Venetelakka Ramstedt Turku

Todella pettynyt

Iltaa kaikille.
Onko jollakin hyviä kokemuksia kyseisen firman palveluista?
Firma säilöö ja huoltaa veneitä ja moottoreita Turussa hirvensalon sillan pielessä.
Tässä oma tarinani firman palvelusta.
Vein pienen pulpparini (rönnqvist 16 ja Yamaha 20 vm 1993) huoltoon elokuussa 2013.
Epäilin jo viedessäni että sähköboxissa mahdollisesti on jokin vika, koska käy pätkiten.
Samaa epäili huoltomies joka tuli ulos ihmettelemään myllyä.
Tähän venetelakka Ramstedtin innostus ilmeisesti lopahti, koska tähän kirjoitus hetkeen saakka 6.11.2013 kone ei ole saanut edes valohoitoa. Tämän 100 päivää vierähtäneen "huollon" aikana huoltoliike ei ole ollut kertaakaan asiakkaaseen yhteydessä.
Kävin tänään hakemassa purtiloni pois. Omistaja tuli jo ovella vastaan ja sanoi kyllästyit ilmeisesti odottamaan? Jumalauta mikä äijä. Kun avaimet saatuani kerroin antavani palautteen sosiaaliseen mediaan kaveri huolestui ja tuli autamaan veneeni trailereineen auton koukkuun. Sanoi että voit antaa palautteen tässä heti suullisesti, johon vastasin sosiaalisessa mediassa nähdään.
Eipä taida vanhahko omistaja tietää mikä on tämä internetin ihmeellinen maailma
Jos tämä olisi ollut teknarin tai jonkin muun vastaavan toimijan huoltotesti en usko että olisi saanut tähden tähteä.
Tätä venetelakkaa en voi suositella kenellekkään. En siis kenellekkään, ellei sinulla todella ole aikaa odottaa "huoltoa" En pienveneilijälle enkä suuremman jollan omistajalle. Pistäkää nimi ylös ja sana kiertämään. Tässä vielä telakan hienot nettisivut, jossa voit varata ajan sähköisesti ainakin melkein. http://venetelakka.net

48

3867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Somelainen...

      Hei sinä Somelainen,
      Tunsitko itsesi fiksuksi kun uhkailit oikein omistajaa palautteen antamisesta sosiaalisessa mediassa bhuahahaaa!!! mahtoi tulla löysät housuun. Arvaa kiinnostaako tuota omistajaa pätkän vertaa mitä sinä tänne meille Suomi24 hörhöille kirjoittelet? Kiinnostaisi enemmänkin tietää mitä sinä olet tämän 100 päivää huollossa olleen veneen kanssa tehnyt? miksi et kysynyt viikon päästä mikä oli vialla? entä kahden viikon päästä...siitä joka päivä soittamaan niin eiköhän tämä johtaja pian olisi hermostunut sinuun ja käskenyt sinun hakea kipposi pois heidän pihaltaan.... kaikenlaisia Somelaisia meitä on ja vielä uhkailija Somelaisia!!!

    • utjgmbnhy

      Samaa valitusta samalta henkilöltä myös moottorivene.info puolella. Lähtee nimettömänä arvostelemaan nimettyä liikettä. Eli uskottavuus on heikkoa.

      Mitä te oikeasti sovitte siellä liikkeessä? Tarinalla on aina kaksi puolta, itse toit omasi kaikkien luettavaksi nimimerkillä.

      Epäilen että liike odotti saavansa käsiinä toisen sopivan osan kokeilua varten. Olisit käskenyt niitä ostamaan uuden osan ja laittamaan sen moottorin kuntoon. Olisit sitoutunut maksamaan ne kustannukset, ja asia olsi varmaan edennyt parempaan tahtiin.

      Parasta on kuitenkin huoltaa itse, jos vain osaa. Ei tule kinaa noiden liikkeiden kanssa.

    • Tyytyväinen

      Itellä ollu jo muutamia vuosia talvisäilössä vene Rammstedilla Hirvensalossa. Ei o valittamista. Syyshuollon teettänyt noston yhteydessä heillä, muuten tehny huollot jne keväällä/kesällä itse, Ei valittamista.

    • 2 x KAD 44

      Hei Itselläni ensimmäistä kautta mainitsemassasi paikassa. Minusta homma toiminnut ainakin tähän mennessä juuri niin kuin pitääkin. Kone huollot, pesut, pukitukset yms. EI mitään valittamista telakan toiminnasta.

      Vaihdoin sellaiseta paikasta jossa hommat eivät todellakaan toimineet, vaan ihme säätöä ja vedätysä monessa mielessä.

    • kalastelija4

      Yhdyn muiden kommentteihin, homma toimii paremmin kuin hyvin!

    • Soita sinne

      Näistä some-kostajista oli just juttua jossain lehdessä. Ihmistaitojen ja arvojen suhteen täysin avuttomia. Mikset ratkaissut asiaa siellä paikan päällä kasvotusten?
      Ymmärrät että kirjoituksesi on varsin harkitsematon ja saattaa aiheutta harmia yrittjälle. Voisihan joku tietysti valvoa tähän tyyliin kirjoitettuja juttuja joissa mainitaan nimiä.

    • Koko kirjoituksesta paistaa kokemattomuus. Jos 20 vuotta vanha 2t perämoottori ei käy kunnolla, niin ostat uuden. Ei niitä ole edes suunniteltu noin pitkälle käyttöiälle. Eihän kukaan tervejärkinen ihminen vie 500 € arvoista moottoria korjaamolle joka laskuttaa 50-80 €/työtunti osat! Jos itse osaa korjata tai onni on myötä, niin 2t perinteinen perämoottori saattaa kestää paljon pidempäänkin, mutta aloittajalla ei tainnut olla onni- tai korjaustaidot puolellaan.

    • sovittu juttu

      Miten toi viejän mielenterveys asiaan liittyy jos kyseinen firma kerran otti tehtävän vastaan eikä hoitanut hommaa.Se mikä on järkevää tai ei on toinen juttu.

      • Totuuden torvi

        Niin muistakaa yrittäjät ASIAKAS ON AINA OIKEASSA. kYLLÄ TEIDÄN SE PITÄIS TIETÄÄ !!!


      • Yammu-setä

        Kyllähän tuossa olisi yrittäjällä pitänyt heti olla munaa sanoa että homma ei kiinnosta tai edes soittaa perään että ei me tälle mitään tehdä, hae pois! Itsellekin on tullut vastaan vastaava jeesmies (ei sama), ei voi heti sanoa ettei hoida hommaa vaan myöntelee mutta ei tee mitään.


    • sipasi1

      Asia näyttää olevan loppuunkäsitelty moottorivene.info foorumilla.

    • Luutviikka

      Tämä ei liity nyt varsinaisesti tuohon aloittajan ongelmaan ja mielipiteeseen sen hoidosta.

      Kävin tuolla moottorivene.info palstalla lukemassa aiheesta, eikä siinä mitään.
      Niitä kommentteja lukiessa vaan muistui taas kerran mieleen, kuinka vaikeaa on löytää järkevä ja osaava paikka venehommiin.
      Paljon on niitä, joilla ei hommat vaan onnistu, ja veloitukset aika tähtitieteellisiä, aikaa kun käyttävät 3 kertaa normaalin. Mikäli monta keikkaa esim. puutteellisesti varustautumisen vuoksi tulee, se ei ole asiakkaan ongelma, vaan tekijän. Tuo hommahan kuulostaa ihan putkimiehen touhulta, jossa viettää kaksiviikkoa liitintä hakemassa, ja palattuaan työmaalle, hänellä ei edelleenkään ole sitä liitintä.
      Ymmärrän kyllä hyvin myös asiakkaiden, alasta riippumatta turhautumisen, tekijöihin, jotka eivät saa tehtyä yhtään mitään vaativampaa, aikaa kuluuja lasku kasvaa. Ei hyvä. Useasti kyllä tekijät saavat katsoa peiliin, jos asiakkaan kanssa tökkii.

      Kuten mainitsin, kirjoitukseni EI LIITY MITENKÄÄN kyseiseen telakkaan ja sen toimitaan, vaan on yleinen kommentti alaa/aloja vaivaavaan mestarointitautiin.

    • R K-S

      Onko Ramstedtin telakalla Yamahan huolto? Minusta heillä on Suzuki ja Tohatsu.
      Kannattaa sopia täsmällisesti mitä tehdään. Muuten tulee se tiallnne, että liike tekee töitä ja asiakas sanoo, ettei ole tilannut sellaista.

      • Kyl määki Turuus

        R-K-S puhuu totta. Kilpailuta aina toimittajat ja tee kirjalliset sopimukset töistä, mahdollisista lisäkustannuksista ja aikataulusta.
        Näin vastuulliset yrityksetkin toimivat uskoisin.


    • can´thaveitbothways

      Tuon telakanpitäjän vastineen mukaan (moottorivene.info) asiakkaalle oli kerrottu että uusi palikka maksaa 800e, mutta ei ollut suostunut. Piti alkaa etsiä kakkososaa.

      Omassa duunissakin (rakennusala) on tällaisia asiakkaita. Palveluvaatimus on että asiakas lyö avaimet tiskiin; laittakaa kuntoon - nopeasti. Mutta se ei saa maksaa. Intressit ovat ristiriitaiset; nopeasti-hyvin-helposti-halvalla.

      Halvalla saa kun tekee itse. Kalliilla saa kun teettää. Jos oikein vitusti lyöt rahaa tiskiin, saat Yammusi korjattuna seuraavaksi aamuksi, Rönkkykin on vahattu ja takatuhdolla on shamppanjapullo ja mansikoita.

    • Somesankari

      Olisi mielenkiintoista jos tämä pettynyt asiakas kommentoisi näitä vastauksia. Hän halusi keksutelua somessa, ja saikin sitä. Ja näyttää nyt tyhmältä, ainakin omasta mielestä.
      Ja seuraavan kerran hän voisi jutella asiasta suoraan yrittäjän kanssa kasvotusten eikä haukkua häntä täällä.

      Jos asia ei ollut näin, niin jatka kirjoittelua tänne, ja selitä oma kantasi.

    • Huonot pantaan

      Pitääpä pistää mieleen yritys ettei vahingossakaan vie venettä sinne huoltoon.
      Kiitos varoituksesta.

    • Tjaah!

      Minusta nämä Suomi24:n veneilysivut vastaavat lähinnä käsitettä "epäsosiaalinen media".

    • Evm

      Loppujen lopukai tämä juttu taisi toimia hyvänä mainoksena ko telakalle. Löytyi useampia henkilöitä kertomaan positiivisista kokemuksistaan ja kaiken lisäksi telakan yhteyshenkilön / omistajan vastine toisaalla oli asiallinen.

      Itse veisin ainakin veneeni sinne.

    • PuSe

      Mitäpä luulet "Todella pettynyt" lähtisitkö itse tilaamaan lähes tonnin osaa 20 vuotta vanhaan perämoottoriin omalla riskillä josko vika on kuitenkaan siinä osassa? Eiköhän kannata odotella josko löytyisi käytetty osa jolla pääsee testaamaan tuon. Siinä Ramstedt on mokannut että on ottanut säälistä tuollaisen paketin korjattavaksi.

      Hei, sota loppui jo vuosikymmeniä sitten ja sen jälkeen ollut säännöstely myös joten uusiakin koneita on saatavana lähes joka kylästä.

      • Piti sitten ;)

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, saada se oma typeryys palstalle ;)


      • jammu deo

        Joo oottekos sitä mieltä että vanhan korjaaminen on turhaa haaskaamista.Eikö maailma ala olla jo kypsä alituiseen malmien haaskaamiseen??


      • Kkkggjfusl
        jammu deo kirjoitti:

        Joo oottekos sitä mieltä että vanhan korjaaminen on turhaa haaskaamista.Eikö maailma ala olla jo kypsä alituiseen malmien haaskaamiseen??

        Ei vanhan korjaaminen ole turhaa haaskaamista, mutta jos 20-vuotta vanhan perämoottorin korjaus maksaa tonnin, niin ei ole kovin järkevää.


      • asiakas kai päättää
        Kkkggjfusl kirjoitti:

        Ei vanhan korjaaminen ole turhaa haaskaamista, mutta jos 20-vuotta vanhan perämoottorin korjaus maksaa tonnin, niin ei ole kovin järkevää.

        Sekös on sitten korjaajan homma päättää, eikä asiakkaan?


      • Sometollo
        asiakas kai päättää kirjoitti:

        Sekös on sitten korjaajan homma päättää, eikä asiakkaan?

        No tämä asiakas näyttää olevan sekä päättämätön että persaukinen. Olisi se saanut siihen uuden osan jos se olisi tilannut sen.


    • kuusamox

      Tässä taisi nyt unohtua oleellinen asia: Asiakas pettyi palveluun.

      Myyjä/huoltaja loi asiakkaalle odotukset, jotka ei täyttyneet. Yleensä ihmiset ymmärtävät järkipuhetta eikä tässäkään tapauksessa varmaankaan olis syntynyt odotuksia, jos myyjä olisi sanonut, että osan löytyminen on herrassa ja huolto voi kestää kuukausia tai vuosia.

      Huoltajalla on työnsä puolesta selkeämpi kuva mahdollisesta toteutumisesta kuin asiakkaalla. Sitä ei välitetty asiakkaalle.Työn tekemättömyyteen kommunikoinnilla ei ilmeisesti olisi ollut mitään vaikutusta, mutta asiakas olisi paremmin tajunnut missä mennään - eikä tätäkään ketjua olisi tarvinnut.

      • Tämmöttis Turuuss

        Juuri näin ja piste tälle juttuketjulle


      • Sometollolle

        Olen samaa mieltä että kommunikointia olisi varmaan voinut parantaa, MUTTA kaikki eivät vaan ymmärrä tai ymmärtävät tyhmyyttään tai tahallaan väärin.

        Tässä kommunikoinnissa täällä netissä, mihin se asiakas halusi siirtää kommunikoinnin itse koska ei halunut puhua liikkeen omistajalle, on tullut esille että toi asiakas ei ole kovin taitava kommunikoimaan.

        Ensin haukkuu yrittäjän pystyyn, eikä sitten enää vastaa kun toinen tuo oman tarinansa esille.


      • Turuuss
        Sometollolle kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että kommunikointia olisi varmaan voinut parantaa, MUTTA kaikki eivät vaan ymmärrä tai ymmärtävät tyhmyyttään tai tahallaan väärin.

        Tässä kommunikoinnissa täällä netissä, mihin se asiakas halusi siirtää kommunikoinnin itse koska ei halunut puhua liikkeen omistajalle, on tullut esille että toi asiakas ei ole kovin taitava kommunikoimaan.

        Ensin haukkuu yrittäjän pystyyn, eikä sitten enää vastaa kun toinen tuo oman tarinansa esille.

        Etkö vieläkään usko yrittäjänä,että asiakas on aina oikeassa!!! Mitä sä vielä mutiset ?


      • Asiakas väärässä
        Turuuss kirjoitti:

        Etkö vieläkään usko yrittäjänä,että asiakas on aina oikeassa!!! Mitä sä vielä mutiset ?

        Asiakas ei ole aina oikeassa, vaan todella useassa tapauksessa erittäin pahasti väärässä. Asiakas tietenkin voi mennä kyselemään muualta josko joku muu tekisi kyseisen työn niin kuin asiakas haluaa.


      • Hankalaa on.
        Asiakas väärässä kirjoitti:

        Asiakas ei ole aina oikeassa, vaan todella useassa tapauksessa erittäin pahasti väärässä. Asiakas tietenkin voi mennä kyselemään muualta josko joku muu tekisi kyseisen työn niin kuin asiakas haluaa.

        Valitettavasti vaan, asiakas ei ole koskaan väärässä, niin asiakas yleensä meneekin ja kertoo sellaisesta kokemuksesta jossa häntä syytettiin väärässä olemisesta - menee useimmiten kymmenkunta asiakasta vähintään :)


      • Asiakas väärässä
        Hankalaa on. kirjoitti:

        Valitettavasti vaan, asiakas ei ole koskaan väärässä, niin asiakas yleensä meneekin ja kertoo sellaisesta kokemuksesta jossa häntä syytettiin väärässä olemisesta - menee useimmiten kymmenkunta asiakasta vähintään :)

        Tai sitten tulee paljon lisää. Kuten tämänkin ketjun aloitus, asiakas valitti turhasta ja telakka sai ilmaista mainosta.

        Yksi tapaus tosielämästä.

        Asiakas halusi, että yritys tekisi laittoman ja vaarallisen asennuksen, yritys ei tähän suostunut, vaan ehdotti määräysten mukaista asennusta. Asiakas kertoi suureen ääneen olevansa oikeassa ja menevänsä muualle... Kumpi oli oikeassa?


      • Et sitten ymmärtänyt
        Asiakas väärässä kirjoitti:

        Tai sitten tulee paljon lisää. Kuten tämänkin ketjun aloitus, asiakas valitti turhasta ja telakka sai ilmaista mainosta.

        Yksi tapaus tosielämästä.

        Asiakas halusi, että yritys tekisi laittoman ja vaarallisen asennuksen, yritys ei tähän suostunut, vaan ehdotti määräysten mukaista asennusta. Asiakas kertoi suureen ääneen olevansa oikeassa ja menevänsä muualle... Kumpi oli oikeassa?

        Kysymys ei ole siitä, kumpi on oikeassa :) Asiakas vaan ei ole koskaan väärässä ;) Tappio on aina yrittäjälle/yritykselle - vaikka se toimisi kuinka oikein ja järkevästi.


      • Yritys voitti
        Et sitten ymmärtänyt kirjoitti:

        Kysymys ei ole siitä, kumpi on oikeassa :) Asiakas vaan ei ole koskaan väärässä ;) Tappio on aina yrittäjälle/yritykselle - vaikka se toimisi kuinka oikein ja järkevästi.

        Tämäkin tapaus osoittaa, että asiakas oli väärässä ja tämä oli suuri voitto yritykselle. Hyvä niin! Telakka sai ilmaista mainosta ja varmasti paljon uusia asiakkaita.

        Kun yrittäjä toimi oikein, niin hän voitti ja väärässä ollut asiakas oli se häviäjä, koska ei ymmärtänyt kun yrityksen puolelta asia yritettiin hoitaa asiakkaan parhaaksi.

        Yritys voittaa joka kerta kun se "menettää" tällaisen asiakas on aina oikeassa tyypin, niistä ei koidu kuin pelkkää harmia.

        Kaiken tämän perusteella veisin ilomielin veneeni Ramstedtille!


      • Näitä on 13 tusinass
        Yritys voitti kirjoitti:

        Tämäkin tapaus osoittaa, että asiakas oli väärässä ja tämä oli suuri voitto yritykselle. Hyvä niin! Telakka sai ilmaista mainosta ja varmasti paljon uusia asiakkaita.

        Kun yrittäjä toimi oikein, niin hän voitti ja väärässä ollut asiakas oli se häviäjä, koska ei ymmärtänyt kun yrityksen puolelta asia yritettiin hoitaa asiakkaan parhaaksi.

        Yritys voittaa joka kerta kun se "menettää" tällaisen asiakas on aina oikeassa tyypin, niistä ei koidu kuin pelkkää harmia.

        Kaiken tämän perusteella veisin ilomielin veneeni Ramstedtille!

        Onnea vaan - et siis todellakaan tajua !!


    • pysykää erossa

      Firma laskuttaa venesäilytksestä etukäteen ilman sopimuksia ja hirveä vääntö on saada laskutus vastamaan todellisuutta. S-marin on halvempi paikka.

      • Turus

        Luulempa vaan ,että pissa siellä s-marinissakin noussut jonkun verran päähän.
        Kyllä se valitettavasti näin tuppaa olemaan,että vuosia kun yrityksellä tulee mittariin niin se asiakas siinä aina vähän jää jalkoihin.
        Eli tarkoittaa sitä,että ei osata tarpeeksi tarmokkaasti ottaa huomioon niinsanottuja asiakkaan tyhmiä kysymyksiä.


      • 25142
        Turus kirjoitti:

        Luulempa vaan ,että pissa siellä s-marinissakin noussut jonkun verran päähän.
        Kyllä se valitettavasti näin tuppaa olemaan,että vuosia kun yrityksellä tulee mittariin niin se asiakas siinä aina vähän jää jalkoihin.
        Eli tarkoittaa sitä,että ei osata tarpeeksi tarmokkaasti ottaa huomioon niinsanottuja asiakkaan tyhmiä kysymyksiä.

        "Luulempa vaan ,että pissa siellä s-marinissakin noussut jonkun verran päähän."

        Olemme nostaneet ja laskeneet veneen nosturiautolla S-marinissa kun Ramstedt (Jouni) suorastaan esti ja kielisi moisen. Maksaa 40 euroa, Ramstedt otti 50 eur. S-marinissa jos on ongelmia, niin siellä voi neuvotella. Ramstedt (Jouni) vaan sanoo että asia on näin PISTE.


      • Turkkusse
        25142 kirjoitti:

        "Luulempa vaan ,että pissa siellä s-marinissakin noussut jonkun verran päähän."

        Olemme nostaneet ja laskeneet veneen nosturiautolla S-marinissa kun Ramstedt (Jouni) suorastaan esti ja kielisi moisen. Maksaa 40 euroa, Ramstedt otti 50 eur. S-marinissa jos on ongelmia, niin siellä voi neuvotella. Ramstedt (Jouni) vaan sanoo että asia on näin PISTE.

        Eiköhän noissa hinnoitteluissa /hinnoissa ole jo vähän joka telakalla lähtenyt homma niinsanotusti lapasesta. Ei paljon tarvii ihmetellä ,että veneilijät alkaa purkamaan tuntojaan esim tälläkin keskustelupalstalla.
        Hieman malttia noihin hinnoitteluihin yrittäjät, niin pysytään kaikki tyytyväisinä ja homma pelaa!!!!?
        Se on nyt vaan niin,että ahneella se joskus on paskanen loppu ja asiakas on aina oikeassa !!! Tuolla sosiaalisella medialla on nykyään aikamoinen muutosvoima moneenkin asiaan ,niinkuin olette mediassa nykyään huomanneet.


      • Raisioski
        Turkkusse kirjoitti:

        Eiköhän noissa hinnoitteluissa /hinnoissa ole jo vähän joka telakalla lähtenyt homma niinsanotusti lapasesta. Ei paljon tarvii ihmetellä ,että veneilijät alkaa purkamaan tuntojaan esim tälläkin keskustelupalstalla.
        Hieman malttia noihin hinnoitteluihin yrittäjät, niin pysytään kaikki tyytyväisinä ja homma pelaa!!!!?
        Se on nyt vaan niin,että ahneella se joskus on paskanen loppu ja asiakas on aina oikeassa !!! Tuolla sosiaalisella medialla on nykyään aikamoinen muutosvoima moneenkin asiaan ,niinkuin olette mediassa nykyään huomanneet.

        Tehdäämpä näin,että teen uuden viestiketjun ja kysellään mitä mieltä kanssaveneilijät on nykyisetä hinnoittelupoliitiikasta pienvenetelakoilla ja veneiden huoltoyrityksillä. Raisiossakin hinnat nousevat ensi vuonna kaupungin veneentelakointi / laituripaikoissa.Vielä ei ollut hintoja nettisivuilla , mutta olin kuulevinani 30% hinnannoususta.
        Mutta kyselläämpä mitä mieltä ollaan nykymenosta.
        Eikä vastaukseksii sitten riitä taantuma tai vaikeudet taloudessa euroopassa tai Suomessa.
        Olen sitä mieltä ,että ahneus ja röyhkeys on lisääntyneet yleisesti jokapuolella yhteiskuntaa.


      • Fjordmiäs
        Raisioski kirjoitti:

        Tehdäämpä näin,että teen uuden viestiketjun ja kysellään mitä mieltä kanssaveneilijät on nykyisetä hinnoittelupoliitiikasta pienvenetelakoilla ja veneiden huoltoyrityksillä. Raisiossakin hinnat nousevat ensi vuonna kaupungin veneentelakointi / laituripaikoissa.Vielä ei ollut hintoja nettisivuilla , mutta olin kuulevinani 30% hinnannoususta.
        Mutta kyselläämpä mitä mieltä ollaan nykymenosta.
        Eikä vastaukseksii sitten riitä taantuma tai vaikeudet taloudessa euroopassa tai Suomessa.
        Olen sitä mieltä ,että ahneus ja röyhkeys on lisääntyneet yleisesti jokapuolella yhteiskuntaa.

        No hinnat on esim Uittamon venesatamassa nousseet lähes nelinkertaistuneet reilussa kymmenessä vuodessa. Toki alueella on tehty suuria parannuksia, esim vesi-/maasähköpisteet, valaistus laitureille, aisapaikat veneille (makuasia on tämä parannus). Samaan aikaan talvisäilytys paikkojen hinnat ovat nousseet samassa tasossa niin yksityisellä, kuin kunnallisella puolella. Vielä kymmenen vuotta sitte sain lämpimän hallipaikan 400e/talvi, nyt saa turun ympäristössä laittaa melkein tonnin päälle. Ei mee ihan yleiseen inflaatiokorotukseen munsta, mut minkäs teet, kuin maksat, kun hinnoittelu on hyvin yhtenevää toimijasta riippumatta.


      • Raisioski
        Fjordmiäs kirjoitti:

        No hinnat on esim Uittamon venesatamassa nousseet lähes nelinkertaistuneet reilussa kymmenessä vuodessa. Toki alueella on tehty suuria parannuksia, esim vesi-/maasähköpisteet, valaistus laitureille, aisapaikat veneille (makuasia on tämä parannus). Samaan aikaan talvisäilytys paikkojen hinnat ovat nousseet samassa tasossa niin yksityisellä, kuin kunnallisella puolella. Vielä kymmenen vuotta sitte sain lämpimän hallipaikan 400e/talvi, nyt saa turun ympäristössä laittaa melkein tonnin päälle. Ei mee ihan yleiseen inflaatiokorotukseen munsta, mut minkäs teet, kuin maksat, kun hinnoittelu on hyvin yhtenevää toimijasta riippumatta.

        Kyllä me jotain voidaan,kirjoitellaan ja keskustellaan täällä sosiaalisessa mediassa enemmän epäkohdista ja asioista niin eiköhän sillä tavalla saada vahän painetta yleiseen ajatteluun ,että ei me mitään asiolle voida.
        Kyllä me voidaan sanon minä,jatketaan vaan keskustelua.
        Asiat ovat nykyään niin läpinäkyviä on netit kaikilla ja älykännykät ,kaikki tieto on äkkiä saatavilla ja silmissämme , jos jotain epäkohtia löytyy niin ne kyllä aika kylmästi hoituu pois.
        Kiitos sosiiaalisen median ja hyvä näin


      • Veneilijä
        Raisioski kirjoitti:

        Kyllä me jotain voidaan,kirjoitellaan ja keskustellaan täällä sosiaalisessa mediassa enemmän epäkohdista ja asioista niin eiköhän sillä tavalla saada vahän painetta yleiseen ajatteluun ,että ei me mitään asiolle voida.
        Kyllä me voidaan sanon minä,jatketaan vaan keskustelua.
        Asiat ovat nykyään niin läpinäkyviä on netit kaikilla ja älykännykät ,kaikki tieto on äkkiä saatavilla ja silmissämme , jos jotain epäkohtia löytyy niin ne kyllä aika kylmästi hoituu pois.
        Kiitos sosiiaalisen median ja hyvä näin

        Suoli24 on lähinnä epäsosiaalinen media. Kuka jaksaisi kuunnella hetkeäkään normaalia suoli24 "keskustelua" normaalissa elämässä? Eipä varmaan kukaan.

        Moni venelyyn liittyviä palveluita tuottava yritys on nostanut hintojaan aika reilusti mutta onneksi on poikkeuksiakin joukossa. Kun vaan veneilijät ymmärtäisivät käyttää sellaisten yritysten palveluita, jotka eivät ensisijaisesti yritä riistää asiakasta.


    • Hommatoimii

      Harmi että tuolla päin suomea on ongelmia venehuolloissa.:(
      Itse olen täältä etelästä ja huollatan kalustoani WW marinella sipoossa.
      Osaavaa ja yksilöllistä palvelua, ammattiylpeys korkealla tasolla.
      Homma hoituu ei muuta voi sanoa! Kiitos ww marinen tiimille että mahdollistatte
      minulle täysipainoisen veneilykauden vuodesta toiseen!
      Homma pelaa.

    • hymyssä suin

      Ihan aikusten oikeesti Suomessa ei ole yhtään asiallista some palstaa jossa veneilijät esittävisät asialisija kommetteja joistain palveluista. Kukaan ei (toivottavasti) ota tosissaan "suoli 24" palstan kommetteja.
      moottorivene.info pasta taasen ei lähde haukkumaan yrittäjiä.

      Joten täällä saa purkaa mieltään ihan niin kuin huvittaa eikä se oikeasti vaikuta mihinkään.

      • Idahona

        Toivotaan nyt sentään, että asiallista kommenttia saa moottorivene.info sentään esittää, jos ei ole ollut tyytyväinen johonkin.

        Kun on näköjään taas toiminnassakin :)


      • Anonyymi
        Idahona kirjoitti:

        Toivotaan nyt sentään, että asiallista kommenttia saa moottorivene.info sentään esittää, jos ei ole ollut tyytyväinen johonkin.

        Kun on näköjään taas toiminnassakin :)

        Mikä ihmeen moottorivene.info sivuston piilomainos täällä rullaa ?


    • Anonyymi

      Ihan asiallista toimintaa Ramstedtilla. Neljä vuotta telakka-asiakkaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1737
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1072
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      983
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      116
      911
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      799
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      654
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      632
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe