Ihastunut aikuiseen

katri-

Ongelmani on sellainen, että olen ihastunut aikuiseen mieheen ja ikää häneltä löytyy 36v ja itse olen nuori 16-vuotias tyttönen. Tässä vaiheessa monet luultavasti ajattelee että " onpas typerä lapsi, pedofiili mies kuitenkin yms" ymmärrän käsityksenne hyvinkin, jos joku näin ajattelee, mutta kyseessä ei ole pedofiili kuitenkaan :) Me ollaan tavattu 5 krt livenä ja olen ollut 4 krt nyt yökylässäkin hänen luonaan ja onhan meidän välillä paljon intiimejä asioita tapahtunut muttei vielä kuitenkaan seksiä olla harrastettu.. Ongelma on se, että me ei voida seurustella vielä ainakaan, koska olen alaikäinen ja itseasiassa vaikka olisinkin täyttänyt 18-vuotta niin ikäeroa olis silti 20vuotta, mutta silloin vanhemmat ei voi estää seurustelua. Julkisesti yhdessä oleminen on hyvin vaikeaa, koska ihmiset on niin epäluuloisia ja tuskin molempien vanhemmat tulisi ikinä hyväksymään tätä ja onhan meidän elämäntilanteetkin erilaiset, koska hän on työssä käyvä ja hänellä on entisestä suhteesta myös lapsi, minä olen opiskelija ja asun kotona yms. Silti jokin meissä kiehtoo meitä puoleensa ja molemmat siis tykätään toisistamme todella paljon, mutta onhan se ikävää kun tiedetään ettei voida seurustella niin pitäisi vaan hyväksyä tilanne ja olla pelkkiä ystäviä, mikä minulle tuottaa paljon stressiä ja tuskaa. ): En oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä, koska hänestä todella paljon pidän, mutta nähdään ehkä vain kerran tai kaksi parissa kuukaudessa ja välimatkaakin on aika paljon, semmoinen 2h matka. Ei voi kenellekkään kertoa asiasta, koska kukaan ei antaisi minun mennä muuten, mutta salailukin on ikävää.. Toisaalta pelkään, että jos harrastaisin jokupäivä hänen kanssaan seksiä, niin olisiko se oikein vai väärin, koska kuitenkaan ei voida seurustella niin ei se ainakaan helpota tilannetta vaan tunteet kasvaisi jatkuvasti enemmän. Ihmiset jos teillä on kokemuksia tai vinkkejä minulle kertokaa tarvitsen kipeästi apuanne! Kiitos :)

52

2903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      ehkä kannattaisi miettiä ensinnäkin, että MILLAINEN 36 vuotias hengailee teinien kanssa!?

      • katri-

        No mielestäni ikä on vain numero ja eihän ole mitään tietyn ikäistä, että kenen kanssa voisi hengailla. (?) Siis onhan se vähän outoa kun rupee miettimään,että miksi aikuinen mies haluaa olla nuoren tytön kanssa, mutta jos tykkää nuoremmista esim. miks ei vois :)


      • lifemocker
        katri- kirjoitti:

        No mielestäni ikä on vain numero ja eihän ole mitään tietyn ikäistä, että kenen kanssa voisi hengailla. (?) Siis onhan se vähän outoa kun rupee miettimään,että miksi aikuinen mies haluaa olla nuoren tytön kanssa, mutta jos tykkää nuoremmista esim. miks ei vois :)

        ei se ole. itsepetosta tuo ajattelu sinulla, kun ottaa tilanteen huomioon! tuollaisen miehen kanssa ajaudut aika vakaviin ongelmiin!


      • en oo homo......

        voi vittu ku huomasin yhen miehe tölläävän mua olen siis poika 12v ja se mies vissii 37 laitoin viestii sille et vittu mieti tuo on noloa ku "töllää" koko ajan ja väittää minun olleen väärin häntä kohtaan. että ekö se oo homo pedofiili. ja minä oon jo tytön kans et se käskee jättää sen tytön.


      • Looooollll
        en oo homo...... kirjoitti:

        voi vittu ku huomasin yhen miehe tölläävän mua olen siis poika 12v ja se mies vissii 37 laitoin viestii sille et vittu mieti tuo on noloa ku "töllää" koko ajan ja väittää minun olleen väärin häntä kohtaan. että ekö se oo homo pedofiili. ja minä oon jo tytön kans et se käskee jättää sen tytön.

        Trolli miks laittaisit jollekkin noin viestii


    • justiinsa_

      Voi tyttö parka mihin olet sotkeutunut, etkö löydä ikäistäsi seuraa? minusta sun ei pitäisi tapailla tollasta miesta sehän voi olla vaikka mikä hullu tai pedofiili, tuskin haluut ruveta äitipuoleksikaan joten unohda koko tyyppi ja sano hänelle että oot liian vanha ja sä liian nuori joten se ei tule onnistumaan. En halua olla ilkeä mutta toi on outoa että sä hengaat jonkun aikuisen miehen kanssa hei haloo millä vuosisadalla sä elät? parempi vaan että pistät sen miehen kanssa välit poikki ja rupeat etsimään sun ikäistä jätkää ja et haikaile tollasen vanhan miehen perään.

      • katri-

        No ensinnäkin olen aina tykännyt aikuisista miehistä ja en tykkää oman ikäluokan pojista he ovat niin kehittymättömiä ja ei he ymmärrä samalla tavalla asioita yms. No ei hän hullu tai pedofiili ole kylläkään, kyllä mä jo sen verran tarpeeks hänet tunnen. Varmaan ymmärrät, ettei asia ole noin yksinkertainen, että välit vaan poikki ja uutta etsimään ei se tuu onnistumaan! Kiitos kommentista kuitenkin :)


      • lifemocker
        katri- kirjoitti:

        No ensinnäkin olen aina tykännyt aikuisista miehistä ja en tykkää oman ikäluokan pojista he ovat niin kehittymättömiä ja ei he ymmärrä samalla tavalla asioita yms. No ei hän hullu tai pedofiili ole kylläkään, kyllä mä jo sen verran tarpeeks hänet tunnen. Varmaan ymmärrät, ettei asia ole noin yksinkertainen, että välit vaan poikki ja uutta etsimään ei se tuu onnistumaan! Kiitos kommentista kuitenkin :)

        ei se mieskään sua ymmärrä. teinipillu mielessä


      • (((((
        lifemocker kirjoitti:

        ei se mieskään sua ymmärrä. teinipillu mielessä

        hei, eihän todellakaan kaikilla ole vain pillu mielessä vaikka miehiä ovatkin. Täällä päin missä itse asun, täällä on ihan normaalia että seurustellaan vanhempien miesten/naisten kanssa. Ei siinä ole mitään pahaa jos todella kaikki on puhuttu selviksi, miehellä ei ole salasuhdetta esimerkiksi vaimoa tai muuta. Jos he rakastavat toisiaan niin antaa seurustella vaan.


    • En keksi nimee

      Hei miettikää ihmiset! Jos suomen presidentti sauli niinistö on 22vuotta nuoremman naisen kanssa yhdessä (sauli:62 jenni:40) iällä ei ole väliä jos rakastaa toista ihmistä.
      Jos vanhempas alkaa valittaa niin sano toi minkä kirjotin kust ja jos ne silti valittaa ni sano haistakaa vittu

      • katri-

        En oo tullut ajatelleeksi muuten. Hienoa että ajattelet nuin, kiitos :)


      • Fujivara Yumi ^^
        katri- kirjoitti:

        En oo tullut ajatelleeksi muuten. Hienoa että ajattelet nuin, kiitos :)

        Toimiiko suhde jos toinen leikkii barbeilla ja toinen ajelee autoa?
        Siinäpä vasta pulma.


      • katri-
        Fujivara Yumi ^^ kirjoitti:

        Toimiiko suhde jos toinen leikkii barbeilla ja toinen ajelee autoa?
        Siinäpä vasta pulma.

        hmm... tietääkseni en leiki barbeilla enään :D no miten vaan...


      • lifemocker

        sauli niinistön muija ei olekkaan 16!


      • e.s1

        He ovatkin molemmat keski-ikäisiä ihmisiä, silloin ei ole iällä merkitystä seurustelussa.


      • James-95

        Heitäkin arvosteltiin suuren ikäeron johdosta.


      • min bil
        katri- kirjoitti:

        hmm... tietääkseni en leiki barbeilla enään :D no miten vaan...

        Niin mut Niinistö onkin aikuinen, niin on myös hänen vaimonsa, eikä se silloin haittaa, mutta sinä olet lain mukaan vielä lapsi ja tarvitset huoltajaa elämässäsi. Voi olla että miehestä on tullut sinulle alitajuntaan ns. isäkorvike tai jotakin muuta. mutta hän voisi olla isäsi... Jos haluat aikuisen miehen, voithan seurustella vaikka 20 vuotiaan kanssa, ei sen tarvitse mikään lähes nelikymppinen olla....


      • (((((
        Fujivara Yumi ^^ kirjoitti:

        Toimiiko suhde jos toinen leikkii barbeilla ja toinen ajelee autoa?
        Siinäpä vasta pulma.

        eipä mahda nykyään kukaan enää viim. 10 vuotisuuden jälkeen leikkiä barbeilla.


      • katri-
        katri- kirjoitti:

        En oo tullut ajatelleeksi muuten. Hienoa että ajattelet nuin, kiitos :)

        Ihmiset lisää mielipiteitä kiitos! :)


      • rautajalkakysymys

        Vähän ihmettelen. Sitä mikä vetää teitä toistenne luo. Ja voiko 16 vuotias olla varma tunteistaan. Ja miten mies....oikeasti kokee noin nuoren tytön. Pelkään vain että poltat siipesi!


    • minävaaan:D

      Ikä on vain numero, ja rakkaus on juuri sitä että pitää toisesta, sinä "lifemocker" Oot niin säälittävä , ja et varmaan kestä totuutta että tää 16 wee tyttö yrittää saada apua, ja sulla ei oo naisia, ja luulen että tämä henkilö itse tietää onko mies kiltti vai hullu?

      Joten ei kuulosta hullulta:), sä voit tietty olla hyvä ystävä sen kaa jos et haluu / voi seukata julkisesti :)

      • katri-

        Kiitos kommentistasi! ihana kuulla


      • lifemocker

        tosi omaperäinen solvaus hei! yritä keksiä ensi kerralla jotain parempaa jookos? ;)

        16 vuotias ei vielä tiedä elämästä kovinkaan paljon -> helppo aikuisen kusettaa ja manipuloida.


    • jjhghskksknajjjhhhkks

      Suosittelisin odottelemaan ainakin pari vuotta ja katsomaan onko tunteet ennallaan. Sitten olisit täysi-ikänen eikä kenelläkään ole asiaan sanomista. Mielestäni ikä on numeroita ja ikäeron merkitys pienenee koko ajan kun vanhetaan.silloin ykkösluokkalaisena 5 vuotta vanhemmat oli jo ihan aikusia ja hurjan paljon vanhempia kuin itse. Nyt ysiluokkalaisena sama ikäero ei tunnu käytännössä missään ja minulla on moniakin 5vuotta vanhempia hyviä kavereita. Jos teistä on jotain tullakseen, niin tulee, mutta odottele sitä täysikäsyyttä(:

      • kukuuuna

        mutta tässä ei olekaan kysymys mistään viiden vuoden erosta, vaan kahdestakymmenestä vuodesta, jossa toinen on ajnut jo autolla ennen kuin toinen suhteen osapuoli oli edes syntynyt.....


    • samesituation

      Itsellä samanlainen ikäero vaikka olenkin sinua muutaman vuoden vanhempi ja julkisesti seurustellaan. En anna kenenkään mielipiteiden vaikuttaa siihen koska eivät selvästikkään asiasta mitään tiedä. Ikäerolla ei todellakaan ole meidän suhteessa mitään merkitystä. Koita kestää!

      • fulmkohh

        Voi pikkutyttö olet sokea jos et tajua mitä 36-mies sinusta haluaa!!! Ja ajattele kun olet 30-vuotias niin äijäsi on 50v!!!!!!!! HEI HALOO! teidän lapsellasi olisi hyvin vanha isä!!! Mutta toisaalta,olet vielä niin pieni ja lapsellinen ettet tajua juuri mitää. Rupea vain serustelemaan hänen kanssaan ni pilaat elämäsi..


    • ghjfdklöäd

      Hmm, no ite seurustelen mua vuoden nuoremman pojan kanssa (oon siis 16)
      Mut en vois kuvitella seurustelevani mun vanhempien ikäluokkaa olevien miehien kanssa ! never !
      Mut joo, jokasella on oma maku. Toittaasti se mies ei oo sit vaa pillun perää, vaa rakastaa sua oikeesti, eikä ole pedofiili :) toivotaan niin :3

    • Nexu ja Peksu ikäero

      Suomen presidentin puoliso olikin jo keski-ikäinen aikuinen nainen hänen mennessään naimisiin rakastamansa ihmisen kanssa, mutta sitähän nämä "pedovainoojat" eivät suostu ymmärtämään, koska ne vaahto suusta roiskuten raivoavat sekopäisinä.

      Mutta mitäs mieltä olet erään pressaehdokkaan parisuhteesta?

      Tämän toisen presidenttiehdokkaan puoliso, sen sijaan oli vasta TEINI kun tämä erittäin varakas länsimainen keski-ikäinen mies bongasi teinipojun kehitysmaa baarista.

      Heillä on täysin erilainen kulttuuri- ja varallisuustausta, eikä varmaankaan mitään muutakaan yhteistä. (paitsi seksuaalinen suuntautuminen)

      Voiko kehitysmaassa asuvan teinin ja länsimaisen erittäin varakkaan ja johtavassa asemassa olevan keski-ikäisen miehen suuri ikäero parisuhde toimia?

      Naiset perustelevat väitteitään sillä että huomattavasti nuoremman kanssa seurusteleva olisi jotenkin "kehityksessään jälkeenjäänyt eikä kykene vuorovaikutukseen ikäistensä ihmisten kanssa" ja että pariskunta olisi "ihan eri tasolla ja eri elämän vaiheissa."

      Oletteko todellakin sitä mieltä että tämä erittäin varakas suomalainen presidenttiehdokas "ei ole kehittynyt normaaliin tahtiin" kun keski-ikäisenä haki kehitysmaasta teini-ikäisen puolison? Eivätkö he olleet aivan "eri tasoilla ja eri elämän vaiheessa"?

      Koitatteko väittää että Suomen presidenttiehdokkaaksi pääsee "omassa kehityksessään jotenkin jälkeenjäänyt" joka ei "kykene vuorovaikutukseen ikäistensä kanssa?"

      Ovatko mielestänne kehitysmaassa täysin eri kulttuurissa asuva teini ja länsimainen keski-ikäinen varakas korkeassa asemassa oleva mies samalla viivalla?

      Vai onko kyseessä nuoremman manipulointi? Tehän väitätte että "vanhemman miehen puolelta on manipulointi näissä tapauksissa kuitenkin aika suuri. Ei kukaan voi tosissaan väittää kokevansa henkistä yhteenkuuluvuutta huomattavasti nuoremman kanssa (ellei mies ole jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessään). "

      Eikö tämä monta kertaa rikkaampi huomattavasti vanhempi mies "manipuloi" köyhää teiniä?

      ""pakko sanoa vielä että kummastuttaa nämä namu-sedät jotka on 38v ja pyörii jonkun 21v tyttelin kanssa"""

      Entä ne keski-ikäiset "namu-sedät" jotka pyörii teini-ikäisten pojujen kanssa?

      Miksi kuitenkin äänestätte tälläistä Suomen presidentiksi tai edustamaan teitä eduskuntaan?

      "jos mies on keski-ikäinen ja poika 18v niin voiko kukaan kiistaa että nämä ihmiset menevät erivaiheissa elämän kaarella.Tuskinpa."?? "Sitten toinen asia on henkinenyhteys. niin sen luominen voi olla todella vaikeata tuollaisella ikäerolla." ??? "Kolmas asia,mitä miehet ei tunnu ajattelevan on se että mitä tuon ikäinen poika hakee siitä miehestä.Itse epäilisin ensimäisenä "isän korviketta", miehen mallia. Kuka haluaa olla tälläinen parisuhteessa.En ainakaan minä." Jaa kuka haluaa, no tiedän ainakin yhden joka "tanssii tähtien kanssa"?

      Kaikesta tästä huolimatta monta miljoonaa naista äänesti tätä miestä ja hänen "alisteista" kumppaniaan Suomen presidentiksi.

      Miksi joillekin sallitaan runsaskin ikäero suhteissa, ilman että se mitenkään haittaa näitä "suvaitsevaisia", mutta toisien parisuhteista nousee kauhea kohu?

      Jos ja kun tuollainen suhde toimii, niin miksei ihan mikä tahansa muukin suhde toimisi?

      Vai onko näidenkin parisuhteessa ""Kaksi epätoivosta siinä eikä mitää kunniallista""?

      Kaikesta huolimatta he ovat edelleen yhdessä. Joten jollei tämä sovi esimerkiksi siitä että kuka tahansa muukin voi vanhana löytää elämänsä rakkauden lomallaan rantabaarista, niin ei sitten mikään?

      Kaikkien yksinäisten tai omaan puolisoonsa tyytymättömien kannattaakin ottaa mallia Haavistosta ja lähteä matkalle kehitysmaihin, jos vaikka sieltä tarttuisi mukaan joku nuori teini ;)

      Vai mitä? Erityisesti toivon kommentteja Haavistoa äänestäneiltä miljoonilta naisilta.

      Nimittäin jos sallitte tuollaisen parin huomattavan ikäeron, niin loogisuuden vuoksi teidän tulisi sallia se myös alottajan parisuhteelle?

    • Elvis & 14v Pricilla

      Kerronpas erään pariskunnan tositarinan:

      Varakas mies tapasi 14-vuotiaan tytön johon rakastui.

      Tyttö muutti miehen luo asumaan.

      Kun laillisesti oli mahdollista he menivät naimisiin, saivat yhteisen lapsen.

      Kun nainen oli 27-vuotias, hän petti miestään valmentajansa kanssa. Pariskunta erosi. Mies masentui syvästi ja alkoi käyttää lääkkeitä ja muita päihteitä, jotka johtivat muutamassa vuodessa hänen kuolemaansa.

      Oliko mies mielestänne "pedofiili"? Arvatkaas kuka tämä mies oli?

      Suuri osa ihmisistä maailmassa ihailee ja kaipaa edelleen tätä miestä, siitä huolimatta että hän rakastui 14-vuotiaaseen teinityttöön ja oli tämän kanssa.

      Ylihysteeristen tätien takia eräs maailman tunnetuimmista rakkaustarinoista olisi jäänyt toteutumatta.

      Heidän onnekseen tämä nuori nainen asui Saksassa jossa tämä rakkaussuhde oli mahdollista.

      P.S. Tämä tarinan nainen edelleen rakastaa ja kaipaa tuota teidät "pedoksi" kutsumaa miestä. Voitteko väittää ettei kyseessä olisi ollut aito rakkaus?

    • Courtney Stodden

      Suomessa alle 18v voi jopa mennä naimisiin.

      Oikeusministeriö voi erityisistä syistä antaa alle 18v nuorelle luvan mennä avioliittoon. Tosin alaikäisen nuoren huoltajalle annetaan mahdollisuus tulla kuulluksi. Eli periaatteessa 17v nuori tarvitsee omien vanhempiensa hyväksynnän.

      Joku kertoi että "Vuonna 1983 jolloin minä menin 17-vuotiaana naimisiin ei tarvittu mitään erityislupia. Riitti "En vastusta" - paperi vanhemmilta ja sitäkään ei tainnut kukaan missään vaiheessa kysellä."

      Jos siis voisi jopa mennä naimisiin, niin miksei voisi seurustella?

      Usassa 16-vuotias meni yli 50 veen kanssa naimisiin:
      http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/elokuvat.shtml/1348846/51-vuotias-hollywood-nayttelija-naimisiin-16-vuotiaan-kanssa

      Niin ettei se nyt ole mitenkään ihmeelistä että 16 vuotias seurustelee huomattavasti vanhemman kanssa.

    • enotakumpaakaankanta

      ''ikä on vain numero'' jooo ja vankila on vain huone.

      • Et saiskaan ketään!

        Ei kukaan pakota sua ottaan yhtään ketään, mutta sinulla tai kaltaisillasi EI ole oikeutta estää MUITA olemasta rakastamansa ihmisen kanssa!


    • heihaloo1

      Ajatele nyt mitä kaikkea se mies on jo ehtinyt kokemaan, mitkä sinulla on vasta edessä päin. 20 vuotta on vielä tuossa vaiheessa liian suuri ikäero. Mies on jo melkein elämänsä parhaat vuodet nähnyt. Enkä usko että kukaan selväjärkinen 36-vuotias mies haluaisi tosissaan olla jonkun pikkukakaran kanssa, joka voisi olla sen oma lapsi iän puolesta...

      • katri-

        ikävää, että näin moni ajattelee kriittisesti tästä ikäerosta.. ei se voi olla niin suuri ongelma, mutta jokainen henk.kohtasesti tietää sen mikä on oikein ja väärin..


      • katri-
        katri- kirjoitti:

        ikävää, että näin moni ajattelee kriittisesti tästä ikäerosta.. ei se voi olla niin suuri ongelma, mutta jokainen henk.kohtasesti tietää sen mikä on oikein ja väärin..

        Ylipäätään ihmettelen, miksi heti haukutaan pedariksi jos aikuinen mies on kiinnostunut nuorista? Siis pedofiili on tietääkseni sellainen, että sekaantuu alle 16-vuotiaisiin ja käyttää seksuaalisesti hyväksi, mutta suojaikäraja on se 16-vuotta joten tämä on ihan lain mukaan laillista ja me molemmat pidetään toisistamme niin eihän seksin harrastaminen varmaan haittaisi, mutta haluaisin vain tietää mitä mun oikeesti pitäis ajatella, koska pelkään että en pysy "kasassa" sen jälkeen jos ollaan seksiä harrastettu ja kun nähään niin harvoin niin se voi olla vaikeeta ;o En osaa selittää meidän tilannetta ihan kokonaan tai kunnolla..


      • katri-
        katri- kirjoitti:

        Ylipäätään ihmettelen, miksi heti haukutaan pedariksi jos aikuinen mies on kiinnostunut nuorista? Siis pedofiili on tietääkseni sellainen, että sekaantuu alle 16-vuotiaisiin ja käyttää seksuaalisesti hyväksi, mutta suojaikäraja on se 16-vuotta joten tämä on ihan lain mukaan laillista ja me molemmat pidetään toisistamme niin eihän seksin harrastaminen varmaan haittaisi, mutta haluaisin vain tietää mitä mun oikeesti pitäis ajatella, koska pelkään että en pysy "kasassa" sen jälkeen jos ollaan seksiä harrastettu ja kun nähään niin harvoin niin se voi olla vaikeeta ;o En osaa selittää meidän tilannetta ihan kokonaan tai kunnolla..

        Tuntuu vaan, että ihmisille se ikäero on tosi iso ongelma ja sitä ei oikein ymmärretä miksi niin eri ikäluokan ihmiset voivat tykätä tai seurustella keskenään?;o Koska siis kaikki me ihmisiä täällä ollaan ja yhessä maailmassa joten en vaan ymmärrä..


    • 86674

      voi tyttö sinua mihin oot ittes laittanu:/ näin kokemuksen ja naisen näkökulmasta parempi kunvaan unohat, haluat sä todellakin että 36 vuotias panee sut pilalle, mieti.. bliis ... älä tee samoja virheitä joita joskus jotkut on tehny, oota muutama vuosi TAI istu alas ja mieti ihan oikeesti mitä sä teet ? Yks askel taakse päin on helpompi kuin kaksi väärää askelta eteen päin .. Ja sitte vielä oot sä aatellu että kun sä oot harrastanu seksiä, sen luonne saattaa muuttua esim. että se nousee vaan sängystä laitaa bokserit jalkaan ja sanoo että "nyt ois parempi että laitat vaatteet ja lähet !?" Mieti ..

    • katri-

      Mä ymmärrän tämän tilanteen kyllä, mutta me ollaan kyl puhuttu näistä asioista ja mun on pakko luottaa siihen.. haluaisin harrastaa seksiä hänen kanssaan, koska se tuntuu oikealta ratkaisulta mielestäni, ei se ikä haittaa mulla ainakaan siihen asiaan ja ystäviä me vain ollaan, koska ei voida seurustella.

      • katri-

        Haluaisin lisää mielipiteitä...


      • jennitäti
        katri- kirjoitti:

        Haluaisin lisää mielipiteitä...

        apua! Miten tää on mahdollista.. Mulla on aika samanlainen tilanne kun sul.. Ja olen saman ikäinenkin. Haluisitko jutella mun kans vaikka sähköpostitse? Oisko sulla sähköpostia tai tee vaikka uusi jos et halua antaa oikeaa. Musta olis tosi kiva:)


    • et oo ainoo

      Mäkin oon ihastunu yhtee 29-vuotta vanhempaan mieheen ja itse olen 13. Ja sitku tieetää ettei siit voi tulla mitää nii se ärsyttää :(

    • Huono neuvoja.

      Katri-, vähän aikaa sitten mulla oli melkein samanlainen tilanne mutta pääsin siitä yli. Oon 13-vuotias tyttö ja ihastuin aikuiseen mieheen, joka on naimisissa ja sillä on perhe. Se oli leirillä vetäjänä.
      Olin esikoislestadiolaisten leirillä Itä-Suomessa. Vetäjänä oli vähän yli 30-vuotias mies. Hän oli ihan tautisen komee ja tosi mukava vielä kaiken lisäks. Toivoin, että mies puhuisi mulle ja niin hän sitten puhuikin. Hän kertoi perheestään ja kyseli multa kaikkee. Myöhemmin ohimennessä hymyilimme toisillemme paljon. Toiseksi viimeisenä päivänä oli positiivisuussydän-juttu. Rohkaistuin pyytämään häneltä, että hän kirjottaisi jotain sydämeeni. Niin hän sitten kirjoitti. Luin myöhemmin, mitä hän oli kirjoittanut. Siinä luki: Herttainen.
      Myöhemmin illalla kysyin häneltä:
      - Miks sä kirjotit siihen sydämeen, että mä oon herttanen? En koe olevani herttainen.
      - No, oot sie miusta aika herttanen, hän sanoi ihanalla Joensuun murteella ja hymyili söpöä hymyä.
      Niin hän sai mut liekkeihin.
      Seuraavana päivänä meillä oli halauspiiri. Hän tuli kohdalleni. Silloin päätin halata häntä. En kumminkaan uskaltanut halata kunnolla. Laskin käteni hänen hartioilleen. Hän taas otti minua kädestä kiinni ja toisella kädellään hän piti minua lantion yläpuolelta kiinni.
      En tiedä, oliko se tahallinen teko vai ihan vaistomainen... Luulen, että hän piti mua jotenkin sulosena mutta ei kumminkaan tykänny musta silleen. Eihän hän halunnu hylätä perhettään mun takia.
      Pari päivää sen jälkeen mulla oli ihan kamalan ikävä häntä, niin ikävä että oli huono olo. Mutta selvisin siitä siten, että tajusin, että hän ei varmastikaan halunnut minun tuntevan sillä lailla hänen takiaan. Ja selvisin ikävästä siirtämällä serkkuni Juhon hänen tilalleen, ajattelemalla Juhoa vieressäni. Juho oli minulle oikeastaan vain korvike joka oli vetänyt mut pois ikävän tunteesta. On vieläkin haikea olo tuon asian takia, mutta toivon että näen hänet vielä joskus. Silloin kuitenkin hän on minulle vain enää ystävä.
      Se oli aivan kauheaa olla ihastunut mieheen joka on itseä 20 vuotta vanhempi, mutta silti niin vetovoimainen. Ja oli kauheata tietää, etten voinut saada häntä.

      Toivon, että sä selviät jotenkin. Yks neuvo: ajattele jotakuta muuta tuon miehen tilalla. Haaveile vaikka väkipakolla jostakusta muusta joka on tehnyt sinulle jotakin ihanaa. Mulla se ainakin autto. Myös tosiasioiden tajuaminen auttoi.

      • That'sWhatI Mean

        Tilanne jossa noin paljon vanhempi mies tykkää teini-ikäisestä, voi kertoa että mies ei osaa olla omanikäistensä kanssa ja hänellä voi olla sen suhteen huonohko itsetunto.


      • MattiMyöhäinen

        Hei. Jos joku vielä lukee nii tässä oma stoorini:- Olin n. 14 kun ihastuin minua vain VAIN 10 vuotta vanhempi. Koko seurustelumme ajan oli hirveää taistelua vanhempieni kanssa ja koko ajan töllistelyä ja vastustelua ja ei sitäkään jaksa. Lisäksi mies sai käydä baareissa yms. ja minä en. Lisäksi mies poltti ja sekaannuin itsekkin siihen mitä kaduin paljon. Lisäksi miehen vanhemmat eivät hyväksyneet tilannetta ja heillä meni välit joka huoletti joka suunnassa. Mies myös jossain vaiheessa alkoi haluta sitä... seksiä. En halunnut itse sitä ja en ollut valmis. Mies kysyi useampaan kertaan ja minä suostuin. Kaduin paljon sillä menetin neitsyyteni sellaiselle miehelle vaikka tiesin ettei suhde toimi. Emme voineet mennä minnekkään paikkoihin (koska 18 ikäraja) ja jos menimme kahvilaan hän joutui aina maksamaan sillä minulla ei ollut tuloja, no joskus kahvia ja pullaa makselin. Emme voineet pussata julkisesti. Lisäksi mies vinkui lisää seksiä. Ensin vastasin etten halua nyt, sitten, että ei ihan vielä ja lopussa vaihtelin iltaa ja päivää että milloin. Ja lopuksi mies sääteli elämääni vaikka kuvittelin et en suostu mihinkään. Eihän kai hän mikään pedari ollut mut miehillä on tarpeet. Lopuksi erosimme 5 kk kidutuksen vaikka MINÄ häntä aidosti rakastinkin. :(


    • Rilliikka

      Oon ihastunu. Jotai 3 kymppiseen tai 4 kymppiseen ja oon 11.

    • Rilliikka

      Oon ihastunu. Jotai 3 kymppiseen tai 4 kymppiseen ja oon 11.

    • 17-v

      Minä olen nyt 17-vuotias ja olen myös ihastunut 36-vuotiaaseen mieheen. Hän ei kylläkään tiedä tunteistani häntä kohtaa, pelkäämpä että jos hän saisi kuulla hän ei tuntisi samalla tavalla. Mutta jos its olisit minä kertoisitko hänelle tunteistasi vai antaisit olla? Mutta olen päättänyt ainakin sen, että vanhemmilleni täytyy kertoa ensimmäisenä!

    • Aha, kiva oon koht 15 ja tykkään miehestä joka on 57, ja ei siitä vois ikinä tulla mitään. Ja tiiän sen. :) Mut jos haluutte tietää kuka se mies on, googlatkaa: Steve Borden.

      KEEP DREAMING!

      • Rentunruusuke

        Jos likka mukulalla ei ole ollut
        Isää perhepiirissä, on suuri vaara että hän ajautuu valitsemaan oman aviopuolison juuri huomattavasti vanhemmasta miehestä mitä hän itse on, johtuu ensiksi taitamattomuudesta ja hän hakee tietämättään isää jota hänellä ei ole koskaan ollu,
        Tunnen yksinäisä äitiä paljon
        Joiden tytöt on ajautunu "isukki avioliittoon".
        Kun seuraatte yksinhuoltaja naisia joilla on poikia, nämä pojat ovat jollakin tapaa lapsellisia, eivätkä koskaan kehity miehen mittaan, heistä tulee helposti peräkamarin poikia "Äitienpäivämiehiä"
        Syystä että heillä ei ole ollut
        Miehen mallia.kotikylässäni on
        40 taloa kymmenessä tapauksessa äiti on ollu poika lapsensa kanssa kahden, nämä pojat eivät ole menneet naimisiin ovat niinsanottuja mammanpoikia, ja vähän noloja työssään, olen joutunut auttamaan työssään monesti noloa isäntää. Ovat kylläkin kilttejä luonteeltaan eivätkä käytä alkon tuotteita mikä on hyvä piirre heissä.


      • Rentunruusuke kirjoitti:

        Jos likka mukulalla ei ole ollut
        Isää perhepiirissä, on suuri vaara että hän ajautuu valitsemaan oman aviopuolison juuri huomattavasti vanhemmasta miehestä mitä hän itse on, johtuu ensiksi taitamattomuudesta ja hän hakee tietämättään isää jota hänellä ei ole koskaan ollu,
        Tunnen yksinäisä äitiä paljon
        Joiden tytöt on ajautunu "isukki avioliittoon".
        Kun seuraatte yksinhuoltaja naisia joilla on poikia, nämä pojat ovat jollakin tapaa lapsellisia, eivätkä koskaan kehity miehen mittaan, heistä tulee helposti peräkamarin poikia "Äitienpäivämiehiä"
        Syystä että heillä ei ole ollut
        Miehen mallia.kotikylässäni on
        40 taloa kymmenessä tapauksessa äiti on ollu poika lapsensa kanssa kahden, nämä pojat eivät ole menneet naimisiin ovat niinsanottuja mammanpoikia, ja vähän noloja työssään, olen joutunut auttamaan työssään monesti noloa isäntää. Ovat kylläkin kilttejä luonteeltaan eivätkä käytä alkon tuotteita mikä on hyvä piirre heissä.

        Mulla on isä, kiitos vaan. Hän on yli 50v. Ei liittynyt tähän kylläkään.. :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe