Nari thaihieronta

narina

Tuossa Nari Thaihieronnassa seurahuonetta vastapäätä näky sattuneen jotain tänä iltana. Ambulanssi ja kaks poliisiautoa, hetken päästä tuli ruumisauto. Ollu kovat äitienpäivä menot?!

13

4506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b<abvh

      Häh?

    • cxb

      Itse ajoin ohi ja huomasin poliisauton jalkakäytävällä ja thaihierontapaikan oven auki sepposen selällään... eipä muuta... Itse ajattelin, että jokin ratsia, mutta ruumisauto ei oikein sovi siihen skenaarioon. Tietävät kerokkot..

      • narina

        Juu, itse ajelin toisen kerran ohi hetken päästä ja siinäpä musta paku seison ulkopuolella


      • tuntuva hierontako
        narina kirjoitti:

        Juu, itse ajelin toisen kerran ohi hetken päästä ja siinäpä musta paku seison ulkopuolella

        Niinpä, jotain äijää on hierottu niin tehokkaasti että on tullut sydäri. Mitäs muutakaan.


    • Ex Kunfuilija

      RYÖSTÖMURHA TEORIA:

      Jos ne on käyttäny dim makkia eli kuoleman kosketusta mikä perustuu hermopisteisiin? Sydämmen aivoverenpainereseptoria kun kaulassa painaa niin pulssi pysähtyy niin kauaksi aikaa kun on painetta reseptorissa!

      • Aasialainen nainen

        Taidatpa olla itse Bruse Lee kun tuommoista tiedät vai oletko sittenkin se sama nielenterveys potilas. Joka täällä uhoaa ja piinaa ihmisiä olet näköjään ottanut nyt Reijo R: n piinattavaksesi varmaan siksi kun et ole saanut vähään aikaan selkääsi keltään kun et ilmeisesti enää uskalla liikkua ulkona.


      • Skitsofreeni ville?
        Aasialainen nainen kirjoitti:

        Taidatpa olla itse Bruse Lee kun tuommoista tiedät vai oletko sittenkin se sama nielenterveys potilas. Joka täällä uhoaa ja piinaa ihmisiä olet näköjään ottanut nyt Reijo R: n piinattavaksesi varmaan siksi kun et ole saanut vähään aikaan selkääsi keltään kun et ilmeisesti enää uskalla liikkua ulkona.

        Puhuppa vaan itsestäsi kun tuommoisia kehittelet tyhjästä? Bruce lee? Nielupotilas? Kuka muka piinaa reijo ärrää? Todisteita palturilles? Kuka muka on saanut selkään keltään kun ei poliisin tiedotteissa ole lukenut mitään? Kuka muka tilaa kaupasta ruoat ovellensa kun ei täällä ole edes sellaista palvelua ettei ulos tarvisi astua?

        Eihän sun jutussas ole järjen hiventäkään kuin toisin kuin tuossa huumori sävytteisessä viestissä johon vastasit?

        Onko sinulla skitsofrenia? Jos eii ole diagnostoitu niin kannattaisiko SINUN mennä psykiatrisiin tutkimuksiin koska luettelet niin paljon scheibee ettei järjen häivää?


      • Jussi Rytkönen
        Skitsofreeni ville? kirjoitti:

        Puhuppa vaan itsestäsi kun tuommoisia kehittelet tyhjästä? Bruce lee? Nielupotilas? Kuka muka piinaa reijo ärrää? Todisteita palturilles? Kuka muka on saanut selkään keltään kun ei poliisin tiedotteissa ole lukenut mitään? Kuka muka tilaa kaupasta ruoat ovellensa kun ei täällä ole edes sellaista palvelua ettei ulos tarvisi astua?

        Eihän sun jutussas ole järjen hiventäkään kuin toisin kuin tuossa huumori sävytteisessä viestissä johon vastasit?

        Onko sinulla skitsofrenia? Jos eii ole diagnostoitu niin kannattaisiko SINUN mennä psykiatrisiin tutkimuksiin koska luettelet niin paljon scheibee ettei järjen häivää?

        Anteeksi mutta Ville Hyytin*nhän on minun henkilökohtainen potilaani ja lääkitystä pitää näköjään tarkistaa.

        Sitähän minä en voi kommentoida vaitiolovelvollisuuden vuoksi että onko hänellä paranoidi skitsofrenia ja pedofiilisia taipumuksia sekä antisosiaalinen persoonallisuus tiettyjä ryhmiä kuten uusnatseja kohtaan.


    • Aasialainen nainen

      Osuin oikeaan sama mielenterveyspotilas oli. Lopetappa se Reijon nimellä esiintyminen tai Jumala pudottaa uuden meteoriitin ikkunastasi läpi.

      • Kurkunleikkaaja

        Tiedätkö huora miten äpärilles käy?


    • narina

      Miten h*lvetissä te onnistuttekaan JOKAISESSA ketjussa sekoilemaan?! Tää koko foorumi on menny ihan järjettömäks!

      • Pinna palaaa

        Tämä samainen minimuna natsi asuu tällä palstalla. Alkaa hermo menemään tapaukseen.


      • hattiwatti1

        Suomi24 sekoittaa sunkin pään jossain kohtaa.
        Ihmettelen kyllä myös, miten tämä palsta on mennyt tälläiseksi.

        Sekoillaan VL-aatteesta, lapsen raiskaajista.. ja naapurimaakunnassa PPO pannaan aina vain lihoiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe