyt saatu.

        Voithan sä yrittää, mutta ei ne kuitenkaan usko että sä olisit töitä saanu..


    • kaitsu 65

      Tottakai mä rankkaan sen liikkeen listan ykköseksi, jossa oon saanut parasta palvelua ja parhaat lasit. Itelleni en ollut ostamassa laseja silloin kun tää tyyppi tuli huutaan vaan olin tuttavan makutuomarina. Ja kuten sanottu, muitakin olen kokeillut...

      • kokenut mies

        Mitä ne sun kokeilut tähän liittyy...tietääkö muuten muijas...


      • kokematon mies
        kokenut mies kirjoitti:

        Mitä ne sun kokeilut tähän liittyy...tietääkö muuten muijas...

        joo tietää! mutta on silti samaa mieltä


    • Kokemuksella...

      Voin suositella Instrua.
      Siellä homma toimii,uudenaikaiset laitteet näöntarkastuksessa/silmälääkärillä ja laadukkaat lasit ja pokat,tosin sitä saat,mitä ostat.Halvalla ei saa kuin paskaa tavaraa,eli on yhtäkuin specksawers.Siellä tuli kerran erehdyttyä lasit ostamaan mutta oli ekat ja viimeiset.
      Laatua jos haluat ja asiantuntevaa,luotettavaa palvelua ja olet siitä kohtuuhinnan valmis maksamaan,on valinta selvä.

      • Silmälasikäärme

        Instrukin ihan ok, mitä laatuun tulee. Itse olen käynyt jo 7 vuoden ajan Nissenillä ja olen aina saanut hyvää palvelua, edullisen tarjouksen ja mieleiset lasit. Voin suositella!


    • Toimistotyttö 2

      mä olen muuttanut Hesasta ja kävin siellä Keopsissa. Se oli hyvä, mutta täällä oon piilarit hommannut Nisseniltä ja työlasit myös. Tykkäsin kovasti ja hintatasokin oli selvästi Keopsia edullisempi.

    • pilkkijä

      Nissen on ihan ykkönen Kokkolassa. Muista ok on kallentorin liike ja näkömestari ja instrukin.

    • sissi

      Nissen, voin suositella!
      instru
      silmäasema kokkolan optiikka
      koruquartz
      muista ei mitään hajua

    • firman asialla

      Tänne on nyt sitte vissiin kirjotellu kaikki Nissenin työntekijätkin.... ;) ..uskoo kuka tahtoo...

      • duunari 62

        En oo minäkään Nissenillä töissä, tosin tollanen siisti sisähomma kiinnostais, mutta ei oo mulla oikeita kouluja käytynä. Sanoisin silti, että parasta optikkoliikettä en osaa sanoa, kun en oo kaikissa käynyt, mutta Näkömestarilla ja Silmäasemalla oon käynyt ja ostanut joskus monetkin lasit Näkömestarilta. Viime vuonna kokeilin Nisseniä kun siellä oli hyvät tarjoukset ja ne lasit on nytkin päässä. Hyvin näkyy! Asiakaspalvelu oli Nissenillä ainakin mulle tosi hyvää. Luin ton toisenkin ketjun, mutta en taida olla niin tyhmä, että uskoisin sen ihan tältä istumalta todeksi.


    • mussukka

      Nissen! Tykkäsin erityisesti optikon palvelusta ja oli ihan ok myyjätkin.

      • silmät kirkkaana

        Millastahan palvelua mussukka optikolta sai...tuliko joka silmä tarkastettua...


      • mussukka
        silmät kirkkaana kirjoitti:

        Millastahan palvelua mussukka optikolta sai...tuliko joka silmä tarkastettua...

        ei ihan. HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA! Onko sulla vaikeeta ymmärtää suomea vai.. Mee keskusteleen näistä alapään jutuista vaikka haka-pubiin. Oon kuullut, että sulla vois olla siellä vientiä. Jätä nää korkeemmat aivotoiminnot meille muille, niin pääset ittekki helpommalla


    • elanto eki

      kallentorin liike
      instru
      nissen
      näkömestari
      silmäasema
      specsavers

    • väinö 5

      Nissen


      Instru
      silmäasema
      näkömestari
      kokkolan optiikka
      muut ei ole optikkoliikkeitä?!

    • rillipää 2

      Nissen, ehdottomasti paras.
      instru
      silmäasema
      muista ei ole kokemusta.
      Ällöttävää, että joku pilaa kaikki tällaiset normaalit keskustelut joillain alapään heitoilla. Hakeudu hoitoon.

    • tiihonen

      näkömestarin pitäisi olla hyvä kun se on kallis.
      nisseniltä saa hyvät lasit ja hyvää palvelua kohtuu hinnalla
      specsavers on "halpa " ja huono

    • Nissen orjako

      Onko se työpaikkakiusaamita, jos pomo pakottaa kirjoittamaan VAPAA-AJALLA tälle palstalle ja kehumaan Nisseniä ?

    • minerva ja taru

      haetaan kaverin kans piilarit aina nisseniltä
      kokkolan optiikassa hyviä kehyksiä
      en oo käynyt muissa

    • aurinkolasihemmo

      Ajattelin suositella Silmäasemaa, kun sieltä saa bonustakin, mutta taidanpa käydä kattomassa Nissenillä tarjousta, kun kuuluu olevan hyvä paikka- Kerran jo yritin siellä käydä, mutta oli niin paljon muitakin, etten jaksanut jäädä ootteleen. Ihmeen pienet tilat kun aattelee kuinka paljon siellä pörrää väkee. Mulla ei oo kokemusta muista kuin Siulmäasemasta. Se on ok!

    • tehdasjätkä

      Ei kai kukaan niin paljon omasta työpaikasta tykkää, että istuu kirjottamassa siitä koko ajan. Olen samaa mieltä Nissen on hyvä. Tykkään molemmista optikoista ja myyjätytöt on nättejä ja ammattitaitoisia. Instru on myös hyvä.

      • TOSIrealisti Kokkola

        En voi ymmärtää, että joku yleensäkään tarvitsee jotain optikkoliikettä.
        Nykytekniikalla pystytään lähes jokaisen näkö korjaamaan leikkauksin.
        Siis Optikot ja sen myötä silmälasit, puhumattakaan aurinkolaseista ovat mennyttä "kamaa"...
        Aurinkolaseista puhuen. Jos niitä ihminen tarvitsisi, niin vauvat syntyisivät lasit päässään...


      • Fakta homma
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        En voi ymmärtää, että joku yleensäkään tarvitsee jotain optikkoliikettä.
        Nykytekniikalla pystytään lähes jokaisen näkö korjaamaan leikkauksin.
        Siis Optikot ja sen myötä silmälasit, puhumattakaan aurinkolaseista ovat mennyttä "kamaa"...
        Aurinkolaseista puhuen. Jos niitä ihminen tarvitsisi, niin vauvat syntyisivät lasit päässään...

        En tiedä ymmärrätkö selittämälläkään, mutta jokainen ihminen tarvitsee lasit jossain elämänsä vaiheessa. Silmäleikkaus ei todellakaan ole riskitön vaihtoehto, eikä sen lopputulos läheskään aina tarkoita, etteikö laseja silti tarvitsisi. Optikot ja silmälasit eivät todellakaan ole mennyttä kamaa. Kirjoituksestasi päätellen et vain ole vielä tullut siihen ikään, kun kädet eivät vain riitä pitämään lehteä niin kaukana että lukea näkisi. Eivät kaikki hanki tekohampaitakaan, vaikka monesti olisi yksinkertaisempaa ja ehkä halvempaakin kuin vuosittaiset hammaslääkärikäynnit. Mietipäs nyt miksi näin?! Tuo aurinkolasijuttu taas, no ei voi kauhalla ammentaa jos ei ole kuin lusikalla annettu. Jokaiselle aikuiselle kehityy kaihi ennenkuin ehtii 80v:ksi. Se johtuu auringon haitallisesta uv-valosta, jota nykyään on otsonikadosta johtuen entistä enemmän.. Ymmärsitköhän vai? Eihän ihminen synny lasitkaan päässä, mutta silti on ihmisiä, jotka eivät näe "mitään"ilman laseja.


      • TOSIrealisti Kokkola
        Fakta homma kirjoitti:

        En tiedä ymmärrätkö selittämälläkään, mutta jokainen ihminen tarvitsee lasit jossain elämänsä vaiheessa. Silmäleikkaus ei todellakaan ole riskitön vaihtoehto, eikä sen lopputulos läheskään aina tarkoita, etteikö laseja silti tarvitsisi. Optikot ja silmälasit eivät todellakaan ole mennyttä kamaa. Kirjoituksestasi päätellen et vain ole vielä tullut siihen ikään, kun kädet eivät vain riitä pitämään lehteä niin kaukana että lukea näkisi. Eivät kaikki hanki tekohampaitakaan, vaikka monesti olisi yksinkertaisempaa ja ehkä halvempaakin kuin vuosittaiset hammaslääkärikäynnit. Mietipäs nyt miksi näin?! Tuo aurinkolasijuttu taas, no ei voi kauhalla ammentaa jos ei ole kuin lusikalla annettu. Jokaiselle aikuiselle kehityy kaihi ennenkuin ehtii 80v:ksi. Se johtuu auringon haitallisesta uv-valosta, jota nykyään on otsonikadosta johtuen entistä enemmän.. Ymmärsitköhän vai? Eihän ihminen synny lasitkaan päässä, mutta silti on ihmisiä, jotka eivät näe "mitään"ilman laseja.

        Voi sinua raukkaa. "Fakta hommasi" ontuu ja pahoin. Taidat olla itse "optisella" alalla työläisenä, kun puolustelet ja mainostat noin "intohimoisesti"...
        Vuosi sitten edesmennyt 93-vuotias äitini ei koskaan tarvinnut silmälaseja puhumattakaan aurinkolaseista. Hän luki pienintäkin kirjoitettua tekstiä vielä kuolinvuoteellaan.
        Joten se siitä "tarpeesta ja kaihista"...!!!


      • Fakta homma
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Voi sinua raukkaa. "Fakta hommasi" ontuu ja pahoin. Taidat olla itse "optisella" alalla työläisenä, kun puolustelet ja mainostat noin "intohimoisesti"...
        Vuosi sitten edesmennyt 93-vuotias äitini ei koskaan tarvinnut silmälaseja puhumattakaan aurinkolaseista. Hän luki pienintäkin kirjoitettua tekstiä vielä kuolinvuoteellaan.
        Joten se siitä "tarpeesta ja kaihista"...!!!

        En ole optisella alalla, mutta lääketiedettä lukeneena tiedän miten ihminen toimii. Minunkin isoäitini eli vanhaksi ja näki lukea vielä vanhana miltei ilman laseja. Mutta se ei kerro siitä, millainen hänen näkönsä oli nuorena. On hyvin oletettavaa, että isoäitisi on ollut nuorena likinäköinen ja on ollut vaikeuksia nähdä kauas. Entisaikaan ei kuitenkaan ollut televisiota, eikä emännän hommissa esim. maatalossa tarvittu kauaksi näkemistä niin, että olisi laseja osannut kaivata. Eipä niitä ollut silloin vielä paljon saatavillakaan. Muistan isoäitini kertoneen, että hänen isänsä käytti markkinoilta ostamiaan laseja monia päällekkäin. Tällaisen likinäköisen lukulasitarve tulee myöhemmin ja et ehkä ole vain nähnyt isoäitiäsi ompelemassa tai lukemassa lehteä. Silloin laseja kyllä jo tuossa iässä tarvitaan. Toisaalta kaihin kehittyminen silmässä saa aikaiseksi ohimenevän "näön parantumisen" kun silmän linssin taitekerroin samentumisen takia muuttuu..
        Eipä ole tarvetta puolustella, kun en silmälääketiedettä edes lue, mutta tosirealistin pitäisi mielestäni olla selvillä tosielämän reaaliteeteistä, jotta tietää mistä puhuu.


      • tämä on realismia
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Voi sinua raukkaa. "Fakta hommasi" ontuu ja pahoin. Taidat olla itse "optisella" alalla työläisenä, kun puolustelet ja mainostat noin "intohimoisesti"...
        Vuosi sitten edesmennyt 93-vuotias äitini ei koskaan tarvinnut silmälaseja puhumattakaan aurinkolaseista. Hän luki pienintäkin kirjoitettua tekstiä vielä kuolinvuoteellaan.
        Joten se siitä "tarpeesta ja kaihista"...!!!

        tosiNOT-SOrealisti.... Hanki työ ja elämä ettei tarvitse netissä jatkuvasti roikkua ja toisten verorahoilla elellä! Good for your granny....


    • simasuu

      instru

    • minimies 4

      Tietenkin se joka on siinä kirjastoa vastapäätä.

    • neiti rillipää

      Nissen rules!

    • tittelintuure 2

      kyllä paras on näkömestari. tosin kallis se kyllä on. siellä on hyvä palvelu ja asiantu´ntevat myyjät. en oo nissenillä käynyt. instru ok, koru-quarts ok.

    • polkupyöräkerho

      Nissen tietysti!

    • Mies kokkolasta

      Kävin tänään nissenin optikolla kokkolassa hän tarkasti näköni ja oli todella ammattitaitoinen tämä nainen!!, kävi niin perusteellisesti läpi näköni että meinasin hermostua heh.. Jos vertaa kahteen aiempaan liikkeeseen joissa olen asioinut niin hän oli selvästi huolellisempi, ei jättänyt mitään sattuman varaan.. Kolmen viikon päästä saan lasit, kirjoitan sitten mitkä niistä tuli, hyvät vai huonot. Asiakas ystävällisyys oli ainakin minun kohdalla erittäin miellyttävää.

      • ksr

        No minkälaiset lasit tuli Nisseniltä?


    • gunth

      Nisseniltä tuli sellaiset lasit, että silmät meni ristiin. Sitten toiset olivat koht ok. Mutta koko prosessi kesti 8 vkoa.

    • Anonyymi

      Silmäasema viimeiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe