KappAhlin kopsuttelijat

kppssansaaa

Kävinpä KappAhlin Savonlinnan liikkeessä jokin aika sitten. Melkosen varhaisella siellä kävin ja huomio kiinnittyi siihen, että miten ihmeessä kaksi myyjää kilpaa kopsuttelivat korkokengillään ympäri myymälää. En ole kyllä koskaan missään, never nähnyt tällasta touhua. Myymälässä on muutenkin pieni valikoima vaatteita verrattuna muihin myymälöihin muissa kaupungeissa. Meni maku kyllä tämän myymälän tuotteisiin kilpakopsuttelun vuoksi. Oiskohan aika tehdä asialle jotain??

11

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kol2

      Ei niistä muuhun ole,kun kopsutella korkokengillä.joskus huvittaa itteensäkin tuo p....n tärkeily.

    • Rahaa olisi!!

      Ja jos et ole missin mitoissa, tai alla 25 vee tai rikkaan näköne ni et saa edes katsekontaktia!!
      Itse olen jo vanhempi, mutta haluaisin pukeutua, myyjän avustuksella, nuorekkaasti, mutta palvelua en saa! Kopsuttelenkin itse aina kaupan päästä päähän, ja sitten ulos, jos en saa myyjää avukseni!!
      Tälläistä on muissakin liikkeissä, myyjät penkovat hyllyjä tai henkareita epätoivovimmalla, ettei vaan tartte auttaa MAKSAVAA ASIAKASTA !?

      • kppssansaaa

        Juu, tuonkin olen joskus nähnyt siellä tapahtuvan, että tervehditään sellasia jotka eivät todellakaan osta mitään. Ehkä ovat sitten rikkaan näkösiä kaiketi näöltään.. Minä ostin ennen paljonkin sieltä kaikkea, mutta enää ei ole valikoimaa edes kuin vähäsen ja sanoinkin kerran, ettei täällä ole mistä voisi edes valikoida.


    • gattaga

      Huonoa on savossa monen puljun asiakaspalvelu - mikä sitten kostautuu myynnissä ja maineessa kuten kaikki järkevät ymmärtävätkin.

    • get real

      pienestä se on siunkin mielenrauhas kiinni

    • Kuka näitä

      valitusaloituksia oikein tehtailee. Joka viikko taitaa olla uusi kohde valitukselle. Jos ei liike miellytä niin pysy poissa sieltä. Taidat kuulua niihin ihmisiin jotka ovat sellaisia tyyppejä jo käytöksensä perusteella ettei kukaan halua olla kanssaan tekemisissä.

      • suksi vittun

        Niin että sinun mielestäsi huonosta palvelusta ei saa valittaa? Mene hoitoon tai muuta venäjälle.


      • kppssansaaa

        Eikös huonosta palvelusta voisi todellakin valittaa ja kertoa mielipiteensä?? Minusta jokaisen pitäs nuo mielipiteensä pitää omassa päässään, kun ei niistä mitään hyötyä ole, ellei palvelu parane tässä liikkeessä. Eikä' kenenkään pidä luulla tievänsä kenestäkään, että millanen on ja miten käyttäytyy..
        Enpä valita kovinkaan useesti mistään, sillä on minulla muutakin tekemistä kuin valittaa tänne savonlinnalaisista rättikaupoista ihan jatkuvasti. Onneksi on muitakin kaupunkeja ja muita kauppoja pilvin pimein, sinne voin sitten mennä ja ei tarvitse pelätä, että joku savolainen siitä sitten vetää herneet nenään.
        Hieno asia, että on ohitustie, pääsee nopeemmin siitä ohitse Mikkeliin ja siitä sitten etelään..


      • Vaparisolvaaja
        suksi vittun kirjoitti:

        Niin että sinun mielestäsi huonosta palvelusta ei saa valittaa? Mene hoitoon tai muuta venäjälle.

        vastasi. Selvästi näkyy että Pia Rask on taas kerran ollut asialla aloituksen tehdessään. Senkin tajuaa että Pia ei saa palvelua koska maineensa on kaupungissa hyvin epämääräinen ja henkilökohtainen taloutensa konkurssitilassa.
        Se mitä halusin viestissä sanoa on että tietyt hörhöt pitävät meteliä kaikesta sellaisestakin joihin niillä ei olisi missään tapauksessa varaa. Toisaalta ymmärrän että Pian pitää olla äänessä jollain tavalla kun ei voi enää vapaamuurareita solvata. Oli se metelin pito mitä öykkäämistä hyvänsä.


    • ei vain kaupoissa

      Yleensäkin kipin kapin niin tehokkaan näköisinä kopsuttelevat korkokenkäpimut on joka työpaikalla niitä vähemmän työteliäitä.

    • Palveluammatti

      Josei esim.huonosta kohtelusta kukaan valita, vaan hiljaisena tyytyy kaikkeen, ei mitään kehitystä tai parannusta tapahdu!! Tottakai rahalleen on saatava vastinetta!
      Jos palveluammatti ei luonnista, niin vaihtakoon "meikkipytyt" sitten alaa!!
      Asiakkaat kyllä ilmaisevat mielipiteensaä äkkiä jaloillaan, vaihtamalla liikettä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1666
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      170
      1271
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1265
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      196
      792
    Aihe