Roaccutan, mistä paras kosteusvoide ja pesuaine?

Minä schwein

Elikkäs roa- kuurilla tässä on oltu nyt reilu 3 viikkoa. Ihan hyvin näyttää tehonneen, uusia finnejä ei enää tule lähellekään samaan malliin, tosin arpia on jäänyt eikä ne lähde yhtä nopeasti pois kuin ennen roa- kuuria.

Iho on myös alkanut kuivumaan rajusti, (ennen roaa oli vielä helposti rasvoittuva iho joten sikäli hyvä ettei rasvoitu, paremman näköinen) joten olisikohan kenelläkään vinkata rasvatonta kosteusvoidetta joka kosteuttaisi mahdollisimman hyvin mutta tosiaan rasvaa ei saisi sisältää kun se varsinkin meikäläisellä tukkii helposti ihohuokoset. Olen käyttänyt erisanin kosteuttavaa kasvovoidetta mutta se ei ole oikein tarpeeksi jytyä, iho kuivuu helposti kyseisen voiteen käytön jälkeen.

Toisekseen, olisi mukava kuulla kokemuksia muilta roan käyttäjiltä, mitä kasvojen pesuaineita olette käyttäneet ja mitkä olette parhaaksi kokeneet?
Pitäisi olla ihoa ärsyttämätön ja tietenkin ettei ole näitä kaikkia myrkkyjä (alkoholi, parabeenit yms.)
Jakakaa vaan rohkeasti kokemuksianne ja kiitokset jo valmiiksi jos joku viitsii olla avuksi! = )

4

2418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloituspostaaja

      Niin ja sellainen kysymys vielä, että millä te roaccutan- kuurilla olleet olette kuurin aikana hoitaneet aknearpia? Kuuri ohentaa ihoa joten mitään kuorintoja ei tietenkään kannata tehdä. Itse oon käyttänyt ennen kuuria ja kuurin aikana bepanthenin emulsiovoidetta ja Zinkosal- sinkkipastaa, mutta varsinkin nyt kuurin aikana noi tehoo tosi heikosti, joten oliskos parempia keinoja, esim. BM gel 28, etanaseerumivoide tms? Kokemuksia?

    • kookosöljy

      Hei suosittelin käyttämään ihon pesuun pelkästään vettä. Tarvittaessa voit kuitenkin ostaa apteekista tuollaisen sebamed pesupalan. Se ei kuivata kauheasti ihoa ja sillä saa tarvittaessa lian pois.


      Akne arpiin suosittelen emuöljyä, etenkin jos on roaccutan kuuri päällä. Jos roaccutan kuuri ei olisi päällä voisin suositella myös muuta. Tässä on halvin emuöljy jonka olen löytänyt: http://iherb.com/p/6130?rcode=uho277

      Kookosöljystäkin saattaa olla monille apua, kuten minulle. Tuntui siltä, että finnien tulo pysähtyi kun otin teelusikkallisen kookosöljyä noin 4 kertaa päivässä ruokailun yhteydessä. Auttaa myös punoitukseen, arpiin ja finneihin kun käyttää ulkoisesti. Etenkin arpiin olen saanut apua ulkoisella käytöllä http://iherb.com/p/2505?rcode=uho277 (9 euroa 456g, halpaa kuin saippuaa)

      Ja jos tilaa tuolta kaupasta ensimmäisen kerran niin voi käyttää alennuskoodia UHO277 niin saat 5 dollaria alle 40 dollarin alennuksista ja jos tilaus ylittää 40 dollaria saat 10 dollaria alennusta. Kannattaa tähdätä tilaus noin 41 dollariin niin ei tule tullimaksujakaan.


      Nuo on nyt sellaisia mitä suosittelisin ehdottamasti hankkimaan. Kookosöljyä suosittelisin ottamaan myös sisäisesti. Jojobaöljyäkin voi tuolta tilata, mutta itse olen kokenut suurempaa apua kookosöljystä.

    • Face 42

      Yli kahdenkymmenen vuoden kokemuksella ja KAIKEN kokeilleena
      suosittelen: Peruspuhdistukseen Fresco lactobase puhdistusnestettä(trekos oy)löytyy useimmista luontaistuotekaupoista ,aika kallis n. 13€ mutta riittää
      3kk ajaksi ja toimii taatusti itse ostan aina 3-4 pulloa koska pelkään että valmistus lopetaan ja sitten on aloitettava kallis ja turhauttava etsiminen
      korvaavaa tuotetta, kuivumiseen ja yöhoitoon voi kokeilla mun tuossa toisessa threadisssa suosittelemaa Emu-oilia,toimii ainakin mulla uskomattoman hyvin.

      Siis nämä TOIMINEET minun ihooni, mutta ei piharatamo-suola-oliiviöljy-ruokavalio-sun muut tuhannet höpö-höpö jutut täällä.

      • face 42

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe