Motonet Rauma

ketjun_avaaja

13

2702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suposeppo

      Mis vaihees o? Joko o kivijalka valettu?

      • ketjun_avaaja

        Jaa-a, selviää kun käyt katsomassa!Ilmeisesti loppuvuodesta pitäisi valmistua. Runsas kuukausi sitten kun viimeksi kävin niin siellä ainakin raivailtiin tonttipaikkaa kyseisellä paikalla. *hymiö*


    • fyörtti

      Motonetin valikoimista ne joululahjat löytyy!

    • Raumalainen-

      Pyöräilen ohi siitä joka päivä ja tonttia siinä vielä raivataan tänäänkin ja kivee murskaavat. Meinasivatko että jouluksi kaupan saavat auki, No voipi olla jos virolaiset rakentaa kovaa tahtia.

      • Gives

        Ei neliön mallista kasettielementti pömpeliä kauan rakenneta.


    • ketjun_avaaja
    • DI.Til

      Jokos tästä on virallisesti tarkempaa tietoa, että milloin on avajaiset? Ajattelin vain, että jos aikoo päästä joulun markkinoille niin jotain mainosta pitäisi kai jo olla.

      • juujoo11

        Liikkeen seinässä on iso lakana, jossa todetaan että 8.12 aukeaa.

        Eräs paikallinen kilpailija mainostaa itseään jotenkin siten että "auton varaosakaupan ei kuulu olla markettitavaraa". Siihen jos vielä saisi kestävät perustelut, mutta ei taida saada. Samoja osia ne myy, paitsi että pienempi liike aina kallliimmalla. Itseäni Motonetin avaaminen ei juuri hetkauta. Ulkomailta tilaamalla saa valita osan merkin ja silti säästää vielä 50 % Motonetin hintoihin.


      • ketjun_avaaja
        juujoo11 kirjoitti:

        Liikkeen seinässä on iso lakana, jossa todetaan että 8.12 aukeaa.

        Eräs paikallinen kilpailija mainostaa itseään jotenkin siten että "auton varaosakaupan ei kuulu olla markettitavaraa". Siihen jos vielä saisi kestävät perustelut, mutta ei taida saada. Samoja osia ne myy, paitsi että pienempi liike aina kallliimmalla. Itseäni Motonetin avaaminen ei juuri hetkauta. Ulkomailta tilaamalla saa valita osan merkin ja silti säästää vielä 50 % Motonetin hintoihin.

        Eiköhän niillä Motonetin työntekijöillä ole riittävä tietotaso auton varaosien suhteen. Ainakin heillä, jotka niitä ojentavat asiakkaille sieltä noutopisteestä. Ja kyllähän kun kyseiseen myymälään haettiin työntekijöitä edellytettiin tietämystä autojen osista. Tosin ei se välttämättä kaikkea kerro...


      • juujoo11

        Mitä tietämistä osissa ylipäätään on? Motonetissä eivät yleensä pysty kertomaan varaosan merkkiä tiskillä. Kivijalkakaupassa kaikki on tilaustavaraa. Yhdessä ja samassa merkissä, mallissa ja vaihteisto-moottoricombossa voi olla käytetty neljän eri merkkisiä osia. Kivijalkakaupan myyjäkö sitten tietää mikä on se sopiva osa? Juu ei. Valmistajat muuttuvat ja hyllyssä on korkeintaan kahden merkkisiä. Toista se on meillä jotka tilaamma ulkomaisista nettikaupoista, joissa saattaa olla 20 eri merkkiä ja hintaa valittavana. Plus kaikki eri variaatiot. Kivajalkakaupat saavat syyttää itseään siitä että kauppa on siirtynyt nettiin. Vuosikymmeniä on tarjoiltu niukkuutta ja kiskurihintoja.


    • Työtön-kalastaja

      Veikkaan että jigejä joutuu tilamaan muualta jatkossakin, tuskin tulee kovin kummista kalastusosastoa.

    • jhgfjfuyfu

      juu olkaa onnellisia kakarat,varaosat halpenee .esimerkkinä voin kertoa mersun kytkinremontin hintaerosta Suomen tunnetu korjaamoketju vs yksityinen ammattimies joka tilaa osat saksasta:

      korjaamo-4500 euroa
      yksityisyrittäjä-1050 euroa ps. TÖINEEN!

      kaksoismassavauhtipyörällä.
      toinen esimerkki moottoripyöräkypärä:

      ovh Suomessa 700,saksassa 250

      Suomi on paska maa

    • Anonyymi

      No nii kävin Rauman motonetissa, olen käynyt usein ja saanut hyvää palvelua joten nyt petyin oli rillit unohtanut ja kysyin nuorelta naishenkilöltä apua ni tokas vain siin on ja hylly täynnä pulloi, kysyin missä ni ei näyttänyt ku sano vain ain siinä on...itse olen palvelualalla joten tiedän miten voi auttaa, hänellä ei ollut aikomustakaan auttaa, piti näyttää eri pulloi et tää vai , tää vai.....olis voinu sanoo et minkävärinen pullo, tosi ammattitaidoton, en ole koskaan ennen joutunut kirjoittamaan huonosta palvelusta ja oon sen 57v käyn kyllä vielä kaupassa ,mutta häneltä en palvelua enää pyydä, muut ovat ain iloisesti mua palvellu, ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe