24 naiset = TOSI RUMIA

Oletteko huomanneet?

Oletteko te huomanneet saman että jos menen ulos kaupungille tai terassille tai baariin tai vaikka vain salille ja harrastuksiin....niin keskimäärin kaikkialla on paljon kauniimpia naisia kuin suomi24 treffit palstalla kuvien perusteella.

Hypoteesi :

1) Panostaako nainen ulos mennessään enemmän huoliteltuun ja kauniiseen ulkonäköön, kuin laittaessaan itsestään kuvan treffiplastalle. Jos näin, niin miksi ihmeessä, sillä tilannehan pitäisi heidän osaltaan olla tasan päinvastoin.

2) Onko suomi24 treffipalstan naiset kaikki keskimääräistä rumempia ja siksi sinkuja, sillä koulutuksen puolestahan he ovat varmasti paljon keskimääräistä koulutetumpia.

Ja palstan johtopäätös ON...... mikä ?

14

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalainen

      Olen huomannut kaupungilla liikkuessani että kaduilla vastaantulevat naiset ja suomalaiset ylipäätään ovat kaikki kovin samantapaisia pallinaamoja. Suomalainen kasvojen rakenne on turpea (valitettavasti parempaakaan sanaa ei ole keksitty) josta esimerkkinä esim. Merja Tapola ja Johanna Tukiainen. Kaksoisleukaa tulee kovin helposti ja harvempi täällä törsää rahaa kasvojen nostamiseen ja kiristämiseen jos pääsevät veltostumaan vanhemmiten.

      Kuulun itse tuohon samaan sakkiin, että en tässä vain hauku, vaan totean.

      Tottakai ravintoloissa jne. pakkeloidaan se lärvi siihen kuntoon että jotkut saattavat näyttää mukamas hyvinkin kauniilta. Vähänkin asiaa tarkemmin ajattelevat naiset eivät kuitenkaan laita itsestään nettideitteihin kuvaa täydessä tällingissä jos etsivät kumppania, koska ei normaali parisuhde ole sellainen missä nainen kulkee jatkuvasti maalit naamassa kuin sirkuspelle! Parempihan se on että se miltä normaalisti näyttää tule heti esille, niin ei sitten ole mitään pettymyksiä.

      Ja tietenkin häikäisevän kauniit naiset voivat löytää live-elämässä miehen helpommin, koska varmasti niitä ukkoja tunkee oikein ovista ja ikkunoista. Mutta nämä nettideittien naiset ovat ihan tavallisen näköisiä. Jos tavallinen ei kelpaa miehelle, niin sitten miehen on syytä itse olla epätavallinen eli todella komea että on varaa määritellä naisia siksi tai täksi. Vaikka eihän se tietysti mikään estä rumaa miestä pitämästä naisia rumana.

    • kelpaa tai ei kelpaa

      Kun laitan ilmon nettiin niin usein en heti edes laita kuvaa ja kun laitan niin sellaisen missä vähän vaan meikkiä. Ihan siksi, että en halua pelkkiä ulkonäköön tuijottelijoita. Aina on kauniiksi kehuttu ja liian moni treffikumppani jähmettynyt ujona kun mulla on enemmän meikkiä. En usko olevani hirveän ruma tai ylimielinen, sillä treenattuja komistuksia aina riittänyt. Haluaisin kyllä mielummin kiltin ja hauskan miehen, joka ei ole täynnä itseään.

      En ole yhtään samaa mieltä siitä, että meikattu nainen saa enemmän huomiota. Ainoastaan örvelöt uskaltaa silloin yrittää ja kiltit pysyy kaukana kun pitävät diivana. Neule päällä ja vähän meikkiä niin miehet parveilevat heti. Nätti mekko ja enemmän meikkiä niin ei kyllä kunnolliset yritäkään :D Siinä syy miksi en 'panosta' treffikuviin.

    • tuula-neiti

      Minä olen laittanut tietoisesti meikittömän kuvan s24 treffi-ilmoon ettei tule pettymystä myöhemmin. Parempi heti olla tietoinen toisen oikeasta ulkonäöstä. Samasta syystä en ole photoshopannut kuvia mitenkään. Ihmekö tuo että olen jäänyt ikuiseksi vanhaksipiiaksi. Arvostan enemmän rehellisyyttä kuin taidokkaasti tehtyä petosta.

