Oletko tulossa?
Baltic Queen 14.11.2014 pikkujoulut
10
374
Vastaukset
- Mummot ja vaarit
Jep, muiden eläkeläisyhdistysten tapaan.
- varattu n.
Sillon oon tulossa.
- jejeje
Sulla on väärä päivä.
Pikkujoulut on 29.11.2014, katso vaikka ohjelma:
Bilebändi: Mr Hyde XL » M/S Baltic Queen Starlight Palace
Teemaristeily: Europan Pikkujoulu M/S Baltic Queen Starlight Palace
Teemaristeily: Jenni Vartiainen » M/S Baltic Queen Starlight Palace
Housebändi: Hot Stuff » M/S Baltic Queen Starlight Palace
Duo: Adams Duo » M/S Baltic Queen Manhattan Piano Bar
Trubaduuri: Duke McDonald » M/S Baltic Queen Sea Pub
Trio: Peeter Trio » M/S Baltic Queen Tango Lounge
DJ: Alex Kunnari » M/S Baltic Queen Disco Ibiza
Hauskaa että tuossa kummittelee vielä "Europan pikkujoulut" ohjelmatiedoissa, vaikka Europa on jo Australiassa ja laivahan on siis Baltic Queen jolla "Europan pikkujoulut" järjestetään. - väärä laiva
vasta 17.12 turusta,
kunnon retrojytän siivittämät joulubileet.
yks suomen kovimpia yhdistelmiä:
Silvennoinen & Maijanen Band/Viking Grace, keep on rocking! - party
Ihmiset sen tunnelman luo,,,,,,,,,,,,
- Vaattu n.34
Hei,
oletko löytänyt seuralaista? - toples 80E
Tulossa olen.
- Ilmaisjuomat
Joo, mennään aloittajan pikkujouluille. Ketkä ilmoittautuvat mukaan. Minä tarjoan baarissa kierroksen.
- Kohta.kohdalla
Kannattasko alkaa jo kattoo?
- Se_meni_jo.pian_uutta
Tuo juttu käsiteltiin jo viime vuonna pikkujoulujen aikoihin, hieman olet jälkijunaan jäänyt kommentoinnissasi, vai kävikö aika taas pitkäksi ja hait vuoden takaisen avauksen provoiluksi ,,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918