Kyykkyhaaste - palautuminen?

Kääks. Päätin aloittaa 30 päivän kyykkyhaasteen http://1.bp.blogspot.com/-HvFE2u5wPig/UXE_ypxSHVI/AAAAAAAAIIY/2lVOG3BKyhw/s1600/Squat Challenge.jpg ). Kävin ensin koiran kanssa 4km lenkin, söin, tein kyykyt 10 x 5 välissä ravistellen jalkoja ja lopuksi vielä venyttelin. Nyt on toinen päivä ja mun etureidet on aivan tulessa. En pääse vessanpöntölle kunnolla, en pysty kyykistymään, en pysty menemään portaita, en pysty juoksemaan... Jalat ei vaan kanna kun koskee niin paljon! Mitä tein väärin? En todella pysty jatkamaan tuota vaikka haluaisinkin (kipu ei haittaa, mutta kun jalat eivät vaan kanna :D)
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta



Kokeile minun kyykky treeniä.Toimii varmasti.Ohjeet linkissä alla.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11624120
Ilmianna
Jaa
Taidat olla vähän rupulikunnossa. Tee pari viikkoa vaikka ma-ke-pe 20-30-40, 25-35-45 kyykkyä ja kokeile sit alottaa uudelleen toi haaste. Tai sit vaan pusket ohjelmaa eteenpäin. Ekat päivät on pahimpia, viikon loppupuolella pitäs alkaa helpottamaan.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kyykkyhaaste - palautuminen?

Kääks. Päätin aloittaa 30 päivän kyykkyhaasteen http://1.bp.blogspot.com/-HvFE2u5wPig/UXE_ypxSHVI/AAAAAAAAIIY/2lVOG3BKyhw/s1600/Squat Challenge.jpg ). Kävin ensin koiran kanssa 4km lenkin, söin, tein kyykyt 10 x 5 välissä ravistellen jalkoja ja lopuksi vielä venyttelin. Nyt on toinen päivä ja mun etureidet on aivan tulessa. En pääse vessanpöntölle kunnolla, en pysty kyykistymään, en pysty menemään portaita, en pysty juoksemaan... Jalat ei vaan kanna kun koskee niin paljon! Mitä tein väärin? En todella pysty jatkamaan tuota vaikka haluaisinkin (kipu ei haittaa, mutta kun jalat eivät vaan kanna :D)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta