Kaunis kiitos erinomaisesta palvelusta!
Ensi kesänä taas tullaan =)
Vähikkälän Suvipuoti
5
439
Vastaukset
- Kiitos!
Kiva paikka! Kiitos omasta puolestanikin
- pihvitomaattia 2
eksyin autolla ja menin sitten Suvipuotiin kysymään tietä.
Siellä erittäin avulias henkilökunta neuvoi minulle oikean reitin.
Henkilökunta oli hyvin pukeutunutta ja käyttäytyi todella reippaasti ja neuvokkaasti.
Minä näin heti että he pärjäävät elämässään, he pääsevät pitkälle, heillä on kaikki hyvin! Suvipuoti oli mitä upein ja ihanin kauppa mitä olen ikinä nähnyt.Tarjonta kattaa sopivan läpileikkauksen päivittäistavarakaupasta, höystettynä luomotuotteilla ja alkoholilla. Todella lämmin kiitos Suvipuodin henkilökunnalle. Kiitos myös kaikille jotka tuota puotia käyttävät, ulkona oli kivaa porukkaa.
Ja tiedoksi sitten etten ole mitään sukua, en edes tunne heitä. yhden ainoan kerran olen käynyt tuossa kaupassa elämässäni ja oli iloinen yllätys. Asun itse itäsuomessa ja en edes asu Janakkalassa. Ihan oma-aloitteisesti päätin lähteä kiittämään näin netin välityksella! minulle ei ole mitää kytköksiä tuohon kauppaan, ei minkäänlaisia. (en ole sukulainen enkä ystävä)- sojhdu
taas joutuu odottamaan ensikesään,sitten pääsee taas Suvipuotiin kahville ja jätskille....
- Venko
sojhdu kirjoitti:
taas joutuu odottamaan ensikesään,sitten pääsee taas Suvipuotiin kahville ja jätskille....
Jos Suvipuoti on perustettu tuommoiseen markkinarakoon, kannattaa pitää auki keskitalvellakin.
Sehän on kultakaivos.
Kannattaa myydä hyvillä suhdanteilla, rako on Vähikkälässä ennenkin tehnyt kauppansa. - hintatietoinen
Venko kirjoitti:
Jos Suvipuoti on perustettu tuommoiseen markkinarakoon, kannattaa pitää auki keskitalvellakin.
Sehän on kultakaivos.
Kannattaa myydä hyvillä suhdanteilla, rako on Vähikkälässä ennenkin tehnyt kauppansa.niin,,,kannattaisi harkita,asiakkaita kyllä kävisi jonkin verran ja kun toi hintataso on joissain tuotteissa jopa halvempi kuin esim tervakosken kaupoissa ei käy lompakon päälle kuin "kyläkaupoissa" yleensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067