Tekniset Rauma konkurssiin pian??

saas nähdä

Mä luulen että kyseinen liike tekee pian konkan koska se meni muuttamaan niin huonoon paikkaan. entinen (Vapaa Valinta) Kun Valinnankin kauppias sanoi haastattelussa että kun tie etuphalta meno kiinni niin se oli menoa sit. konkurssi! Ihme että niin hyvä liike kun tekniset mäntynen muutti semmoiseen paikkaan! Oon muutaman kerran käynyt uusissa tiloissa ja oon ollut aina "yksin" ja viisi työntekijää kimpussa.

14

1971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takki_auki:9we

Expert on paras, tekninen on kallis kauppa.. olisi joku giganti joka on tunnettu ja suosittu yritys!:)

• raikku

tekniset on hyvä liike, järjetöntä maksaa sellaista vuokraa mitä keskustassa pyydettiin. ei pelkoa konkasta.

• 52

Lama iskee ja lujaa pian .. Lamaa ei nähtykä vielä,tulossa vast.. Konkkaan menee varmasti moni muukin !

• niinpä_niin

Nyt se on näemmä muuttanut Citymarketin yhteyteen Postin entisiin tiloihin. Vai onko sama myymälä olemassa vielä myös edeltävässä liiketilassa, en huomannut katsoa ajaessani ohi. Jos on jäänyt tyhjäksi edellinen liiketila, tiedä sitten mitä siihen suunnitellaan vai suunnitellaanko mitään.

• Satopää

Tiedä siitä mikä tulee mutta gigantin auto takapuolella eilen ovet auki

• niinpä_niin

No niin, sitähän on kaiketi odotettu Raumalle pidemmän aikaa!

• MaksavaAsiakas

Kyl nykyinen Cittarin yhteydessä oleva liikepaikka on parempi.

• Kasperkummitus

Ja motonetti rakennetaan siihen ferecentterin itäpuolella olevalle tyhjälle tontille.
      Varmaa tietoa, ettei tarvitse kaiken maailman änkyröiden olla heti piipittämässä..

• Kääntöpuoli

Ei tullut motonettiä ei

• RaumanUkko

Mnää ole Raumalaissi mnää mittää tierä.

• niinpä_niin

Onhan se sinänsä hyvä, jos uusia kauppaliikkeitä tulee. Sopivassa käytössä olevat liikekiinteistöthän näyttävät paremmilta kuin tyhjillään olevat liiketilat. Koskas se kauppakeskus mahtaa Raumalle tulla tyhjän Tarvontorin tilalle? Vai tuleeko koskaan? Siitähän taidetaan valittaa joka kerta...

• niinpä_niin

Maalikauppa on näemmä tullut Teknisten edeltäviin tiloihin Kairakadulle...

• Tekniset-firman

autoilla on tapana ajaa polkuppyöräilijöiden ja jajankulkijoiden pöölle - eiv-ät aikakaan liikennesäästöjen mukaan vistä -joten siiten liikkeeseen en mene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      307
      2989
    2. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      32
      1445
    3. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      85
      1433
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1322
    5. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      117
      1141
    6. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      941
    7. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      201
      923
    8. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      59
      874
    9. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      76
      862
    10. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      796
    Aihe