Tukiaisen blogikirjoitus 5.4.13, ”Orivesi-Levi-Lieksa”

Tupsukka Kutiainen

Johannan tupsukka kutiainen 5.4.2013:

”Pääsiäisen viettoa laskettelun ja nautiskelun merkeissä Levillä, Lapissa

Lähdin kampaajani ja stailaajani Juha Immosen kanssa (jonka kanssa on myöskin tällä hetkellä määrittelemätön kemiallinen suhde keskenämme) Oriveden keikalle.

No sieltä matka jatkui extempore seuraavana päivänä Leville, jossa vietimme viikon.

Ensin lähes tuntemattoman miesporukan mökissä, joita voisi kutsua lähinnä maaalaisjunteiksi, mutta onneksi tajusin hyvissä ajoin ennakoida tilanteen ja ostin meille hotellihuoneen Levin keskustasta, jossa vietimme Juhan kanssa loppuajan.

Minulla oli kasvoillani “Paris Hilton” tyyliset valkosankaiset aurinkolasit ja otin välillä pikkuisen Esmeralda chihuani joka painaa vain kilon (täysi-ikäinen koira) turkkini sisään, ohessa kuvia After Ski:stä Leviltä pitkänäperjantaina.

Minulla ja Juhalla oli samanlaiset “Angry Birds” pipot päässämme, ostin myös Juhalle lahjaksi suurikokoisen punaisen Angry Bird pehmolelun, kaunis poika muistuttaa kyseistä lintua jonkun verran, lukuunottamatta pitkää nokkaa, hih…..

Kävimme ihanilla illallisilla mm. Ämmilä nimisessä ravintolassa Levillä, jossa nautimme Ripassa nimistä erittäin pehmeää punaviiniä joka oli hyvin lähellä Amarone viiniä. Lauantaina kävimme myös Marian kirkossa Levillä pääsiäisen kunniaksi ja jätin kirkkoon useita rukouspyyntöjä.

Tietty kirkko oli minun ideani, kuten myös laskettelu. Nyt on pakko sanoa, etten ole koskaan nähnyt mitään yhtä huvittavaa kuin Juhan laskettelut!

Juha väitti minulle olevansa “ok alkutason laskettelija.” Ostin meille molemmille koko päivän lasketteluliput rinteisiin. Juha ei meinannut pysyä koko hississä ja kun tulimme ylös mäelle, niin Juhan sukset tippuivat hississä pois ja hän lensi suoraan päälleen sieltä. Voi elämä…

Keräsin Juhan sukset, ja yritin saada hänet seuraamaan minua hitaasti mäkeä alas. Yritin kauan aikaa, ja loppujen lopuksi paikalle tuli joku rinnevartija, joka sanoi Juhalle että “Eihän tuosta tule hevonvit…….kaan” aika rumasti, otti hänen suksensa ja kantoi ne Juhan kanssa alas rinteestä. Nyt on pakko sanoa, että olen aina paheksunut suomalaisten vahingoniloa. Mutta kyllä minua siinä tilanteessa nauratti.

Sain onneksi lunastettua Juhan lipun takaisin ja laskin itse mäkiä sen verran kun jaksoin. Ei mitään ole hauskaa tehdä yksin, enkä halunnut jättää Juhaa yksin alarinteen terassille istumaan. Laskin jonkun verran mäkiä alas, olen aina pitänyt kovasta vauhdista.

Minulla on kokoajan ollut mukanani koirani Nassu (poikakoira, seksihullu, nyt vähän päälle 2 vuotias) sekä pikkuruinen 1kg kokoinen chihuahuani Esmeralda.

Nautimme Levistä varsinkin sen jälkeen kun pääsimme omaan rauhaamme hotelliin. Sieltä tulikin sitten äkkilähtö lauantaina Lieksaan Johanna Tukiainen Show keikalle, jonne minua varten lähettiin peräti taksi hakemaan minua!

Eli lähdimme sitten taksilla Leviltä Lieksaan lauantai aamuna.

Yöllä vedimme super rohkean shown Juhan kanssa lavalla, riisuuduin topless mitä en nykyisin enää välttämättä tee, Juha veti kermavaahtoa pitkin vartaloani ja nuoli paljailta rinnoilta kermavaahdot pois. Jossain vaiheessa koko vartaloni oli kermavaahdon peitossa ja Juha heitteli päälleni pinkkejä ja kultaisia kimalteita.

Yleisö oli suorastaa pöyristynyt ja innoissaan, lukuunottamatta jotain naista joka sai hermoromahduksen ja ryntäsi lavalle huutamaan. Jotkut miehet tulivat hakemaan hänet pois, mutta se vaati 4 miestä, jotta saivat kyseisen naisen edes jotenkin rauhoittumaan.

Seuraavaksi minulla on tulossa 2 uutta biisiä, ne ovat ruotsalaisen ammattilaulajan tekemiä ja kertovat rakkaudesta. Minun pitää lentää kuulemma Kööpenhaminaan tekemään ne biisit, studiot on varattu ja kuulemma viikon kylpyläloma. Olen kuunnellut kyseiset biisit ja ne ovat ihan huikean upeita!!!!! Vähän eri tasoa, kuin erään pellen ns. yritykset…….. Sanotaan, että täysin eri maailmasta!”

32

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa1

Painaa vain kilon! Muistakaa se :D.

• Mautonta!

Valkosankaiset Tiimari-lasit ovat kyllä mauttomuuden huippu.

• kiloramma

Paljo se piänikoira painaa?

• suomi24näätä

Tietty Julia uskoi Tuksun puheita siitä, että taksikyyti olisi ollut "stara meininkiä"...

Todellisuudessa kyse oli siitä, että lähtiessään hetken mielijohteesta Leville Sotanorsu oli järjestänyt itsensä ja Olkalaukkuhomonsa logistiseen umpiperään suhteessa seuraavaan keikkapaikkaan, Lieksaan.

Ja Lieksan Club Simon omistajat olivat markkinoineet tulevaa keikkaa aktiivisesti mm. lehti-ilmoituksin, ja heillä oli kasvojen menetys uhkana tuossa tilanteessa.

Siksi toteutettiin järjestely, jossa Sotanorsu siipihomoneen haettiin Leviltä Meriläisten omistamalla Kotikadun taksilla Lieksaan keikalle Meriläisten omistamaan ravintolaan. Meriläiset kuittasivat Tuksun keikkapalkkion taksikyydillä.

Mutta Julia Facessa 4.4. myöhään illalla:

"Johanna Tukiainen haluttiin keikalle niin paljon pääsiäisenä, että ravintoloitsija maksoi taksin Leviltä Lieksaan, noin 657km. Nyt alkaa olla kunnon stara meininkiä taas ;)"

Sotanorsu, Esme ja Kotikadun taksi lähdössä Leviltä lauantai-aamupäivällä 30.3. kohti Lieksaa, jonne matkaa oli oikeasti 666 km!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152130254034119&set=o.294315597339487&type=1&theater

• Maalaisjuntit!!1!

Köyrivät puput –joukkue = maalaisjuntit, Tuksun blogin perusteella sekä Olkalaukkuhomo, Esme, Nassu ja Tuksu yhteiskuvassa Levin mökin sisällä:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482883_106339636229719_1399217365_n.jpg

• Klamouri Näätä

Tuksu etsii kuumeisesti vapaita hotellihuoneita "maalaisjunttien" Levin mökillä.
        Keskittyneen ilmeen lisäksi huomaa Toivon ja Onnin esillepano maksaläikkineen, glamour-hiuskoriste sekä Tuksun turvotetut huulet.

Vaikuttaa siltä, että amorinkaarta nostamaan tarkoitetut täyttöpiikitykset ovat epäonnistuneet. Ylähuulen ja nenän välissä oleva alue on erittäin vaikeasti korjattavissa, kun iho tuosta löystyy. Kohtaa ei voi juurikaan kiristää. Ainoa konsti on vaan pumpata lisää täytettä Susanna Gärdströmin ruiskulla.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/20889_106323496231333_587105264_n.jpg

Suurennos: http://aijaa.com/aj6nxz

Onko mielestäsi yhtäläisyyttä: http://i.imgur.com/67IMTv6.jpg

• Photon perusteella
        Klamouri Näätä kirjoitti:

Tuksu etsii kuumeisesti vapaita hotellihuoneita "maalaisjunttien" Levin mökillä.
        Keskittyneen ilmeen lisäksi huomaa Toivon ja Onnin esillepano maksaläikkineen, glamour-hiuskoriste sekä Tuksun turvotetut huulet.

Vaikuttaa siltä, että amorinkaarta nostamaan tarkoitetut täyttöpiikitykset ovat epäonnistuneet. Ylähuulen ja nenän välissä oleva alue on erittäin vaikeasti korjattavissa, kun iho tuosta löystyy. Kohtaa ei voi juurikaan kiristää. Ainoa konsti on vaan pumpata lisää täytettä Susanna Gärdströmin ruiskulla.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/20889_106323496231333_587105264_n.jpg

Suurennos: http://aijaa.com/aj6nxz

Onko mielestäsi yhtäläisyyttä: http://i.imgur.com/67IMTv6.jpg

Jep, täyteaineista on rakentunut kunnon turpa.

• pehmeä jänis

"Lauantaina kävimme myös Marian kirkossa Levillä pääsiäisen kunniaksi ja jätin kirkkoon useita rukouspyyntöjä".
      Kyllä on pitänyt kiirettä, kun vieläpä kirkkoon ehti lauantaina, vaikka edessä pitkä taximatka Lieksaan.
      Taisi olla naisella vain käynti kirkon mainostaulun edustalla, mistä kuvakin.

• Hilma-neiti

On sillä Johannalla rahaa, kun se tuosta vaan päätti ostaa hotellihuoneen Levin keskustasta. Mitenhän tuo Johanna on läpäissyt YO:n äikän kirjoitukset? Vai onko tuossa käynyt niin, että alkoholi ja muut piristeet ovat lahottaneet aivotoimintaa jo niin paljon ettei oikeinkirjoitus enää luonnu?

Huomatkaa Johanna ei taaskaan sanonut sanaakaan Hilma-koirasta. Eipä taida olla enää Hilmaa Johannalla ja hyvä niin.

• Viljo rukka

Eikä Viljoa.

• Samantha Jones

"..jonka kanssa minulla on määrittelemätön kemiallinen suhde keskenämme.." Toi lause kertoo kaiken tarvittavan..pikkusen opamoxeja ja muuta mukavaa :D

• J-fani

Loistavaa että Johannalla menee noin hyvin.

• psykobarbie

todella hyvin ja kaikki on hänelle kateellisia..

• ruhnake

Kun Köpiksessä on kuulemma varattu studioaika, niin mikä on päivämäärä. Kerro Tunkero; olethan niin pikkutarkka huulikiiltojesi kanssa.

• jujujujju

Tuo biisijuttu on varmaan jonkun näädän vedätystä. Laittanut sille jotain tunnettuja biisejä kuunneltavaksi ja kaikkihan tuo aivoton uskoo, maailman helpoin vedätettävä.

Miksi tuollainen musikaalisesti lahjakas (mamma ja pappa sanoi)ei tee itse biisejä?

• Omelo

Viimeistään tämän uusimman blogin perusteella ymmärrän...
        Tuksu vetää nuo blogit ihan kybällä överiks.
        Tää ketju sen taas todistaa.
        Kyl se taitaa koomansa keskeltä jtn älytä.

• nasu jeputtaja

Vetikö Seiska punakynällä Arton morkkaamisen tästä blogista? Lehti on menttänyt lyhyessä ajassa yli 100 000 ostajaa. Ei ihme, sillä eihän Tunkiosta ole uutisiksi.

"Kaverikihlattuakaan" ei ole. Vain silikonitissien nuolija, joka nuoli kermavaahdon ravintoa saadakseen.

• Kemiakihlattu

Onhan se hyvä, että rva Immoska sai reissulla edes jotain syötävää...

• vöhnä

Mutta positiivista taitaa olla se, että ilmeisesti Julia ei ole mukana...

• Suomensorsakuoro

Tuksukvaakkuhuulelle,sama mitä biisejä tekee,samallatavalla,kvaakku raakkuu ne nuotinvierestä

• Kertokaasehänelle

Yleensäkin laulamisesta puheenollen niin ei kaikki jotka osaa jonkinverran soittaa jotain instrumenttiä osaa laulaa,vaikka usein ne niin luulee.Sikshän niitä muusikoitakin on,ne soittaa,ja hyvin yleensä soittaakin. Mutta vain harva muusikko osaa myös laulaakin puhtaasti.Fiksut tajuaaki sen eikä ne haaveile maailmanurasta.Taustalla voi silti ihan hyvin laulaa koska on musikaalinen mutta sooloa-njet! Ei kevyenlainen pianonpimputus tee kenestäkään suurta mariacallasta,täyttä haavehöpinää!

• Kemia-Assistentti

Lainaus "... Juha Immosen kanssa (jonka kanssa on myöskin tällä hetkellä määrittelemätön kemiallinen suhde keskenämme)..."

Kommentti. Molemmat ovat koukussa huumeisiin ja lääkeaineisiin. Noita aineita he käyttävät Jollashovissa ja keikkamatkoilla hotelleissa. Madame on koukuttanut rva Immoskan kemialliseksi assistentikseen.

• Kemiallinen suhde

Julian synttäreiltä 27.10.2012 tuokiokuva, jossa ovat Tuksu ja Olkalaukkuhomo:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561903_289144611197457_778351612_n.jpg

Tuon kuvan ottamisesta meni pari tuntia, ja toinen heistä sammui huoneen nurkkaan kita auki kuin kuolleella sialla (katso tarkasti taustalle). Toinen latasi lisää sokerienergiaa jaksaakseen haukkua Suomenterveydenhoitohenkilökunnan Facebookissa klo 2 yöllä. Saattanalliset ensihoitajat kun olivat vieneet Kooman sairaalahoitoon bileistä.

Tämä kuva on valittu Vuoden 2012 Synttärikuvaksi Kauhu-kategoriassa:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/269919_289113207867264_541656437_n.jpg

Tuosta maallikkokin ymmärtää, että Jollashovissa ja keikkamatkoilla Tukiainen ja Immonen käyttävät huumeita menojalkaansa vauhdittaakseen.

- 666 -

• Viinaa ja mömmöjä

Viinaa ja mömmöjä. Sitähän se elämä noilla "glamoristeilla" varmasti on.

• kauhean kateellinen

- 6.4.2013 KAHDEN VIIKON MATKA SAARISELÄLLÄ, POHJOIS-LAPISSA. MAJOITUMME EKAKSI VIIKOKSI TUNTURITUULI NIMISEEN AIVAN IHANAAN SUUREEN MÖKKIIN, JOSSA ON SAUNA JA TAKKA. TOISEN VIIKON VIETÄMME TUNTURIKOIVU NIMISESSÄ MÖKISSÄ TYTTÖPORUKALLA, MUKAAN ON TULOSSA AINAKIN DOLLS TANSSIJA SOFIA, SISKONI JULIA JA MAHDOLLISESTI JOKU TREFFIEHDOKKAISTANI, OLEN SAANUT IHANIA TREFFIEHDOTUKSIA KIVAN NÄKÖISILTÄ JA MIEHEKKÄILTÄ MIEHILTÄ! OTAMME VASTAAN TÄLLE AJALLE LAPIN ALUEELTA KEIKKAA, YHTEYDENOTOT: [email protected]

• 12.-18.4.2013

Saariselän matkan ajankohta on muuttunut. Se on viimeisimpien tietojen mukaan 12.-18.4.2013. Lähtijäjoukko on myös muuttunut, ja vielä on hieman epäselvää, keitä lopulta retkelle lähtee. Seurataan tilannetta...

• Rauma 19.4.

Seuraava keikka on pe 19.4. Raumalla.

• Matkakuluja
        Rauma 19.4. kirjoitti:

Seuraava keikka on pe 19.4. Raumalla.

Lyhyellä Saariselän matkalla matkakustannukset haukkaavat aika ison osuuden kokonaisbudjetista. Raumalle sen sijaan pääsee Helsingistä varsin edullisesti Juna Junabussi -yhdistelmällä.

• Tursuva Tukevainen

Ei tullut Tuhnulle asiakasvarauksia 6.4. alkaneelle viikolle. Siksi Lapin matkan ajankohtaa siirretty, jos vaikka silloin olisi sääri selällään Saariselällä.

• Huhtikuu 2013

Tuksukan ohjelmaa, huhtikuu 2013:

* Ti 9.4. Seiskan lanseerauspäivät, Helsinki
      * Ke 10.4. Mainoskuvaus, kampanjointia

* Pe 12.4. - To 18.4. Viikon omamatka Saariselälle (Mökki Tunturituuli).
      - aktiviteetit: lärvejä, monotansseja, laskettelua ja lumilautailua

* Pe 19.4. Onnela, Rauma.

* Ti 30.4. Hotelli Kantri, Inkeroinen. Vapunaatto.

• Äänitysreissu

Äänitystudio on kuulemma varattu neljäksi päiväksi. Mukaan reissulle lähtevät myös Kooma ja Olkalaukku. äänityssession päätteeksi on hermo-/ kylpyläloma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3440
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2266
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      411
      1877
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1691
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1507
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1408
    8. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1323
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1271
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1226
    Aihe