Inkeroisten K-market.. Nyt loppui.

Rajansa kusetuksella

Nyt sitten repesi pelihousut ja loppui tuossa kaupassa käyminen, launtaina sattui kuudennen kerran 2 kuukauden sisällä, kun ostan tarjoustuotteita ja ne on veloitettu normaali hinnalla.

Éi voi nykyaikana olla enää vahinko ja ehkäpä isoin epäkohta tässä on kun huomautat virheestä, myyjät eivät laita tikkua ristiin että asia korjattaisiin vaan seuraava asiakaskin maksaa sitten ylihinnan jos ei huomaa asiaa.

71

5872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S market.

      Samasta syystä lopetin aikoinaan tuolla asioimisen.

      • en tarvi enää

        Sitä samaa samasta S-ketjusta. Huomio näistä "lyöntivirheitä" oli että vanhat kassarouvat vetää työnantajan piikkii pitkät rahat. Kaiketi sitä pitää omanaan kun 30 vuotta palvelee.
        Asioiden korjaus on työlästä kun neuvontapiste on jonoa täynä.


      • Deetuu
        en tarvi enää kirjoitti:

        Sitä samaa samasta S-ketjusta. Huomio näistä "lyöntivirheitä" oli että vanhat kassarouvat vetää työnantajan piikkii pitkät rahat. Kaiketi sitä pitää omanaan kun 30 vuotta palvelee.
        Asioiden korjaus on työlästä kun neuvontapiste on jonoa täynä.

        vaikea on jälkikäteen lähteä väittämään, esimerkiksi: ostin vain kaksi tuotetta, mutta laskuun on merkitty kolmetuotetta.
        vaikka kyllä ne sen korjaa kun tietävät mokanneensa.


      • mettow
        en tarvi enää kirjoitti:

        Sitä samaa samasta S-ketjusta. Huomio näistä "lyöntivirheitä" oli että vanhat kassarouvat vetää työnantajan piikkii pitkät rahat. Kaiketi sitä pitää omanaan kun 30 vuotta palvelee.
        Asioiden korjaus on työlästä kun neuvontapiste on jonoa täynä.

        Vanhat kassarouvat ovat oppineet vuosien saatossa kikkailemaan / vedättämään asiakkaita ja olettavat tuon viulingin olevan sallittua.


      • --??+---
        en tarvi enää kirjoitti:

        Sitä samaa samasta S-ketjusta. Huomio näistä "lyöntivirheitä" oli että vanhat kassarouvat vetää työnantajan piikkii pitkät rahat. Kaiketi sitä pitää omanaan kun 30 vuotta palvelee.
        Asioiden korjaus on työlästä kun neuvontapiste on jonoa täynä.

        Ovat tainneet leipiintyä työhönsä!


    • Lidlin asiakas

      Eiköhän kassavirheitä tapahtu keskimäärin yhtäpaljon jokaisella kauppaketjulla...

      Itse olen enemmän huolissani siitä, ettei S-ryhmään viedyt rahat päätyisi korruption, hyväveli ja Venäjän liiketoimien rahoitukseen...

    • !1vaan

      Inksan K marketissa tapahtuu todella usein, liian usein niinkuin ap kirjoitti.

    • kouvolaan tai kotkaa

      Kannattaa lopettaa asiointi noissa molemmissa kaupoissa ja suunnata ostosreissu Kotkaan tai Kouvolaan. Helpoiten pääsee kaupoista eroon tällä tavalla. Itse käyn viikolla Kouvolassa ja viikonloppuna Kotkassa kaupoilla.

    • Kkkkksuper kauppa

      K markettiin tehtiin muutama vuosi sit remontti ja muuttui SUPER Kmarketiksi. Käytävät kapeni olemattomiin ja mitään sieltä ei löydä. Taisi mennä suunnitteluissa pikkasen pieleen , jos vertaa Myllykosken vastaavaan remonttiin se onnistu inksaan verraten. Siksi taaperran Mylsän Khon.

    • S-market

      Alkossa käymisen voisi kyllä lopettaa.

    • Reetee123

      En tiedä muusta mutta oliskohan kesän aikana joku 8-10x tapahtunut juuri noin kun tää ensimmäinen postaus oli, Enpä usko vahinkoon minäkään.

    • keskon asiakas

      Ettei olis vaan ollut Plussa-tarjouksia, jotka saa vaan kortin kanssa?

    • uyiuyoyy

      No ei kuule ole ollut ;) ps aina mukana..

    • Asiakas.

      Taitaa kassa "ongelma" olla ihan vaan sun henkilökohtainen.

    • rehti

      eipä oo mylsän k-marketissa sen paremmi asiat. ostin tarjous jauhelihaa- maksoin kuitenkin täyden hinnan ja kyllä näytin blussaa. en taida jaksaa enään käydä koko kaupassa. puol kassia ruokaa ja hinta ainakin 30e......?

    • asiaa,ei puuta hei..

      Ensin lyödään oikea hinta,alennus näkyy kuitin loppu osassa,sekä loppu summassa,ei luulisi olevan vaikea ymmärtää,plussa kortti pitää vetää lukijan läpi,näyttäminen ei riitä.

    • Kassanhoitajakin

      Asiakkaat ovat harvoin noin valveutuneita, että edes huomaavat. Ettei vaan oliso laskettukin sen varaan? No ei,ei. Olen huomannut myös kaupoissa, ettei ole koodattu alennuksia, vaikka kotiinkin pompsahtaa houkutteluja postin mukana.
      Jos on oikeasti alennettu ja hoidettu homma oikein, se tulee automaattisesti, eikä kassan tarvitse sitä päätellä joka asiakkaan kohdalla.
      Alennuslappuisista kannattaa aina tarkistaa, ettei ole maksanut täyttä hintaa viimeisen käyttöpöivän tuotteista. Itse sanoin kassalle erikseen, että tässä on sitten punainen lappu. Kuitista näin, että normaalihinnan otti. Harmitti vanhasta maksaa, kun olisi sitten voinut uuttakin ostaa.
      Katsokaa niitä kuitteja ja säilyttäkää sen aikaa, että näette, ettei tuotteessa ole vikaa.

      Sydän ihan verta itkee, kun isonkin tavaramäärän ostaja ilmoittaa jopa isoon ääneen: "Minä en sitten tarvitse kuittia!". Voiko missään olla tyhmempiä kuluttajia kuin Suomessa? Ollaan niin varakasta naamaa, ettei kehdata kuittikaan ottaa.

      • tuttutyyli

        samoin! minua puistattaa ihmisten luottamus kaupan kassoihin.
        TYYLI on : en tarvitse kuittia
        minä otan aina kuitin ja myös tarkistan sen.
        kassat oppivat tunnistamaan henkilöt jotka eivät ota kuittia, ja voi sentään mitä voi tapahtua


      • Tasan!

        Koon ja ässän pitäisi palkata vartia valvomaan myös omia puuhiaan.


      • HYVÄ!
        Tasan! kirjoitti:

        Koon ja ässän pitäisi palkata vartia valvomaan myös omia puuhiaan.

        Toi on HYVÄ idea


    • <<--<-<-<-<-

      Siitä: Puskadadio laulamaan!

    • Laskutaitoinenvielä

      Voi, teitä vainoharhaisia! Ne alennukset tulee aina automaattisesti, kun sen plop plop kortin lukijaan livauttaa. Itsellä vielä sen verran päässälaskutaitoa, että summan tietää jo sentilleen, ennen kassan kuitin saamista. Itse kiinnittäisin enemmän huomiota tarjouksen voimassaolopäivään. Ja että onko se tarjous voimassa juuri siinä kaupassa jossa asio. Huomaa ettei teillä ole hajuakaan kassan toiminnasta. Miten sieltä voi työntekijä välistä vetää, kun kassaan lyödyt summat on myös kassasta löydyttävä? Sen puutuuvan summan kun kassa joutuu omasta pussista korvaamaan.
      Ketuttaa, kun nämä kuittikyylät viettää aikaansa kassalla ja taskulaskin kourassa laskee senttejä, että olisko tää nyt noin tai näin ja jono perässä senku kasvaa. Useinmiten vika on asiakkaassa. Tuote on väärä, tarjousaika on umpeutunut, olikin vain 2/talous eikä 6 tai tarjous ei kyseisessä putiikissa ole voimassa. Voi yyyhreen kerrran!

      • qqqqqq!11

        Niiiiin Juuuuu!
        Olisiko nyt asialla itse kassa "neiti"
        Aika moni osaa laskea!


      • Aina kuitti

        Ai, että asiallinen ja tarkka kuluttaja onkin KUITTIKYYLÄ! Missäköhän puodissa tällainen kassanhoitaja on palveluksessa, joka näin vaivaantuu asiakkaista?

        Nyt alkaa tosiaan vaikuttaa siltä, että omistaja tai kauppias, mikä nyt onkaan, luottaa näihin asiakkaisiin, jotka eivät ota kuittia eivätkä vilkaise edes, mitä siinä seisoo. Virheitäkin sattuu ja niitä on vaikea oikaista jälkikäteen. Se on huomattu.

        Otan aina kuitin ja ihmettelen, kun kassa kehtaa kysyä, otatko kuitin? Mikä sen antamisen niin vaikeaksi tekee, kun se tulla tupsahtaa kassanhoitajan käteen ihan helposti?

        Pidän kuitin jonkin aikaa tallessa ihan omia tarpeitani varten seuratakseni, mihin rahani kulkuvat, tai missä kövinkään sinä ja sinä päivänä. Kuitissa on myös kaupan puhelinnumero, jos tarvitsee sitä, tai joskus sattuu, että tuotteessa on virhe. Rikki, hometta, rautalangan pätkä tmv.
        En ole ikänään hidastanut kassanhoitajan työntekoa sillä, että otan kuitin käteeni vaihtorahojen mukana.
        Olen kuitin antamattomuusasiasta vuosien mittaan ottanut yhteyttä asianmukaisiin paikkoihin parannuksen toivossa, mutta meno jatkuu: ettehän tarvitse kuittia-tyyliin.

        Eräässä K-ketjun liikkeessä (vanhempi tapaus) ilmeni, että kaikki kassat ottivat n.s. virhekuiteilla kassasta rahaa omiin taskuihinsa säännöllisesti. Kuukausittain suuria summia. Tämä tapaus tuli ilmi, kun kauppias vihdoin sen huomasi.

        Hyväuskoisi ne on kauppiaat, jos asiakkaatkin.


      • sist..)
        Aina kuitti kirjoitti:

        Ai, että asiallinen ja tarkka kuluttaja onkin KUITTIKYYLÄ! Missäköhän puodissa tällainen kassanhoitaja on palveluksessa, joka näin vaivaantuu asiakkaista?

        Nyt alkaa tosiaan vaikuttaa siltä, että omistaja tai kauppias, mikä nyt onkaan, luottaa näihin asiakkaisiin, jotka eivät ota kuittia eivätkä vilkaise edes, mitä siinä seisoo. Virheitäkin sattuu ja niitä on vaikea oikaista jälkikäteen. Se on huomattu.

        Otan aina kuitin ja ihmettelen, kun kassa kehtaa kysyä, otatko kuitin? Mikä sen antamisen niin vaikeaksi tekee, kun se tulla tupsahtaa kassanhoitajan käteen ihan helposti?

        Pidän kuitin jonkin aikaa tallessa ihan omia tarpeitani varten seuratakseni, mihin rahani kulkuvat, tai missä kövinkään sinä ja sinä päivänä. Kuitissa on myös kaupan puhelinnumero, jos tarvitsee sitä, tai joskus sattuu, että tuotteessa on virhe. Rikki, hometta, rautalangan pätkä tmv.
        En ole ikänään hidastanut kassanhoitajan työntekoa sillä, että otan kuitin käteeni vaihtorahojen mukana.
        Olen kuitin antamattomuusasiasta vuosien mittaan ottanut yhteyttä asianmukaisiin paikkoihin parannuksen toivossa, mutta meno jatkuu: ettehän tarvitse kuittia-tyyliin.

        Eräässä K-ketjun liikkeessä (vanhempi tapaus) ilmeni, että kaikki kassat ottivat n.s. virhekuiteilla kassasta rahaa omiin taskuihinsa säännöllisesti. Kuukausittain suuria summia. Tämä tapaus tuli ilmi, kun kauppias vihdoin sen huomasi.

        Hyväuskoisi ne on kauppiaat, jos asiakkaatkin.

        Olen samaa mieltä tuosta, kun kassa kysyy, että otatko kuitin? Mielestäni pitäisi olla aivan selvää se, että vastarahojen myötä annetaan myös kuitti. Kuitin ottamisesta kysely herättää vähän epäilyksiä, mikä on takana.
        Kyllä ne on omat välistävetäjät joka paikassa.

        Yksi tapaus esimerkki. Ohikulkumatkalla piipahdin kaupassa, sain vastarahaa vähemmän mitä piti ja jokin tuote oli hinnoteltu suuremmaksi. Olin tuntematon paikkakunnalla, niin eikun siitä vaan huijaamaan. Kassalla olessani otin asian heti esille ja sain puuttuvat palautusrahat ja ylmääräisen velotuksen takaisin. Jonossa olevat asiakkaat kuuliva, (korotetulla äänellä olleen) keskustelun.


    • ent.asiakas

      niimpä. eikä se laskutaitoinen kassa edes tajua lyödä niitä -30% tuotteita asiakkaalle alennuksella. ja, kyllähän sen nyt erkkikin tietää että ei ne liikaa asiakkalta revityt hillot alipalkatun kassan taskuun mee, vaan pomon käskyä siinä noudatetaan, että se määräaikainen työsuhde saisi jatkoa. vai sanooko kassatäti jtkn muuta?

      • x<zcvb

        kauppojen kassojen mokat ne ovat totta kai -vahinkoja? kuten muutkin sotkut


    • noinikkaa

      Inkeroisten K-marketissa on käynyt asiakkaita enemmän kuin koskaan,ihmiset ovat yleensä haukuttavan puolella,jos kritiikki on keksittyä musta maalaamista.

    • nyk kuittikyylä.

      Ketjun aloittaja jatkaa.. 3 kk takana etten ole käynyt K marketissa.. Kuittien mukaan kauppakäyntejä Lidl S market 38kpl, Takastetut kuitit 38kpl virheitä 0kpl.

      Aika iso ero K marketin loppukessän 2kk aikana 6 huomattua virhettä, kun huomioidaan vielä se etten silloin edes tarkastanut kaikkia kuitteja.

    • Utelias Uuno

      Minkähän verran oli rahallinen tappio virheistä tuolta kahden kuukauden jaksolta?
      En kyllä jaksa uskoa että asioissa mitään tahallisuutta olisi. Ennemminkin veikkaisin jonkinlaista virhettä tietoliikennepuolella, hinnat eivät päivity kassalle tms. En todellakaan ole mikään ekspertti kaupan asioissa mutta virheitä sattuu kaikille ja virheet voidaan korjata.
      Asiallinen käytös ja suhtautuminen muuten kantaa paljon pidemmälle kuin turhanpäiväinen kiukuttelu.

      • Paperimies (!)

        Oikeassa olet, asiallisuutta.
        Paitsi, että vähättelit asiakkaan tappiota.
        Jos joku unohtaa maksáa vaikka lakupötkylän, on myymälävartija oitis pysäyttämässä ja jopa polliisilla uhataan ja kenties tilataankin paikalle. Siis niin päin, kun kauppa kynii selvää valmista rahaa, ei haittaa mitään, vai?

        Asiallista käytöstä on kaupan puolelta se, että maksetuista ostoista annetaan tosite eli kuitti pyytämättä eikä heitetä sitä jalkatilassa olevaan kai roskakoriin tai jätetä roikkumaan tulostimeen asiakkaan odottaessa kuittiaan. Välistä ei muista kiireessä ja jonon tyrkkiessä kuittia saman tien pyytää ja niinpä se saattaa jäädä saamatta.

        Se on asiallista käytöstä, että kuitti ilman muuta annetaan. Kai siitä joku pykäläkin ja ohje on olemassa.
        Se asiakas, jolle kuitti ei ole tärkeä,on liikaa rahaa, yksi pikkuostos, tmv.. hoitakoon lippusensa omakohtaisesti, mutta kassanhoitajan on se hänelle ojennettava ilman muuta. Siivouskulut eivät kovasti nouse kuitin heittelijöiden vuoksi. Iso roskis oven pieleen törppöjä varten.
        On taas ajauduttu tuohon kuitin antamattomuuteen, mikä poiki joskus aiemmin väärinkäytöksiä. Fiksuna kassana en ottaisi sitä riskiä, että edes mitään epäiltäisiin.


      • tätämieltä¨^
        Paperimies (!) kirjoitti:

        Oikeassa olet, asiallisuutta.
        Paitsi, että vähättelit asiakkaan tappiota.
        Jos joku unohtaa maksáa vaikka lakupötkylän, on myymälävartija oitis pysäyttämässä ja jopa polliisilla uhataan ja kenties tilataankin paikalle. Siis niin päin, kun kauppa kynii selvää valmista rahaa, ei haittaa mitään, vai?

        Asiallista käytöstä on kaupan puolelta se, että maksetuista ostoista annetaan tosite eli kuitti pyytämättä eikä heitetä sitä jalkatilassa olevaan kai roskakoriin tai jätetä roikkumaan tulostimeen asiakkaan odottaessa kuittiaan. Välistä ei muista kiireessä ja jonon tyrkkiessä kuittia saman tien pyytää ja niinpä se saattaa jäädä saamatta.

        Se on asiallista käytöstä, että kuitti ilman muuta annetaan. Kai siitä joku pykäläkin ja ohje on olemassa.
        Se asiakas, jolle kuitti ei ole tärkeä,on liikaa rahaa, yksi pikkuostos, tmv.. hoitakoon lippusensa omakohtaisesti, mutta kassanhoitajan on se hänelle ojennettava ilman muuta. Siivouskulut eivät kovasti nouse kuitin heittelijöiden vuoksi. Iso roskis oven pieleen törppöjä varten.
        On taas ajauduttu tuohon kuitin antamattomuuteen, mikä poiki joskus aiemmin väärinkäytöksiä. Fiksuna kassana en ottaisi sitä riskiä, että edes mitään epäiltäisiin.

        Paperimies on sangen oikeassa.
        Woi Welikullat, jos asiakkaalla sattuu jokin inhimmillinen edehdys, se on oitis tahallinen teko.
        Kun jostakin virheestä huomauttaa henkilökunnalle, niin ei edes vaivauduta perustelemaan mistä virhe johtuu. Jos virhe on tullut huomaamatta niin kyllä se asiallisesti parustellaan.


    • Kuittikyylääjä nyt

      Rahallisestihan ei noista olisi tullut paljoakaan , tyyliin Juhlamokka tarjous 2.99 oli otettu normaaliin 4€ hintaan, vaan se periaate kun menet kauppaan 13.00 ja kahvit on myyty liki loppuun, Siinä vaiheessa huomataan että jaahas mikäs tässä nyt on kun ei automaattisesti alenna hintaa ;) Suomeksi sanottuna Marketti oli myynyt monta sataa pakettia tarjouskahvia siihen mennessä normaaliin hintaan.

      Hivenen vaikea on uskoa ettei kukaan aiemmin ole huomauttanut.

      • kyyläri132

        Ja todellakin asiallisuus on hyvästä, en vaan henkilökohtaisesti asioi paikassa jossa jokainen ostos täytyy itse laskea.. Varsinkaan sen jälkeen kun tein tuon testin, En usko mitenkään etteikö tuo K marketin touhu olisi tahallista..

        PS: usein nuo virheet olivat juurikin tuollaista 1-2€ juuri sitä luokkaa ettei juuri kukaan viitsi enää kotoaankaan lähteä valittamaan tai huomaa hintaeroa kassalla.

        PS2: Edit nykyään on tietotekniiikka joka estää kuvatunlaisia virheitä ja on melko harvinaista ilmeisesti että näitä sattuu vaan miksi nimenomaan K marketissa eikä muissa alueen paikoissa?


      • Kahvin

        Myynyt monta sataa pakettia tarjous kahvia jo klo 13? Tuollaista määrää kahvia, tuossa ajassa, ei myy edes Prisma. Se siitä "totuudesta".


    • asiakas.

      --En usko mitenkään etteikö tuo K marketin touhu olisi tahallista..--

      Mitä siinä itket, haasta kauppa oikeuteen tai lopeta vinkuminen.

      • ihme kitinää

        Samaa mieltä,ihme kitinää ja narinaa,mene kauppaan puhumaan asiasta,sillähän se selviää.Tuollaisia musta maalaajia on maailma täys,itsellään jos on paha olla,ei sitä tarvitse purkaa johonkin kassaneitiin.


      • Euroja
        ihme kitinää kirjoitti:

        Samaa mieltä,ihme kitinää ja narinaa,mene kauppaan puhumaan asiasta,sillähän se selviää.Tuollaisia musta maalaajia on maailma täys,itsellään jos on paha olla,ei sitä tarvitse purkaa johonkin kassaneitiin.

        EI se ole mustamaalaamista kun epäkohtia tuodaan esille.
        Paha olohan siitä tulee kun huomaa, että tuotteista on kynitty ylimääräistä hintaa.

        Kuten kaveri kertoo niin ylimääräistä oli peritty 1-2 euroa (eurohan on mummoissa 6mk. ei mikään pikkusumma EI) ''''Ajatellaampa, että 1 euro on peritty useilta/useilta asiakkailta niin kuinka suuri / ylimääräinen / eurokasa tulee kaupalle voittoa. HYI! HYI!


      • tarkkakyylä..
        Euroja kirjoitti:

        EI se ole mustamaalaamista kun epäkohtia tuodaan esille.
        Paha olohan siitä tulee kun huomaa, että tuotteista on kynitty ylimääräistä hintaa.

        Kuten kaveri kertoo niin ylimääräistä oli peritty 1-2 euroa (eurohan on mummoissa 6mk. ei mikään pikkusumma EI) ''''Ajatellaampa, että 1 euro on peritty useilta/useilta asiakkailta niin kuinka suuri / ylimääräinen / eurokasa tulee kaupalle voittoa. HYI! HYI!

        Enpä juuri ole tuota itkenyt :-) ajattelin varoittaa kanssa ihmisiä paikan tyylistä, on meinaan ikävää kun esim eläkelläismummu kahlaa hangessa halvan kahvin takia, ja kotona sitten huomaa jotta häntä on kustu silmään ;-)


      • :-) jentlemanni.
        ihme kitinää kirjoitti:

        Samaa mieltä,ihme kitinää ja narinaa,mene kauppaan puhumaan asiasta,sillähän se selviää.Tuollaisia musta maalaajia on maailma täys,itsellään jos on paha olla,ei sitä tarvitse purkaa johonkin kassaneitiin.

        Kyseisen kaupan kassaneidit pitävät minua todnäk herrasmiehenä :-) ei ole pahaa oloa jota purkaa.. Kuten ei ole tarvetta enää
        käydä kyseisessä kaupassakaan.


      • pappa.
        tarkkakyylä.. kirjoitti:

        Enpä juuri ole tuota itkenyt :-) ajattelin varoittaa kanssa ihmisiä paikan tyylistä, on meinaan ikävää kun esim eläkelläismummu kahlaa hangessa halvan kahvin takia, ja kotona sitten huomaa jotta häntä on kustu silmään ;-)

        --esim eläkelläismummu kahlaa hangessa halvan kahvin takia, ja kotona sitten huomaa jotta häntä on kustu silmään--

        Ovatko mummut ilmoitelleet että heitä on kusetettu vai keksitkö jutun ihan itse ?


      • tarkkaavainen2
        tarkkakyylä.. kirjoitti:

        Enpä juuri ole tuota itkenyt :-) ajattelin varoittaa kanssa ihmisiä paikan tyylistä, on meinaan ikävää kun esim eläkelläismummu kahlaa hangessa halvan kahvin takia, ja kotona sitten huomaa jotta häntä on kustu silmään ;-)

        Olikohan eläkeläismummu katsonut kahvi tarjouksen vanhasta lehdestä?


      • kyylärikeijo
        pappa. kirjoitti:

        --esim eläkelläismummu kahlaa hangessa halvan kahvin takia, ja kotona sitten huomaa jotta häntä on kustu silmään--

        Ovatko mummut ilmoitelleet että heitä on kusetettu vai keksitkö jutun ihan itse ?

        Jokaista kuka oli ostanut kahvia tuona päivänä kyseisestä puljusta kusetettiin :-) jos ei itse tajunnut katsoa kuittia.. Ja kyllä sitä kahvia varmaan vähän perskutin paljon menee kun on tarjouksia.. Yleensä myyty aina loppuun ennen kuin tarjousaika päättyy vaikka mm lihatiskin vieressä ollut 1.5m korkea torni..
        Jokaisella ihmisellä on valinnan vapaus jos joku haluaa asioida kaupassa jossa tehdään virheitä tahallaan tai vajingossa hän voi siellä käydä.
        Itse en käy koska en edelleenkään usko että nykyteknologialla voi sattua noin usein virheitä.


      • kekekyylä
        tarkkaavainen2 kirjoitti:

        Olikohan eläkeläismummu katsonut kahvi tarjouksen vanhasta lehdestä?

        Varmaan juu samoin kuin itse katsoin lehdestä ja kyltistä :-) huomautettuani asiasta myyjä korvasi erotuksen todennäköisesti sen takia ettei tulisi paha mieli.


      • toisellaP
        kyylärikeijo kirjoitti:

        Jokaista kuka oli ostanut kahvia tuona päivänä kyseisestä puljusta kusetettiin :-) jos ei itse tajunnut katsoa kuittia.. Ja kyllä sitä kahvia varmaan vähän perskutin paljon menee kun on tarjouksia.. Yleensä myyty aina loppuun ennen kuin tarjousaika päättyy vaikka mm lihatiskin vieressä ollut 1.5m korkea torni..
        Jokaisella ihmisellä on valinnan vapaus jos joku haluaa asioida kaupassa jossa tehdään virheitä tahallaan tai vajingossa hän voi siellä käydä.
        Itse en käy koska en edelleenkään usko että nykyteknologialla voi sattua noin usein virheitä.

        Toisella puolen tietä olevassa putiikissa olen myös todennut kassojen tekevän LyöntivirheitÄ. "Epähuomiossa" tulleita virheitä tietenkin? @ Kyseessähän ei ole asiakkailta lypsäminen vaan edehdys!


    • kaikki ketjulle

      Kyllähän viivakoodin lukijat on tarkkasilmäisiä koneita. Epäselvissä tilanteissa piippaavat jos luku ei onnistu.
      Nämä jumpomarkettien alennustarjoukset jää usein pois koneen ohjelmistosta,
      eli lukevat vanhaa tarraa.
      Itse kukin voi pohtia mistä tuo johtuu.

      • Ketjuilija123

        Ketjutarjoukset päivittyvät automaattisesti jokaisen Suomen K marketin kassaan.. Ei vaadi mitään toimenpiteitä K-Marketissa.
        Kaupan omat tarjoukset joita yleensä 1-2 per vikko päivittää myyjät / omistaja kassalla, tämäkin on erittäin helppo tehtävä, Aikaa menee tarkastuksen kanssa noin 10 sek.


    • ei enää koo kauppaa

      kävin kesäl mieheni kans tos inksan koossa, ostettii broilerin koipii ja kas, ne oli raakoja, ei ollu ees eka kerta..lihatiskiltä ei mitää osteta..eikä oikein enää muutakaa, liha tiskillä on värjättyä ja vanhaa, ja hirveet hinnat..pidä kauppias hyvänäs tuottees..

      • Lihan ostaja

        Inksan K -marketin lihatiski on kaupungin paras laadultaan ja valikoimiltaan.


      • hyi
        Lihan ostaja kirjoitti:

        Inksan K -marketin lihatiski on kaupungin paras laadultaan ja valikoimiltaan.

        Näin on,lopputilin saanut kassa, purkaa täällä pahaa mieltään.


    • Hymyä palveluun

      Paras oli Anjalankosken aikana ei enää.Kauppa meni remontin ja lihatiskin paikan myötä ahtaaksi ei kiva asioida kun ei mahdu käytävillä ohittamaan,eikä löydä mitn. Asiointia ei yhtään ilahduta murjottava henkilökunta muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Terohan kyllä jaksaa olla hyvän tuulinen lähes aina.
      Pisteitä ei nosta kassatyöskentelyssä äitykkä kun ed.asiakasta tervehtii ja juttelee ja min vuoro kun tulee ei edes tervehdi vaikka tervehdin häntä. Tulee aika v mäinen fiilis et näin toivottu asiakas olen, okei tien toisella puolella osataan perus käytöstavat. Äänestä jaloillani ! :)
      Supermarketiksi muutos huonompaan.

      • hyvät lihat.

        Täällä näyttää olevan jollakin psyykkisiä ongelmia kun pitää jauhaa pas kaa k-kaupasta päivästä toiseen.


      • KKK SSSSSS
        hyvät lihat. kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan jollakin psyykkisiä ongelmia kun pitää jauhaa pas kaa k-kaupasta päivästä toiseen.

        Niitä persoonia jotka rohkenevat tuoda esille nekattiivisia asioita on kautta aikojen pidetty jollainlailla poikkeavina.
        Viestiketjun lukeneena panin merkille että, myös S kaupan toimia moititaan ei vain K kaupan.


      • ulkopaisti.
        KKK SSSSSS kirjoitti:

        Niitä persoonia jotka rohkenevat tuoda esille nekattiivisia asioita on kautta aikojen pidetty jollainlailla poikkeavina.
        Viestiketjun lukeneena panin merkille että, myös S kaupan toimia moititaan ei vain K kaupan.

        --Niitä persoonia jotka rohkenevat tuoda esille nekattiivisia asioita on kautta aikojen pidetty jollainlailla poikkeavina. --

        Ei, vaan persoonia jotka jauhavat samasta asiasta viikko/kuukausi tolkulla pidetään poikkeavina.

        Jos kerran tuntee tulleensa huijatuksi voi tehdä asiasta rikosilmoituksen, muussa tapauksessa turhan vänkytyksen voi lopettaa.


      • että siinähän neuvot
        ulkopaisti. kirjoitti:

        --Niitä persoonia jotka rohkenevat tuoda esille nekattiivisia asioita on kautta aikojen pidetty jollainlailla poikkeavina. --

        Ei, vaan persoonia jotka jauhavat samasta asiasta viikko/kuukausi tolkulla pidetään poikkeavina.

        Jos kerran tuntee tulleensa huijatuksi voi tehdä asiasta rikosilmoituksen, muussa tapauksessa turhan vänkytyksen voi lopettaa.

        Vai ilmoitusta poliisille. Turha vaiva. Olen ilmoittanut kirjallisesti 1300e
        vahingonteon.
        Ei kiinnosta virkavaltaa.


    • Sivullinen seuraaja

      Ihmeellistä on Mailman meno, epäkohdista ei saa kertoa tai varoittaa muita :)
      Puolustella saa ja selitellä mielinmäärin muttei esittää todisteita tai vastaväitteitä..

    • Lupaus

      Marketit X Inkeroisten marketeissa voisivat tehdä yhteisen Uudenvuoden lupauksen siitä, että ei tehdä mitään asiatonta asiakkaiden pään menoksi.

      • öölli

        asiakkaiden huijaukset ovat ALHAISTA touhua.


    • asiakas.

      --asiakkaiden huijaukset ovat ALHAISTA touhua. --

      Kuka on huijannut ja ketä ? onko jotain todisteita ? miksi ette haasta oikeuteen jos teitä on huijattu ? taidatte louskuttaa leukojanne ihan vaan lämpimiksenne.

      • lex!

        Näin on,kukaan ei ole käynyt valittamassa,että on huijattu.Tämähän menee jo rikolliseksi touhuksi,nämä kirjoittavat tietävät,että täälläkään ei saa levittää perättömiä juttuja,siitä joutuu vastuuseen.


    • Anonyymi

      Kuulkan ääliöt!!! Kassatyöntekijä EI LAITA NIITÄ HINTOJA KASSAAN VAAN NE LAITETAAN JÄRJÄSTELMÄÄN KETJUN KAUTTA TAI OSASTOLAISET JOS ON OMA TARJOUS!!! AINOA POIKKEUS ON PUNAHINNOITELLUT PROSENTTI ALET ja siinäkin tapauksessa KUKAAN KASSA EI VITTU NIITÄ TAHALLAAN JÄTÄ LAITTAMATTA vaan kyseessä on tahaton virhe... niin ja teille asiakkaillehan ei niitä virheitä muka ikinä tapahdu?! !! Ja kuka helvetti menee kassalle töihin vaan varastamaan itselleen tai työnantajalleen? Kyllä sitä ihmiset käy töissä sen takia että saa leipää nokan eteen, SENKIN SAATANAN VAINOHARHAISET MUKA KAIKKITIETÄVÄT ÄÄLIÖT!!!!

      • Anonyymi

        voi,,voi noinkin vanhaan viestiketjuun pitää ottaa kantaa hu huhuu -KOLAHTIKO?


      • Anonyymi

        Taitaa tytöllä veri kiehua kun kolahti. Yritä olla tarkempi kun naaputtelet hintoja ruutuun.


      • Anonyymi

        en ymmärrä tuota ensimmäistä sanaa eli -"KUULKAN," tuo sana "ääliöt" se on vähän niin, että joka toista pilkkaa/haukkuu se sattuu omaan nilkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tytöllä veri kiehua kun kolahti. Yritä olla tarkempi kun naaputtelet hintoja ruutuun.

        kauppias hoitaa homman


    • Anonyymi

      Ei oo ihme jos noin hermostuu kun seittemän vuotta asiaa hautoo.

    • Anonyymi

      kaikki kyseiset kaupat ihan jess jess ja ok, jos on riittävästi kiviä kukkarossa.
      - kalliolouhintaduunari.

    • Anonyymi

      K- supermarket voisi siirtää mainotelineensä kauppaan päin,
      Tultaessa parkkipaikalta tielle, telineet estävät näkyväisyyttä.

    • Anonyymi

      IRstas himokas inksan varhaisjakaja kävi siellä ostoksilla.

    • Anonyymi

      Joo täältä sellaset inffot t 20v naikkonen
      Olin siskolle hakemassa es juomaa mutta sieltä oli otettu alennuslappu pois ennen kesäkuuta. Es juomat piti olla 6-16 päivä kesäkuuta asti euron alennuksessa mutta kaupassa käytyäni se maksoi 1,55€. Hienosti sitten kassalle jätin juomat ja haistatin pitkät paskat

    • Anonyymi

      Hieman asiaan liittyen, itse lopetin Myllykosken K-marketissa asioinnin parikymmentävuotta sitten useammaksi vuodeksi. Syy: Lähes joka kerta jokin tuote maksoi enemmän kuin piti, tai oli piipattu kahteen kertaan. Asialla aina silloisen kauppiaan puoliso. Heidän väistyttyään olen jatkanut asiointia, pääsääntöisesti onnistunein tuloksin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6888
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4264
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3416
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3034
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2011
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1693
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1571
    8. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1533
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe