Tilasin minimanin kotipizzasta kaksi pizzaa kotiinkuljetuksella. Kun oli kulunut kaksi tuntia ja 15 min. saimme kylmät pizzat...ei edes hieman lämpimät vaan täysin kylmät. Pizzalähetti ei edes pahoitellut asiasta. Lisäksi toisessa pizzassa oli useita mustia karvoja...yök! Se oli viimeinen kerta se kun asioin kyseissä kotipizzassa!
Minimanin kotipizza
12
1025
Vastaukset
- Karvakäsi
Vtu kokkaa ite saatana äläkä täällä itke.
- Vallilan Kake
Mitä sää kundi tääl bamlaat jostain pitsoist..Mää en skruudaa ton mestan safaa, maku on aivan skeidaa.
Mää bungaan Lidlisit, dikkaan Saxmannien safkoist.
Bonjaaks häh ?- Nice try Sergei...
Ei ny menny Vallilan Kakella ihan putkeen toi bamlaus...
- paskakieltä
Mistäs teinille on jäänyt tuollainen paskakieli päälle. No kyllä se ikä korjannee tuon puhevian tai sitten ei.
- Blägis
paskakieltä kirjoitti:
Mistäs teinille on jäänyt tuollainen paskakieli päälle. No kyllä se ikä korjannee tuon puhevian tai sitten ei.
Tämä Vallilan Väinämöinen taitaa olla näitä paikallisia lippalakin taivuttajia.
- iidaseppala2011
Suosittelen. Tuli ehdottomasti parasta pizzaa joskus. Myyjät oli aktiivisia ja heti jouduin maistelemaan mitä ihmeellisempiä makuja :) mutta ehkä ei aina onnistu !!!! :)
- Eija sipinen
Erittäin hyvä pizzapaikka. Raaka-aineet ovat tuoreita, kunnon pizzatäytteitä. Pohja suuri ja rapea. Ystävällinen palvelu. suositeltava pizzapaikka
- Former Customer
Raaka-aineet on halvinta puolalaista paskaa mitä löytyy, mitä vitztua tää on tää teitin "kinkku" esim. ?
Pohjat on helevetin pienet ja täytteitä on aina liian vähän, vielä suolanen hinta siihen niin avot. Ei oo tullu enää käytyä.
Harmittaa , että kotimainen on paskinta, kai se on rabben vika , lypsää franchise yrittäjät kuiviin.
- pitsa
Taidat olla kateellinen pizza yrittäjä itse ja panettelet täällä kilpailijaa. HÄPEÄ! Et tuolla tyylillä menesty!
- Pittza
Käytkö tarkistamassa raaka-aineet aina kun tilaat sieltä pizzan että pystyt sanomaan niitä tuoreiksi?Tuskin
- uusavuton
Pitzzan saa vaivattomasti lämpimäksi siinä mikrossa, joka kaikilta aivan varmasti löytyy. Lähetillä oli vain pakottava tarve poiketa vakipanonsa luona tyhjäämässä pussinsa, mikä krapulaiselle suotakoon. Ja muutama häpykarva on ihan helppo ripsaista pizzan päältä pois vaikkapa voiveitsellä.
- gubbarnapåabc
junnu tykkää pitsasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236