Morjesta! Onkos siellä Hollolassa iloisille miekkosille mukavaa baaria illanviettoon, oltais poikien kanssa tulossa ens viikonloppuna Vääksystä kyläilemään.
Jotain huhua kuulin jostain pub kummisetä nimisestä loossista. Onkos siellä poikien iltaa luvassa ????
Hollolan homobaari
8
400
Vastaukset
- homot oksettaa
Ei ole Kummisetä homobaari.
Aiemmin oli siinä kuntakeskuksessa sitä huoltoasemaa vastapäätä toisella puolella katua homobaari mutta se lopetti.
Samoin oli pari vuotta sitten ihan oikea homoyökerho kuntakeskuksessa.. Siellä kävivät vain homot, hintit, kyrvänimijät, kullinlutkuttajat, hinttarit, ruskean reiän ritarit..Heteroilta oli pääsy sinne kielletty.. henkilökuntakin oli homoja.
Kuulin yhdeltä homolta juttua että oli siellä nähnyt miestenvessassa kuinka oli karvaisella ranteella runkattua toista miestä..
tässä on kyseisestä yökerhosta kuvaa, en ole varma ovatko asiakkaita vai henkilökuntaa (koska homoja kaikki):
http://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k - Jukka, Keke + Kaizu
Kummisedässä et heteroon törmää! Tervetuloa. Tiukat nahkahousut plussaa.
- Kivibaari Blues
Keke, haluan vetäistä takapilluusi ja sormeilla eturauhastasi.
Tavataan Kivibaarissa.
- kovaa menoa
Joo Kuutamossa karvaiset miehet ähels toistensa kimpussa alasti koraanit kädessä
- katinhäntä se mesta on
Katinhännässäkin kuulemma jotain toimintaa välillä, peräroottorit sieläkin vessan puolella soinut kuulemma
- Dikki
Saahana tänne mitää hinttejä kaivata.
- Anonyymi
Vanhoja homoja me ollaan kaikki!!!!!
- Anonyymi
Mennää vittuilee naapurille tuolta mulkkaa saatana jutellaa pillu juttuja saatana kaljaa homo on jos ei saunaan mene lauantaina!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226