varkauden lukio

Laadukkaampaa tasoa

Tämä viesti tulee herättämään suurta määrää peppukipeyttä, kun suomi24 varkauden köyhät luuserit ja muut metsäläisjuntit tulevat tänne ulisemaan.

Olen varakkaampi ja kaikin puolin menestyksekkäämpi ihminen kuin te olette tai tulette edes olemaan koko surkean elämänne aikana. Seuraavaksi listaan asioita, jotka nostavat minut ylempään kastiin kuin muut ihmiset, jotka valitettavasti ovat roskasakkia.

Olen erittäin varakkaasta suvusta, joka on täynnä arvostettuja sekä korkeassa asemassa olevia henkilöitä. Isäni toimii kirurgina, äitini on taas konsultantti suuressa, kansainvälisessä firmassa jonka liikevaihto on noin 600 miljoonaa euroa vuodessa. Veljeni opiskelee tällä hetkellä lääkäriksi Helsingissä. Minä opiskelen kolmatta vuotta varkauden lukiossa, ja viime jakson kurssikokeiden keskiarvo oli 9,9. Tavoitteenani on kirjoittaa kokonaisuudessaan äidinkieli, englanti, ruotsi, filosofia, pitkä matematiikka, fysiikka, kemia, ja biologia 3. vuoden kevääseen mennessä. Olen kirjoittanut jo kemian (L) ja filosofian (L), ja äidinkielen (L). Kirjoitusten ja armeijan jälkeen suuntanani on lääkis, seuraan isäni jalanjälkiä.

Minulla on loistava sosiaalinen elämä, ihana tyttöystävä ja kaikin puolin asiat kunnossa. Kuten aiemmin sanoin, perheeni on varakas joten täytettyäni 18 vuotta sain isältäni syntymäpäivälahjaksi upouuden C-sarjan mersun suoraan maahantuojalta, mallia Coupé. Kyllä tuolla autolla kelpaa tyttöystävää viedä ajelulle ja ravintoloihin syömään. Kaikki päiväni ovat täyteen buukatut, teen tunnollisesti kaikki läksyt heti kotiin päästyäni ja sitten menenkin tapamaan ystäviäni ellei minulla ole joitain tiettyjä perhevelvollisuuksia kuten perheillallinen klo 18.00 kuten meillä on joka perjantai tapana.

Armeijaan tarkoitukseni on mennä heti ylioppilaskirjoituksien jälkeen. Intti ei kauheasti ole henkilökohtaisesti mielenkiintoinen, mutta käynpähän sen kuten miehen pitää vähintään sen kuusi kuukautta. En voi arvostaa näitä ylilaudalla monesti vastaantulleita luusereita jotka oikein yrittämällä yrittävät keplotella itsensä vapaaksi asepalveluksesta. Sivari tai c-papereiden hankkiminen varsinkaan eivät todellakaan ole minulle ainakaan mikään vaihtoehto, luusereiden hommaa.

ärsyttääkö? luuseria??

3

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mklm2

      Ei, ei todellakaan ärsytä :D

    • - viljami -

      Jaha, löysit jostain tämän vanhan, monta kertaa aikaisemmin tänne postaamasi jutun. Pöh

    • voi ressukkaa

      Juu ei ärsytä, kun tekstistä näkee ettei kirjoittaja ole muuta kuin muiden ajatuksia ja tekstejä kopioiva ressukka. Kun ei osaa itse keksiä mitään eikä omaa omia ajatuksia, ei myöskään elämässä voi menestyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1702
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1206
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1094
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      837
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe