Sain kausihuollon arvioksi 80 eur mahdolliset korjaukset.
Sama hintataso kaikilla?
Missä on Hämeenlinnan edullisin pyörähuolto?
20
8605
Vastaukset
- fvdvfvfv
Kusetusta. pyörä lepää nurkassa, mutta mitään ei tehdä.
- jwrgfp
Hätilässä pyöriä korjaa Savolainen ja edullisesti
- Lämmin suositus
Matti Kukkonen
Hainarontie 2
Hätilän ja Papinniityn rajamailla
Tosi hyvä, tosi edullinen. Oikeesti kokemuksesta voin suositella.- pyörä hajalla
Joo tätä Hainaronkadun miestä yksi "kitupiikki" suositteli mulle, se jos kuka tietää missä saa halvalla ja kai ihan hyvääkin:)
- fillarityyppi
- Liiankintuttu
Myllymäenkadulle ei todellakaan kannata mennä!!! Äijä on siellä aina kännissä ja koittaa tuhertaa fillareita "halpaan hintaan" vähä viittii googlettaa niin löytyy monenmoista tietoa kaverista! Suosittelen BB-teamin huoltoa!
- jooeioo
Myllymäen mestaa ei ole edes enää olemassa!
- cnh6kipc
Myllymäen pp on ainakin saman nimen omaava kuin sarjaraiskaaja.Ja hätilän savolainen ex suhari,jolta pikku vilunkien taki loppu hommat
- maikkuli4
Kantolan pienkonehuolto ja korjaus. Suosittelen lämpimästi teki homman nopeesti. Vein pyöräni sinne 7.3 niin oli 8.3 valmis jo klo: 9:00
Vaihtoivat jarrupalat, tangon, sääti vaihteiston, putsas ja rasvas ketjut, pumppasi renkaat, ja perus tarkastusta.
niin hinta oli vaan 25€ ja osia..
ja sai laatutakuun ja kuitin työstä
tänään 29.3 kävin testailemassa pyörää ajoin 7kilometrin lenkin ja hyvin toimii pyörä - sportia<3
sportiassa saa hyvää asiakaspalvelua. :)
ja on varmasti sukset ja pyörät huollettu ajoissa ja hyvin ! - rahalle vastinetta
Älä vaan vie Soraharjunkadulla olevaan "pyöräkorjaamoon ",siellä ei edes laiteta renkaisiin ilmaa.Kuittia ei tarjottu,rahat otettiin vastaan tienposkessa.Todella huono " huolto ".
- Niko460
Laittaisitte edes niitä firmojen nimiä. Hyvä etsiä tietoa jollain tiennimellä.
- Tarkkapoika
Jos ei itse pysty päälyskumia vaihtamaan,kannattaa kävellä ?
- Pyöräillen
Eikö tähän keskusteluun saisi ajankohtaista tietoa?? Ketä kiinnostaa 4-5vuoden takaiset kokemukset?? Nyt ajankohtaista huoltaa pyörä, mutta missä???
- sohlollamittailumuisto
Vieläkö Varikonniemessä korjaillaan??
- voipyhäsylvi
Voi pyhä sylvi et kai tosissasi näiltä sivuilta kysele pyörän huoltoa. tämmöiselle kyselijälle paras vastaus on tämä Varikonniemi.
- Anonyymi
En suosittele Hellstenin pyöräkorjaamoa. Ei korjannut pyörän vikoja, joita pyysin, vaan sen sijaan "korjasi" useita muita kohtia pyörässä. Rahat menivät hukkaan. Oli edullinen, mutta kalliimmaksi se nyt käy, kun saan viedä pyörän toiseen paikkaan, jossa pyörän viat oikeasti korjataan.
- Koomapotilas
Mahtoiko olla edes selvinpäin? Kerran hain osia niin äijä oli kaatokännissä.
- MuistaakoJoku
Muistaako kukaan minkä firman omistaja jäi aikoinaan kiinni kun varasteli fillareita?
Eli pyörä pakuun ja takavat, sitten osiksi siellä pyörähuollossa ja osat myyden asikkaille. En nyt vaan muista kuka firma oli. - TourdeTopsu
Toivontien Fillari laittaa kyllä odottaessakin kaikenlaiset kulkineet hyvään kuntoon. Odottaessa voi nauttia yläkerran baarissa vaikka virvokkeita ihan kohtuu hintaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236