Eli siis, kaikki suositut ja täydelliset tytöt, kertokaa elämästänne, käyttäytymisestänne ja muusta :) Voit laittaa kuvan itsestäsi jos haluat (:
Puspus :* ♥
Suositut tytöt♥
4
245
Vastaukset
- joohee
Voi nolous.
- ilkeää naurua
Voi täydellisyys sun kanssas...
- Popularshit
Hellou. Elikkäs ite oon suosittu tyttö meijän koulus, ja must tuli suosittu n.8 luokan alussa. (?) en oo mitenkää "täydellinen" vaan ihan perus. Mulla on vaaleet semi pitkät luonnon kihara hiukset (jotka yleensä suoristan) ja melko vaaleen ruskeet silmät. Pukeudun yleensä kesällä lyhyisiin valkosiin/mustiin/turkooseihin shortseihin ja käytän Primarketista (Englannista,ps. Hyvin hyvin halpa kauppa) ostettuja toppeja, sellatteit norm valkosii/beigei/turkoosei yms jois on kuviot ja kaikkee muut.mun meikki on yleensä sellanen perus,eli suurinpiirtein norm päivinä meikkivoide,puuteri,huulikiilto tai tosi haalee pinkki huulipuna, ripsiväri ja rajaus. Jos taas joku juhla yms nii laitan luomivärii myös. Mun käyttäytyminen ei oikeestaan erotu niin kamalasti muist tytöist, mutta oon vähän sellanen "seurapiiri kuningatar". Oon aika kiltti,hauska,rehti,seurallinen,mukava,rohkee,puhelias. Mun elämä ei oo mitenkää koulun ulkopuolella erityistä. Vähän joskus bileit,mut porukat on aika tiukkii.
- Curly hair
Mä taidan olla aika suosittu.
Aloitan yläasteen syksyllä.
Perheeseeni kuuluu äiti, isä, isoveli 15v ja pikkuveli 8v.
Olen 163cm pitkä painoa on 49-50kiloo (vaihtelee). Hiukseni ylettyvät siihen keskelle selkää. Ne ovat tummanruskeat ja lainehtivat (luonnostaan).
Käytän yleensä perus meikkivoidetta ja ripsiväriä koulussa. Juhlissa käytän myös luomiväriä ja joskus huulikiiltoa.
Luonteeltani olen puhelias, hauska, reilu, rohkea, ystävällinen, silloin tällöin kiroilen. Tykkään tanssimisesta, mutta en harrasta sitä.
Meillä on koira joka on rodultaan collie ja omaa soopelin värityksen.
Harrastan sen kanssa hölkkä-ja juoksulenkkejä (toki myös kävelemme välillä). Kesällä ja syksyllä myös pyöräilen paljon, talvisin tykkään käydä luistelemassa.
Kuljen kouluun useimmiten pyörällä/kävellen, joskus pääsen veljeni mopon kyydissä kun koulumme alkavat samaan aikaan.
Minua on kehuttu hyväksi piirtäjäksi ja minä todellakin tykkään piirtämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915