Ei toimi kumpainenkaan täydellisesti tänään, eilen danske ja nyt nordean kortti puoli pimeenä jo toista päivää.
Danske & Nordea
17
361
Vastaukset
- Tee töitä
Mitä köyhä itket?
- voiälyyyyyyyyyyyy
Hahhah, Danskeen et voi edes viedä rahaa tilillesi, kun he eivät sitä voi ottaa vastaan. Ei ole kuulemma panoautomaattia vielä tullut. Mikähän se onkaan se pankin tehtävä? Nordea on ainakin toistaiseksi ollut auki keskellä päivää muutaman tunnin, jotta voit mennä sinne jonottelemaan ainokaiselle tiskille. Onnistuukohan pano siellä?
- ei kuulukaan toimia
Vaihda johonkin oikeaan pankkiin.
- Toimivaa etsivä
Annappas fiksunpana pikkuinen vinkki jostakin oikeasta pankista.
- Pärevalakee
Jo menneinä hs. hyvinä aikoina pankit todella palvelivat asiakkaitaan.
Nykyisellään asiakkaat joutuvat palvelemaan pankkeja ja siellä puuhai-
levia toinen toistaan "näppärämpiä" toimihenkilöitä sekä jonottamaan
päivätolkulla päästäkseen hoitamaan omia asioitaan. Tämä kaikki vielä
maksua vastaan. Kyllä on aikoihin eletty. Asiakkaat ovat välttämättömiä
pahoja jotka haittaavat pankin toiminnan kannattavuutta. Tältä vaan
tuntuu. Pankille joutuu maksamaan asiasta kuin asiasta ja vielä teke-
mään ilmaista työtä mokoman eteen. - Nordsea
Danske on paras.Osuuspankin asiakkaat idiooootit.
- Asiakas 5 vuotta.
Danske on tosiaakin paras pankki Varkaudessa ja liiketilat ovat Varkauden korkeita luokkaa. Palvelu on ensiluokkaista ja ystävällistä.
- mentiin nordeaan
Asiakas 5 vuotta. kirjoitti:
Danske on tosiaakin paras pankki Varkaudessa ja liiketilat ovat Varkauden korkeita luokkaa. Palvelu on ensiluokkaista ja ystävällistä.
Tervehdys Dansken kassalla istuvalle lohikäärmeelle.
Ei tulla asiakkaaksenne.Aivan takiasi.
Ei jaksa säätää kassalla yhteistyökyvyttömän henkilön kanssa.
Menetitte firman tilin.
- buhahahaabuhahahaa
mitä yhteistä op:lla ja "poliisilla"?
anna ääni Jykälle ja pankkiasiat sujuu. - Suomalainen sisu :)
No voi v****u.
Mun oli tarkoitus herätellä, jotta olisi jo aika "Suomalaiste" alkaa ajamaan oikeuksiaan, eikä vikistä nurkissa. Saatikka alkaa kehumaan mikä pankki, tai onko rikas tai köyhä. Ei tarvitse hirveästi mielikuvitusta, kun tajuaa miksi me "suomalaiset" olemme kusessa !- Lrak Xram
Kävele peilisi eteen ja yllätä itsesi avoimin silmin.
Tule pois lätäköstäsi. Laita sukkasi kuivamaan.
Mene palvelemaan "pankkiasi".
- PekkaKana9
Eihän pankin sisällä tarvi käydä tekemässä nykyisin juuri mitään. Voisivat sulkea joka konttorin, netitse hoituu asia kuin asia. Kyllähän nyt joka mummolla tietokone on?
- kana+kukko
On mummoja ja mummoja, kuten on myös vaareja ja faareja. Ei kaikilla mummoilla ole tietokonetta ja vanhimmat eivät ikinään semmosta hanki. Eikä kaikilla mummoilla ole edes pankkikorttia, koska eivät uskalla semmosta hankkia. Pelkäävät, että varas vie kortin ja tyhjentää tilit.
Meillä nuoremmilla mummoilla on tietokoneet ja muut pelit ja vehkeet, joten pankissa tarvii äärimmäisen harvoin käydä. Silloin tällöin sen vanhemman mummon mukana ollaan tukena ja turvana, pankin tiskille jonottamassa.
- Holoday
Nykyään kaikki pankit ovat netissä.
Joten herää kysymys että mihin tarvitaan koko konttoriverkostoa ?- Hesse.
Totta kai pankkeja tarvitaan ainakin 20 vuotta ja pitempääkin, sillä kaikilla ei ole mahdollisuus käyttää nettiä monestakin eri syystä. Myöntääkö t- kone jo lainaakin?
Kyllä isommista lainoista vastaava pankijohtaja haluaa olla nokitusten, ettei myönnä lainaa kenelle tahansa, jolla tiedot ovat kunnossa.
- Anonyymi
tumma olut
- Anonyymi
vfdbrtu5678567
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236