Missä forssassa tai lähiseudulla olisi moposkootterin huoltopaikkoja? ei tarvitse olla ns. merkkiliike vaan mikä tahansa kun ovat paljon kalliimpia nuo merkkiliikkeet.
Mopohuolto
11
3407
Vastaukset
- SKOBATAR
- daski
Jannen pyörä- ja konehuolto Hummppilassa
- Joo mutta
Humppilassa tuntuu olevan niin paljon töitä, ettei ihan hetkessä saa aikaa. Suosittu paikka. Asiakkaita tulee pitkienkin matkojen päästä. Mutta itse olen saanut siellä erittäin hyvän palvelun, niin polkupyöräni huollossa, kuin moottorisahan ja ruohonleikkurin huollossa.
- Kymco
Tosiaankin 'tavallinen' mopohuolto puuttuu. Itse vein skootterini keväthuoltoon keskustassa olevaan merkkiliikkeeseen, mutta siellä ei oltu oikein kiinnostuneita koko hommasta. Liike oli täynnä jotain pienkoneita ja muutenkin juttelu oli kiinnostavampaa 'tuttujen' kanssa, kuin asiakkaan. Aikaa ei löytynyt minulle ja niinpä sovimme, että vien moponi vasta syyshuoltoon? En varmaankaan vie, enkä muitakaan koneita koskaan. Jäi paha maku 'merkkiliikkeestä.'
- Kypäräx
Juuri noin pitääkin toimia. Asiakas äänestää jaloillaan. Eiköhän ala kiinnostus lisääntyä kun tarpeeksi moni muukin vie rahansa muualle. Joskin silloin se on liian myöhäistä. Ylimielisyys ei sovi palvelualalle.
- Seudun ainoa..
J.O-Bike Oy www.jobike.fi On juurikin ihan tavallinen mopohuolto firma. Ossi huoltaa moottoripyöriä, skoottereita ja mopoja. Ja sitä kautta saa kaikkiin vehkeisiin tarvikkeita ja varaosia ja ajovarusteita yms....
Kannattaa käydä tsekkaan! :) - Kymco 1
Hattulaan on turhan pitkä matka Forssasta. Mutta vein skootterini jonkun mainitsemaan http://www.jobike.fi/ muutama kilsa H:linnaan päin, oikealla. Tuli kuntoon ja olen tyytyväinen :)
- Ittevaan
Ei niitä mopoja kalliisiin huoltoin kannata vierä.Kattoo että ketjut on kirreellä ,eikä oo piikkiä tulpassa.
- anonyymi_OI7
Lisäksi heillä on jätevesi-asiat hoidettu asianmukaisesti,joka ostoksesta/työsuorituksesta tyrkyttävät kuittia eivätkä ole koskaan käyttäneet pimeetä työvoimaa
- ohikulkija_vaan
Jos näin on, se tietää sitten että on hintava liike.
- Tukiaisiilisää
Maajussimukulat ajelevat Trktorimönkijöillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226