      • en usko

        Minusta toi on huono vastaus !

        Eihän se vit%&&mainen akkakaan tai nalkuttava emäntä tai heti häiden jälkeen 50kg lihoava ämmä tai aina se valittava neiti-nainen noitsa mitään puhu suomi24:n palstoilla... vaan siellä annetaan aina niin kiiltokuva kuvaa itsestään kuin mahdollista. En usko että kuva olisi se ainoa poikkues sääntöön.

        En usko...


    • fjfbnfdbfdbonzbofb

      Hehee. Hyvä aloitusaihe. Minulla ei ole kuvaa nettitreffeillä, mutta fb:ssä on. Päivittäin tulee viestejä, joissa joku ilmoittaa minun olevan ehkä maailman kaunein nainen. Kuvassa olen lähes meikittä, lomalla ulkomailla. Toki piirteeni ovat klassiset jne.

      Livenä (olen 38 -vuotias) kukaan ei ole viimeisen vuoden aikana uskonut, että olen yli 30-vuotias. Yksi mies jopa väitti huijariksi ja pyysi papereita. Saan seuraa niin paljon kuin jaksaisin, mutta en tiedä olenko siis kuvassa erinäköinen kuin livenä. Olen siis myös netissä etsimässä seuraa ja kuvan saa pyytämällä. kaksi miestä meni aivan puihin -toinen rupesi puhelimessa jopa itkemään koska ei "uskonut että suomi24:ssä olisi oikeasti noin kauniita naisia". Just just.

      En siis kai ole ruma. Mutta kullakin makunsa.

      • rumamies

        miehet vonkaa pimppiä kehumalla rumia kauneiksi


    • rumamies

      Olen huomannut. Sit nää suomi 24 rumat naiset ei vastaa kenellekkään edes

    • kaunisruma

      Sitten on meitä livenä ihan kauniita naisia, jotka kuvissa näytetään merveiltä ja johannilta, niin on aina ollu ja varmaan tulee aina olemaan, ei voi mittää...

      Munkin treffikumppanit itkee, kun kuvan lähetän, mutta varmaan eri syystä kun edellä olleen kirjottajan. Sitten jos uskaltautuvat treffeille, ihmettelevät miten tämän näkösestä ihmisestä voi saada niin huonon kuvan...

      Eli en laita kuvaani mihinkään ennenkuin on pakko!!!

    • nainen on kaunis

      Kauniita nuo naiset ovat. Ei mitään valittamista suurimmassa osassa!

    • tulee ,ykät

      Rumia ne on hyiiiiiii ja yööörkkk.en panis,en koskis sormellakaan

    • ulkomaalainen.......

      Olen huomannut ja en tiedä mistä johtuu ? Sillä kokemusta on myös kansainvälisistä nettidaitti jutuista ja ulkomailla mennään erikseen meikattavaksi ja ammattilaisen kuvattavaksi kun otetaan kuva tai siis heillähän on kuvia (monta).

      Tiedän kokemuksesta että suomessa panostaa kuvaan ja 1000 vastausta kuukaudessa.

      Nim.kokemusta on

    • Hassuatuollainenolis

      Hö... mites sitte livenä? Käydään meikkaajalla joka kerta ennen treffejä...? Turhan kalliiksi tulee mun mielestä... Suomalainen nettideittimies on vaativainen, luonnossa on parempi olla paremman näkönen ku kuvissa tai nenä nyrpistyy.

      Ulkomailla sitäpaitsi etsitään elättäjää, itse olen hakemassa elämänkumppania, elätän kyllä itse itseni.

    • Rottweil

      Mielenkiintoista. Itse olen tavannut suomi24:n kautta vain yhden vähemmän kauniin naisen. Tämäkin arvioni johtui lievästä ylipainosta ja tätimäisestä vaatetuksesta. Kaikki muut ovat olleet mielestäni kauniita ja tyylikkäitä.

      Minulla on vermaan ollut rima liian alhaalla :D

    • hahhaahah

      rumia sika rumia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe