JOBFORMista eroon!

chrysanthem

Onko kokemuksia tästä huijaussivustosa, jolle louduin vahingossa jäseneksi.
Tilasin onnessani Nike-tossuja 2 eurolla, ja hups, tulin sitoutuneeksi tietämättäni tälle paska-saitille. Nyt sieltä ei pääse eroon, vaikka siellä pitäisi olla unsubscribe-nappi eoramista varten. EI OLE!

Enkä muuten saa tossujakaan..

Auttakaa joku, kun netistä ei löydy tälle huijaussivustolle edes yhteystietoja.

333

11634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plöö

      Ei vitsi, minäkin tilasin Niket :D. Eippä ole tosiaan kuulunut. Laitoin nyt kanssa mailia tuonne. Kahta euroa on tuskin turha odottaa takaisin.

      • piikkisika

        1 euron iphone..,ja koko iltalehden profiili väärennetty,miten ton tilauksen saa pois kun ei ole olemassa mitään peruuta nappia,prkl !!


      • Jobform-16

        Joko Piikkisika on saanu iphonen? Varmaan taas meni halpaan ja maksaa siitä kovan hinnan.
        Sun ei auta kuin sulkea kortti, 2e varmaan meni ja jatkossa on summa väh.40e/kk ja se tulee jakumaan etkä mahda mitää ellet kuoleta korttia.

        Soitappa tonne sulkupalveluun 020 333
        Uusi kortti tulee/tunnusluku tulee vähintään 2viikossa.


      • tyhmät.paskat
        piikkisika kirjoitti:

        1 euron iphone..,ja koko iltalehden profiili väärennetty,miten ton tilauksen saa pois kun ei ole olemassa mitään peruuta nappia,prkl !!

        En ois odottanu että kukaan noihin menee. Vittu ootte ihmiset tyhmiä ! Ja "iltalehden" sivut oli tehty ihan harvinaisen paskasti, ei näyttänyt yhtään oikealta.


      • Nörttimummo
        Jobform-16 kirjoitti:

        Joko Piikkisika on saanu iphonen? Varmaan taas meni halpaan ja maksaa siitä kovan hinnan.
        Sun ei auta kuin sulkea kortti, 2e varmaan meni ja jatkossa on summa väh.40e/kk ja se tulee jakumaan etkä mahda mitää ellet kuoleta korttia.

        Soitappa tonne sulkupalveluun 020 333
        Uusi kortti tulee/tunnusluku tulee vähintään 2viikossa.

        Kuoletin kortin jolla olin euron maksanut ns iPhone puhelimesta.
        Kas kummaa nyt oli kuitenkin uudelta kortilta taas veloitettu 49 €.
        Pitääkö tässä vaihtaa nimeä vai pankkia kysyy nörttimummo?


      • malli42
        Nörttimummo kirjoitti:

        Kuoletin kortin jolla olin euron maksanut ns iPhone puhelimesta.
        Kas kummaa nyt oli kuitenkin uudelta kortilta taas veloitettu 49 €.
        Pitääkö tässä vaihtaa nimeä vai pankkia kysyy nörttimummo?

        Olin unohtanut koko jobin. Pankkikortissa laskutettu 1E sekä 39E! Soitin pankkiin ja ihmettelin. Pankissa asiakaspalvelija tuntui olevan perillä tästä "firmasta". Ei muuta kuin pankkikortti uusiksi. Minulle tuli sähköpostiin monta kertaa, ettet ole lunastanut, oliko Niket vai puhelin eurolla. Nyt menin lankaan ja maksoin euron. Ei ole kuulunut muuta kuin, mitä laskussa oli siltä muka saatavana, väliä sillä eurolla, mutta vielä 39e. Onko tuo firma olevinaan joku työnvälitys "Jobiin" viitttaan...Kertakaikkiaan tuollaiset euron houkutukset pois! Eikö noihin mikään pysty?! Eurolla bensaa Shelliltä 6 l., tai sinulla on säästössä yli 2000 euroa. Voi luoja, eikö ole kamalaa huijausta! Älkää hyvät ihmiset langetko mihinkään, mitä saa ilmaiseksi. Ilmaiseksi ei tässä maailmassa saa mitään. Entäs nuo K-kauppojen tai S-markettien "lahjakortit"! Onko joku kokeillut niitä? Mitä tulee vastaan, missä rahat tai l.kortti?! Jatkuvasti tulee s.postiin näitä 1 e:n houkutuksia. Kumma, kun ne eivät suodattaudu roskapostiin! Nyt yritän ottaa yhteyttä tuohon Jobformiaan.


    • leea1

      mulla meni kans 9 e kamera ja liityin vahingossa sit meni 40 en tiedä sainko peruttua kun en englantia kunnolla osaa laittelin googlella kääntämiä viestejä sinne mutta varokaa kaikki jobformista sain peruttua kai akasin niitä rahoja ei saa

      • tyhmä

        Kuolletin viime yönä korttini, muuten sieltä olisi mennyt vaikka kuinka monta sataa. Onneksi toimin nopeasti. Olen yhä järkyttynyt.


      • Huijattu "työnhakija
        tyhmä kirjoitti:

        Kuolletin viime yönä korttini, muuten sieltä olisi mennyt vaikka kuinka monta sataa. Onneksi toimin nopeasti. Olen yhä järkyttynyt.

        Olen 76-vuotias ja JOBFORM huijasi minutkin 2 euron "Niketarjouksella" .
        Tietämättäni minusta tehtiin JOBFORMIN jäsen ja minulta huijattiin yhteensä 280 euroa. Makselin kuukausittain luottokorttitiliäni huomaamatta, että JOBFORM oli joka kuukausi perinyt minulta 40 euroa "pitääkseni työhakemukseni järjestyksessä."
        Nyt olen kuolettanut ja leikannut korttini.
        Kumma, että JOBFORM kyllä mainostaa ja huijaa selvällä suomenkielellä, mutta huijatun ottaessa yhteyttä kaikki keskustelu pitää käydä englanninkielisenä.
        Kuluttavirastoista ei mitään apua saa, ei kansainvälisestä, Helsingissä toimivastakaan. Lupasivat kirjata asia, siinä kaikki..
        Rikosilmoitus on tehty, mutta eihän siitäkään mitään henkilökohtaista hyötyä ole. JOBFORM saa jatkaa vastenmielistä toimintaansa. Maksakoot hölmöt


      • JOBFORM HUIJAA
        Huijattu "työnhakija kirjoitti:

        Olen 76-vuotias ja JOBFORM huijasi minutkin 2 euron "Niketarjouksella" .
        Tietämättäni minusta tehtiin JOBFORMIN jäsen ja minulta huijattiin yhteensä 280 euroa. Makselin kuukausittain luottokorttitiliäni huomaamatta, että JOBFORM oli joka kuukausi perinyt minulta 40 euroa "pitääkseni työhakemukseni järjestyksessä."
        Nyt olen kuolettanut ja leikannut korttini.
        Kumma, että JOBFORM kyllä mainostaa ja huijaa selvällä suomenkielellä, mutta huijatun ottaessa yhteyttä kaikki keskustelu pitää käydä englanninkielisenä.
        Kuluttavirastoista ei mitään apua saa, ei kansainvälisestä, Helsingissä toimivastakaan. Lupasivat kirjata asia, siinä kaikki..
        Rikosilmoitus on tehty, mutta eihän siitäkään mitään henkilökohtaista hyötyä ole. JOBFORM saa jatkaa vastenmielistä toimintaansa. Maksakoot hölmöt

        Jobform mainostaa itseään ILMAISENA järjestelmänä, jonka avulla voi pitää työhakemukset järjestyksessä. Mainos on täysvale : tietämättäsi JOBFORM alkaa viedä kuukausittain tililtäsi 40€. Siis joudut maksamaan työnhakupapereittesi järjestelemisestä 480€ vuodessa.!
        Varokaa, kansalaiset. Irtipääseminen on lähes mahdotonta. Ainakin pitää osata hyvin englantia, koska heidän kanssaan ei voi käydä minkäänlaista suomenkielistä kirjeenvaihtoa.


      • 2kertaisesti petkutettu
        Huijattu "työnhakija kirjoitti:

        Olen 76-vuotias ja JOBFORM huijasi minutkin 2 euron "Niketarjouksella" .
        Tietämättäni minusta tehtiin JOBFORMIN jäsen ja minulta huijattiin yhteensä 280 euroa. Makselin kuukausittain luottokorttitiliäni huomaamatta, että JOBFORM oli joka kuukausi perinyt minulta 40 euroa "pitääkseni työhakemukseni järjestyksessä."
        Nyt olen kuolettanut ja leikannut korttini.
        Kumma, että JOBFORM kyllä mainostaa ja huijaa selvällä suomenkielellä, mutta huijatun ottaessa yhteyttä kaikki keskustelu pitää käydä englanninkielisenä.
        Kuluttavirastoista ei mitään apua saa, ei kansainvälisestä, Helsingissä toimivastakaan. Lupasivat kirjata asia, siinä kaikki..
        Rikosilmoitus on tehty, mutta eihän siitäkään mitään henkilökohtaista hyötyä ole. JOBFORM saa jatkaa vastenmielistä toimintaansa. Maksakoot hölmöt

        Varastivat 320€,palauttivat lukuisten valitusten,jälkeen jalosti 2€.15 vuotta vanhuuseläkkeellä olleelle.Kuluttajaneuvonnasta ei apua saa.


      • Ei Kuluttajansuojaa
        2kertaisesti petkutettu kirjoitti:

        Varastivat 320€,palauttivat lukuisten valitusten,jälkeen jalosti 2€.15 vuotta vanhuuseläkkeellä olleelle.Kuluttajaneuvonnasta ei apua saa.

        Ihmettelen minäkin Kuluttajaneuvostoa: eivät pysty auttamaan tällaisessa törkeässä huijauksessa, vaan kehottavat kääntymään Helsingissä olevan kansainvälisen kuluttajaneuvonnan puoleen. Siellä taas kysyvät puhunko englantia ja siihen se apu sitten minun kohdalla loppuikin. Verovaroillahan nämä toimivat .
        En tarkkaan tunne Hallintomenettelylain sisältöä, mutta mielestäni laki koskisi myös Kuluttajansuojaviranhaltijoita.


      • kokalmus
        Huijattu "työnhakija kirjoitti:

        Olen 76-vuotias ja JOBFORM huijasi minutkin 2 euron "Niketarjouksella" .
        Tietämättäni minusta tehtiin JOBFORMIN jäsen ja minulta huijattiin yhteensä 280 euroa. Makselin kuukausittain luottokorttitiliäni huomaamatta, että JOBFORM oli joka kuukausi perinyt minulta 40 euroa "pitääkseni työhakemukseni järjestyksessä."
        Nyt olen kuolettanut ja leikannut korttini.
        Kumma, että JOBFORM kyllä mainostaa ja huijaa selvällä suomenkielellä, mutta huijatun ottaessa yhteyttä kaikki keskustelu pitää käydä englanninkielisenä.
        Kuluttavirastoista ei mitään apua saa, ei kansainvälisestä, Helsingissä toimivastakaan. Lupasivat kirjata asia, siinä kaikki..
        Rikosilmoitus on tehty, mutta eihän siitäkään mitään henkilökohtaista hyötyä ole. JOBFORM saa jatkaa vastenmielistä toimintaansa. Maksakoot hölmöt

        Säikähdin tosissani, kun s-postiin tuli tieto 40€ maksusta. Suljin juuri korttini.


      • Bullshittiä

        Samaan paskaan sotkeutunut. Laitoin lontooksi (muu ei toimi) v...tuilu viestin osoitteeseen [email protected] sekä wakefield financeen (josta tätä laskupaskaa tuli, eli hoitaa laskutuksen). Uhkailin kaikella mahdollisessa (lakimiehet, rikosilmoitukset jne.). Sain asialliset vastaukset, että kaikki laskut ja jäsenyydet on peruttu nyt ja tulevaisuudesssa. Katotaan miten käy. Tsemppiä muille tähän paskaan sotkeutuneille.


      • jutti09

        Yllätyin kun sain tiedon eilen su 17.5. e-mailiini, että 5 päivän ilmaisjakso on umpeutunut ja seuraavasta 30 päivästä tililtäni tullaan 17.5. laskuttamaan 40 e.
        Kirjoitin (englanninkielellä) heti firmaan ja peruin jäsenyyteni yrityksen kotisivulla, jossa sanottiin, että vaikka perun jäsenyyteni, niin reksiterinumeroni/tunnistetietoni siellä säilyy jatkoa varten. Myöskään mitään vaihtoehtoa saada 40 e takaisin ei ole.
        Pyysin myös sopimuksen nähtäväkseni, jossa olisin kuvattu mitä on sovittu ja olenko luvannut heitä veloittaa tiliäni. Tällaista en ole saanut.

        Pankkiin ilmoitin heti, ettei laskua saa maksaa. Nyt odotan pankkineuvojalta tietoa pitääkö tilinumeroni kuolettaa, jotta tämän laskutusrumpan saa katikaistuksi.
        Ällöttävää!


      • murheellinen

        Minäkin olin tyhmä minä


      • Anmale
        jutti09 kirjoitti:

        Yllätyin kun sain tiedon eilen su 17.5. e-mailiini, että 5 päivän ilmaisjakso on umpeutunut ja seuraavasta 30 päivästä tililtäni tullaan 17.5. laskuttamaan 40 e.
        Kirjoitin (englanninkielellä) heti firmaan ja peruin jäsenyyteni yrityksen kotisivulla, jossa sanottiin, että vaikka perun jäsenyyteni, niin reksiterinumeroni/tunnistetietoni siellä säilyy jatkoa varten. Myöskään mitään vaihtoehtoa saada 40 e takaisin ei ole.
        Pyysin myös sopimuksen nähtäväkseni, jossa olisin kuvattu mitä on sovittu ja olenko luvannut heitä veloittaa tiliäni. Tällaista en ole saanut.

        Pankkiin ilmoitin heti, ettei laskua saa maksaa. Nyt odotan pankkineuvojalta tietoa pitääkö tilinumeroni kuolettaa, jotta tämän laskutusrumpan saa katikaistuksi.
        Ällöttävää!

        Tuliko sinulle laskuja paperisina sieltä, mulla sama homma nimittäin ja pitäis mennä sivustolle josta se perutaan... Uskaltaako edes mennä ko sivulle niillä omilla tunnuksilla, sillä en ole siellä käynyt kertakaan. Kuoletin korttini asian johdosta kun huomasin että liki 50 oli mennyt johnkin paskaan. saamarin huijausfirmat, että pitikin sotkeutua moiseen paskaan tyhmyyttään!!! Support sivulla kehoitin poistamaan tilauksen, mutta pitäisi käydä siellä ko omilla tunnuksilla poistamassa, mutta sinne en todellakaan haluais sormiani sotkea, tiedä mitä ne vielä keksii lisää.


      • Tiiutin82
        Anmale kirjoitti:

        Tuliko sinulle laskuja paperisina sieltä, mulla sama homma nimittäin ja pitäis mennä sivustolle josta se perutaan... Uskaltaako edes mennä ko sivulle niillä omilla tunnuksilla, sillä en ole siellä käynyt kertakaan. Kuoletin korttini asian johdosta kun huomasin että liki 50 oli mennyt johnkin paskaan. saamarin huijausfirmat, että pitikin sotkeutua moiseen paskaan tyhmyyttään!!! Support sivulla kehoitin poistamaan tilauksen, mutta pitäisi käydä siellä ko omilla tunnuksilla poistamassa, mutta sinne en todellakaan haluais sormiani sotkea, tiedä mitä ne vielä keksii lisää.

        Mä kans sotkeennuin tähän. Ei ole tullu sähköpostiin edes tunnuksia et pystyisin perumaan. Mitä nyt tehä...


      • tulistunut
        Bullshittiä kirjoitti:

        Samaan paskaan sotkeutunut. Laitoin lontooksi (muu ei toimi) v...tuilu viestin osoitteeseen [email protected] sekä wakefield financeen (josta tätä laskupaskaa tuli, eli hoitaa laskutuksen). Uhkailin kaikella mahdollisessa (lakimiehet, rikosilmoitukset jne.). Sain asialliset vastaukset, että kaikki laskut ja jäsenyydet on peruttu nyt ja tulevaisuudesssa. Katotaan miten käy. Tsemppiä muille tähän paskaan sotkeutuneille.

        Täällä sama homma, tulikiven katkunen viesti laitettiin ja vastasivat ettei ole enää millään tavalla yhteyksissä.. Nyt kuitenkin huomasin että sama 40 on taas tililtä veloitettu, kuten jo 11 kertaa aikaisemminkin! Aikaisemmin en ole edes huomannut, koska ko otot eivät näy pankin tiliotteessa! Kuoletin korttini samantien ja varmasti pistän taas postia sinne päähän!!!


      • scally1
        jutti09 kirjoitti:

        Yllätyin kun sain tiedon eilen su 17.5. e-mailiini, että 5 päivän ilmaisjakso on umpeutunut ja seuraavasta 30 päivästä tililtäni tullaan 17.5. laskuttamaan 40 e.
        Kirjoitin (englanninkielellä) heti firmaan ja peruin jäsenyyteni yrityksen kotisivulla, jossa sanottiin, että vaikka perun jäsenyyteni, niin reksiterinumeroni/tunnistetietoni siellä säilyy jatkoa varten. Myöskään mitään vaihtoehtoa saada 40 e takaisin ei ole.
        Pyysin myös sopimuksen nähtäväkseni, jossa olisin kuvattu mitä on sovittu ja olenko luvannut heitä veloittaa tiliäni. Tällaista en ole saanut.

        Pankkiin ilmoitin heti, ettei laskua saa maksaa. Nyt odotan pankkineuvojalta tietoa pitääkö tilinumeroni kuolettaa, jotta tämän laskutusrumpan saa katikaistuksi.
        Ällöttävää!

        huomasin että myös minä tulin kusetetuksi, elisan nimissä, iphone eurolla. tililtä viety lisäksi 49,-


      • scally14
        Anmale kirjoitti:

        Tuliko sinulle laskuja paperisina sieltä, mulla sama homma nimittäin ja pitäis mennä sivustolle josta se perutaan... Uskaltaako edes mennä ko sivulle niillä omilla tunnuksilla, sillä en ole siellä käynyt kertakaan. Kuoletin korttini asian johdosta kun huomasin että liki 50 oli mennyt johnkin paskaan. saamarin huijausfirmat, että pitikin sotkeutua moiseen paskaan tyhmyyttään!!! Support sivulla kehoitin poistamaan tilauksen, mutta pitäisi käydä siellä ko omilla tunnuksilla poistamassa, mutta sinne en todellakaan haluais sormiani sotkea, tiedä mitä ne vielä keksii lisää.

        suoraan tililtä on lähteny, soitoin pankkiin ja poliisille, pittää vaamn nahoissaan pittee. Uusi kortti ja tunnukset maksaa lissää..prrrkkk!


      • Bastards
        Bullshittiä kirjoitti:

        Samaan paskaan sotkeutunut. Laitoin lontooksi (muu ei toimi) v...tuilu viestin osoitteeseen [email protected] sekä wakefield financeen (josta tätä laskupaskaa tuli, eli hoitaa laskutuksen). Uhkailin kaikella mahdollisessa (lakimiehet, rikosilmoitukset jne.). Sain asialliset vastaukset, että kaikki laskut ja jäsenyydet on peruttu nyt ja tulevaisuudesssa. Katotaan miten käy. Tsemppiä muille tähän paskaan sotkeutuneille.

        Jep tein saman jutun ja katotaan mitä tapahtuu laitoin viestiä sinne että tulen aiheuttamaan niille niin paljon paskaa jos ne ei hoida tota mun asiaa.


      • eitajuuuu
        Huijattu "työnhakija kirjoitti:

        Olen 76-vuotias ja JOBFORM huijasi minutkin 2 euron "Niketarjouksella" .
        Tietämättäni minusta tehtiin JOBFORMIN jäsen ja minulta huijattiin yhteensä 280 euroa. Makselin kuukausittain luottokorttitiliäni huomaamatta, että JOBFORM oli joka kuukausi perinyt minulta 40 euroa "pitääkseni työhakemukseni järjestyksessä."
        Nyt olen kuolettanut ja leikannut korttini.
        Kumma, että JOBFORM kyllä mainostaa ja huijaa selvällä suomenkielellä, mutta huijatun ottaessa yhteyttä kaikki keskustelu pitää käydä englanninkielisenä.
        Kuluttavirastoista ei mitään apua saa, ei kansainvälisestä, Helsingissä toimivastakaan. Lupasivat kirjata asia, siinä kaikki..
        Rikosilmoitus on tehty, mutta eihän siitäkään mitään henkilökohtaista hyötyä ole. JOBFORM saa jatkaa vastenmielistä toimintaansa. Maksakoot hölmöt

        Miksi sinäkin 76 vuotiad menit asioimaan sivulle, joka tarjoaa palvelua työn hankinnassa? Kyllä toi ihmisten yksinkertaisuus ja ahneus on käsittämätöntä!


      • Järkyttynyt
        JOBFORM HUIJAA kirjoitti:

        Jobform mainostaa itseään ILMAISENA järjestelmänä, jonka avulla voi pitää työhakemukset järjestyksessä. Mainos on täysvale : tietämättäsi JOBFORM alkaa viedä kuukausittain tililtäsi 40€. Siis joudut maksamaan työnhakupapereittesi järjestelemisestä 480€ vuodessa.!
        Varokaa, kansalaiset. Irtipääseminen on lähes mahdotonta. Ainakin pitää osata hyvin englantia, koska heidän kanssaan ei voi käydä minkäänlaista suomenkielistä kirjeenvaihtoa.

        ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VASTATKO NÄIHIN MITÄ TEILLE TULEE!! ILMAISIA NÄYTTEITÄ koiran ja kissanruokaa, kenkiä, puhelimia vain 1 €. Ohittakaa sivusto kokonaan. Katsoin sivuja. Englantilainen firma ilmeisesti JOBFORM.com
        Nyt huomasin sen ottaneen tililtä 50€ ilman lupaa tai sitoumusta mihinkään tilaamiseen 1€.lla.


      • 75v
        Huijattu "työnhakija kirjoitti:

        Olen 76-vuotias ja JOBFORM huijasi minutkin 2 euron "Niketarjouksella" .
        Tietämättäni minusta tehtiin JOBFORMIN jäsen ja minulta huijattiin yhteensä 280 euroa. Makselin kuukausittain luottokorttitiliäni huomaamatta, että JOBFORM oli joka kuukausi perinyt minulta 40 euroa "pitääkseni työhakemukseni järjestyksessä."
        Nyt olen kuolettanut ja leikannut korttini.
        Kumma, että JOBFORM kyllä mainostaa ja huijaa selvällä suomenkielellä, mutta huijatun ottaessa yhteyttä kaikki keskustelu pitää käydä englanninkielisenä.
        Kuluttavirastoista ei mitään apua saa, ei kansainvälisestä, Helsingissä toimivastakaan. Lupasivat kirjata asia, siinä kaikki..
        Rikosilmoitus on tehty, mutta eihän siitäkään mitään henkilökohtaista hyötyä ole. JOBFORM saa jatkaa vastenmielistä toimintaansa. Maksakoot hölmöt

        Onneksi huomasin ajoissa eli -1e ja -39e. Soitin pankkiin, asiakaspalvelija tuntui tietävän tämän tyyppisen huijauksen. Pankkikortti sulkuun ja uusi tilaukseen. Että jos sillä katkeaisi, vaikka joku tässä kertoi, ettei auttanut. Minulla jäi mieleeni, että tämä Jobformia on työnvälittäjä niin työtä hakevalle kuin työnantajalle. Eikö työnantajat mene jo teilaamaan tommosen huijarin. Sitäpaitsi, en ole hakemassa minkään sorttista työtä! Ei sitä kyllä kysyttykään! Ei liioin kuulunut vastalahjaa sille eurolle!! Oletteko muut yrittäneet ottaa yhteyttä tähän "firmaan"?


    • 42e köyhempi

      Kirjaudu sisään. Oikeassa laidassa linkki profiili tai jotain. Sen takaa löytyypi eroa -painike.

      • piip

        ei ole ainakaan minulla, menin minäkin halpaan. Ilmeisesti kengät saadaan amazonin lahjakorttina....mutta miten :(


      • piip

        Minulle tuli nyt toinen sähköposti, jossa ilmoitettiin linkki, josta pääsen seuraamaan lahjakortin toimitusta..onko teille tullut?


      • piip
        piip kirjoitti:

        Minulle tuli nyt toinen sähköposti, jossa ilmoitettiin linkki, josta pääsen seuraamaan lahjakortin toimitusta..onko teille tullut?

        aha, olikin kommenttini kyselynumero...ei mitään.. :( mitenkähän ne kengät saa


      • Hui!

        Miten kirjaudutaan sisään, pitääkö ensin rekisteröityä? Minä vain vastailin niihin kysymyksiin ja annoin tietoni, muttei mulla mitään salasanaa ole?
        Kauheaa!
        Kuolletetaanko kortti pankissa vai onnistuuko nettipankissa?


      • tyhmämummo

        Kiitos tästä!!! sain irtisanottua tämän... mistähän näitä tulee, kun en o mielestäni mihinkään kirjautunut !!! kiitos paljon, toivottavasti ei enää lähde rahoja lisää mihinkään !!!


      • tyhmyydessä huijattu

        valitettavasti ei löydy profiilin tms:n kautta, Kerrotko tarkemmin miten se onnistui.


      • Ykköshuijaus

        Löytyi painike, mutta ei ole sitä Subscription ID:tä nyt kun poistin s-postin eilen...ja nyt tilasin uuden, ja menee 48 tuntia....


    • Saman kokenut

      Minullekin kävi samoin, enkä tosiaankaan mitenkään liittynyt sivustolle. Vain sen kenkämaksun 2 euroa tein, mutta muutahan ne eivät tarvitsekaan, Minulla ei ole mitään kirjautumistietoja, en itse asiassa mennyt koko sivustolle kun tajusin, että vedätystä. Silti oli mennyt vielä se 40 euroa. Äsken soitin pankkiin, kuoletettiin kortti, lähettävät jonkun valituskirjeen täytettäväksi ja se palautetaan pankki. Kehottivat ehdottomasti tekemään rikosilmoituksen jobformista ! Sen voi näköjään tehdä sähköisenäkin, taidanpa tehdä !!!

      Täydellinen huijaushan se oli.. ja minä vielä olen niin varovainenkin, en tiedä miten menin moiseen, toisaalta se oli niin ovela, että yhtäkkiä olitkin mukana siinä... Enää ei ollut paluuta.

      • Kiukkunen

        Olipa hyvä että olette kirjoittaneet asiasta tänne. Olin kauhuissani kun aloin tarkastaan luottotilin saldoa ja huomasin että tililtä oli mennyt 40e maksu JOBFORM tilille.Silkkaa kusetusta tämä ! Kuolletin tilini . Kyllä nyt harmittaa menetetyt rahat. Kiitos teille kun en tiennyt miten olisin edennyt asiassa ennen kuin teiltä sain neuvot.


      • Ykköshuijaus

        Samoin menin huijaukseen mukaan....pöhköä mutta totta


      • Sulanutlumi

        Menin lankaan tänään, en ehtinyt laittaa tosin luottokortin numeroa, mutta silti tuli heti lasku sähköpostiin. 2 eur, mutta jatkojäsenyys sitten se 40 eur.
        Soitin pankkiin ja heidän neuvo oli että ettei tule maksuja, sulje Visa, ja odota uutta korttia (Op) 1-2 vkoa. Et silleen. Rahaa käteisellä ensin tililtä että voi ostaa ruokaa jne.
        ÄLKÄÄ MENKÖ TÄHÄN KUKAAN ENÄÄ !!!


      • Menin kanssa mukaan ku luvattiin älypuhelin 7 eurolla.Irtisanoin itseni määräajan kuluessa mutta eilen olikin hävinny tililtä 40 euroo. Niillä neuvoilla ja salasanoilla mitä Jobform antaa ei tosiaankaan pysty eroomaan.Sillonku erosin heti ku pysty lähetin sähköpostia niille että haluun erota. Ei ilmeisesti kelvannu niille lukutaidottomille idiooteille. Liityin 8.2 ja 17.3 lähti rahat. Oon nyt vähintään kaks tuntia yrittäny erota niiden neuvoilla... Pitää varmaan laittaa FBhen "mainos" kyseisestä kusettajafirmasta. Ainiin ja sen firman toiminta minkä pitäis toimittaa ne lahjat on ihan syvältä.Joutuu skannaamaan ajokortit, sähkölaskut ja ties muuta kun ne mukamas varmistaa ett on oikea henkilö kuka saa lahjan. Kertakaikkiaan ala-arvoista toimintaa!!! Voikohan Suomessa tehdä joukkokannetta tollasta firmaa vastaan???


      • tyhmähuijattu

        Klikkasin jonkin roskapostin auki siis sähköpostissani, joka koski siis tuota samaa älypuhelinta. Aukesi sivu jostakin 7€ maksusta. En antanun korttini tietoja vaan poistuin sivulta samantien. Nyt kuitenkin sähköpostiini ilmeistyi 7€ lasku, ja jos en maksa lasku kasvaa joka kerta kymmenellä eurolla. Mitä pitäisi tehdä? Täytyykö korttini nyt sulkea? Ja mitä teen, jos laskujen tulo vain jatkuu? Miten tuolta voi erota??


      • Apuaa

        Mulle kävi sama juttu, en kyllä tajua miten menin moiseen lankaan, yleensä olen niin tarkka! Kuolletin äsken korttini ja laitin sähköpostia sinne support(at)jobform.com jossa ilmoitin haluavani perua koko paskan mutta ei ole tullut vastausta. Miten te, jotka olette kuollettaneet korttinne ja ilmoittaneet perumisesta, onko sieltä sen jälkeen kuulunut jotain? Siis että pitää maksaa, uhanneet oikeustoimilla tms vai onko kortin kuollettaminen ja perumisen ilmoittaminen riittänyt??


      • heikuriina

        Kortin kuolettaminen riitti. Multa meni tonne paskalafkaan 482e eli vuoden veivät mun rahoja!!! Mä oon nyt kolme päivää pommittanut niitä, tehnyt rikosilmoituksen ja luottokorttini ylläpitäjä tiesi kyllä tämän jobformin mutta eivät voi auttaa mitenkään. On se kumma jos vielä tiedetään niin ei aseteta kortin haltijalle mitään epäilyjä että maksaako hän tietosesti niitä laskuja.. Kortinsulkupalvelussa tiedettiin firma myös. Jobformin idiootit saanu multa sellasta ryöpytystä ku oon vaan pystyny ja vaatinu rahojani. Turhaan. Minä kun olen sinne kuulemma itse rekisteröitynyt ja tilannut vaikkei tiedä asiasta mitään. Kuluttajasuojalautakuntaan tein myös ilmoituksen.


      • Huijattueilen

        Ensinpiti muuttaa salasana.Senjälkeen tuli painike mistä pääsi peruuttamaan tilauksen.


    • mape1

      annoitko sinne luottokorttitietosi vain miten veloittivat sinulta 2e. minä en antanut luottokorttitietojani mutta silti sieltä tuli meili että olen liittynyt jäseneksi. eli mistään eivät voi veloittaa tuota summaa.

      • jake5

        Hei!
        Sain viestin s-postiini että olen liittynyt jobformiin, vaikka en tätä ole tehnyt!?
        En ole maksanut 2 e enkä antanut luottkorttitietojani.
        Viestissä luki että pitää kirjautua sisään ja vaihtaa salasana, tätä en aio tehdä!!
        Haluaisin vaan tietää onko sinulta pystytty veloittamaan rahaa?
        Eli tarviiko käydä pankissa sulkemassa korttia?


      • U-watt

        Miten on jake5, onko tullut mitään seurauksia? Mulla on samanlainen tilanne.

        Se "liittyminen" tapahtui jo siinä vaiheessa kun vastasin kyselyyn, ja "annoin luvan tietojeni käyttöön."


    • voi elämä

      Voi jumankekka... Ottakaa nyt opiksenne tästä: kukaan, EI KUKAAN, jakele satojen eurojen arvoisia kenkiä kahdella eurolla teille vaan siksi, että ootte klikannu jotain nappia................. Ja ei, et myöskäään ole voittanut iPhonea. Etkä ole yksi miljoonasta, joka on juuri nyt valittu saamaan ilmaista tietokonetta. Ei, sinulle ei lähetetä ilmaista järjestelmäkameraa vain siksi, että olet kirjautunut jollekin sivustolle.

      • jälkikäteen aina hel

        Ei ne oo satojen eurojen kengät, muutaman kympin. Ja kysely oli pitkä etkä tosiaankaan etukäteen voi tietää, mitä seuraavaksi. Sitä paitsi se kysely on kyllä hyvin samanlainen kuin mitä nyt on, kysellään mielipiteitä tuotteista ja kiinnostuksista. Ja kaikki suomeksi.. vaan kuinka sitten kun yrittää asioida :) Ja nimi jobform tulee ihan yllättäen, sitten onkin myöhäistä.


      • kerro toki
        jälkikäteen aina hel kirjoitti:

        Ei ne oo satojen eurojen kengät, muutaman kympin. Ja kysely oli pitkä etkä tosiaankaan etukäteen voi tietää, mitä seuraavaksi. Sitä paitsi se kysely on kyllä hyvin samanlainen kuin mitä nyt on, kysellään mielipiteitä tuotteista ja kiinnostuksista. Ja kaikki suomeksi.. vaan kuinka sitten kun yrittää asioida :) Ja nimi jobform tulee ihan yllättäen, sitten onkin myöhäistä.

        Niken lenkkarit muutaman kympin arvoiset? Mistä saa Niken lenkkareita kolmella kympillä? Kyllä miedän intrersportissa niistä saa yli satasen pulittaa.


    • Mikko5416

      Onko luottokunnalla esim OP-Visa/OP-Korttiyhtiö Oyj :llä mitään vastuuta näissä tapauksissa. Näyttää siltä että ainakaan OP:ssä ei visa-tiliä voi sulkea. Kortin vaihto tavalliseen debit-korttiin taitaa olla ainoa vaihtoehto. Onko näin?

      • Avuton ja huijattu

        Sain tilini suljettua menetettyäni puolen vuoden aikana 320euroa "ostamalla" 2 euron lenkkarit. Olen ollut typerä maksaessani luottokorttilaskut tarkastamatta. Ehkä voin syyttää vanhuuttani ja myös sitä, että ennen tätä JOBFORMIA minua ei ole huijattu. Nyut sitten JOBFORM onnistui oikein kunnolla.
        Yhtiöllä on netissä suomenkieliset sivut, mutta kaikki kirjeenvaihto olisikin käytävä englanniksi. Huijatut väsyvät ja luopuvat, se lienee tarkoitus.


    • TyhmäMummo

      kun kirjautuu sisälle niin profiilin alta todella löytyy nappi mistä voi sanoa jäsenyyden irti...
      omituisinta tässä on se etten ole mihinkään kirjautunut enkä koskaan enne tullut huijatuksi näin!!!
      menen maanantaina tekemään asiasta rikosilmoutuksen, ja suosittelen muitakin ketkä on joutuneet tähän harhaan, menemään!!
      todella harmillista tällänen...
      ja kyllä niitä lenkkareita on, muutamalla kympillakin, jossakin, joskus!!!
      nää tuskin olis ollu ne parhaat ja kalleimmat...
      todella ikävää, mutta ei muuta ku rikosilmoituksia tekeen,
      josko huijari sais ansionsa mukaan!!!!!!!!! (tuskin!!)

      • pete20

        Multa lähti 82e kävin sulkemassa tilini ja myöskin poliisilla tekemässä ilmoituksen. Mutta onko kellään meiliosoitetta tuohon virmaan jos on niin kiitos.


      • Tappelemaan uupunut
        pete20 kirjoitti:

        Multa lähti 82e kävin sulkemassa tilini ja myöskin poliisilla tekemässä ilmoituksen. Mutta onko kellään meiliosoitetta tuohon virmaan jos on niin kiitos.

        Firmalla on hakusanalla useita hienoja suomenkielisiä mainoksia. Niistä johonkin olen lähettänyt selvällä suomenkielellä vähemmän kauniita valituksia. Kyllä ne luettu on, vastauksia eivät osaa suomeksi kirjoittaa. Valita vaan tarpeeksi, minulle viimein kirjoittivat palauttavansa rahat, mita pankkivirkailija kyllä epäilee. Katsotaan. Rikosilmoitus on tehty, samoin valitukset kuluttajansuojaan ja luottokorttiyhtiöön (hankala homma, pitää lähettää postin kautta)


    • pöllöäiti

      Hei, täällä kans yks huijattu...Laitoin kipakan sähköpostin tuonne support osoitteeseen, mutta auttaakohan ?? Järkytys oli suuri kun 40e huomasin tililtä kadonneen. Ja tosiaan halusin lapselle vaan kengät, kun yksinhuoltajana niin tiukilla muutenkin...niin kalliimmaksihan tää tuleekin !!

    • kaisa4

      m´Mää oon nyt laittanu sähköpostia, rikosilmotuksen, perunu "jäsenyyden" jobformin sivuilla ja juorunnu Fobballe tästä hommasta. Kuitenkin itse menin Facebook-yhteisön kautta lankaan (Kehonrakennus ja Fitness oli yhteisön nimi). Pankilleki laitoin viestiä mutta olen ulkomailla enkä nyt voi kuolettaa korttia kun en sitten mistään saisi rahaa.

    • kjekje

      42e köyhempänä ja kortti kuoletettu, uutta saa odottaa 2 viikkoa, muu ei auttanut, täyttä huijausta. Jobform jäsenyys vaan tulee kun tilaat ne 2€ Niket ja kaikki englanniksi, vaikeat pitkät säännöt ja peruuttaminen ei tahdo millään onnistua. VAROKAA kaikkia näitä fasebookissa ja sähköposteissa leviäviä tarjouksia. Oppia ikä kaikki. Heti myös alkoi tulla F-Securelta ilmoituksia että olivat estäneet koneeseen internet yhteyttä yrittäneen yhteyden, onneksi on palomuurit ja muut suojaukset kunnossa. Kyllä harmittaa.

    • seppo hovi

      minä peruin tilauksen päivän sen jälkeen ku liityin ja sieltä tuli tänään mailia että ovat irtisanoneet kaikki tilini. lähetin myös viestiä että eihän minulta enää veloiteta sen 2e lisäksi mitään ja siihenkin tuli vastaus että ei veloiteta. hyvin nopeaa ovat vastanneet. onko muille käynyt näin/laskutettu vielä senkin jälkeen?

      • graaak

        Asianmukaisesti täälläkin kirjallisena peruutin. Vastausviesti tuli ja luulin asia olevan järjestyksessä. Nyt kuitenkin lähti yli kolme viikkoa tuosta vahvistusviestistä 40 e tililtä! Eikö noita vitun huijareita kukaan saa edesvastuuseen?


      • Ei mitään ilmaislahj

        Kyllä ne laskuttavat eroamisen jälkeenkin. Pankkikortti pitää uusia, jotta pääsee eroon Jobformista. Rikosilmoituksen tekeminen voi olla vaikeaa, kun faktatietoo vaikee kopsata näytiksi riittävästi.


    • fwoefowufwu

      Hei, minulla sama tilanne kun teillä, mutta en saanut maksettua vaan tuli ilmoitus, että maksu hylätty. Olen kenties laittanut virheelliset korttitiedot, sain vain jobformuilta tervetuliaispostin joka sisältää salasanan, en ole tietenkään käyttänyt. olenko vielä "turvassa" vai pitääkö ottaa pankkiin/poliisiin yhteys?

    • qq12345

      "Kirjaudu sisään. Oikeassa laidassa linkki profiili tai jotain. Sen takaa löytyypi eroa -painike."

      Siis sen jälkeen kun on eronnut tosta sivusta niin ottaako ne enään rahaa pankista vai pitääkö mennä nyt kuolettamaan pankkikortti?

      • Tyhmältä tuntuu

        Onnistuin eroamaan ja sain siitä vahvistuksen sähköpostilla. Nyt kuitenkin mietityttää, että voiko ne edelleen mennä mun tilille. Nehän on huijareita ja yrittää lypsää mahdollisimman paljon rahaa ennenkuin jäävät kiinni. Itse meinaan mennä huomenna tekemään rikosilmoituksen.


      • pönisteri

        MIssä siellä on se eroa-painike?


      • alo899
        Tyhmältä tuntuu kirjoitti:

        Onnistuin eroamaan ja sain siitä vahvistuksen sähköpostilla. Nyt kuitenkin mietityttää, että voiko ne edelleen mennä mun tilille. Nehän on huijareita ja yrittää lypsää mahdollisimman paljon rahaa ennenkuin jäävät kiinni. Itse meinaan mennä huomenna tekemään rikosilmoituksen.

        Mikä on sähköpostiosoite, jotta voin perua


    • ankerias5

      Moi!
      En tiedä lähtikö minultakaan loppujenlopuksi edes kahta euroa, sillä en löytänyt tilitiedoista sellaista tapahtumaa ko. ajalta. Tästä huolimatta jäi mietityttämään, että annoinko tilitietoni huijareille.

      Te joilta on lähtenyt tililtä rahaa, niin minne ne ovat menneet? Onko antaa jotain nimeä mikä jää arkistoihin? Siltä varalta vaan, jos verkkopankkiin ilmestyy jotain epäilyttäviä menoja.

    • mari 53

      Hei, tänään lähti tililtäni 40 euroa pankkikorttimaksuna, veloittajana jobform.com.
      Soitin pankkiin ja korttini kuoletettiin,muuten voivat veloittaa sieltä edelleenkin rahaa.

      • hölmöläinen

        Samaten mulla lähti 40ekee taivaan tuuliin tänään.


      • hölmöläinen

    • typerys, todella

      Hitto.. mutta on kiva huomata muidenkin haksahtaneen samaan. Täytyy huomenna soittaa ja kuolettaa pankkikortti.. Ei mulla ollu sitä eroa painiketta profiilis, eli miten hitos pääsen eroon tuosta

    • uuuuuuuuuuuhhh

      Miten voi kirjautua sisään kun ei tiedä tunnuksia

    • Skeptinen

      Tällainen Jobform -juttu oli myös aiemmin. Siinä matkailuaiheiseen kyselyyn vastaamalla oli mahdollisuus ostaa joku kamera vain 9 eurolla. Tuon kyselyn lopussa annettiin henkilötiedot ja siinä yhteydessä osallistujan piti laittaa rasti ruutuun, jossa osallistuja lupaa sitä ja tätä ja antaa luvan tietojen käyttämiseen jne. Siinä samassa tekstissä oli myös korostettuna sana EHDOT ja ko. sanaa klikkaamalla aukesi uusi sivu, jossa kerrottiin, että osallistumalla kyselyyn ja hyväksymällä nämä ehdot (eli laittamalla rastin ruutuun) liityt jäseneksi Jobform -palveluun ja osallistujalta veloitetaan kuukausittain 40 euroa ellei osallistuja peru jäsenyyttään.
      Eli tarkkana vaan näiden "ilmaisten" ja todella halpojen tarjousten kanssa. Ja minä ainakin muista tästä lähtien lukea myös sen pienellä painetun tekstin... Rikosasiaa tällaisesta toiminnasta ei taida saada mutta kuluttajavirastoa saattaisi tällainen markkinointi kiinnostaa.

    • typerys, todella

      En mä löydä vieläkään sitä hiton eroa painiketta.. Missä se siellä on?

    • 2e oppirahat

      Kuolettakaa kortti heti jos olette sen tiedot antaneet. En itse ainakaan luottaisi siihen että eroaminen riittää. Ja älkää edes koittako lunastaa mitään lahjakorttia. Sieltä tulee uusi kysely jossa pitää lähettää valokuva henkkareista.

    • orvokki67

      Kyseisestä huijauksesta pääsin eroon tänään pienellä jumpalla ja muutaman euron köyhempänä sekä tietenkin ilman lenkkareita.

      Mene sivuston etusivulle ja pyydä unohtuneen salasanan tilalle uusi sähköpostiisi, termi taisi olla salasanan nollaaminen. Loggaat sähköpostiosoitteellasi ja saamallasi uudella salasanalla - siinäpä sitten seisookin harmaalla pohjalla "irtisano" täppä. Sitä tepsuttelemalla itse ainakin pääsin tästä eroon.

    • typerys, todella

      mulla ei vieläkään löydy sitä eroa painiketta, kortti on suljettu kuitenki jo.. Ekan kerran maksoin kortilla netissä, enkä kyllä hetkeen tee samaa virhettä :( sähköpostia oon laittanu pariinki otteeseen ja kokeilin tuota uuden salasananki tilaamista, mutta ei auttanu asiaa

    • ....

      Siis ihan tosi, kuka antaa luottokorttinsa tiedot jollekin tuntemattomalle lafkalle?

      Jos ei niitä anna, mitä jostain laskuista, ei vaan maksa ja soittaa poliisille.

    • kosi

      122 euroa köyhempi :-) kattelin kortin tietoja ja ihmettelin että mikä tää tämmönen jobform veloitus oikein on.. no täältähän se vastaus löyty.. eiku kortti sulkuun..paska juttu

    • ...

      Samaan retkuun menin itekkin, v***u ku tuli oltuu tyhmä, no tulipahan opittua jotain.. Mutta juu, nyt on pankkikortit kuoletettu ja uuet tilattu, ja kirjotinpa vihasen sähköpostinkin kyseiseen paskapuljuu mutta taitaa sokeille silmille viesti mennä.

      • potuttaa1

        Näinpä kävi minullekin. Laitoin ko puljuun viestin irtisanoakseni sopimuksen emaililla ja ukaasin, jos näin ei irtisanomiseni onnistu, tulen olemaan yhteydessä rikospoliisiin kuten monet muut huijatuiksi tulleet. Ei ole kuulunut vastausta. Saa nähdä mitä tuleman pitää. Pitääkö kuolettaa viimeisinkin visakortti.:(


    • järkyttynyt

      Minä onneton myös halpaan mennyt:(. Olen menettänyt jo pari kertaa vähän yli 40€ ja tossuja ei ole tullut. Nyt tässä yritän saada selville miten pääsen eroon. Olen ihan pöyristynyt ja järkyttynyt.

    • Harmistunut

      Minulle tulee s-tilin creditpuolelle jobformin maksu 40,00 eur/kk, vaikka en ole tilannut mitään. Joudun vaihtamaan s-tilin tilinumeron taas ja se maksaa 10,00 eur. Harmittaa. Näitä vastaavanlaisia ilmoituksia tulee sähköpostiin, vaikka klikkaan ne pois, en ymmärrä miten ne on saanut tilinumeroni.

      • bellatsau1

        meillä kävi niin,että osallistumme arvontaan ja 2e Nike tossut oli houkuttimena maksu puolena gredit puoli ja tililtä rupesi menemään 40€ .ihmeteltiin mikä juttu tää on !No niin siellähän oli sitten tosi pienellä tekstiä...Yritimme löytää poisto nappulaa mutta en löytänyt ja lähetin sinne sähköpöstiä [email protected] englanniksi ja pyysin lopettamaan ja kirjoitin isoilla kirjaimilla Unsubristude tai sinnepäin huonolla englanninkielellä. Vastaus tuli parin päivän päästä ,että vastaavat viikon sisällä,kun tutkivat asiaa.Vastausta ei ole tullut vieläkään.Eli lopetimme ´saman tilin mikä sinulla on ja tilasimme uuden kortin ja teimme rikosilmoituksen.Kysyin vielä poliisilta,että voiko perintätoimistolta tulla laskua ja sanoi että jos tulee,sinne pitää ilmoittaa ja kopio rikosilmoituksesta, niin perintätoimisto jäädyttää maksut .PS.niitä tossuja ei ole koskaan tullut. Toivottavasti tästä on apua myös muillekin, joilla on samanlainen tilanne!


      • Niiiiin kiitollinen
        bellatsau1 kirjoitti:

        meillä kävi niin,että osallistumme arvontaan ja 2e Nike tossut oli houkuttimena maksu puolena gredit puoli ja tililtä rupesi menemään 40€ .ihmeteltiin mikä juttu tää on !No niin siellähän oli sitten tosi pienellä tekstiä...Yritimme löytää poisto nappulaa mutta en löytänyt ja lähetin sinne sähköpöstiä [email protected] englanniksi ja pyysin lopettamaan ja kirjoitin isoilla kirjaimilla Unsubristude tai sinnepäin huonolla englanninkielellä. Vastaus tuli parin päivän päästä ,että vastaavat viikon sisällä,kun tutkivat asiaa.Vastausta ei ole tullut vieläkään.Eli lopetimme ´saman tilin mikä sinulla on ja tilasimme uuden kortin ja teimme rikosilmoituksen.Kysyin vielä poliisilta,että voiko perintätoimistolta tulla laskua ja sanoi että jos tulee,sinne pitää ilmoittaa ja kopio rikosilmoituksesta, niin perintätoimisto jäädyttää maksut .PS.niitä tossuja ei ole koskaan tullut. Toivottavasti tästä on apua myös muillekin, joilla on samanlainen tilanne!

        Kiitos!

        Juuri tänään meinasin tilata tablen eurolla kyseiseltä firmalta! Mutta enpä tilaakaan, KIITOS TEIDÄN KAIKKIEN! Onneksi aloin ensin googlettaa kyseistä firmaa. KIITOS, KIITOS, KIITOS!!!


    • rikosuhri

      Hei te, jotka olette onnistuneet irtisanomaan Jobformin sopimuksen kuolettamatta pankkikorttia. Kertoisitteko, millä konstilla se onnistui. Olen laittanut emailia ja yrittänyt profiilin kautta. Emaili ei vaikuttanut ja profiilissa ei näy nollaamispainiketta. Kuoletin kortin, mutta vahingossa väärän pankin. Viikon päästä saan kuolettamani kortin tilalle uuden. Sen jälkeen voin kuolettaa vasta toisen pankin kortin, mistä menee Jobformille rahat, nyt on mennyt jo 47 € tapletista, jota en tuu koskaan saamaan. Potuttaa tällainen rikosuhriksi joutuminen.

      • pahvi

        Ota yhteys pankkiisi. Et ole ainoa! Pankkisi neuvoo, mitä teet. Minä kuoletin perustilin ja visa-tilin kortit ja sain kahdessa päivässä uudet. Siirsin rahat toisen pankin tilille. Saas nähdä onko siellä jo erääntyvissä maksuissa 40 €? Heissä on ihan Suomen kielen taitoisi, mutta kun asiakas alkaa nikotella, niin asiointi muuttuu Englanniksi. Laura niminen myyjä tivasi Suomen kielellä, miksi en vienyt loppuun saakka asiointia. Haistattelin hänelle pitkät...p. Minuutin päästä tuli viesti "olen lomalla koko tämän kuukauden", siis näin varmistettiin, että asiakas ei ehdi irtisanoa tilaustaan 48 tunnin sisällä, kun hän ei vastaa. Todella loppuun saakka kieroa peliä. Suorastaan rikollista. Miksi tuohon ei puutu rikospoliisi.


    • TYHMÄ

      Minä myös tylsyyksissäni vastailin kysymyksiin ja kuvittelin halvat lenkkarit. Minä kuitenkin valitsin maksuvaihtoehdoksi Visa Electronin (kun ajattelin että luottokorttitietoja en lähe antamaan), eikä se hyväksynyt maksua. Toivottavasti eivät saaneet tietoja?!? Eikä ole kyllä tullut s-postiakaan kyseiseltä huijausfirmalta (tästä on noin tunti aikaa).. Onkohan jättänyt mut rauhaan kun ei saanut luottokorttitietoja? Vai odottelenko että lähtee tililtä rahaa? Onko se edes mahdollista että Visa Electronilta pystyy perimään rahaa..?

      • antti.v.k.

        Luultavasti lähtee tililtä rahaa. Visa Eletron uusiksi, muu ei auta.


      • Acca
        antti.v.k. kirjoitti:

        Luultavasti lähtee tililtä rahaa. Visa Eletron uusiksi, muu ei auta.

        Multa lähti 40 egee, vaikka oli Visa Elektron. Nyt on kortti kuoletettu ja saksittu, mutta selvittelen vielä keinoa, miten unsubata itseni kyseiseltä sivustolta ja päästä Varmasti eroon niistä.


    • Kamera Tuli

      Kamera tuli tänään, 10e maksu eikä muita kuluja. Mutta "lahjat" tulee idästä, varmaan riksalla, omassa kesti 3.5kk.

      Onneksi itsellä alkoi hälytyskellot soida seuraavana päivänä, kun olin pikku kaljoissa kameran tilannut. Googlasin ja löysin juttua Murosta, siellä on paljon väkeä jotka noita "lahjoja" tilailevat ilman lisämaksuja ja täällä itkemistä.

      Eli jäsenyys pitää peruuttaa heti alkuunsa Jobformin sivuilla. Ja "lahjat" jakelee Giftgable. Varmaan samaa kioskia, mutta tässä tapauksessa erilisiä.

      Eli siis takoitin sanoa, MENKÄÄ MURON "SIKA HYVÄT TARJOUKSET" -KETJUUN NIIN NÄÄTTE KUINKA EROTA JA KUINKA NE LAHJAT SAA, sitten aikanaan :)

      http://murobbs.plaza.fi/taskumuro-puhelimet-taulutietokoneet-ja-muut-mobiililaitteet/777370-sikahyvat-tarjoukset-puhelin-eurolla-105.html

    • anttiv

      Todellakin vain kortti kuolettamalla voi päästä eroon Jobformista. Siirsin rahat pois luottopuolelta. Silti samana päivänä myöhemmin oli mennyt Jobformille 40€; en tiedä miten se saattoi niin käydä. Vaikka olen googlekääntäjän avulla irtisanoutunut, ei auta mitään. Luottokorttiin uusi tunnus tai uusiksi koko kortti, muu ei auta. Pankit eivät laita estoja.

      • jessus

        minulla samoja kokemuksia mikä auttaa kortin kuolletusko


    • jessus

      samoin mitä tehtävissä laskuttavat joka kuukausi 40e

    • avka

      Omaan pankkiin sulkemaan tili ja pankilla on kaavake, jolla se tekee reklamaation Jobformille ja allekirjoitat sen. Lisäksi rikosilmoitus. Pankin paperin kanssa on helpompi kuin ilman mennä tekemään rikosilmoitus. Meen huomenna. Nettipoliisille ehkä hankalampi tehdä, ehkä helpompi. Ainakin siinä joutuu skannaamaan sähköpostiviestejä sekä pankin paperin.

      • sarviakanssa

        Minä ihmettelin 5.8. tililtäni lähtenyttä maksua johonkin outoon Jobform.com saajalle. Ja nyt sitä olen selvitellyt ja äsken soitellut kuluttaja-asiamiehellekin. Antoi numeron Euroopan kuluttajakeskukseen, mutta siellä äsken kerrottiin (joka vastasi), että heidän palvelu on auki klo 9-12 että tältä päivältä mennyt kiinni.

        Minä klikkasin tätä kenkämainosta muistaakseni facebookissa. Hieno mainos, selvällä suomen kielellä ja asialliset kysymykset. Ei puhetta mistään 40 euron maksuista tililtä. Hyväksyi uutiskirjeet, luonnollisesti, oletin kun saa palkkioksi lenkkarit. Mutta taitaa se käydä minunkin tieni nyt oitis pankkiin sulkemana tili. Minä maksoin lenkkareiden toimituskulut pankkikortilla...

        Eka kertaa tulin huijatuksi ja elämän aikana tarkoituksellakin liittynyt kyselyjuttuihin, joista saa jotain hyvityksiä ja netissä paljonkin tehnyt kauppaa/asioinut. Ei mahda nyt mitään, töitä tehtävä, että pääsee eroon paskasta.


      • sarviakanssa
        sarviakanssa kirjoitti:

        Minä ihmettelin 5.8. tililtäni lähtenyttä maksua johonkin outoon Jobform.com saajalle. Ja nyt sitä olen selvitellyt ja äsken soitellut kuluttaja-asiamiehellekin. Antoi numeron Euroopan kuluttajakeskukseen, mutta siellä äsken kerrottiin (joka vastasi), että heidän palvelu on auki klo 9-12 että tältä päivältä mennyt kiinni.

        Minä klikkasin tätä kenkämainosta muistaakseni facebookissa. Hieno mainos, selvällä suomen kielellä ja asialliset kysymykset. Ei puhetta mistään 40 euron maksuista tililtä. Hyväksyi uutiskirjeet, luonnollisesti, oletin kun saa palkkioksi lenkkarit. Mutta taitaa se käydä minunkin tieni nyt oitis pankkiin sulkemana tili. Minä maksoin lenkkareiden toimituskulut pankkikortilla...

        Eka kertaa tulin huijatuksi ja elämän aikana tarkoituksellakin liittynyt kyselyjuttuihin, joista saa jotain hyvityksiä ja netissä paljonkin tehnyt kauppaa/asioinut. Ei mahda nyt mitään, töitä tehtävä, että pääsee eroon paskasta.

        Noniin nyt kävin S-tilini pankkikortin kuolettamassa. Uusi tilattu, maksaa 10 euroa. Ja siellä pankissa selvisi, että tililtäni on kesäkuun alussa lähtenyt se 2 euroa ja sen jälkeen kesäkuun, heinäkuun ja elokuun alussa 40 euroa/kk.

        Tutkailin vasta elokuussa tiliäni ja ihmettelin tätä Jobformia ja tänään pankkitäti selvitti, että myös kesä- ja heinäkuussa on tuolaliset maksut lähtenyt. En ollut tiliäni käynyt katsomassa, joten en tiennyt... Ketuttaa ihan suunnattomasti -122 euroa nyt tulee uudesta S-kortista maksua vielä 10 euroa.

        Vielä rikosilmoituksen tekoon. Ja kuluttaja-asiamiehelle kun tänään soitin, niin ei kyllä hänkään nähnyt mitään mainintaa (selvä suomen kieli) mistään 40 euron kuukausimaksuista, kun joku täällä kirjoitti pikkupräntistä, että se mainittu. Ei muuten ollut.

        Nyt ihmetyttää se, että mistä minä oikein olen maksanut tai ryhtynyt maksamaan 40 euroa per kuukausi? Mitä olen saanut rahalle vastiketta? Niistä yhteistyökumppaneiden uutiskirjeistäkö, joita sähköpostiin alko lappamaan? Täytin kyselyn heille, josta minun piti alkaa heille maksaa 40 euroa kuussa :D ?


      • Tyhmä
        sarviakanssa kirjoitti:

        Noniin nyt kävin S-tilini pankkikortin kuolettamassa. Uusi tilattu, maksaa 10 euroa. Ja siellä pankissa selvisi, että tililtäni on kesäkuun alussa lähtenyt se 2 euroa ja sen jälkeen kesäkuun, heinäkuun ja elokuun alussa 40 euroa/kk.

        Tutkailin vasta elokuussa tiliäni ja ihmettelin tätä Jobformia ja tänään pankkitäti selvitti, että myös kesä- ja heinäkuussa on tuolaliset maksut lähtenyt. En ollut tiliäni käynyt katsomassa, joten en tiennyt... Ketuttaa ihan suunnattomasti -122 euroa nyt tulee uudesta S-kortista maksua vielä 10 euroa.

        Vielä rikosilmoituksen tekoon. Ja kuluttaja-asiamiehelle kun tänään soitin, niin ei kyllä hänkään nähnyt mitään mainintaa (selvä suomen kieli) mistään 40 euron kuukausimaksuista, kun joku täällä kirjoitti pikkupräntistä, että se mainittu. Ei muuten ollut.

        Nyt ihmetyttää se, että mistä minä oikein olen maksanut tai ryhtynyt maksamaan 40 euroa per kuukausi? Mitä olen saanut rahalle vastiketta? Niistä yhteistyökumppaneiden uutiskirjeistäkö, joita sähköpostiin alko lappamaan? Täytin kyselyn heille, josta minun piti alkaa heille maksaa 40 euroa kuussa :D ?

        Itsekkin tänään hölmöyksissäni menin täyttämään tiedot, Facebookista painoin mainosta. Kuitenki kysely oli niin tylsä, että jo parin kohdan jälkeen suljin sivun. Annoin siis nimen, syntymäajan, s-postin, osoitteen yms. mutta en mitään pankkitietoja. Myöskään mitään liittymis-sähköpostia ei ole tullut. Onko siis niin etten ole mihinkään liittynyt? Myöskään tililtä ei oli 2€ lähtenyt


    • yrtti

      Samoin! Luulin ostavani "verkkokaupasta" 7 € tuotteen ja kuis ollakaan, olinkin Jobformin mielestä liittynyt jäseneksi. Kaiken kukkuraksi he olivat omatoimisesti päättäneet ottaa tililtäni 40 € jäsenmaksua. Mitään tuotetta ei tullu ja vastasin, että pitäkää 7 €, mutta lopettakaa lähestyminen, että vien asian poliisille! En ole tiennyt, että heillä olisi syntynyt "suoraveloitusoikeus". Jouduin tyhjentämään tilini ja pankin kanssa sovittiin, että entiset kortit kuoletettiin ja sain uudet kortit. Nyt jos sieltä vielä lähestyy yksikin iilimato, vien todella asian poliisin käsittelyyn. Heti, kun olin maksanut 7 €, alkoi tulla pilvin pimein eri yrittäjiä tarjoamaan tuotteitaan. 2 ensimmäistä sivua pystyi kääntämään suomeksi, mutta muut olivat "kiinaa" minulle. Sieltä löytyy linkki lopettamiseen, jos taidat hyvin englantia, muuten vie poliisille juttu.

    • Minäpämyös

      Jep, retkuun menin minäkin Jobformin ja lenkkareiden kanssa. Olikohan siinä jotain että 5 pv aikaa perua jobformin jäsenyys niin ei mene 2 euron lisäksi 40eur. Peruutin sähköpostilla jäsenyyden 5min kyselyyn vastaamisen jälkeen mutta 40 eur oli pankkitietojen mukaan napattu samalla kuin se 2eur. Painuin pankkiin ja kuoletin luottokortin saman tien. Olen myöhemmin ollut yhteyksissä vielä VISA-luottokuntaan ja sanoivat että seuraavassa kuussa oli yritetty taas veloittaa sitä 40eur!

    • arvaaja

      Tehkää nyt hyvänen aika rikosilmoitus näistä sivustoista!!!

      Ja listatkaa tänne ne verkkokaupat, joiden kautta joutuuu tietämättään Jobformin jäseneksi!

      • Hönömummo

        Lenkkitossu"lahjoituksen" yhteydessä oli outoa kierrätystä Amazonin ja Zalandon kautta. Siihen hermostuneena lopetin kaupankäynnin kesken, mutta olin kuitenkin maksanut jo tuon 2 euroa luottokortillani. Toukokuusta lähtien olen hyväuskoisena maksanut eläkepäivänä luottokorttilaskuja, jokaisessa oli 40euroa JOBFORMILLE , Lokakuussa perittiin 1.10 ja 31.10. Nyt on luottokortti kuoletettu. OLen huijattu ja höynäytetty, vanhuuseläkkeella jo 15 vuotta . Kuluttajansuojalaitoksista ei mitään apua tule, kansainväliseen (Helsingissä) asioidessa saa tuntea itsensä ääliöksi., mikä olenkin.
        Jobfomin hommista sain tietää vasta viime viikolla saadessani heiltä viestin: Your membership has been renewed. Nettirikosilmoitus tehty. Firma jatkaa mahtavaa mainontaansa, suomeksi, vaikka vaativat englanninkielistä keskustelua.


      • Hyväksikäytetty

        Amazon ja Zalando ainakin jonkinlaisia JOBFORM-liikekumppaneita. Näiden kautta ne hoitelevat ´tilaustoimituksiaan. Vaikka tilatut tavarat eivät tule, Ovat nämä firmat saaneet kaikki tietosi hyödyntääkseen niitä.


    • R.Gere

      Joo chrysantemi,mulle kävi melkein identtisesti samalla tavalla,4*40,- ovat jo vieneet tililtä väkisin ja 2 ekeä Niken tossuista,joita ei varmaan ole edes koskaan valmistettu,ainakaan tän ystäväsivustomme toimesta!! Menen aamulla tekemään rikosilmoituksen ja kortin jo kuoletin nyt illalla pankin ohjeistuksen mukaan!! Kannattaa ottaa yhteys poliisiin,muutoin ne s....nan sutkipulukkiset jatkaa hamaan tulevaisuuteen saakka törkeää rahastus!!

      t.R.Gere

    • Ullastiina

      Täyshuijausta. Lankesin kevähuumassa NIKE 2 euron tajoukseen minäkin. Nyt puoli vuotta myöhemmin sain englanninkielisen ilmoituksen jäsennyydestäni JOBFORM-klubiisa. Maksu 40€/kk ajasta ikuisuuteen.Luottokorttitiltäni oli jo veloitettu 2 kertaa 40e., Työnhakijaksi pidän itseäni vähän liian iäkkäänä, täytän ensi viikolla 76v.!
      ¨Jobformissa ovat unostaneet kokonaan suomenkielen, vaikka huijaustarjous oli selvää suomea.
      Kuluttajansuojalaitoksesta ei saa apua, kuuluu kuulemma kansanvälisen kuluttajalaitoksen alaisuuteen. Siellä kerrottiin, että he kirjaavat asian. Tunsin olevani vaivalloinen hömelö asioidessani. Tilini on nyt lopetettu ja kortti leikattu. Rikosilmoitus vielä tehtävä.

    • Toivotonta

      Makselin kiltisti luottokorttilaskuja niitä tarkemmin tutkimatta. Minulta huijattiin yhteensä 320e. Vasta loka-marraskuun vaihteesa sain JOBFORmilta tiedotteen jäsennyydestäni ja kkatmea totuus paljastui.
      Luottokorttiyhtiö ei välitä, vaikka heidän tililtää huijaus on tehty kahden euron ostos muuttui 320 euroon. Ei tullut tossuja eikä muutakaan, vain työnhakuapua lähes 80-vuotiaalle.

      Mikään virallinen taho ei tunnu auttavan. On tärkeämpiä töitä, nääs.

    • Törkimykset

      On kyllä, valitettavasti. Laittavat salaa halpojen lenkkitossujen ostajat (yhdeksänkymppisetkin) jäseneksi klubiinsa,: "JOKA AUTTAA SINUA PITÄMÄÄN TYÖHAKEMUKSESI JÄRJESTYKSESSÄ".
      Veloittavat 40 EUROA KUUKAUDESSA mitään ilmoittamatta. Vaativat valittajilta englanninkielen taitoa. Lenkkitossuista ei tietoakaan. Niille on voinut kertyä jopa satojen eurojen hinta petetyille, varsinkin vanhuksille
      Eroon pääseminen , saati huijattujen rahojen saaminen, on tehty mahdottomaksi.

      • Voihan kissankikkara tuollaiset firmat - ne ovat keksineet pystyvänsä rahastamaan kuluttajia, koska hoitavat kaupanteon luottokortein. Jos maksukeinona käytetään perinteistä - vaikkapa silti sähköisesti - lähetettyä laskua, tyytymätön asiakas voi jättää laskun maksamatta. Muistutuksia toki tullee mutta ainakaan tilitä ei veloiteta arvaamattomia summia kysymättä asiakkaalta.
        Itse kierrän kaukaa tällaiset ´lenkkarit eurolla`-tarjoukset. Haiseva koiranraato niihin on haudattuna, sillä millään firmalla ei ole varaa myydä tuotteita reiluun alihintaan. Joku laskut aina maksaa.


    • DeathToScammers

      Eikö muka luottokorttiyhtiö mitätöi ja peri laskuttajalta rahoja takaisin jos maksaja ilmoittaa maksun aiheettomaksi ja laittomaksi? Millaiset todisteet pitää olla, että uhria uskotaan rikollisen yrityksen sijaan?

      • pappisvaan

        Hankkikaa esim Elisa lompakko. Siellä voi luoda virtuaalisen mastercard :in. Rahaa laitatte vaan tarpeen mukaan, eivät pysty veloittamaan automaattisesti. Eu on "ihanaa" huijausta? Kiittäkää sitä. hah, hah, haa...


    • U-Watt-1

      Tuli sähköposti: "Tervetuloa Jobforumiin".

      Eli osallistuin kyselyyn. Vedin töpselin seinästä siinä vaiheessa, kun kysyivät korttitietoja 2 euron postimaksua vastaan. Eli korttitietojani ne eivät ole saaneet. Periaatteessa olen nyt kuitenkin jäsen.

      Aion jättää sähköpostin huomiotta, ja mennä nurkkaan häpeämään omaa tyhmyyttäni.

      Onko kukaan saanut karhukirjeitä ko. firmalta? Voiko ne laittaa laskuja perintään?

    • kovamummo

      Ikinä älkää antako kortin tietoja minnekään !. Itse en menettänyt 2 euroakaan, kun en syöttänyt korttini numeroita. Sitten sain kuitenkin s-postilla muistutuksen 10 euron korolla MUKA, että pitää maksaa jo 12 euroa kun ei tuota kahta euroa kuulunutkaan. Vastaukseni heille oli: I have no order anything, so Must I go to finish policeman ??!!
      Don´t send any payments for me !!
      Sitten sain heiltä heti vastauksen että ottavat yhteyttä jne. : [email protected]
      En onneksi tilannut mitään ja laitan asian poliisille, jos vielä kyselevät maksamattoman 2 euron perään.

    • huonotsägä

      Mä erehdyin tänää kans klikkaamaan kyselyyn. Täytin nimen, osoitteen, spostin ja puhnron. Klikkasin osallistun kyselyyn mutta en päässyt eteenpäin, onneksi. Eli en siis vastannut mihinkään kyselyyn enkä korttitietoja laittanut mihinkään eikä ole spostia jobformilta tullut. Eli ehkä päästiin säikähdyksellä. Roskapostia alkaa varmaan sateleen. Toivottavasti mistään laskuista ei tarvi alkaa tappeleen.

    • hietsu70

      kävin mulkasemassa jobformin profiilia ja ainakin mulla oli siellä iso painike jossa luki "PERU". aika sokee tarvii olla jos ei löydä

      • pönisteri

        Katoppa ku ei ollut! Kait sitä nyt painais, jos sen näkis ja jos se siellä olis. Tyhmyydestähän sakotetaan, minuakin. Siirsin rahani toiselle tilille ja kuoletin korttini, onneks mitään maksua ei ehtinyt lähtemään.


      • Amale

        Mä en ole edes uskaltanu mennä sinne sivuille, ja ilmoitin supportiin etten aijo mennäkään, kerroin myös, että tein rikosilmoituksen asiasta. Jos sillä nyt mitään merkitystä on... Kortin kuoletin heti seuraavana päivänä kun huomasin että tililtä oli hävinny rahaa. Ottaa niin päähän oma tyhmyys että menin lankaan....


      • Amale

        Tänään oli s-postissa ilmoitus supportilta että tilaus on peruttu, ei tarvinutkaan mennä omille sivuille perumaan... saapa nähdä tuleeko siitä huolimatta ilmoituksia maksamattomista maksuista, niinkuin joillekin on näistä toimista huolimatta tullut. Mutta samapa se, nakkaan roskapostiin. Enää en aijo yöuniani pilata moisen takia!!


    • Ykköshuijausämmä

      Kuoleta korttisi, tein sen juuri. Ja huomenna pankkiin.

    • hohho

      Kyllä työ ihmiset ootte tyhmiä! Ihan kuin internet olisi uusi keksintö. Ei käy sääliksi.

      • Amale

        Paljon tuoki lohduttaa, kiitos vaan.


    • cala

      Mulle kävi samoin ei muuta kun pankkiin ja vaihda uusi luottokortti niin eroon pääsee

    • huhhii

      Eilen illalla minulle kävi samoin,menin lankaan.

      • jobinposti

        menin minäkin lankaan pistin sähköposti osoitteen ja nimeni ja osoitteeni mutta en antanut luottokorttitietojani siis en maksanut mitään. nyt kuitenkin tuli lasku 40€ sähköpostiin, ja uhkaus että 10€ nousee joka muistutus mitä pitäisi tehdä. en ainakaan maksa voiko ne periä sen maksun jotenkin


      • huonotsägä

        Vastasitko kuitenkin kyselyyn? Itse en päässyt edes kyselyyn. Sain annettua vain yhteystiedot. Jobformulta ei vielä ole tullut mitään viestiä. Kävin kokeilemassa niiden nettisivuilta tilata uuden salasanan unohtuneen tilalle ja s-sopstia ei löytynyt eli ei varmaankaan ole minnekään rekisteröitynyt.


      • Pirskatten
        jobinposti kirjoitti:

        menin minäkin lankaan pistin sähköposti osoitteen ja nimeni ja osoitteeni mutta en antanut luottokorttitietojani siis en maksanut mitään. nyt kuitenkin tuli lasku 40€ sähköpostiin, ja uhkaus että 10€ nousee joka muistutus mitä pitäisi tehdä. en ainakaan maksa voiko ne periä sen maksun jotenkin

        No, jos muistelen oikein niin joku suomea puhuva nainen soitti ja ehdotti tuota kokeilua vain 2€/kk nyt tammikuussa. Kysyi sitten luottokortin numeroa. En antanut. Olin kai joskus osallistunut johonkin nettikilpailuun. Nyt tuli tosiaan sähköpostilla. Invoice 3 eri summaa eli yli 120 €, en maksa, pankkiin otin yhteyttä, katsotaan nyt maanantaina miten käy!


    • mrm

      miten pystyn perumaan, kun ei ole tunnuksia?

    • jobinposti

      En vastannut mihinkään kyselyyn mutta tarjouksia alkoi tulemaan jos jonkinlaista kahden tunnin välein missä muistutettiin etten tehnyt tilausta loppuun-

    • ehdotlukenut

      Nyt ihmiset jäitä hattuun tuon huijjareiksi haukkumisen kanssa, ei kai noitten pilipali firmojen vika oo jos ette osaa järkeä käyttää ja lukea niitä käyttöehtoja, itse olen tilannut näistä tabletteja navigaattoreita rahaa puhelimia ym muuta sontaa aina olen saanut kaiken maksamatta muuta kuin sen 0,75e-3e kpl. Ja ensikerrann kun luottokorttinne numeroa netissä johonkin laitatte lukekaa ne EHDOT. Ps.. Ilmaista lounasta ei ole olemassa. Ugh olen puhunut.

      • äaapisenlaidassa

        pitäisikö tuo vielä uskoa


      • Amale

        Mitään käyttöehtoja missään mainittu, vaikeaa sellaisia lukea.


    • Johan_On_Kumma
    • Hermotmenee

      Mistä saitte salasanan? Että pääsitte kirjautumaan Jobformiin? Oon tilannut uuden salasanan kaksi kertaa, eikä sieltä mitään ole tullut.....

    • Paattinen

      Tein sähköisen rikosilmoituksen. Meni ainakin kaksi kertaa ja OP/VISA:n kautta. MIKSI OP Visa ei sulje sitä petkutustiliä.

    • pölijä

      Kyllä Ikean asiakkuus tuli kalliiksi, support.jb member, allyourmusic siinäpä vasta lahjanantajia, joskus käy niin ettei vain huomaa tulleensa huijatuksi ennenkuin laskuja alkaa tulla, en olisi huomannut ennen kuin huomasin katevaraukset, et mitä p......ttä tämä on. No uusi kortti on tulossa, jospa selvittiin pienin korvauksin säikähdyksellä. >Onko kukaan tehnyt oikaisupyyntöä Visalle www.nets.fi/tuki linkistä visa laskun kanssa. Ei taida olla mitään turvaa ja tätäkin palstaa lukeneena jäläkiviisaus näyttää imelimmältä :)

    • kaukokatse

      Uusi VISAkorttisi muuta mahdollisuutta ei ole estää DNK JOBFORM.COM´ia laskuttamasta sinua edelleen.

    • PietilänLaura

      Minun tilanne on sikäli helppo, että huijarit eivät saaneet minun luottokorttitietojani.
      Olin tilaamassa netistä älypuhelinta "hyvää ja halvalla". Kirjoitin osoitteeni ja sähköpostiosoitteeni (ne eivät ole mitenkään salaisia, joten katsoin homman siinä vaiheessa harmittomaksii). Kun sitten ruvettiin kyselemään luottokortin numeroa, hälytyskello alkoi soida ja poistuin ao. nettisivulta. Nyt sähköpostissa tippuu laskuja Wakefield Finance nimiseltä firmalta, uusi lasku on aina edellistä suurempi ja välillä uhataan laillisilla perintätoimilla. Onneksi nimimerkki Laura Pietilä Jobform -nimisestä firmasta välillä kyselee, miksi keskeytin tilauksen, ja tarjoaa jotain muuta tilattavaksi. "Laura" siis vahvistaa, että en ole heiltä mitään tilannutkaan.
      Mitään heidän linkkejään en klikkaa, yhteydenottoni ovat tapahtuneet support.jobformin sähköpostiin. Heidän mielestään laskut ovat minun ongelma, eivät heidän. Toisen meilini jälkeen sieltä vastattiin, että he eivät siedä minkäänlaista halventavaa kielenkäyttöä (hah hah!) ja niinpä lopetin yhteydenpidon. Katsotaan, kuinka kauan laskuja tulee, roskapostissa on tilaa.

    • bisnesmiehiä

      Ilmeisen tuottava bisnes kun pelkästään Suomessa rahaa oli huijattu jo vuosi sitten (ainakin) 70 henkilöltä. Eikä toiminta rajoitu pelkästään Suomeen, valituksia näytää tulleen ympäri Eurooppaa. Asia on poliisin tiedossa niin Suomessa kuin ulkomaillakin, mutta huijareita ei vain saada kiinni ja häkkiin. Liekö vakavasti yritettykään?

    • Cosmonautti

      Enpä malta olla kertomatta omia kokemuksiani. Tarjosivat 7 eurolla taulutietokonetta (tablettia). Aloin täyttää tietojani, nimeni, osoitteeni ja sähköpostiosoitteen. Sitten kysyttiin luottokortin numeroa. Sitä en tietenkään kertonut vaan poistuin sivustolta. Nyt tulee sähköpostiviestejä, joiden mukaan olisin muka tilannut Quizonaut.com:n Premium Membership:in. Sellaista en ole kuitenkaan tehnyt enkä edes tiedä, miten sellaista jäsenyyttä käytetään. Laskuja tulee sähköpostitse muutaman viikon välein. Summa kasvaa joka kerta perintäkuluin. Mitenkäs tässä käy, jos en niitä huomioi millään tavoin, koska en ole jäsenyyttä tilannut enkä käyttyänyt. Lähettäjän todellista postiosoitetta ei löydy mistään.

      • LaskutRoskiin

        Jos he eivät pääse tiliisi käsiksi, voit olla välittämättä koko asiasta ja ohjata laskut suoraan roskapostiin, kuten nimimerkki PietilänLaura tuossa edellä. Jos et ole mitään oikeasti tilannut, et ole myöskään velvollinen maksamaan tai tekemään mitään muutakaan asian eteen. Pitää muistaa, että vastapuolella on huijareita. Sähkö- tai muun postin lähettäminen tai heidän verkkosivuilleen meneminen ja peruuta-klikkaaminen (jos semmoisen nyt ylipäätään sattuisi löytämään) on yhtä tyhjän kanssa.


      • jobinposti

        Joo oikeassa olet .Mutta ne tulkitsee että olet liittynyt jäseneksi jos saavat sähköposti ja muun osoitteen vaikka et ole mitään tilannutkaan. en ole niitä ohjeita niin tarkkaan lukenut.
        irtautuminen on lähes mahdotonta minullekin kyllä myönsivät että tili on lopetettu mutta laskuja lähettävät silti sanovat että rahoitusta, niinpä kai heille rahaa jos joku maksaa. en ole antanut kanssa luottokortti tietoja lopetin siihen kun kysyivät. Niinpä roskapostiin vaan laskut,saa nähdä kuinka kauan tulee joka kuukausi ja aina suurempi summa. yhtä tyhjän kanssa on niiden postiin mitään selvittää, näin se on.


      • kusetettu1154

        onko kenellekkään tullu joltain Wakefield Finance:lta laskuu, ku mulle tuli joku premium jäsenyys maksu 1e ja jos en maksa ni tulee 10e seuraavaks että maksanko vai jätänkö maksamatta ku en myöskään kuitenkaan laittanu tohon kusetukseen kortti numeroitani ollenkaan vai pitäskä tehä jotain ??


      • jobinposti
        kusetettu1154 kirjoitti:

        onko kenellekkään tullu joltain Wakefield Finance:lta laskuu, ku mulle tuli joku premium jäsenyys maksu 1e ja jos en maksa ni tulee 10e seuraavaks että maksanko vai jätänkö maksamatta ku en myöskään kuitenkaan laittanu tohon kusetukseen kortti numeroitani ollenkaan vai pitäskä tehä jotain ??

        On tullut. koeta kirjautua Tähän WakfieldIFinance,com osoitteeseen tämä on joku rahastaja firma. Siellä on mahdollisuus peruuttaa laskut käännä googlella ja kirjoita englanniksi jotakin että aiheettomia laskuja. siellä voi ainakin peruuttaa tulevat laskut siellä on paikka klikata onko jäsenyys aktiivinen vai ei. monien sähköpostien lähettämisen jälkeen jobformille sain tämmöiset ohjeet. sieltä tuli posti että kaikki on peruttu kolme laskua minullakin jo oli. mutta mutta ei se ihan varmaa ole sittenkään että ei laskuja tule , nehän yrittää vaan rahastaa huijausta koko juttu minun mielestäni ei ainakaan sähköposti laskuja pidä mennä maksamaan Katellaan?


    • Jymäytetty

      Menin minäkin "retkuun"... i Phone eurolla, jota en kuitenkaan tilannut. En myöskään löytänyt profiilisivultani perunappia. En siis tilannut mitään, jonka "näkymätön" Laura Pietiläkin totesi....
      Ajattelemattomuudessani annoin luottokortin numeron, koska euron maksua odottivat. Nyt kortti on mitätöity ja uutta korttia odotellaan. Peruin sivulta (customer_dashboard.asp) tilauksen ja sivulle tuli teksti "Your subscription is unsubscribed". Eli onnistuikohan peruutus?

      • kdlm

        nii miokä vittu toi Wakefield Finance oikeen on ku sieltä tulee jotain laskuja, jättääkö maksamatta vai hä??


      • Älä_maksa
        kdlm kirjoitti:

        nii miokä vittu toi Wakefield Finance oikeen on ku sieltä tulee jotain laskuja, jättääkö maksamatta vai hä??

        Aika lähelle arvattu! Wakefield Finance näyttäisi olevan huijarien "tilitoimisto" ja sillä on komeat nettisivutkin. Mauritiuksella muka pitävät konttoriaan, mutta mahtaako oikeasti olla muuta kuin serveri jossain autotallin nurkassa. Älä maksa mitään, jos et ole tilannut. etkä antanut luottokortin numeroa. Luottokortti kannatta kuolettaa, jos sieltä alkaa maksuja menemään ko. "toimistolle".


    • ninizkl

      Oliko Wakefield finance? Josta laskua tuli?

    • arppa5

      Kertokaapa, miten toimia lankesin myös houkutukseen ilmoiti Jobformille ainoastaan osoitteeni ja s.postini. nytitettyyn aikaan mennessä ois pitny maksaa 1e ipadista,en onneksi onnistunu maksaan kun ei oo mitään visaa/muuta vastaavaa maksukorttia. Pariin otteeseensain s.posta tuolta täälläkin maibtulta "Laralta",en vastannu moisiin. Mitenkä on rupeavatkohan lähettään normi postissa laskujaan? Onko kokemusta?

    • aatu2

      Onko kellään kokemusta karhuavatko muuten ns rahojaan,jos ei ole antanu pankki tai visa tunnuksiaan? Spostiin on ilmaantunu joku laskuntapanen tuolta wakefield financelta taitaa toimia jobformin kans kimpassa,pitääkö niitä noteerata muuten kuin poistamalla ne roskiin?

      • Liloxz

        Ilmoittaa kannattaa pommittaa lopetus viestejä Jobformille ja wakefieldille myös viestiä niiden kotisivuilla on mahdollisuus kirjoittaa postia...elä luovuta äläkä missään nimessä maksako mitään..


    • Ninizx

      Mä jouduin samaan vaikka en muista mitä ostoja olen kesken jättänyt.wakefieldiltä laskua...Jobformille kirjoitin i want to unscible ja muutamana edellisellä kerralla kerroin että meitä on monia muitakin..pikkasen poliisillekin uhkasin ilmoittaa koska mitään en ollut tilannut...lupasivat mitä pikimmin ilmoittaa wakefieldille asiasta jotta lopettaisivat tyhjien laskujen/perintäkirjeiden lähettelyn..toivotaan että uskovat..

      • aatu2

        monesti noille (wakefield finance/jobform) pitää ilmoittaa ks.asiasta. eli ns eroamisesta. itse laitoin molempiin sekä s-postilla infoa että eroan ja pyysin poistaan tietoni heidän ns "asiakasrekisteristä". sain vastaukseksi muistutuksen ed.laskusta. en kuitenkaan vastannu heidän antamaan maksulliseen s-posti palveluun (wakefieldieldin sposteissa kaikki linkit maksullisia). lähettääkö oti wakefield finance normi postitsekin laskujaan,luulis maksavan jonkin verran mauritiukselta moisien laitto. ootellaanpa seuraavaa s-postia minkälaisen laittavat vai jokohan lopettavat. pitänee muuttaa s-postiosoite,onneks en antanu mitään pankkitunnuksia/muitakaan tunnuksia mitä löytyy,puhelinnumeroanikaan en ilmoittanu..... sen urkkiminen voi viedä aikaa.


    • Ninizx

      Meidän pitäisi kaikkien tehdä poliisille tutkinta pyyntö ja ilmoittaa kuluttaja asiamiehelle tästä wakefield financesta ja jobformista.....

      • Xyz123Abc

        Kuluttaja-asiamies ja varmaan myös poliisi ovat asiasta kyllä tietoisia. Tuntuvat vaan olevan täysin hampaattomia näiden suhteen. Eipä se helppoa ole, kun toisen huijarin ainoa osoite on sähköposti ja nettisivut, toinen ilmoittaa sijaitsevansa Mauritiuksella (mahtaneeko olla oikeasti?)


      • opittu

        Netissä rikosilmoituksen teko oli kohtuullisen vaivatonta. Mainitsin siinä sekä Jobformin että Candyonclick in, joiden "kanta-asiakkaaksi" päädyin 1 e:n Iphonen tilaamisen jälkeen. Aikaa rikosilmoituksen täyttämiseen kului noin 15 min. Ilmoituksen voi lähettää perintätoimistolle. Tosin vain kunnollinen toimisto välittää siitä, huijaritoimisto jatkaa huijaamista ja laitonta rahanperintää niin kauan kun rahaa tulee. Lomakkeen kankaudesta voi päätellä, että rikolliset ovat poliiseja huimasti edellä ; )


    • Anette333

      Maksoin euron puhelimesta. Siis menin antamaan luottokorttitietoni. Onko ainoa keino päästä eroon kuolettaa luottokortti? Onko Radioplanets ja Jobform samaa firmaa?

      • Amale

        Varmaan, minä menin vipuun kahdesta Iphonesta 1€ kpl ja jouduin Jobformin ja Candy On Click:in sivustoille jäseneksi... kortti kuoletettu ja rikosilmoitus tehty.


      • Ykshöynäytetty
        Amale kirjoitti:

        Varmaan, minä menin vipuun kahdesta Iphonesta 1€ kpl ja jouduin Jobformin ja Candy On Click:in sivustoille jäseneksi... kortti kuoletettu ja rikosilmoitus tehty.

        Pääsitkö eroon tosta Candy on clickin jäsenyydestä?
        Tänään "jouduin" ja haksahdin sen jäseneksi, ja olen yrittänyt päästä siitä eroon, mutta en pääse kirjautumaan sivuille enkä ole vielä saanut vastausta s-postiin..


    • JOBFORM_rahat_takaisin

      Onko kukaan saanut rahojaan takaisin JOBFORMILTA tai Nets/Visa yhtiöiltä jotka antavat huijarifirman rauhassa pyörittää rikollista toimintaansa?? Kuoletin tänään S-Pankin Visa Dedit/Kredit korttini, mennyt turhia maksuja 40 40 40 euroa joista tänään 10.4.2015 viimeisin jota S-Pankki ei kertomansa mukaan (asiakaspalvelu) voinut estää.... tuntuu todella oudolta että jo ainakin vuoden verran tätä huijausta pyöritetty eikä pankit varoittaneet asiakkaitaan tästä!! Tein reklamaation tänään S-Pankille.

    • Merkkinimi

      Itse sorruin myös kyseiseen huijaukseen, vaikka oon aina pitänyt itseäni "viisaana" etten sorru, mutta kerranhan sitä kaikkea kokee... Eikö?

      Aloin miettimään kun facebookkiin tuli mainos että nyt lähtee iPhone hintaan toimituskulut 1e. No mikä ettei! Kun oikein selailin ja tutkin niin näytti olevan ihan aito juttu. Piti liittyä tähän jobformiin 5 päivän kokeilulle ja sen jälkeen olisi muuttunut täys-jäsenyydeksi. Noh, tein ja liityin ja sitten iski epäilys ja aloin tutkimaan ja löysin netistä tietoa, että huijaus on. Samantien soitto pankkiin ja korttipuolelle ja ne jo heti sanoivat, että kyseinen sivusto on heidän ns. mustalla listalla, ja sen euron ovat jo palauttaneet ja sanoivat että kortin kuoletus on ainut asia mitä voi tehdä. Se tehtiin ja näyttäs olevan ihan ok.

      Kyselin pankilta sitten että miten tälläinen huijaus toimii, ja sanoivat että se yhden euron maksu on testi, että onko kyseinen pankkitili olemassa ja voiko siltä veloittaa. Kun saavat tiedon että voi, niin alkaa tulemaan muita veloituksia.

      • JOBFORM_rahat_takaisin

        Kerro mikä pankki on laittanut Jobformin "mustalle listalle"... ainakaan S-Pankki tai Nets/Visa ei sitä valitettavasti ole tehnyt (?) koska oma S-Pankin Visa tiliä oli veloitettu 3 x 40e kunnes tajusin lopettaa tilini siellä ja tein siis reklamaation S-Pankille juuri tuosta syystä että ovat ainakin vuoden antaneet Jobformin "mellastaa" aivan rauhassa ja ryöstää pankin omia asiakkaita!


    • SeppoTaalasmaa3

      Eli en antanut visatietoja - onko pelkillä henkkareilla tulossa laskuja

      • seppoeitaalasmaa

        Onko kenellekään tullut seuraamuksia Wakefield finanssin sähköposteista? Me puolityhmät ei annettu visan numeroa, joten perintäyritykset lienevät turhia??????


      • puolityhmätäälläkin

        Sama mietityttää täälläkin?
        Jos joku fiksumpi osaisi kertoa?


      • Jarski22

        Minä annoin tänään 11.12.2016 henkilötiedot ja sähköpostiosoitteen, mutta kun pyysi Visakortin tietoja niin lopetin homman siihen. Samantien lähetin CandyOnClick support teamamille osoitteeseen CandyOnClick <[email protected]> seuraavanlaisen viestin: "I like to cancel my membership"

        Tuli autorepyly: " Dear X X, We would like to acknowledge that we have received your request and a ticket has been created. A support representative will be reviewing your request and will send you a personal response, usually within 24 hours. (Please be aware of extended reply time during weekends) “

        Eli heillä ei ole minun Visakorttitietoja.
        Hyvässä uskossa olen että ei tule mitään maksuja, ei ainakaan voi laskuttaa visaa kun heillä ei tietoja ole.

        t. Jarski


    • minäkinlangennut

      Jost ole antanut tilitietojasi niin eivät kyllä voi laskuttaa mistään!

    • Huijattu--

      Apua! Menin halpaan, kun facebookissa oli mainos että vastaa kyselyyn ja sen jälkeen voit tilata läppärin hintaan 7€. Kyllä kelpais. Ja tosiaan jäsenyys tuli kaupan päälle jossa kuukausimaksu 39€, MUTTA jäsenyyden piti pystyä irtisanomaan ennen 5 päivää. Heti seuraavana päivänä aloin perumaan, niin ei toimi sähköpostilinkkisysteemi, mikä siellä sivuilla oli. Ja kun googletin, niin huolestuttavaa tekstiä näkyy olevan. Täältä löytämiini s'hköpostiosoitteisiin laitoin irtisanomisviestin. Ja sanoin, että olen poliisiin yhteydessä, jos ongelmia tulee.

      Minun onni saattaa olla se, että minulla on vain visa elektron. Tilatessani jo ihmettelin, kun valinta meni itsestään uudelleen ja uudelleen Visa-kortin kohdalle, vaikka olin valinnut visa elektronin! No, vielä ei ole tililtä mennyt edes sitä 7e. Joka tapauksessa laitoin myös pankkiin viestiä, että miten menetellä, jotta ne ei pääse minun rahoihin käsiksi. Karseeta!

      Varokaa ihmeessä! :S

    • Laskutus_loppui

      Minulle laskuja tippui sähköpostissa, koska en antanut luottokortin numeroa. Kirjoitin Wakefieldin nettisivuilla olevaan Contact Form-lomakkeelle (ihan kohteliaasti, paitsi, että uhkasin poliisilla, jos laskuttaminen ei lopu), että lasku numero xxxxx on aiheeton, koska en ole tehnyt Jobformin kanssa mitään sopimusta, en ole tilannut heiltä mitään enkä ole heille mitään velkaa. Ja kumma kyllä, heti seuraavana päivänä tuli ilmoitus, että laskuttaminen päättyy. Uusia laskuja ei ole tullut.
      Kyseinen lomake löytyy sivulla http://wakefieldfinance.com olevasta About us-linkistä (kuvan yläpuolella oikealla). Ei maksa mitään, pitää vaan kirjoittaa englannin kielellä. Kysyvät vain sähköpostiosoitetta, (mikä heillä on jo ennestään tiedossa).

      • perättömiä_laskuja

        Vositko auttaa kielitaidotonta. Minulle kans tippuu perättömiä laskuja kyseisestä lafkasta.
        Voisitko kirjoittaa tänne teksin jolla pääsen eroon tuosta puljusta.


    • Laskutus_loppui

      Tämmöistä kirjoittelin:
      "Wakefield Finance has sent me invoices on behalf of Jobform, last one with ID Invoice # xxxxxx. These invoices are unjustified, Jobform has designated me as their customer without my approval. I have neither ordered nor received anything from Jobform. Hope the invoicing will end now. If not, I will contact the police."
      Jos kirjoitat Wakefieldin sivuille, tarkista, että laskuttaja on Wakefield (lienee samaa huijarikoplaa). "Lasku" voi olla muunkin kuin Jobformin toimeksiannosta ("laskun" oikeassa yläkulmassa näkyy Wakefield Finance on behalf of ... ) Jos näin on, muuta tekstiä tältä osin. Vaihda tekstiin viimeisen laskusi numero ( Invoice # xxxx kohtaan). Ja oma nimi vielä perään. Ja kirjoittele tänne kuinka kävi

      • Laskutus_loppui

      • perättömiä_laskuja

        Kiitos avusta. Laskutus loppui, ainakin toistaiseksi.


    • Mks76

      Mulle tuli firefoxin kautta tarjous gopro kamerasta, tais olla joku 10e hintaan. No joo epäilyttihän tuo jo alkuunsa mutta päätin kokeilla Visa Electronilla, tilaus ei onnistunut sillä kortilla onneksi. Samantien alkoi tulla tämmöstä viestiä JobFormilta:

      Huomasimme että sinä et suorittanut tilaustasi sivulla Jobform loppuun, siksi haluamme ehdottaa seuraavia tarjouksia sinulle:
      Hanki pari NIKE-lenkkareita vain hintaan 2?
      Suomalainen herkku - salmiakki
      Saat radio-ohjattavan helikopterin

      Kaikilla näillä on yhteistä se, että saat hienon liittymislahjan.
      Ystävällisin terveisin,
      - ''''''''''(Jobform)

      MIKÄ V***N JOBFORM???

      No joo ei tosiaan kiinnostanu, vastasin sähköpostiin mutta yllätys eihän siihen voi vastata, muutaman päivän kattelin näitä viestejä kunnes estin ne. jeee!! Loppu :)

      Ja paskat sitte alko tulla viestiä perintäviestiä Wakefield financelta, tästä maksamattomasta jobformin tilauksesta, ainakin muutama kerta viikossa tulee vieläkin näitä perintä viestejä. En ole niistä välittäny mutta säästäny kuitenki kaiken varalta, miten sais lopettua ton systeemin??? Rahaa ei onneksi ole menny mutta alkaa häiritä noi viestit.

      • jobinposti

        Samat kuviot kävin läpi minäkin Kirjottelin jo ennenkin, mutta nimimerkki Laskutus_loppui antoi hyvät ohjeet miten pitää menetellä. Itse tein seuraavalla tavalla eikä ainakaan vielä sen jälkeen ole laskuja tullut. Menin sivulle My infoice Wakelfield Finance siitä kirjauduin sähköpostilla ja asiakastunnuksella = ID mikä on laskussa. jos ei osaa englantia kannattaa tässä vaiheessa googlella kääntää suomeksi. Muistaakseni kysyivät syntymä aikaa ainakin, kuitenkin pääsin eteenpäin sivulle missä oli maksamattomat laskuni, ja onko jäsenuus aktiivinen, poistin sen ja sitten kirjoitin siihen missä oli kirjoittakaa Englanti. käänsin google kääntäjällä. laskut jotka olette lähettäneet ovat täysin perusteettomia. Ja oma nimeni alle. Sieltä tuli vastaus aika pitkä kirjoitus suomenkielellä, tosin huonolla mutta ymmärsin että kaikki laskut on peruttu eikä enää uusia tule.


    • 10nxfyi

      Kokemus on: vasta lähetettyäni ko. asiakaspalveluun kolme unsuscibe-viestiäni sain ystävällisesti muotoillun ja jopa asiaa edesauttavan viestin. Nimensä voi poistaa Jobformin listalta linkillä http://jobform.com/en/personal/leaving. Asiakaspalvelusta on kuitenkin ensin pyydettävä ja saatava Subscription ID. Minä sain sen noin kolmen vuorokauden viiveellä.

      • apua11112

        Mihin asiakaspalvelu osoitteeseen laitoit viestiä?


    • juh70

      Kannattaa kuolettaa pankkikortti heti,kun huomaa ansan.

    • YllätysSaatana

      Mitä tehdä jos on saannut viestin s-postiin, vaikka ei ole tilaanut/ostanut mitään?
      Ei ole ennen tapahtunut ja kannattaako yritykseen ottaa yhteyttä?

    • juh70

      Ei mitään,jos et ole antanut tilitietoja.Asiakaspalveluun peruutus.Huom.englanniksi.Lue 10nxfyi viesti.

    • Kiiitossss

      Thanked

    • höynäytetty

      Minulle kävi samoin, tilasin lenkkarit 2 €, nyt huomasin että katevaraus visa electron tililtä jobform.com, aloin selvittämään mikä tällanen pulju on ja huijaustahan se on, katselin tilitietojani taakseppäin ja on mennyt nyt 3x 40 €, ollen lähettänyt sinne monen monta viestiä että haluan erota ja että olen ollut yhteydessä poliisiin, korttini kuoletin. Olen 2 kertaa tilannut uuden saalasanan mutta eihän niillä mihinkään pääse kirjautumaan. Ilmoitin tästä heille ja sanoin haluavani heistä huijareista eroon, tänään tuli viestiä että palauttavat 2€, no eivät voi sitä palauttaa tilille, odotan uutta korttia, pankkiin olen soittanut 3 kertaa ja he vakuuttivat etteivät ne enää pääse ottamaan miltään tililtäni rahaa, toivottavasti ei mene mitään mihinkään ulosottoon, onko jollekin tullut jotain ulosottoon?

    • Iwasaidiot

      Minulle tuli kännyy mainosviesti että "Onnittelut! olet voittanut iphone 6 maksaa 1 euro", no sen jälkeen tajusin että olin jonkun "JOBFROM" sivuton jäsen ja kuukausi maksu 39e ellei peruuteta, joten peruutin ja he laittoivat sen euron takaisin tililleni.
      laitoin myös viestiä sinne ja vastasivat että;
      "It has now been cancelled so there won't be any further charges on your account"
      Tiedä sitten että tuleeko lisää veloituksia, vai pitääkö kuolettaa pankkikortti....

    • posso

      Onko kellekään tullut kotiin maksukehoituksia tai maksullisia tuotteita firmojen kautta?

    • Harhautunut

      Tulipahan itsekkin halpaan mentyä ja yritin tuolta poimia löytyisikö samanlaista tapausta:

      Elikkä täytin yhteystietoni yms. normaalisti ja vastasin kyselyyn jonka jälkeen painoin "Eteen päin" painiketta jolloin sivu kaatui. En ole saanut vielä mitään sähköpostia ainakaan (15 min sitten vastailin "kyselyyn"), enkä mitään maksutietojani luovuttanut.
      Ollaanko tässä nytten jäsenenä laskua odottelemassa vai voisikohan sivuston kaatumisen myötä myöskin tietoni kadonneet mahdollisesti?

    • älkäämenköhalpaa

      Hei "Harhautunut", jos et laittanut maksutietoja, eli kortin numeroa niin en usko että sinulta mitään voidaan myöskän veloittaa.

    • Heh88765

      Kyllä ihmetyttää, että vielä tässä maailmassa joku kuvittelee että satojen eurojen tuotteita saa mistään parilla eurolla... Saatikka sellasen yhteydessä antaa jotain korttitietoja. Törmäsin itte samaan hommaan muutama päivä sitten, mutta ihan selvältä huijaukseltahan toi etusivulla jo heti kilsojen päähän haisee. Huokaus ihmiset, miettikää vähän.

    • Be-ware

      Jos joku on myymässä lenkkareita hintaan 2 euroa, niin eikö tämmöinen tarjous ole liian hyvä ollakseen totta - joten se ei siis ole totta?

    • grhh

      Mä menin lankaan.täytin kaiken ja tililtä lähti heti 1e.hälytyskellot alko soimaan..Laittelin monta kertaa päivässä s postia,ei vastausta.Koittaa soitin.Ei suomea ja kamala meteli takana.Varmaan joku jossain vastas puhelimeen kesken auton korjuun.
      No soitin pankkiin ja kuoletin kortin.Pankissa vakuutti että ei pääse käsiksi tiliin eli ei pysyy ottamaan rahaa..Suljin s postin ja tein uuden.Hölmöläisten hommaa..onneksi vain euro meni...Ja ei ne pysty laskuttaa millää,huijausta tuo on.ai että kismittää tommonen Ei suomalaisten toiminta!!!!

    • mavejuki

      Tilasin älypuhelimen 7 eurolla. Pari päivää myöhemmin tililtä oli veloitettu 40 eur. Kuolletin myös kortin, koska 7 euron maksu tapahtui visa - kortilla. Nyt tuolla kortin numerolla ei voi enää veloittaa tiliäni - menetin kuitenkin 47 eur. Tein rikosilmoituksen, tuskin se kuitenkaan johtaa mihinkään.

    • NightShift

      Jep, Euro kerkes tälläkin hölmöllä mennä, kun aamulla yövuoron jälkeen unenpöpperössä "muka eurolla olen Iphonen saava". Heräilin puolenpäivän jälkeen ja tälle palstalle eksyneenä kävin Master -korttini sulkemassa. Uusi kortti pikatilauksena maksaa kympin, eli 11 egee tuli takkiin...

    • kyltyhmäsaaolla

      Mä ehtisin yhteystiedot pistää ja vastata kyselyyn mut siin vaiheessa kun pyydettiin kortin numeroo ni päätin jättää välistä kun tein sitä puhelimen kanssa niin en nähnyt siitä et kenen tekemä se kysely oli (olin siis luullut et se on Niken kysely koska niitten kengät siinnä oli tarjolla, mut sit kun ne kysymykset oli niin outoja ni alko vähän epäilyttää). Keskeytin sen sitten siihe ja parin tunnin pääst alko puskemaan sähköpostia jobformilta ja myöskin täälläkin aikasemmin mainitulta laura pietilältä että miksi keskeytin maksun..
      Laitoin heti eilen jobformille viestiä että poistakaa mun käyttäjätili, en aio maksaa teille penniäkään ja tänään aamulla tuli vastaus että käyttäjätili on poistettu. Jotenkin epäilen asiaa mut ainakaan heil ei oo mun luottotietoja joten eikai sillä väliä vaikka eivät oliskaan poistaneet tiliä.
      MUTTA tänään aamulla soitettiin että olin eilen vastannut kyselyyn että heillä olis tämmönen jatkokysely mistä voi voittaa lahjakortteja. No se tyttö alko sieltä sitten latelemaan samoja kysymyksiä mitä oli siinnä kyselyssä minkä tein netissä.... Vastasin vaan että joo ei kiitos en osallistu enää mihinkään ja kattosin sitte että firma josta soitettiin oli Finnecta Oy. Eli kaikille muillekkin tiedoksi että jos joku soittelee ko firmasta niin en luottaisi kyllä siihenkään, kun he ovat näköjään yhteistyössä Jobformin kanssa huijaamassa ihmisiä.

    • jobforumhuijausta

      Eksyin kans tuohon samaan paskaan, mutta kun olin antanut tietoni ( osoite, nimi, puh.numero ja syntymäaika) ja vastannut kysymyksiin, pysähdyin '' maksamis'' kohtaan jossa tuli vastaan teksti * Huomioi että VIP-jäsenyys on kestotilaus. Jos et irtisano jäsenyyttäsi ennen kokeilujakson päättymistä, se tulee automaattisesti uusiutumaan 30 päivän välein hintaan 49 € * Niin en tietenkään antanut pankkikortti tietojani. Minulle kuitenkin tuli sähköpostia jobforumilta että olisin jäsen jossain, mietin että laittavatkohan laskun joka kuukausi kun en tosiaan maksanut 2 euroa tai laittanut pankkikortti tietojani mihinkään, koska tajusin siinä vaiheessa kyseessä olevan huijaus.

    • lekapa01

      Samaan lankaan menin minäkin kuukausia sitten. Googletin kuitenkin noita lenkkarita netissä ja halvimmillaan olivat 29 euroa. Täytin sitten varmaan puoli tuntia kaikenlaisia kyselyitä. Maksoin 2 euroa luottokortilla. Sitten tuli kuitti sähköpostiini maksusta 40 euroa. Olin ihan pihalla. Mielestäni en ollut tilannut yhtään mitään mistään. Kunnes sitten luottokortilta oli veloitettu tämä 40 2 euroa. Ei muuta kuin pankkiin ja kortti kuoletukseen. Onneksi ei mennyt kuin tämä 42 euroa mutta syvältä on. No nyt sitten tulee viestejä tältä ystävältämme "Lauralta". Olen saanut viestin järjestelmästämme että luottokorttisi on vanhentunut ja pääsysi etuuksiin on päättynyt. Jos päivität luottokorttisitiedot niin voin tarjota uudelleen aktivointitarjouksen. Eikö todellakaan ole mitään mahdollisuutta saada tätä loppumaan!!! Enkä nyt halua vastauksia että tyhmät maksaa läl läl lää.

    • Melkein_huijattu

      Minulle kävi niin, että vastasin kyselyyn, mutta kun olisi pitänyt antaa luottokortin numero, huomasin siinä yhteydessä, että jatkossa joutuisin pulittamaan 40 euroa kuussa. Joten en antanut luottokortin numeroa vaan peruuttelin sivulla takaisinpäin.

      Odottelin jotain vahvistusviestiä, jota ei tullut, joten kokeilin sitä uuden salasanan pyyntöä, jotta näkisin, onko minulla jokin tili heidän järjestelmässään. Sain uuden salasanan ja sen mukana viestin, jossa toivotettiin tervetulleeksi Jobformin työhakujärjestelmään. Enhän minä alunperinkään sellaiseen liittynyt, vaan halusin saada lenkkarit halvalla. Kokeilin kirjautua järjestelmään sisään, mutta se ei onnistunut - ehkäpä siksi, ettei järjestelmässä ole minua olemassa?

      Kaikeksi varuiksi laitoin supportiin viestin englanniksi, että jos sähköpostiini on liitetty jokin tilaus, heidän tulee perua se, koska en ole tilannut mitään enkä liittynyt mihinkään eikä minulla edes ole luottokorttia enkä aio maksaa myöskään mitään sähköpostilaskuja.

      Sain sieltä automaattisen vastausviestin, jossa lupaavat palata 48 tunnin kuluessa asiaan. Mielenkiinnolla odotan.

      No, joka tapauksessa luottokorttini on turvassa, koska en antanut numeroa eteenpäin. Sähköpostitse olen varautunut saamaan noita turhia laskuja, mutta niistä pääsen varmaan eroon deletoimalla sähköpostitilin, joka sattuu olemaan sellainen, jota en yleensä edes käytä.

      • Selvisinko

        Sain supportista jo vastauksen:

        Hi xxx xxxxx,

        Thank you for writing to support.

        We have deleted your regular account linked to your email address. Let us know if you have been charged or has been invoiced.


        Best regards
        Jobform support team

        Ticket number: xxxxx


      • tyhmästäpäästäkärsii

        Näkyikö sinulla jokin tilausnumero siinä maksuvaiheessa? Itsekin tyhmyyttäni menin siihen asti, että olisi pitänyt maksaa, mutta en onneksi antanut luottokortin tietoja vaan suljin ikkunan. Laura Pietilä lähetti heti sähköpostia, että oliko ongelmia maksun kanssa ja tarjosi muita "tarjous"tuotteita.


      • tyhmästäpäästäkärsii

        Minäkin laitoin viestiä tuonne supportiin ja sain sieltä vastauksen, että tili on poistettu. Mutta silti vähän epäilyttää, että tuleekohan kuitenkin jossain vaiheessa laskuja sähköpostiin?


      • Melkein_huijattu

        Joo, tilausnumero näkyi siinä vaiheessa, kun ohjelma pyysi sitä luottokortin numeroa. En usko, että tulee mitään sähköpostilaskuja, ei tullut mitään karhua siitä ensimmäisestäkään "maksamattomista toimituskuluista". Mutta joku Laura tosiaan soitti muutaman päivän kuluttua ja halusi "ilman sitoutumista mihinkään" esittää muutamia lisäkysymyksiä. Sanoin, etten halua osallistua enää mihinkään eikä mua mitkään "lahjakortit" kiinnosta. Loppui puhelu lyhyeen. Olen säästänyt sähköpostikirjeenvaihdon ihan kaikelta varulta.


    • MyöskinSilmäänPissattu

      Ja näkyy menevän viesti perille myös suomenkielellä.. Laitoin aika tulikivenkatkuisen viestin ja sain peruttua "jäsenyyteni ".. Tai ainakin vastauksen perusteella. Luojan kiitos en laittanut luottokorttinumeroani mihinkään!

      • tyhmästäpäästäkärsii

        Kerrohan sitten miten kävi, että auttoiko tuo peruutus vai tuliko sittenkin jotain sähköpostilaskua perässä?


    • oonksmatyhma

      heipä
      minäkin osallistuin Suureen lenkkaritutkimukseen ja kahdella eurolla Niket-jes!
      Kahden euron postimaksu piti siis maksaa ja samalla saivat luottokortin numeron.
      Muutaman päivän päästä roskapostissa ilmoitus, että koska en ole perunut ajoissa - pian 49 e tililtäni ja joka kuukausi.
      - onneksi soitin pankkiin ja he kehottivat lakkauttamaan ko.kortin ja uusi tilaukseen.
      2 ja 49 euroa on siis lähtenyt tililtäni.
      rikosilmoitus ja reklamaatio pankkiin;
      pankki ilmoitti tuon support-osoitteen, jonne tulenkatkuinen kirje englanniksi -sieltä lähettivät minulle membership-numeron, jonka avulla pystyin perumaan tilaukseni - muttei luvattu mitään korvata.

      Tänään lähetin kirjeen tuonne support-osoitteeseen Jobformille - että poistakaa käyttäjäprofiilikin - en halua missään tekemisissä kanssanne enkä voi suositella teitä kenellekään, toimitte epäreilusti ja haluan pysyä teistä kaukana.
      Olette varastanut rahani, pettänyt lupauksenne (ne Niket saamatta) ja aiheuttaneet unettomia öitä.
      Toivon, että käyttäjäprofiilini poistetaan ja saan olla vapaa heistä.

      Onneksi kortti on kuoletettu, tehkää se heti, kun tajuatte, että on käynyt yhtä tyhmästi kuin minulle; onneksi satuin huomaamaan roskapostissa Jobform-lähettäjän ja lamppu syttyi, että sehän on sema, jolle maksoin 2 euroa postimaksua lenkkareista, joita ei siis koskaan ilmeisesti tule.

    • Pelästynyt

      Voi hemmetti.... Kyllä ihmisiä huijataan. Olkaa ihmiset tarkkoja, sain myös yhden sähköpostin eilen, jossa kerrottiin jäsenyydestä. Mihinkään kyselyyn en ole vastannut saati laittanut tietoja mihinkään, enkä ole tilannut mitään. Tänään huomasin verkkopankissa, että tililtäni on menossa 49,00 juuri tuolle Jobform:lle. Soitin pankkiin ja kortti on nyt kuolletettu ihan varmuuden vuoksi. Nyt pitäisi tietää mihin laittaa äkäistä viestiä tälle firmalla, joka selvästi huijaa. Onko kellään osoitetta mihin viestittää. ??

    • Maikkimaumau

      Joo minulle meinasi käydä samalla tavalla. Tai siis minut oli merkattu fb.s johoki videoo ja siitä kun painoi tuli että "onneksi olkoon olet voittanut iphone 6" nii painoin sitten että lunasta palkintosi. Sitten siinä kysyttiin nimi,sukunimi ja sähköposti ja kotiosoite ja postinumero (johon toimittas "lahjan" ) täytin ne ja sit oli et pitää painaa et hyväksyy käyttöehdot ja et olen 18tai yli. Painoin siitä ja sit aloin lukemaa käyttöehtoja(englanniksi).Alhaalla lukikin sitten että siitä tulisikin joku kesto juttu että velottavat automaattisesti 49/kk. Joten silloin päätinki että enpä taida jatkaa eteenpäin. En kerennyt painaa siitä vihreästä painikkeesta et "jatka " vai "seuraava" mitä ikinä siinä lukikin. Painoin vaa rustia pois. Että toivottavasti ei tule mitään sähköpostia sieltä. Enpä usko ku en painanu mitää et jatkaisin sitä vastailuu. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta:D.

      • Daikadaa

        Mulle tuli kanssa juuri pari päivää sitten joku vastaavanlainen linkki päin näyttöä kesken muun netin selauksen, iPhone6 eurolla. Enpä olis ikinä uskonu haksahtavaneni tälläiseen, mutta toisin kävi. Sivusto vaikutti uskottavalta jne. Syötin tietoni, ja lopulta maksoin tuon euron antamalla pankkitunnukseni. Maksu näkyy tilitiedoissani ja ihan kuitinkin sain sähköpostiini. Englanniksi ehdot perässä. Missään kohtaa ei mainittu mistään kuukausittaisesta summasta, taikka jäsenyydestä. Aloin kuitenkin epäilemään ja löysin netistä tutkimalla muutaman sivuston, mm. poliisin tiedotteen kyseisestä firmasta. Olin myös yhteydessä nettipoliisiin, mitä tehdä. Soitin pankkiin. Laitoin lafkalle viestiä. Saa nähdä kuinka käy.

        Minulla "5 päivän jäsenyys", nyt vasta 2 päivää "tilauksesta". Huomenna nostan rahat käteen ja suljen kortin, en ota riskiä. Viikko menee uudessa kortissa. Tietääkö kukaan, unohdin kysyä pankilta, voiko tililleni siirtää rahaa, vaikka kortti on tapettu? Tili kun muuten jää käyttöön, eikä pitäisi pystyä ottamaan sieltä penniäkään.


    • Daikadaa

      Ja tulipa vastauskin, ihan juuri:

      Hi Nora --------,

      Thank you for reaching out to us - don’t worry, I will help you unsubscribe.

      To do so, find the unsubscribe button when you log in to your Jobform account through this link: http://jobform.com/en/personal/leaving
      You will be needing your Subscription ID which is xxxxxxx.

      If you are a new member on Jobform, please note that for technical reasons you cannot cancel your subscription within the first 24 hours from signup. Please note that the link to unsubscribe is not supported by any mobile or tablet devices so it needs to be done using a desktop or laptop. Feel free to reply here if you have other questions.

      Thank you for using Jobform and have a pleasant day.


      Best regards
      Jobform support team

      Ticket number: xxxxx

      Että mitenkähän tähän pitäis reagoida? Laitoin itse aika hlökohtaisen viestin, jossa kerroin, että meitä on muitakin, ja olen ollut poliisiin sekä pankiin yhteydessä, ja jos tiliäni veloitetaan, vien jutun pidemmälle. Joukkokanteellakin uhkasin. Ja pyysin, että ovat luottamukseni arvoisia, ja että "jäsenyyteni" poistetaan. Englanniksi kirjoitin. Sain näin kaavamaisen paluuviestin.

      En ole tuonne kirjautunut kertaakaan, ja jäi semmonen kutina, että jos kirjautuu niin rahat päästään siinä kohtaa viemään.

    • raipe94

      menin halpaan ja tilasin "2 euron lenkkarit" jokunen kuukaisi sitten ja nyt tililtäni lähti se 40 euroa ja aijon soittaa pankkiini (op) ja kuollottaa korttini mutta auttaako se? ja tarviiko siis kaikki tilinumerot ja avvainlukulistatkin vaihtaa vai?

    • mitäteteette

      Mä en edes kehtais olla yhteydessä mihinkään viranomaiseen sen jälkeen ku oon luullut saavani kallista tavaraa parilla eurolla :DD voi luoja te olette tyhmiä

      • Jolta-Kulta

        Tyhmyys ei ole rikos, mutta huijaaminen on. Se on tietysti hyvä, jos sinulla ei ole aihetta kehdatakaan. Tossa on vähän samaa häpeän kantavaa ajatusta takana, kun jos on tullut raiskatuksi ei siitä kehtaa tehdä rikosilmoitusta. Toivottavasti sulle tuottaa suurta iloa ja tyydytystä, kun voit omaa epävarmaa egoasi kiillottaa ja korottaa toisten tyhmyydellä.


      • Amale

        Mua ärsyttää kyllä nuo toisten ihmisten tyhmyydellä kiillottajat. He eivät ilmeisesti tee mitään tyhmyyksiä, kivat heille.


      • Cagliastros
        Jolta-Kulta kirjoitti:

        Tyhmyys ei ole rikos, mutta huijaaminen on. Se on tietysti hyvä, jos sinulla ei ole aihetta kehdatakaan. Tossa on vähän samaa häpeän kantavaa ajatusta takana, kun jos on tullut raiskatuksi ei siitä kehtaa tehdä rikosilmoitusta. Toivottavasti sulle tuottaa suurta iloa ja tyydytystä, kun voit omaa epävarmaa egoasi kiillottaa ja korottaa toisten tyhmyydellä.

        Hyvin sanottu ja juuri tuo, että huijaaminen varsinkin rahallisesti, on rikos.


    • Jolta-Kulta

      No olimpas höynäytettävissä, mutten ilmeisesti ainokainen.
      En löytänyt eroamispainiketta. Enkä tiedä erosinko meilitse "oikein". Kuoletin välittömästi visaelectronini, josta ei so far ole veloitettu kuin euro. Onko teille muille tullut laskuja kortin kuoletuksen jälkeen? Tai onko maksamattomia laskuja laitettu perintään? Mietin tässä, että voiko huijaus viedä luottotiedot ja riittääkö oikeasti vain kortin kuoletus vai pitääkö tilikin sulkea? Uutta korttia tilatessa OP:n asiakaspalvelija oli kultainen "tavallaan sun kortti on varastettu, ni mä laitan tän sulle ilmaiseksi" :) lämmitti mieltä, ei ainakaan ruvennut haukkumaan tyhmäksi. Kivahan se on, että nyt jotkut voivat tuntea itsensä paremmiksi ihmisiksi, kun ei ole itse tulleet höynäytetyiksi ja tuntuvat saavan jonkinlaista tyydytystä toisten ahdingosta ja heille kuittailusta.

    • Höpsis

      Miksi ihmiset uudelleen ja uudelleen lankeavat kaikenmaailman huijausviestien tarjouksiin ?

      • Jolta-Kulta

        Kyllä mä uskoisin, että useimmat oppivat ihan kerrasta...se on sitten eri asia oppiiko toisten virheistä varsinkaan, jos ei ole niistä tietoinen. Ehkä Höpsiskin on joskus mokannut elämässään vai onko sulla jotenkin virheetön a-luokan suoritus?


      • melkeintotaalisenhalpaan

        Mä puolittain lankesin, koska kysely pomppas yhtäkkiä koneen ruudulle ja se oli nettioperaattorini asikastyytyväisyys kysely. Luulin siis että nettioperaattorini haluaa kysyä mielipidettäni ja kaikki oli kirjoitettu hyvällä suomenkielellä. Vastasin, mut viimeinen kohta olikin antaa pankkikortin numero. Sitä en antanut, ku tajusin. Eli ei kannata luottaa vaikkka suomenkieli olis täydellistä.


      • Cagliastros

        Päivittäin syntyy uusia ihmisiä juksattaviksi.


      • pitkä-kestoinen-huijaus
        melkeintotaalisenhalpaan kirjoitti:

        Mä puolittain lankesin, koska kysely pomppas yhtäkkiä koneen ruudulle ja se oli nettioperaattorini asikastyytyväisyys kysely. Luulin siis että nettioperaattorini haluaa kysyä mielipidettäni ja kaikki oli kirjoitettu hyvällä suomenkielellä. Vastasin, mut viimeinen kohta olikin antaa pankkikortin numero. Sitä en antanut, ku tajusin. Eli ei kannata luottaa vaikkka suomenkieli olis täydellistä.

        Hyvä Elisa-verkon käyttäjä, onneksi olkoon!

        Haluaisimme kiittää SINUA uskollisuudestasi Elisa-verkko kohtaan! IP-osoitteesi 91.157.177.164 on valittu vastaanottamaan Apple iPhone X ILMAISEKSI.

        Valitsemme ajoittain muutaman satunnaisen Elisa-verkon käyttäjän, ja jaamme heille arvokkaita lahjoja kiitoksena siitä että he ovat valinneet meidät palveluntarjoajakseen.

        Tänään on SINUN onnenpäiväsi! Sinä olet yksi kymmenestä satunnaisesti valitusta asiakkaastamme, joille yhteistyökumppanimme Jobform tulee lähettämään iPhone X -puhelimen ILMAISEKSI.

        Sinun tulee vain vastata täysin anonyymiin kyselyyn saadaksesi lahjasi. Mutta toimi nopeasti! Lahjoja on jäljellä vain hyvin rajallinen määrä!

        Oletko tyytyväinen Elisa-verkkoon?
        Erittäin tyytyväinen
        Vakuuttunut
        Tyytymätön
        Tämä kysely ja vastaukset pidetään täysin anonyymeina, eikä vastauksia tallenneta. Elisa-verkko ei ole kampanjan järjestäjä eikä se toimi yhteistyössä kampanjan järjestäjän kanssa.
        Osallistumalla iPhonen voittoon hyväksyt tilauksen ehdot sekä kumppanuusohjelmamme ehdot.

        Tekijänoikeus Internet 2018

        -------------

        "Valitsemme ajoittain muutaman satunnaisen Elisa-verkon käyttäjän, ja jaamme heille arvokkaita lahjoja kiitoksena siitä että he ovat valinneet meidät palveluntarjoajakseen."

        "Elisa-verkko ei ole kampanjan järjestäjä eikä se toimi yhteistyössä kampanjan järjestäjän kanssa."


        Tälläkertaa jäi kysely täytämättä. Alkoi raksuttamaan heti alussa. Ketkä he? Uskomatonta, ettei tätä saada loppumaan.


    • Blondimpi

      Minäkin olen samassa tilanteessa, mistään ei löydy irtisanoutumislinkkiä. Löysin ohjeen netistä ja painoin " unohdin salasanan" painiketta ja sain sähköpostiini salasanan jolla kirjauduin tilille, profiilit kohdasta löytyi lopultakin harmaa irtisanoutumispainike. Nyt jää nähtäväksi joudunko vielä vaihtamaan pankkikorttitiedot.
      Kyllä suututtaa ja hävettää oma tyhmyys.

      • Amale

        Kuoleta kortti heti jos et sitä vielä ole tehnyt!!!!


    • Huka

      Koikeilkaa tätä, itse onnistoin.
      Laittakaa sähköpostia osoiteeseen [email protected]
      Close my account.
      Thank you.
      Oma nimi ja osoite.

    • asdasdsa

      Oletteko oikeasti näin typeriä? Käyttäkää elisa lompakkoa tarjousten lunastamiseen ja lukeaa KÄYTTÖEHDOT. Itse olen saanut tuolta oikeasti iphonea, riihikuivaa käteistä, kengät ja vaikka mitä.

    • Opiskelija12

      Itse menin myös halpaan, mutta en antanut pankkitili tietojani. Täytin vain nimen, osoitteen ja s-postini. Sit kun tuli se kohta missä kysyttiin pankkikortista niin menin vain sivusta taakseppäin. Sain sieltä s-postia ja pyysin että poistaisivat käyttäjäni. Eli toivottavasti eivät voi käydä pankkiani käsiiksi (?) ja eikai mtn karhukirjeitä kotiin voi saada vai onko joku saanut?

      • Opiskelija12

        SAin myös siltä Lauralta s-postia että miksi keskeytin tilaukseni. Mutta aion silti soittaa pankkiin ja varmistaa asian.


      • Amale

        Ilmeisesti ne karhut tulee s-postiin jos on tullakseen. Seuraile siis sieltä. Ja nakkaa roskapostiin, surutta. :)


    • Jobform_SCAM

      Menin samaan lankaa. Ota yhteyttä heidän asiakaspalveluun ja pyydä, että poistavat tieosi. Samalla pyydä id numero, jolla pääset itse subscriptionin lopettaan. Kyseinen divusto on ihan paskaa ja SCAM!!

      • shittiäinen

        Olitko yhteydessä puhelimitse vai sähköpostin kautta? Ymmärtääkö ne Suomea?
        Sinällään hieno järjestelmä, että joku muu näköjään voi tehdä ton tilin puolestasi!!
        Laskuja ei kyllä ole tullut, mutta jobformissiin on ilmestynyt tili mun sähköpostille.


      • höynäytetty

        Itse menin tähän jobform halpaan myös. Piti odottaa vuorokausi että tuolla sivuilla sai irtisanottua sen "premium tilauksen" jota en koskaan ollut edes tilannut. Siihen tarvi subscribtion ID:n joka itselleni oli tullut sähköpostiin. Sen jälkeen kirjoitin tuon sivun kautta viestin englanniksi jossa varmistin että minulta ei veloiteta mistään mitään ja että tuo ilmainenkin profiili joka muuten olisi jäänyt tuonne jonninjoutavalle sivulle poistetaan myös.
        Hyvin pian tuli tuolta jobformilta viesti että mistään ei veloiteta mitään ja että tunnus on poistettu. Kokeilin tuon jälkeen kirjautua sinne sivulle ja tunnus oli poistettu.
        Heti kun tuonne ottaa yhteyttä sähköpostiin tulee myös tuolta laura pietilä nimiseltä "ihmiseltä" roskapostia, mutta sitä ei kyllä tarvi noteerata mitenkään se on vain roskaposti jolla yritetään huijata uudelleen.


    • Macke1973

      Voi että moni on mennyt tähän näköjään!

      Itse olen yrittänyt vanhahkoa äitiäni "netti-kouluttaa" monen samantapaisen harhailun jälkeen. Muistakaa hyvät ihmiset, jos tarjous on aivan liian hyvä ollakseen totta, se EI OLEKKAAN totta!!!!

    • huijattu123

      PERKELE! minuakin huijattiin :( se iltalehti sivu ja niiden facebookin kuvat ja kommentit oli fake :( jouduin soittaa omalle pankkille ja kuolettaa korttini ja verkkopankki tunnuksia jne... :( täytyy näköjään odottaa vuorokauden jotta pääsee irtusanottua sen "premium tilauksen" OLKAA VAROVAISIA JOBFORM.COM on SCAM!

    • piikkisika

      joo o,ei oo olemassa 1 e iphoneja,mutta aivan mahtavasti kyhättyjä huijaus sivustoja kylläkin,,pommin lähettäisin kyllä jobforumiin,jos olis,ei auta muu kuin kuollettaa kortti.

    • törkeetä

      Perkele, pankki ei sulkenut aikaisempaa korttiani ajoissa ja nyt ystävänpäivän kunniaksi veivät saatana viimeiset rahani

      t. eläkeläinen

    • jitego

      Minulle tuli Elisa Saunalahti asiakaskyselynä. Kun palkinnossa luki että perustuu jäsenyyteen ja jatkuu normaalihintaisena, totesin että kyse ei olekaan palkinnosta... Suljin sivun. Tätä lukiessa totesin tehneeni oikein.

    • maikki43

      Kuoletin juuri korttini , muu ei auttanut.

    • Mutkilainen

      Tämän kaltaisissa tarjouksissa kannattaa ehdottomasti lukea tilausehdot, ennen kuin liittyy mihinkään ja sen jälkeen joutuu maksamaan kuukausimaksuja sen 1 euron puhelimen tilauksesta.

    • vihainen30

      vastasinn sivustollee mutta kunn pyydettiin maksamaaan ja antamaaan tilitiedot peräännyinn silti minulle tuli vahvistus. peruutusta ei voinut tehdä ennen kuin 24 tuntia kulunut.
      voivatko laskutta minua?

    • Jobformia

      Tyhmänä menin kanssa maksamaan euron puhelijutusta. Liityin muka jäseneksi mistä ei tullut mitään vahvistusta. Huomasin viim su 15.5.2016 kun katsoin s-pankin tilille että ma 16.5.2016 on lähdös jobformiin 49€. No soitin sitte ma aamuna s-pankkii ettei laittais eteenpäin, mutta oli jo ehtinyt lähteen. Kirjoitin jobformiin että teen rikosilmoituksen. Vastauksena sain linkin ja mun oletun id numeron millä voin sanoa itseni irti. Tämä yhteyden otto heiltä oli ensimmäinen en siis saanut mitään tilausvahvistusta saati id numeroa. Heidän antama linkki ei johtanut mihinkään. Uhkasin uudestaan rikosilmoituksella ja he sitten irtisanoivat niin sanotun jäsenyyteni. Tein kyllä rikosilmoituksen mutta poliiseilla ei ole resursseja tutkia asiaa ja lopetti tutkinnan heti alkuun. Tein myös S-pankille korttireklamaation ja tänään tuli sieltä bumerangina reklamaatio takas ja vastauksena että olen itse sitoutunut jnejne eivät maksa sitä 49€ mulle. Vuosi mulle kävi samantyylinen juttu ja rikosilmoituksen jälkeen sain nordeasta korttireklamaation tehtyäni joka pennin takas. Olin miettynyt tässä kauan vaihtavani palkka ja muut tulot tulevan S-pankkiin, mutta tänään saadun s-pankin vastauksen takia tulen pysymään nordean asiakkaana.

      Tässä niiden email irtisanomisesta:
      Your Premium membership is cancelled.
      MembershipID: ********
      We are sad to see you leave. We hope that you have enjoyed our services and hope to see you again.
      Jobform.com
      Ikänä ennemmin en siis ollut saanut sieltä mitään id numeroa tai tilausvahvistusta.
      Vai on surullisia kun lähdin ja tosiaan nautin palveluista, vielä kun olen jo vakituisessa työssä niin tarvin tosiaan lontoolaista firmaa työn etsintään.
      No tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. On vaan kumma että tämä ko. firma saa edelleen kusettaa ihmisiä, luin tästä jo ainakin 2014 jo on kusetettu porukkaa. Täytyy alkaa vissiin harkita vaihtoa samalle alalle, kun virkavalta ei pysty näköjään tekemään näille mitään.

    • Loka62

      Sähköpostiini oli tullut postia IKEA:lta. Avasin "aloita tästä" ja yllätyksekseni vain tälle, minun tietokoneelleni ja vain 20 minuutin ajaksi, on tarjous kamera 1 eurolla. Kiireessäni klikkasin ja annoin henkilötietoni. Mutta kesti, onneksi, vain 5 minuuttia, kun ajatus " jos jokin tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se ei yleensä ole totta". Ja niin kuoletin korttini ja nämä 10 minuuttia tuli maksamaan minulle, kortin uusiminen 10 euroa ja tuote, jota en varmaan koskaan saamaan 1 euron. No tästä oppineena en avaa enää IKEA:lta tulevia sähköposteja, enkä Lauroilta, Sirkoilta, ym. joita en tunne.

    • epätoivoinen12

      Hei miten tän saa irtisanottua???? Riittääkö sähköposti ilmoitus vain?

      • Loka62

        Paras tapa toimia on kuolettaa kortti mahdollisimman pian. Näin varmistat ettei kuukausittaisia maksuja mene kortiltasi. Ovelia nämä rosvot, tunkevat "tarjouksiaan" liikkeiden, iltapäivälehtien ym. sivustoille. Älä koskaan usko, että jos jokin tuote/palvelu on älyttömän halpa, että se todella on niin. Huijausta, kaikki tyyni.


    • Minäkinkökä

      Tyhmä mlnäkin, mutta en onneksi antanut tilitietojani . Niin tollo en mlnäkään ole . Tämän "Lauran" minäkin haluaisin tavata.

    • Laittakaa tuksia.sähköinen rikos ilmoitus jokainen,jota on huijattu.
      Ehkä poliisikin kiinnostuu ilmiöstä,jos tulee tarpeeksi ilmoi

    • jussix55

      Niinpä menin halpaan minäkin "viisas". Muka eurolla Samsungin puhelin. Ei tullut puhelinta mutta kolmen päivän jälkeen oli tililtäni otettu 49 euroa. Kyllä potuttaa. Tajusin kuolettaa korttini. Enää ei pitäisi maksuja mennä. Ihmettelen, miksi pankki ei ole ko. "Candyonclicia" laittanut maksukieltoon. Näitä huijauksiahan on ollut jo kauan. Tilitietojen mukaan maksu meni Nikosiaan Kyprokselle.

    • melkeen_huijattu

      Joo mä kans meinasin lähtee mukaan tähän shittiin mut onneksi luin teidän kirjoitukset ,elikkä kiitokset teille !!

    • Miro7804

      Hei,
      Minut on myös huijattu tämän siviun kautta www.quizonaut.com kun vahingossa hyväksyin ostaa kännykkä halvalla tämän sivun kautta. on hävinnyt tililtäni kaksikertaa 49 euroa ja paljon muutakin pintä summia. ja tämän sivun kautta on levinnyt tietojani muille huijaussivuille ja ne ovat ottanet tililtäni kaikkia noin 300 euro erikseen. Olen sulkenut kortini heti kun tiesin muutaman päivän jälkeen mutta TAAS UUDESDT KORTILTAMYÖS HÄVINNYT TILITÄ 49 EUROA, aikon nyt tehdä rikosilmoitusta polisille.

    • Loka62

      Hei. Jälleen tänä aamuna 8.8.2016 Laura Pietilä, Jobform ! lähestyi sähköpostilla ja halusi mielipidettä älypuhelimista ym. Ja kuinka edullisesti olisi niitä saanut itselle. Poistin viestin siihen vastaamatta. Huijausta! Olkaa tarkkoina Jobformista tulevien viestien suhteen.

    • vera123

      tänään tulin Jobformin huijatuksi, mutta lopetin onneksi ennen pankkitietojen antamista. Heiltä tuli spostia, poistin avaamatta ja "Laura" myös lähetti spostia, poistin myös sen avaamatta. Onko kokemusta: riittääkö tämä että jatkossa vaan poistaa niitten viestejä? Loppuuko ne sitten joskus..?

      • Jobformula

        Itelle tuli helvetillinen roskapostiaalto ton homman jälkeen... suljin vanhan sähköpostiosoitteen. Jos annoit jo tietojasi niihin lomakkeisiin, niin sulla on "tili" nyt tuolla Jobformsissa. Voit tietty pyytää heitä poistamaan sinun tilisi, mutta ainakin minun pyynnöt meni tyhjyyteen. Sain rauhan vasta osoitteen vaihtumisen jälkeen!!


    • Aamupaska

      No pakko tunnustaa miten voi immeinen herkällä hetkellä(Aamupaskalla)mennä moiseen kuraan.No asiaan,jos oot antanut korttitiedot:Heti soitto 020333 ja sulje korttisi!Seuraava vaihe on ottaa yhteys [email protected],ja ilmoittaa että haluaa irtisanoa sopimuksen esim.Close my account,thank you! aikaa 5 vrk(aik 24 tuntia tilauksesta).Siinä oli myös viesin aihe kirjoita:Subscription!Mulle tuli viesti takaisin jossa ID-numero jolla jäsenyyden voi perua menemällä profiiliisi ja sieltä homma hoituu.Voit myös valita kieleksi SUOMI!Ollaan tarkkana täällä netissä!t.Pankkikorttiton pösilö😃ja 11 ekee köyhempi!

    • JiiTeeVee82

      CandyOnClick-"Elisa-Saunalahti" tarjosi puhelinta 1e:lla. Näytti kyllä niin aidolta! Maksoin tuon 1 euron ja sain tilausvahvistuksen. Peruutin tilauksen 5päivän sisällä, josta sain peruutusilmoituksen. maksoin siis 1 euron tuosta CandyOnClick 5 päivän kokeilujaksosta...ja puhelinta ei näy eikä kuulu. :) toivottavasti tuo peruutus toimii?!

    • ahistaa

      Menimpä sitten itekkin antamaan tuonne kortin tiedot... Minulla tosin ei ole tilillä rahaa eikä luottokorttiakaan, voivatko he velottaa normaalilta debit kortilta sen 49e. Vai voinko vain olla huomioimatta laskuja jos/kun semmosia tulee?

      • pirtuterästää

        Ei tule laskuja,ei ainakaan minulle,kun vaihdoin kortin uuteen.
        Paperisia laskuja huijarit eivät uskalla lähetellä.SAATA..N PASK......T!!!!


    • Timbesrte

      Tämä jobform-rikollisliiga on saanut tehdä näitä huijauksia euroopassa jo kolme vuotta
      ja viranomaiset eivät tunnu voivan mitään. Jos tulee huijatuksi ja on antanut oman pankki/luottokorttinsa numeron näille rikollisille, niin välittömästi kortin kuoletus ja olla ottamatta millään lailla yhteyttä näihin huijareihin. Sähöpostiin esto päälle heille
      ja unohtaa koko paska!

    • nettikokki

      Hullu minä kun lankesin myös eilen illalla. Onko teiltä mennyt se euro heti? Minulta ei vielä aamulla. Lähetin pariin osoitteeseen @mailin ja vastaus luvattiin 48 tunnissa.

      • Loka62

        Hei. Minulta meni seuraava päivänä. Kuoleta heti korttisi, muutoin kortiltasi veloitetaan kuukausittain n. 50 euron suuruinen maksu. Näistä kommenteista päätellen, joiltakin on lähtenyt veloitus esim. 48 euroa suhteellisen nopeasti. Vastaukset ja yleensäkin sähköposteilu tapahtuu englanniksi, joten kuoleta korttisi heti. Niin tämä "kokeilu" ei tule maksamaan kun kortin uusiminen 10 € ja sitt' tuote, jota et koskaan tule saamaan 1 €.


    • Huijattu_kanssa

      Kannattaa nopeasti verkkopankissa vaihtaa maa asetukset ja netti ostot 0 € (ainakin s-pankki) sit tilailemaan uutta korttia niin vaihtuu turvanumerot. Sit kun saat uuden kortin niin viet pankkiin sen vanhan ja käskette kuolettamaan sen.

      Toinen että kuolettaa sen kortin ja oottelee uuden.

      Support(at)jobform.com osoon englanniks et lopetat tilaukset. Sieltä tulee vastaus niin ota se tiketti numero ja mee siihen sivulle ja syötä se siihen ohjeen mukaisesti.

      Sit pitäisi olla toi huijaus sivusto irtisanottu. (hope so)

    • selvisinsäikähdyksellä

      Luvattiin jotain ihme Batman Samsungia eurolla. No euro meni. lankaan. Vähän ajan päästä tajusin, mitä tuli tehtyä. No laitoin [email protected] osoitteeseen viestiä. Vastasivat oikein kaksi kertaa. Lähettivät linkin, missä voi peruuttaa tilauksen. Tosin piti odottaa 24 tuntia muka "teknisistä syistä". Kaikki tämä piti hoitaa vielä englanniksi, myös viestien vaihto heidän kanssaan. Vaikka vastauksessa piti kestää ainakin 48 h, niin vastasivat emailiin nopeasti.

      Pari pankkipäivää meni, ennekuin tiliotteessa näkyi tuo JOBFORM 1 €. No selvisin säikähdyksellä, rahat eivät ole kadonneet tililtä. Tänään 30.8.2016 piti lähteä se 49 €, mutta ei. 1 euro meni, mutta olen kokemusta rikkaampi. Jatkossa mietin kaksi kertaa. Jos joku asia netissä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta.

    • hölmömaksaa

      Pitääkö välttämättä peruttaa näiden huijareiden tilaus, vai selviääkö kortin kuoletuksella? Onko mahdollista että ne pystyvät jälkeenpäin karhuamaan maksuja koska kuitenkin suostuin niiden ehtoihin?

    • selvisinsäikähdyksellä

      Tuskin karhuavat, koska niiden ehtojen mukaan on viisi päivä aikaa peruuttaa tilaus.

      • hölmömaksaaa

        Ehti jo kulua viikko ennenku huomasin, että ensimmäinen 40 € oli mennyt. Yritin kirjautua coffeecablen sivulle, mutta eihän sinne tietenkään päässyt. Ens kuussa varmaan alkaa tulla karhuviestejä, koska kuitenkin vaihdoin korttia.


    • Karion

      Tuon nettisivun domainin omistajat Nicosia Cypros :

      Domain Name: CANDYONCLICK.COM
      Registry Domain ID: 1928099038_DOMAIN_COM-VRSN
      Registrar WHOIS Server: whois.enom.com
      Registrar URL: www.enom.com
      Updated Date: 2016-04-13T04:41:41.00Z
      Creation Date: 2015-05-12T06:42:00.00Z
      Registrar Registration Expiration Date: 2017-05-12T06:42:07.00Z
      Registrar: ENOM, INC.
      Registrar IANA ID: 48
      Reseller: NAMECHEAP.COM
      Domain Status: clientTransferProhibited https://www.icann.org/epp#clientTransferProhibited
      Registry Registrant ID:
      Registrant Name: BUSINESSMATTERS DIRECTORS
      Registrant Organization: CONSUMO LTD.
      Registrant Street: CHAPO CENTRAL, 20 SPYROU KYPRIANOU, OFFICE 201
      Registrant City: NICOSIA
      Registrant State/Province: NA
      Registrant Postal Code: 1075
      Registrant Country: CY
      Registrant Phone: 357.9999999
      Registrant Phone Ext:
      Registrant Fax:
      Registrant Fax Ext:
      Registrant Email:

    • Maasbou

      Itse sotkeuduin osittain tähän JobFormin kusetukseen. Iltalehden näköisellä huijaussivulla tarjottiin euron Samsungia. Menin ja täytin omat tietoni sivustolle mutta siinäkohtaa kun alettiin kyselemään visa-electronin numeroa, vedin liinat kiinni..onneksi. Saas nähdä alkaako ilmestyyn laskuja sähköpostiin.

    • eldiss

      Kopioi kuitista numero (orderit) ja mene Jobformin sivuille ja klikkaa tuki.Sieltä,mene itsepalveluun,tulee laatikko missä tilaukseni ja liitä kopiomasi numero sinne ja oma sähköpostiosotteesi,niin pääset omille sivuille.Siellä muokkaa tilaustasi-peruuta tilaukseni.

    • nettihuijattu

      Menimpä halpaan kanssa tossa huijauksessa, kuoletin korttini ja vaihdoin sähköposti osoteeni.Sain peruttua tilaukseni 24h jälkeen, saas nähä toimiiko peruutus.Onko kelleen tullu paperi laskua ja miten niiden kanssa kannatais menetellä

      • aasialypsetty

        Samoin kävi,halpaan menin.Kortin jouduin vaihtamaan,mutta muutama kymppi ehti tililtä häippästä.Kortinvaihdon jälkeen ei ole maksuja ollut-tullut,aikaakin korttivaihdosta kulunut n.puoli vuotta.Ketuttaa maksaa tyhjästä,vaikka vähänkin.


    • Vedätetty

      Minäkin menin halpaan sen Iltalehti kusetuksen välityksellä jossa Samsung tarjoaa luuria halvalla.
      Eli siis jäseneksi jouduin Jobform sivustolle.
      Itse tein näin eroon päästäkseni siitä.
      Huomasin kusetuksen heti kun olin saanut sähköpostin siitä että olen nyt Premium jäsen Jobform sivustolla ja tiliäni veloitetaan kuukausittain 49 Euroa.
      Koko hommassa on 5 päivän ns.koeaika jonka sisällä voit irtisanoa asiakkuuden ilman seuraamuksia. (toivottavasti)
      Älä koskaan kirjaudu sisään tuolle Jobform sivustolle, en muuten koskaan saanut sinne salasanaakaan. Kuoletin vielä luottokorttinikin heti kun huomasin vedätyksen. Älä pyydä mitää salasanoja support teamiltä vaan odota 24 tuntia siitä kun sait sen kuitti e-mailin Premium asiakkuudestasi. Mailissa on kellonaika milloin olet sen saanut. Sen jälkeen mene tällaiselle sivulle www.jobform.com/en/personal/leaving
      Siellä on keskellä ruutua ikkuna jossa pyydetään ID numeroasi ja sähköpostiosoite.
      ID numerosi on kuitissa näkyvä OrderID jonka sait automaattisesti e-mailissa. Kirjoita tämä numero ikkunaan ja oma sähköpostiosoite johon sait sen kuitin.
      Itselläni tuo linkki ei vielä toiminut heti 24 tunnin jälkeen, vaan jouduin odottamaan vielä seuraavaan aamuun, 32 tuntia ja sitten se toimi. Voit valita vielä kielen sen ikkuna oikealta puolelta johon kirjoitat ID numeron ja sähköpostisi. Itse valitsin englannin jos myöhemmin joutuu lähettelemään Print screen tositteita perintätoimistoille ulkomaille.
      Eli kun linkki toimii, niin sieltä avautuu uusi ikkuna jossa näkyy valikko ja siellä ”Tilaukseni”. Klikkaa sisään ja valitse ”Peruuta tilaus”. Kun kaikki on valmista, klikkaa vielä kerran ”Valikko” ja ”Tilaukseni” siellä näkyy nyt että olet ”Unsubscribed” ja päivämäärä että milloin. Nimesi kuitenkin jää vielä heidän rekisteriin, mutta uusia laskuja ei pitäisi enää ilmestyä. Sen poistamista voit yrittää myöhemmin laittamalla mailia support teamiin. Ota tästä sivusta vielä Print Screen ja talleta se. Nyt vielä pitäisi tulla sähköpostiin vahvistus siitä että olet lopettanut Premium jäsenyytesi. Säilytä tämä myös myöhempiä rahoitusyhtiön vaatimuksia varten jolla voit näyttää päivämäärän milloin sanouduit irti.
      Eiköhän näillä eväillä nukuta jo seuraava yö paremmin.

    • jskf

      Laitoin juuri viestin [email protected] osoitteeseen. Luulin voittaneeni puhelimen ja jouduin myös tähän. Jos ei muu auta, sun pitää mennä pankkiin ja ottaa uuden tilin ja uuden visan ja kuolettaa vanhan. Niin ex-mieheni teki kun luuli saavansa tv:n 1 € ja maksoi 180€ ennen kuin sai hommat hoidettua.
      Että ne kehtaa huijata!!!

    • Hömppäleena

      Vaihtakaa luottokortti uuteen!!!!

    • Toinenvedätetty

      Hei kaikki vedätetyt!
      Tein kuten "edellinenkin vedätettykin oli tehnyt eli kävin osoitteessa www.jobform.com/en/personal/leaving peruuttamassa tilin. En tosin saanut sitä toimimaan muuta kuin suomeksi.
      Lähetin sitten vielä osoitteeseen [email protected] seuraavan viestin:


      I have seen that your website is nothihg but hoatx . Therefore I ask You to remove all information concerning me from your system.

      Othervise I vill inform to polis about Your Criminal action and I vill make offisial polis report.

      Thanks and goodbye

      Henry

      Ps

      My "so called" ID is xxxxxxx

      It seems that we vill see next time in Court House?


      Toivottavasti näillä eväillä pääsen eroon tästä paska firmasta.

      Kiitoksia Vedätetylle selkeistä ohjeista.

      • Kätkätin

        Tarkistelin äsken ihan muita asioita tiliotteistani ja huomasin että tälle helvetin paska huijaus sivustolle oli eka mennyt euro ja seuraavassa kuussa 49€ ja voin kertoa että mun talous on aika hemmetin riippuvainen muutamasta hassusta kympistä ja viisi kymppiä saattaa merkata mulle yhden viikon ruokia ja on myös kissat ja lapset ruokittavana. Mielestäni meidän kaikkien huijattujen tulisi tehdä jonkinlainen joukkorukosilmoitusnkoska poliisit eivät tee yhtään mitään jos yksin sen teen koska olen aikaisemminkinn joutunut vastaavan firman huijattavaksi ja silloin oli vielä tilanne että sain sossusta 51 €ja yhtäkkiä siel ei ollutkaan kuin 2€ koska oli viety 49€ ja väitettiin että olen liittynyt johonkin paska firmaan vip jäseneksi JA EN V**** TODELLAKAAN OLE LIITTYNYT YHTÄÄN MIHINKÄÄN. HEMMETTI ETTÄ KETUTTAA!!!


    • nihilisti

      Mikä tai kuka on tämä Laura Pietilä? Eikö luottokortin kuoletus ole puhelimen päässä, ei tarvitse pankissa käydä vaan ilmoittaa 020333, yötäpäivää vastaavat ja kuoletus on sillä sekunnilla valmis. No kuluja tulee 10€ uudesta kortista muut! Ensin mainittu tytteli L Pietilä saa haistaa kukkaset.

    • eihelpposaalis

      Tililtä €urojen nyhtö voi loppua,kun vain kuolettaa kortin ja tilaa uuden.Ainakin näintehden se on minulla onnistunut.Ei ole laskuja ja maksumääräyksiä saapunut milläänlailla kyseiseltä p***afirmalta.Olisikohan niin,että kun he p********t saavat tarvittavat pankkikortin numerot tietoonsa,ni sit he paskiaist käyttävät niitä hyväkseen sumeilematta.€urojen nyhtö onnistuu hirvittävän helposti nykyään verkkopankin kautta suoraveloituksena.Laitoin eräässä kusetusyrityksessä 5-vuotta käytöstä poistetun kortin numerot,niin silmänräpäyksessä tuli vastaus,NUMERO EI KELPAA TAI NUMERO HYLÄTTY.Tuumasin vain mielessäni,Ähäkutti,ettepäs onnistunut.

      • eurotkotiin

        Tuollainen on maksuvälinepetos ja ns.rikollista toimintaa.Hyvät ihmiset,sovitaan nyt,että ei luoteta enää nanonvertaa epäilyttävän näköiseen tarjoukseen,esim.netissä.Samoja tuotteita saa Suomestakin,vaikka osamaksulla ja €urot jää Suomeen.
        Uutisissa oli tänään,että huijaus on lisääntynyt huomattavasti viimevuotiseen nähden.Hyvää syksynjatkoa!


    • Ykstaas

      Candyonclick on myös huijausfirma. Tein siitä Keskusrikospoliisille tutkintapyynnön/rikosilmoituksen. Toimikaa näin kaikissa huijaustapauksissa!

    • silikoniöljy

      Outoja "firmanimiä"tulee välttää,ainakin ulkomaisia ja kaikin keinoin.

    • Tuubaa

      Kokeilkaa tälläistä linkkiä kun : jobform.com/en/personal/leaving tätä kautta sain jäsenyyden poikki mutta en itse luota siihen vaan kuoletan myös tilini varmuuden vuoksi.

    • huiputettu

      Jobform huijaus tapahtui minulle eilen. Mukamas ilmainen tuote, maksettavaksi vain postimaksu 1 euroa. Saivat huiputettua antamaan luottokortin numeron. Onneksi tajusin heti tuon huiputuksen. 15 minuutin sisällä kolme peruutusilmoitusta kyseenalaiseen työnhakupalveluun ja kortin kuoletus. Tosi taitavaa huiputusta. Ei kannata varmaankaan peruuttaa olematonta palvelua jobformin antamien ohjeiden mukaan, koska pelkään lisätietojen kalastajia. Kortin kuoletus, sen luulisin riittävän.

      • elpajong

        Kortin kuoletus on suotavaa ja onnistuin ainakin estämään lisävahingot tililleni miinusmerkkisinä.Kaikenlaisia fittunaamoja ja gyrbäaivoja ne huijarit on.Saunan taakse vaan ja ja ja.


    • Miksei poliisi tehnyt mitääään! Jos on kotisivu: www.jobform.com
      Montako 100k euroa on huijattu meiltä!!

    • eroatästä
    • Perushölmö

      Sama moka minulla. Kerkesin maksaa kerran, jonka jälkeen kuoletin kortin.
      Täytyy pitkin hampain tunnustaa, että ovela on huijaus ja omaa hölmöyttäni lähdin mukaan peliin. Jos tarjous on liian hyvä, se ei ole totta!

    • Joskustyhmä

      Minäkin tilasin 1 euron puhelimen, mutta seuraavana päivänä tajusin virheeni ja lähetin meilin jossa haluan irtisanoa jäsenyyteni ja haluan vahvistuksen ettei muita maksuja enää tule. Sain vastauksen jossa peruuttiin jäsenyys ja ilmoitettiin että muita maksuja ei enää tule. Keskustelu käytiin englanniksi osoiteeseen [email protected]. Ainakaan toistaiseksi ei ole maksuja tullut eikä otettu tililtä, aikaa on kulunut kuukausi

    • Melkeinhuijattu

      Kirjoita osoitteksi: http://jobform.com/en/personal/Leaving
      Sinulle aukee sähköpostiosoite ja tilausnumero. Laita tilausnumeroksi se eka saamasi numero (ordirid) niin pääset kohtaan muokkaa tilausta, sieltä saat peruttua tilauksen. Näin tein ja ainakin ilmoitti että on peruttu. Katsotaan tuleeko maksuja. Tein tämän kyllä 48 t sisällä tultuani ns "premium jäsenekdi".
      Kiitos ohjeistajalle

      • Melkeinhuijattu

        Tulin siltikin huijatuksi 1e lisäksi oli heti napattu 39e. Tyhmyydestä, hitto soikoon. No


    • tyhmyydestäsakotetaan

      Typeryyksissäni tein minäkin tämän ja tajusin virheeni saapuneesta spostista.
      Kuolletin kortin ja peruutin tilauksen. Pyysin hakemuksen poistoa, mutta nyt huomasin että ei sitä ole automaattisista paluuviesteistä huolimatta poistettu.... Oletteko hakemuksia totaalisti saaneet poistettua?

    • fsdfdsfsdfsdrrrwe

      Tärkeintä ei ole se, miten yksittäinen ihminen pääsee asiasta eroon, vaan missä tämä huojari luuraa. Koska tämä huijari tienaa miljoonia tällä. Vaikka en olekaan henkilökohtainen uhri, ottaisin seuraavaan lentokoneen sinne missä kaveri sijaitsee, vain sanoa, että huijaaminen ainakin siltä osin loppuisi.

    • Huijarinuhri

      Sama juttu! En edes tiennyt, että olen tämän sivbuston "ostanut", ennen kuin tililtäni velotettiin 49E. Olen yrittänyt samoin päästä eroon jobformista, mutta en vielä ole onnistunut. En todellakaan tarvitse palvelua mihinkään! Ilmeiseti minun täytyy muuttaa tilinumeroni tämän takia.

    • Ettöonkintyhmä

      Tulinpahan itsekin langenneeksi kyseiseen kusetukseen, vaikka rehellisesti sanoen minua ei ole helppo huijata. Tuo oli suoraan sanoen aika taitavasti ja ovelasti suunniteltu huijaus. Kuoletin luottokorttini juuri ja laitoin asiakaspalveluun viestin, että poistatte kaiken minusta VÄLITTÖMÄSTI. Menen heti seuraavana aamuna poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen. Toivottavasti kortiltani ei ehditty veloittaa enempää kuin se yksi euro. Olkaa ihmiset varovaisia, näitä voi sattua kelle vain!

    • huijattu_monesko

      Tällaisten huijareiden kiinni saamiseksi olisi tehtävä jotain valtakunnan tasolla. Luettuani edelliset kommentit viranomaistahojen nuivasta suhtautumisesta avunantoon huijatuksi tulleille ei voi kuin ihmetellä, miten vähän kansalaisista välitetään täällä tietotekniikan "luvatussa maassa!"
      Itsekin juuri samaan ansaan langenneena ei auttanut muu kuin sulkea luottokortti oitis ensimmäisen 39 € "lisämaksun" ilmoituksen tultua. Se on tällä päivällä tilassa "katevaraus" - saapa nähdä meneekö VISA kortilta, kortin sulku tapahtui alle 2 h ilmoituksen tultua.
      P.s. Huijaustuote kohdallani oli niinkin "makea" kuin Samsung Galaxy S7 !!
      Tälle sivustolle olisi kannattanut loggautua heti huomattuani huijauksen: googlaamalla "Jobform"

    • kokemustaonnnnnn

      Kuollettakaa välittömästi korttinne millä olette maksaneet niin ei mene mitään muuta maksua. Itse chattasin op:n sivujen kautta virkailijalle joka käski kuollettaa heti. Uusi kortti tulee 2 viikossa. Kyllä ihminen voi olla tyhmä kun menee näihin nalkkiin.

    • Jäävaanvitttaan

      Niin vain minäkin menin lankaan...Voi helevetti että hävettää.
      No, onneks hälytyskellot alkoi heti soimaan ja kuoletin korttini ja tilasin uuden, saattaapa viedä aikaa näin joulupyhien aikaan.
      Melkoinen tekele tuo Iltalehden sivu, jossa fb kommentit ja kaikki. Lisäks ne kommentit siellä sisältää murre/slangi ym sanoja...eli huijauksen tehtailijoissa on suomalaisia. Muutoin vissiin jossain Hollannissa/Tanskassa tää Jobform sijaitsee..??
      Ja facebookissa löytyi epämääräinen jobform tykkäyssivusto...josta oli ihan mielenkiintoista seurata mitä ja ketkä siihen sivustoon on julkaisseet. Siis jäljille vois päästä.
      Tän jälkeen tää päivä on mennyt poistellessa mainoksia, joissa luvataan 100 euroo ilmasta pelirahaa, ja sitä ja tätä, siis fb ihan täynnä paskaa. Kaikki on ilmoittanut ylläpidolle. Ei minua haittaa, taistelen vastaan!
      Ja kyllä, poliisille on tehty ilmoitus ja linkit laitettu mukaan

    • huuhaapuhelin

      Minä myös luulin saavani uuden älypuhelimen yhdellä eurolla, mutta tulikin Premium jäsenyys siihen forumiin, joka piti peruuttaa viiden päivän sisällä. Onneksi sain sen peruutettua, mutta ilmainen basic-jäsenyys jäi. Oli pakko kuolettaa kaikki pankkikorttitiedot ja tilata uusi pankkikortti sekä pankkitunnukset. Varokaa myös "treidaushuijareita", jotka lupaavat ilmaista treidausalustaa ja kalastelevatkin tunnuksianne sitten kirjautumisvaiheessa.

    • Tyhjästämaksaja

      Itse höynähdin mukaan "Elisan" lahjahintaisen gopro kameran tilaamalla. Visakortti on irtisanottu ja uutta odottelen paraillaan. Jäsenyyden irtisanominen jobformilta tapahtui hetki sitten(toivottavasti) support osoitteeseen lähetetyn vapaamuotoisen meilin jälkeen tulleen vastausviestin tilaajanumeron ja linkin avulla sivun kautta.

      Tuolla leaving sivulla aukeni mahdollisuus suomenkielisenä joko muistaakseni keskeyttää tai peruuttaa tilaus, itse vaihdoin se oletuksena olleen keskeytyksen peruutukseksi jos sillä nyt mitään merkitystä on. Ennen poistumista sivulta avasin ja tulostin oman sopimukseni. (liitteineen 24 sivua) Siellä viidentenä ja viimeisenä kohtana oli asiakkaalle lähetetyt sähköpostit tulosteina. Näitä sähköposteja en ole omaan sähköpostiini saanut, siellä on ehdot ja orderid tunnus. Viestejä on minun tapauksessa yhteensä viisi kappaletta ja varmasti olisin perunut tilauksen samantien jos viestit olisin ne saanut. Tämän oman id tunnukseni sain tietooni vasta jäsenyyden perumispyynnön jälkeen. Pitäisköhän operaattorilta huvikseen kysyä onko minulle kyseisen firman no-replyxxxxxx osoitteesta lähetetyt sähköpostit matkalla kun mainosviestit tuntuu tulevan perille.

      En kyllä oikein pidä tuosta pankinkaan tavasta, jos he nyt velkovat minulta kortin uusimismaksun. Hehän tavallaan tekevät tässä samalla bisnestä huijarifirman rinnalla, eivätkä tee yhtään mitään laskutusasiakkansa hyväksi. Kortin haltijoista todennäköisesti suurin osa on huijauksen kohteena ja se siis sopii pankille kunhan provikat juoksee.

    • idioottii

      Hei!
      Onko muilla riittänyt pelkästään kortin kuolettaminen? Tarviiko tiliäkin vielä sulkea? Onko kortin sulkemisen jälkeen tililtä mennyt vielä veloituksia?

      • scammed

        Just soitin pankkiin aamulla. Sanoivat että kuolettaminen riittää. Pikakortin saamisessa kestää 4 päivää ja hinta 20e. Laitoin myös viestin [email protected] jossa käskin deletoida kaikki tietoni heidän tietokannasta ja kerroin tekeväni ilmoituksen poliisille. Vastauksena tuli numerosarja jolla voi tehdä heidän sivulla 24h päästä unsubscription. Katsotaan..


    • scammed

      Just tilasin Iphonen 1 eurolla. Huomasin samantien että huijaus kun tuli viesti sähköpostiin että olen Premium jäsen nyt :( kuoletin samantien op visa/debit kortin. Nyt pitää odottaa 24 h että voi unsubscribe. Toivottavasti onnistuu :/

      • Uteliashölmö

        Onnistuiko?


    • taliaivoitus

      Sen kortin kuoletus riittää,jolta maksu/ja on viety.On jo vuosia,kun retkahdin huijattavax.Kuoletin vain kortin ja maksuja ei ole mennyt yhtään,eikä laskuja tullut.

    • Petetty-2

      Minua kans kusetettu. Muka 1e kännykkä. Alkoi siitä, että Facebookissa uutinen "Kukaan ei halua Iphone 7 -puhelinta tämän takia... Järkyttävät huhut vahvistettiin."

      Kävin pankissa kuolettamassa korttini. Seuraavaksi poliisiasemalle tekemään rikosilmoitus. Syy: petos.

      Käykää tekin livenä asioimassa. Voitte lyödä todisteita pöytään jos älypuhelin, tablet tai kannettava matkassa. Näyttäkää Jobform ja tilinne otot poliisille.

      Älkää jääkö kotiin sillä verukkeella, että "se on vain euro". Tai sen takia, että tunnette itsenne naurunalaisiksi, koska teitäkin on petetty. Ette ole yksin! Meitä on monta! Yhdessä olemme vahvempia!

      Jobform on meille velkaa sen, mistä maksoimme. Ja tonni vaivanpalkkaa?

    • Saapettaaa

      Tässä toinen hölmö, olin illalla niin nukuksissa, etten tajunnut mitä olin tekemässä. Nyt tajuan ja toivon pääseväni sillä euron maksulla.
      Toivottavasti pääsen eroon jobformista seuraamalla ohjeita, joilla peruutetaan premium ja poistetaan kaikki tiedot. Toistaiseksi en ole kuolettanut visaa, mutta se käy sitten nopeasti, jos on tarvetta.
      Kieltämättä niillä on nokkela systeemi, mutta samankaltainen tapa on lehdillä, muutaman kuukauden lehtitarjous muuttuu kestotilaukseksi ellei asiakas muista tehdä peruutusta. Että sopimusteksti PITÄÄ lukea ja sitten vasta painetaan nappia.....

    • Huijauksiaeihyväsy

      On kyllä parikin tapausta tuttujen tapauksia . Xellim oy Viro ja Dr Farin Puola.
      Täm on uusi tuttavuus,mutta on tullut vastaan noita 2€ nikejä , 1€kännyköitä ja telkkareita ,ynm huijausposteja ,joihin suhtaudun naureskellen ja poistan ne heti .
      Ymmärrän kyllä niitä jotka joutuu huijatuksi , minulla on kokemukset tuttujen asioiden hoidosta ,että rahatvoi saada takaisin .
      Xellim tuoteista saatu rahat takaisin ja rahastus lopetuksi Suomen kuluttaja viranomaiset KKV toimesta ja Dr Farin tapauksen hoitivat Suomen ja Puolan Euroopan Kuluttaja Keskus yhteistoiminnassa ,kiitos heille .Vaati kyllä s posteja Viroon ja Puolaan sekä yheistyötä viranomaisiin ,sekä perintävirmoihin kiistäen ettei mitään ole tilattu.

    • MmKKVAUTTAA15

      Yllä oleva kirjoitus ok.Mutta onko jobform tapauksista maksamaan joutuneet,saaneet rahojaan takaisin ,koska täällä on kirjoitettu vain onnistuneista peruutuksista ,nämä huijaukset ei loput ,jos rahat vaan jää huijareille ,siis onko rahoja palautunut ,jos ei ,tosiaan yhteiskanne ,pakko viranomaisten autettava siinä .Tapauksia on ollut ,joissa näin on toimittu ja rahoja on palautnt , ei kannata antaa periiksi.

    • Mummonomamokako

      Op as palvelu neuvoi sulkemaan kortin. Mutta kyllä kai se sopimus jotenkin on purettava. Ettei velka kerry!! Se on selvitettävä.

    • mummokas

      Joo täälläkin yks höynähtänyt, eurolla telkkaria hankkinut. ... Kun en osaa englantia niin hyvin, voisko joku antaa mulle englanniksi sen lauseen millä perutaan JOBFORMIN jäsenyys ja irtisanotaan kaikki mahdollinen... E??? Voisin sitten liittää sen englanninkielisen peruutus/irtisanomis
      ilmoituksen sähköpostiin tms

    • selvisinsäikähdyksellä

      Viime kesän loppupuolella luvattiin jotain ihme Batman Samsungia eurolla. Noh, osallistuin ja euro meni. Sitten huomasin tulleeni huijatuksi ja euro tosiaan meni. Ei muuta kuin ankaraa etsintää, edes sähköpostin tapaista millä saisi peruuttaa tilauksen. Noh, tilauksen peruuttaminen, eli unsubscribe onnistui. Korttia ei ole tarvinnut tänäkään päivänä kuolettaa ja nyt hiljattain sain uuden kortin samalla tunnusluvulla. Tosin kortin vanhenemisaika on muuttunut ja turvakoodi. Nyt ei ainakaan tarvitse enää pelätä rahojen katoamista. Vein pankkiin vanhan kortin ja ottivat sen pois käytöstä.

      Monta monta monta kuukautta meni ja toi tilauksen peruuttaminen tosiaan kannatti. Huijausfirmahan tuo on, se on ihan selvä. Otin ainakin opiksi.

    • Jokeri77

      Oma kohtaloni kyseisessä sivustossa oli, että saisin eurolla puhelimen ja hups kun olin sen maksanut niin muutaman päivän päästä lähti tililtä 50e,nyt joudun sulkemaan tilini etteivät pääse viemään enempää huijausrahaa, ja kyllä pitää paikkansa ei siellä ole mitään resetnappia millä pääsisi eroon koko paskasta, vitun valehteleva premium paska.

    • Eläkeläistäauttamassa

      Noiden tuolla säännöissä ja pykälissä lukee ihan SELKEÄSTI että kun kirjaudut sivulle niin tili katsotaan käyttöönotetuksi! Eli ÄLÄ missään nimessä kirjaudu sinne tilille saamillasi salasanoilla vaan ota heti yhteys support @ jobform.com!!!!! Ja peru ostoksesi ja pyydä lakkautamaan koko tilisi. Ja tietysti kuoleta se maksukortti!


      "No thanks! Termination of membership and information regarding the binding period
      You can always cancel your current subscription; there is no further binding period than the 30 days. You terminate your subscription through the self-service area on your Jobform account. However, please note that your subscription cannot be unsubscribed online within the first 24 hours after it is made due to the technical reasons of setting up your new Premium Member account.

      If you terminate your subscription then no further payments will ensue, that is unless you choose to reactivate the subscription, or you create a new Premium subscription at a later date. The termination of the subscription does not affect the benefits that are enabled on your Jobform user account for the period that you have already paid for. Jobform will automatically send acknowledgment of your termination to the email address you used when signing up. Non-receipt of the acknowledgment does not affect the validity of the termination. It is solely the registration in Jobform's customer database that matters, as it is the customer's responsibility to have entered in their email address correctly, it is also up to them to ensure that emails are not deleted or landing in their spam folder. Please contact our customer service if you are unsure about how to prevent that from happening.

      If you terminate your Premium Membership, it is not the same as you deleting your user account. This must be done later if you do not wish to remain a regular user on the website.

      Information regarding withdrawal
      Purchase of the Premium Membership is accompanied by a withdrawal period of 14 days. Since you have entered into an agreement for a subscription-based service, you can only cancel your initial payment. Thus, you cannot use the 14 days withdrawal period to cancel any recurring payments.

      **********LUE TÄMÄ allaoleva!!!!!!!!

      You can only cancel your initial purchase if you have NOT used your subscription. You take your subscription in to use the moment you complete the purchase and log on to www.jobform.com. If you want to use this right, you must immediately after the initial purchase, log off and not log on again. Then you should contact the customer service team on [email protected] to inform them that you regret your purchase. If your request falls within the 14 days withdrawal period, your money will be refunded and any future payments plus your membership will be cancelled immediately.

    • Kuzenius

      En tiedä miten siitä kusiaisesta pääsisi eroon. Jouduin tietty hävittämään luottokorttini moisen takia. Liekö edes nainen ja ei ainakaan omalla nimellään vituile verkossa. Kuka osaisi napata hänet hänen väärentämiensä sähköpostiketjujen kautta. - RÖkitettäisiin porukalla!

    • rikolliset

      Tulin huijatuksi ja "laskut" olivat menneet roskapostiin.:( Vahingossa eilen illalla tulla pumpsahti postiin ja laskuttaneet luottokorttitililtä,joka on minun hätärahastoni,jota en käytä. En ole tilannut edes mistään mitään :( pyysin linkin jolla voi perua,yllättäen numerot ja sähköpostini eivät täsmänneet. Olen laittanut kaikki kirosanat ja haukkumasanat riviin,kun äsken tuli ilmoitus,että en osaa käyttää heidän linkkiään ,mutta ystävällisesti peruuttavat tilaukseni :O Ihmettelinkin,kun käyttövarat luottokortissani pysyvät pienenä,mutta ajattelin,että muistin viime eläinlääkärilaskun pienemmäksi,kuin oli :( vaadin edelleen rahojani takaisin.

    • kortinkadottaja

      pääsette eroon tästä huijaus jutusta vain kun "hävitätte"pankkikortin!eli menette pankkiin ja sanotte että kortti on hävinnyt,saatte uuden.siinä on eri numerot tai ainakin se kolminumeroinen luku on eri kuin edellisessä ja sen jälkeen teidän ei tarvi välittää mitään

    • kortinkadottaja

      unohtui vielä yksi asia.jos haluatte kostaa kusettajalle,roskaposti hyökkäys,virukset ym.(eli kaikki mahdolliset shitit)vain sinne joka tyypiltä niin alkaa silläkin olla mukavaa.T:kortinkadottaja

    • MinuakinHuijattu
    • katinkultainen

      Mene pankkiin ja katkaise korttisi -saat uuden kortin johka tietoja noilla huijareilla ei ole. Ainoastaan kortti uusitaan eli tilisi pysyy ennallaan. Rikosilmoituksen kanssa pankkiin - täytät kaavakkeen siellä ja pankki on velvollinen palauttamaan rahat.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe