Maxi-Makasiini

harvoin käyn

Onko ne työntekijät (ainakin osa) pakotettu sinne asiakkaita palvelemaan? Vai eikö vaan kiinnosta.

28

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.,.,.,.,.,.

      Onpa tosi rohkeaa tulla tänne suoli24lle vinkumaan.

      Vaihda kauppaa jos ei kiinnosta.

      Hae itse sinne töihin jos haluat tuollaisia vittupäitä palvella kuin sinä.

    • blaaaaah

      No mikä siellä nyt niin muka mättää?

      Ainakin nuoremmat aspat on käyttäytyny mua kohtaan ihan asiallisesti.

      Pari vanhaa ämmää ollut joskus satunnaisesti kassalla ja niillä on kyllä ollut naama kokoajan norsunvitulla, eivät edes tervehtineet takaisin..olisko olleet jotain kiireapulaisia tms. joita ei vaan nappaa.

      • harvoin käyn

        on sit varmaan aina sattunut olemaan paikalla kun minä olen siellä käynyt. Niin, käyn ihan muualla kaupassa kyllä vain.


    • juoppoiisalmi24242

      Normaalia iisalmelaista asiakaspalveluahan se, akat krapulassa töissä.

      • lussakortti

        enempi maxissa vituttaa ne hinnat jotka hyllyn reunassa ovat muka tarjouxessa mut kassa nyhtää kyl normi hinnan enkä tarkota niitä korttitarjouksia.. joka kaupassa on töykeitä myyjiä,jos näen sellaisen kassalla ni vaihdan vaikka pitempään jonoon.. joskus olen huomannu et jos myyjä on liian ystävällinen ni mummot tai pillun tuskaiset peräkammari pojat jää niitten kans jatustelemaan?!


    • Viisas piäsee

      Miesväki on viisampaa.Menevät erikoisliikkeisiin töihin yheksään ja pääsevät viijeltä poikkeen.Voi istuu vaikka koko päivän tietokoneella ja olla jottain tekevinään.

      • harvoin käyn

        no jaa. Kait siellä maksissa on miehiäkin töissä. Ehkä sitten poikkeus tapauksia jos asian laita on se mitä kuvailet.


      • Onnea ja menestystä.
        harvoin käyn kirjoitti:

        no jaa. Kait siellä maksissa on miehiäkin töissä. Ehkä sitten poikkeus tapauksia jos asian laita on se mitä kuvailet.

        Elekää aina marista tyhjää, kyllä täällä on hyvä elää ja asua, on rahaa omiksi tarpeiksi ja kun sitä on laittaa muuallekin. Vois olla toisinkin.


      • harvoin käyn
        Onnea ja menestystä. kirjoitti:

        Elekää aina marista tyhjää, kyllä täällä on hyvä elää ja asua, on rahaa omiksi tarpeiksi ja kun sitä on laittaa muuallekin. Vois olla toisinkin.

        joo, ei iisalmessa todellakaan ole mitään vikaa. Eikä ole tarpeellista yleistää yhden tekemisiä kaikkiin asiakaspalvelijoihin.


    • xxoooo

      Eihän ketjun aloittaja puhunut Iisalmesta asumisesta mitään.
      Käy siellä asiakkaita muualtakin kuin Iisalmesta.
      Onko tämä niitä "kyllä kansa tietää" juttuja.
      Ei kyse ole siitä, että joku luulee olevansa fiksu ja filmaattinen asiakaspalvelussa
      vaan siitä mitä asiakaspalautetta liikkeet saavat.

    • Famehooker

      olen muuten samaa mieltä, että maxissa näkee kyllä niitä naama norsunvitulla- olevia myyjiä. Jotenki aina ärsyttää ne semmoset ku ei moikata edes voi ku kassalle tulen.. Siksi usein vaihdankin kassaa jos huomaan sellaisen myyjän.

      Ja ei muuten ole Maxi ainoa jossa näitä näkee. Kyllä näitä on ihan muuallakin iisalmessa ...

      • Toista

        moikkauksesi..olen kokeillut ja toimii. Paitsi maxissa ei aina sekään saa peruskäyttäymissäännöistä tietämättömiä moikkaamaan.

        Norsunvitulla on kaikissa kaupparyhmissä tietyt kassahenkilöt, varsinkin kiire aikaan..onneksi on vara valita toinen kassa.


    • mikäpä on ootellessa

      Ihan fiksua porukkaa Maxin kassat varmaan mutta äärettömän
      hitaita.
      Luulisi tuossa jo liikevaihdon kärsivän kun jonot
      kassoilla eivät liiku minnekkään.

    • ukko savosta

      Supermarketilla on parasta asiakas palvelua

      • harvoin käyn

        samaa mieltä !


      • absintti arto

        Ei oo ku Prismassa, supermarketissa ei ole muuta hyvää kuin Alko lähellä.


    • Ei hieno asiakas

      Ei kassa kai ole ainoa hidaste palvelulle.On meitä asiakkaitakin joka lähtöön! Eipä ole kauankaan,kun seurasin tilannetta kassalla vierestä.Tekstiilejä iso kasa "ale-hintaan",kun kaikki eivät sitten niitä olleet,kassa joutui soittelemaan ja tarkistamaan.Asiakas oli "vähän" hienompi.Mielestäni ei kassan vika!

      • savon ukkeli

        eilen oli taas norsun emätin liimattu yhen kanssa tädin naamaan maksissa. Kyllä otti kupoliin kun ei mitään sanonut, loppu summan korkeintaan. En paljon mitään kyllä ostanut onneksi, tapana kun ei ole käydä siellä. Pisteenä iin päälle viereisen kassan nuori ja näpsäkkä kassatyttö hymyili oikein ihanasti. Olis pitäny mennä siihen pidempään jonoon.


      • Vastavuoroista!
        savon ukkeli kirjoitti:

        eilen oli taas norsun emätin liimattu yhen kanssa tädin naamaan maksissa. Kyllä otti kupoliin kun ei mitään sanonut, loppu summan korkeintaan. En paljon mitään kyllä ostanut onneksi, tapana kun ei ole käydä siellä. Pisteenä iin päälle viereisen kassan nuori ja näpsäkkä kassatyttö hymyili oikein ihanasti. Olis pitäny mennä siihen pidempään jonoon.

        Voihan se olla niinkin, että sä et ole miellyttänyt esim. olemuksellasi, sitä kassahenkilöä ja voi olla vielä niinkin, että hänellä on ollut psykologista silmää tai muuten vain arvannut, että sulla voi parasta-aikaa tiputtaa vihreää ja kitkerää valkovuotoa, joten ehkä hänkin on ajatellu, että voi kun ei mennyt tuolle toiselle kassalle.


      • savon ukkeli
        Vastavuoroista! kirjoitti:

        Voihan se olla niinkin, että sä et ole miellyttänyt esim. olemuksellasi, sitä kassahenkilöä ja voi olla vielä niinkin, että hänellä on ollut psykologista silmää tai muuten vain arvannut, että sulla voi parasta-aikaa tiputtaa vihreää ja kitkerää valkovuotoa, joten ehkä hänkin on ajatellu, että voi kun ei mennyt tuolle toiselle kassalle.

        aivan, vika on asiakkaan. Ymmärretään nyt sitten.


      • kiitti vaan.
        Vastavuoroista! kirjoitti:

        Voihan se olla niinkin, että sä et ole miellyttänyt esim. olemuksellasi, sitä kassahenkilöä ja voi olla vielä niinkin, että hänellä on ollut psykologista silmää tai muuten vain arvannut, että sulla voi parasta-aikaa tiputtaa vihreää ja kitkerää valkovuotoa, joten ehkä hänkin on ajatellu, että voi kun ei mennyt tuolle toiselle kassalle.

        Nykyisin kassajärjestelmien läpivalaisulaitteet kyllä edellä kertomasi vaivan ilmaisevat ja näinollen kassa kyllä sen heti tajuu, ennenkuin hajuefektit pääsevät henkilökohtaisesti häiritsemään palvelutilannetta. Meikäläinen jäi kiinni, punastuneen virtsaputkensuun vuoksi, onneksi kassa työnsi, vasemmalta salaa päivystyspolin numeron.


    • 1hm4

      Pääsetpähän tuostakin suuresta vaivastasi sitten kun otetaan käyttöön itsepalvelukassat, kuten osittain on jo käytössä ikealla.Ei se kassan työkään ole pitemmän päälle mitään herkkua, jos on nyt nuori ja näpsäkkä niin on.Yleensä haetaan kaupasta tarvitut tavarat ja jatketaan muihin askareisiin käyttämättä kovin paljon aikaa seurusteluun kassatätien kanssa.Kuka piru tuollaisiakin asioita kyttää ?Ota joku hesan marketti ja mene sinne, ei sielläkään joudeta paljon seurustelemaan.
      Tai hae alalle itse ja palvele 20 vuotta 3000 asiakasta per päivä, vieläkö löytyy hymyn kare vai onko viirull...!

      • savon ukkeli i

        en käyttäisi itsepalvelu kassaa. Ihan tiedoksi. Se on jo liian pitkälle edennyttä säästämistä. En tiedä miks ne samat naamat jotka hymyilee niin hymyilee yleensä aina ja toisinpäin. Jaa-a. Olen itse asiakaspalvelu työssä, en kylläkään kassalla, enkä vähittäiskaupan puolella muutenkaan.


      • 8+1
        savon ukkeli i kirjoitti:

        en käyttäisi itsepalvelu kassaa. Ihan tiedoksi. Se on jo liian pitkälle edennyttä säästämistä. En tiedä miks ne samat naamat jotka hymyilee niin hymyilee yleensä aina ja toisinpäin. Jaa-a. Olen itse asiakaspalvelu työssä, en kylläkään kassalla, enkä vähittäiskaupan puolella muutenkaan.

        Minä taas odotan innolla itsepalvelu kassaa.Kirjastossakin käytän aina itsepalvelua eikä tulisi mieleenkään ostaa bensaa muuta kuin automaatista.
        Toivottavasti tekniikka saadaan ruokakauppoihinkin.
        Älytöntä työtä toisten maitopurkkeja ja omenapusseja pyöritellä päivästä toiseen ja kenties vuosikymmeniä.Ei se mitään asiakaspalvelua ole vaan robotin hommaa.


    • Lasi-kukko

      Ei suoranaisesti liity aiheeseen, mutta eikö Maxissa ole enää auton lasinpesunestettä myynnissä? Monta kertaa siellä käydessäni olen etsinyt eikä ole löytynyt.

      • savon ukkeli

        siinä pultti hyllyn edessä kun tulee kassoilta päin. Osta halpa hallista ennemmin.


      • Lasi.kukko
        savon ukkeli kirjoitti:

        siinä pultti hyllyn edessä kun tulee kassoilta päin. Osta halpa hallista ennemmin.

        No siinähän ne ennen on olleetkin, mutta eipä ole enää niitä halvempia 5 litran pönttöjä näkynyt.


      • gkjgs
        savon ukkeli kirjoitti:

        siinä pultti hyllyn edessä kun tulee kassoilta päin. Osta halpa hallista ennemmin.

        ja halpahallista puheenollen: jos haluatte tympeitä ja yrmeitä työntekijöitä nähdä, asioikaa halpahallissa. Tuskin uskaltaa kysyä myyjiltä mitään, kun on niin yrmeä kohtelu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe