Denniksen ruokalista vaihtunut eipä tarvii mennä enää

Ei enää Dennistä

Kävin viime viikonloppuna pizzeria Denniksessä eikä tarvitse enää mennä sinne. Ruokalistaa on muokattu ja yli puolet pizzoista on kadonnut listoilta. Myös pastoja on enää vain jokunen jäljellä. Pizzojen hinnat olivat 15 Eurosta ylöspäin. Tarjoilijan mukaan nyt on joka ikisessä Denniksessä täsmälleen sama ruokalista joka kuulemma on hyvä asia kun kaikki Dennikset ovat yhtenäisiä????
No minä en tuosta muutoksesta pitänyt ja siksi äänestänkin jaloillani enkä mene enää siihen lafkaan. Sääli että suomen ensimmäinen ???? ja paras pizzeria on nyt historiaa. No se siitä seuraa kun Helsinkiläinen sijoittaja astui kehiin ja osti pizzeriat Dennis Rafkinilta pois.

101

4110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hernepurkki

      Ole onnellinen,että sinulla on varaa käydä ulkona syömässä!

      • bonusum

        Ei, kyllä nyt loppui elämän ihanuus ja pimeys tupsahti jäädäkseen. Mielessä on ilman taukoja Denniksen pitsat ja vain Denniksen. Pelkään että ne eivät poistu mielestäsi haudassakaan.


    • pizzaloverforever

      Höpö höpö, eihän Dennis Rafkin niitä edes enää omistanut ennen tuota viimeisintä kauppaa. Rafkinin perhe omisti enää vain 20% yrityksestä.

    • Money, money

      Denniksen vaimo Harriet pisti alkuun Pizzerian 1970-luvulla ja on tienannut kaikista eniten koko pizzerian aikana, on tämä nainen miljoonääri. Denniksen rahat taskurahaa harrietiin verrattuna.

    • Joopa joo

      Minäkin kävin tuossa ennen Joulua Denniksessä ja tosi on. Ruokalista oli kutistunut alle puoleen entisestä. Hinnat sen sijaan olivat nouseet joten se siitä. Ei enää Denniksen pizzoja meikäläiselle.

    • Linnankatu 9-11

      Joko nyt uskotte, ettei yritys ole enää sama , kuin Denniksen omistuksen aikoihin??

      Dennis itse osasi kehittää kaikenlaista uuttakin listoille, mutta ei jättänyt niitä vanhoja klassikkojakaan pois.

      Vieläkä se Tarjoilija Risto on siellä tarjoilemassa vai onko lähtenyt litomaan, kun ei Dennis enää pomona?

      Ristohan on aina ollut paikan sielu ja vanhimpia työntekijöitä Denniksen aikana.

      • Mullon nälkä!

        "...kun ei Dennis enää pomona?"

        Täh? Eihän Dennis Rafkin ole siellä pomona ollut enää todellakaan moneen moneen vuoteen! Silti Risto on siellä sipsutellut.

        Viime vuodethan Dennisin ja Harrietin poika Kim on vastannut paikasta, samoin ihana rqvintolapäällikkö Virpi Lilja. Vaikka yrityksestä 80% oli jo muiden omistuksessa, Dennis näyttäytyi siellä keulakuvana syömässä siinä näkyvimmällä paikalla.


    • Paulin taikakaulin

      Miksei Denniksessä saa enää 'Harriet-tädin piirakkaa' kuten ennen vanhaan? Se taitaa olla jo kuivunut...

      • kröhhöm

        Siis......mitä?


      • paulin taikakaulin
        kröhhöm kirjoitti:

        Siis......mitä?

        Niin siellä oli listalla lasten kohdalla Harriet-tädin piirakkaa, muttei ole enään.


    • Naurut tuli

      Hah,haha....ai Harriet tädin piirakkaa....kuivaa piirakkaa se varmaan on ollut, jos esikuvana itse Omistajan vaimo!

      • paulin taikakaulin

        Eikö kukaan teistä oo sitä maistanut?


    • Kallista pizzaa

      Kyllä Dennis on ollut aiemmin pizzerioiden ykkönen Turussa. Nyt ei ole enää sitä kuin hintojen puolesta. Kyllä 15 Euroa pizzasta on ainakin meikäläisen kukkarolle liikaa.

    • puolet liikaa

      Onko totta että Dennis-pizzat maksaa 15e nykyään? Melko törkeetä kiskontaa. Nyt jäi p'askainen jälkimaku.

      • msdmmdmdm

        Lauantaina kävin pitsalla. Hintaansa nähden mitättömät pitsat, saman lätyn saan turkkilaisen lafkasta puoleen hintaan. Pitsat kaikki yli 15 egee.Ei tartte mennä uudestaan dennikseen.


    • Special pizza x2

      No niin, ei ole Rafkinien vaikutus enää siellä, kun myivät koko lafkan sijoittajaryhmälle.

      ja hinnat nousi ja laatu kärsi. jeps!

      Ei enää sinne, muualla saa sillä hintaa kaksi hyvää pizzaa, viimeksi hain eilen 2 pizzaa Pixxalinela melkein samalla hintaa ja todella hyvää oli pizzat martinmäestä!!!

    • tykkäsin ennen

      Olen huomannut, että henkilökunnastakin parhaimmisto on jo poissa.

    • Turuust

      Nyt kun Denniksen hinta ja laatu nykypäivänä ovat mitä ovat niin parhaat pizzat Turussa saa Pizza Perez:istä. Sääli vaan että Perezin ruokailutilat ovat niin vaatimattomat noutopizza paikka kun pääasiassa on mutta valikoimaa sekä ennen kaikkea laatua löytyy. Ja hinnatkin ovat ihan Ok.

      • bye felicia

        Sami Perez oli alunperin töissä juuri Denniksellä ja sai sieltä oppinsa. Sitten perusti Pita Perezin ja myöhemmin Pizza-Perezin.

        Olen vaihtanut Denniksen Pereziin jo kauan sitten.


    • Linko

      Meillä oli tarkoitus uutenavuotena mennä Dennikseen, mutta näiden tekstien jälkeen, emme halua tuottaa lapsille pettymystä.

      Ahneudellakin on rajansa.

    • Altti perheineen

      Kiitos varoituksesta!

    • Pettymys

      Käytiin just uutena vuotena Turun Linnankadun Dennisissä.... Alkuruoka "valkosipulileipä" oli ihan täysi vitsi. Ohut pizzapohja missä sulaa voita, valkosipulia ei ollut missään. Kyseltiin asiaa tarjoilijalta joka sanoi että kyllä siinä on vai eikö vaan maistu... Sulaa voita, hyi hitto. Lisämakuna oli voimakas kaasun maku uunista..

      Pizzat menetteli, tosiaan lista muuttunut.... Illan päätteeksi meni maha sekaisin. (Sama kävi viime kerralla, ajateltiin vaan että ehkä se oli yhden kerran juttu).

      En käy enää.

    • Näreitä

      Emmental-juustoa tuntuvasti pizzassa! Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun pizzan tuolla söin.

    • Yöks

      Ei todellakaan mikään hyvä mesta... Ei kannata käydä!!

      • Fmfmmfxmx

        Ravintoloiden hinnat Suomessa kestämättömän kalliit. Esim Saksassa syöt hyvän pihvin alle parilla kympillä, Suomessa saat samalla hinnalla peruspitsan! Gdanskissa käytiin kesällä, reilu 20 egee söi kaksi henkeä erinomaisen kala-aterian viinipullon kera. Suomessa pelkkä viinipullo maksaa yli 20 egee!

        Ei tarvi ihmetellä miksi ravintoloilla menee huonosti. Paskaa ruokaa ja palvelua korkeilla hinnoilla.


      • Voi aikoja
        Fmfmmfxmx kirjoitti:

        Ravintoloiden hinnat Suomessa kestämättömän kalliit. Esim Saksassa syöt hyvän pihvin alle parilla kympillä, Suomessa saat samalla hinnalla peruspitsan! Gdanskissa käytiin kesällä, reilu 20 egee söi kaksi henkeä erinomaisen kala-aterian viinipullon kera. Suomessa pelkkä viinipullo maksaa yli 20 egee!

        Ei tarvi ihmetellä miksi ravintoloilla menee huonosti. Paskaa ruokaa ja palvelua korkeilla hinnoilla.

        Dennis itse sai jo tarpeeksi teiltä asiakkailta tarpeeksi fyrkkaa, siksi se myi koko lafkan pois.

        Iso asunto Espanjassa, turun kalliimmassa paikassa asunto ja muut luxus touhut, te, kaikki pizzansyöjät olette mahdollistaneet Denniksen luxus elintason ja nyt valitatte, kun Dennis myynyt paikat pois. Voi teitä!


      • paratiisi
        Fmfmmfxmx kirjoitti:

        Ravintoloiden hinnat Suomessa kestämättömän kalliit. Esim Saksassa syöt hyvän pihvin alle parilla kympillä, Suomessa saat samalla hinnalla peruspitsan! Gdanskissa käytiin kesällä, reilu 20 egee söi kaksi henkeä erinomaisen kala-aterian viinipullon kera. Suomessa pelkkä viinipullo maksaa yli 20 egee!

        Ei tarvi ihmetellä miksi ravintoloilla menee huonosti. Paskaa ruokaa ja palvelua korkeilla hinnoilla.

        nii-i ja svetogoskissa sai teinipiparia viikonloppuna 10e koko yön


    • Nocturnepizza

      Itse Dennis takaisin, jo alkaa maistua taas pizzat!!!

    • Gaor

      Täytyy ikäväkseni sanoa että taso laskenut.

      Olimme broidin ja hänen poikansa kanssa syömässä Linnakadun paikassa ennen Joulua; pohja oli ohentunut eikä makua sen enempää kui Saarioisten pizzassa!

      Aikaisempien käyntieni takia heidät sinne veinkin, mutta ...... vienkö enää ketään saatika menenkö itse?

    • Tuleman pitää?
    • vähän nappulaa, nälk

      Hyvä hyvä! Kilpailua kehiin niin laskee riistohinnat.

    • pizzaboy

      Tuli käytyä torilaidan spilitzzeriassa pizzalla. Hyvä ja mielenkiintoinen pizzalista, hintataso ok (pizzat 8,90e - 9,90e).

    • ei enää D.

      Oho, noi paljo kiskuria vähemmän. Oli siis hintansa väärti?

      • mmsmd

        Hinta-laatusuhde jos ei ole kunnossa, lopuu kokkaukset. Kutes Rosso, Amarillo ja coffee House. Normi pitsasta yli 15 egee, Huh ja Huh.


    • 10+17

      Kävin länkkärin cittarin dennikses mun mutsin kans, otettiin kaks pizzaa ja kaks cokista, olin tuon jälkeen melkeen 40e köyhempi ja nälkä jäi...

      Tämä oli mun eka ja vika kerta kun käyn dennikses.

    • dddddddddd

      Pizzerian loppulaskenta alkanut, jollei kesän turistit pelasta...

    • Melkein itku tuli

      Kävin veljeni kanssa siellä pizzalla ja petyimme kun lista pienentynyt, hinnat v.tusti nousseet ja pizzan pohja ohut niinko paperi. Täytettä yhtä vähän ku Kotipizzalla. Ei Saarioisten roiskeläppä paljon jälkeen jää.

      Vajaa 15 vuoden asiakkuus päättyy tähän.

      • Onneksi on vaihtoehtoja

        Joku kertoi että meni maha sekaisin Denniksen uudesta ruokalistasta. Itselläni kävi täsmälleen samoin. Kannattaako maksaa yli 15 egeä siitä että pari päivää vatsa on ihan kuralla. Ennen Dennis oli pizzerioiden ykkönen Turussa. Nyt se on tippunut niin laadullisesti kuin hinnallisestikin kauas kauas kärkipaikasta. En kyllä mene enää milloinkaan kyseiseen paikkaan. Vatsan sekaisin meno, ruokalistan kaventuminen ja korkea hinta ovat ne kolme tärkeintä syytä omaan boikottiini.


    • Laatu ratkaisee!
    • kurnivavatsainen

      Meillä oli tarkoitus mennä tänään lounaalle sinne! Nyt alkaa arveluttaa näiden jälkeen. Tietääkö joku onko myös lounaat nyt ihan piloilla?

    • Pizzaa meillekin

      Mene ja kokeile!

      Eipä turhaan täällä negatiivista palautetta tule, mutta mee itse maistamaan ja ilmoita sitten tänne, miten meni ruokailu!

      • kurnivavatsainen

        No joo, nyt oltiin sitten lounaalla ja tulin raportoimaan. Oli parmankinkkuun käärittyjä sieniä. Kauhea pettymys! Rasvaisia ja limaisia en pystyny edes syödä kaikkee. Mieheni söi annoksensa, mutta oli niin pieni että nälkä jäi hänellekkin.

        Alkusalaatit oli hyvät mutta niitäkin supistettu. Lähdimme kotiin Hesen kautta.


    • Valitettavasti

      Kuulostaa vähän siltä kuin tuon Denniksen loru rupeaisi olemaan loppusuoralla. Jos ei laatu parane ja hinnat laske niin Juhannukseen mennessä on lappu luukulla. Ahneella on sellainen loppu niin kuin sitä sanotaan!!!

    • lillenlahken

      Mutta voiko tämä olla totta! Ennen Turussa asuessani se oli lempipaikkani. Nyt ystäväni Turusta soitti ja sanoi käy lukemassa tämä ketju. Olen todella pahoillani lukuessani, että ovat pilanneet paikan.

    • pienyrittäjä

      Nyt pitäisi taas järjestää vuotuinen ruokatilaisuus, joka on aina vuoden alussa pidetty Denniksessä yrityksemme avainasiakkaille. Uskalraako sinne vielä viedä sen noin 10-15 asiakasta vai tuleeko siitäkin täysi fiasko? Onko kellään viimeaikojen kokemusta ryhmäruokailusta siellä - tai olisiko suoralta kädeltä joku vastaava mutta luotettava paikka?

    • pienyrittäjä

      Itsehän tuo oli testattava, kun vähän epäilin näitä mielipiteitä. Valitettavasti täällä oleva kritiikki on totta. Ohentunut pizzapohja, vähentyneet täytteet ja hinnat pilvissä. Onneksi olin yksin, en nolannut itseäni asiakkaittemme silmissä.

    • Fyrkat kotiin!

      No, pääasiahan on se, että Dennis itse sai perheineen kunnon fyrkat, myytyään lafkat sijoitusyhtiölle.

      Ahersihan Dennis itse jo 70-luvun puolivälistä paikan sellaiseen kuntoon, että kehtas pyytää miljoonia. Työ siis palkitsi tekijänsä tässä tapauksessa!

      • munasuti

        Oikeaan aikaan myi mutta me asiakkaat menetettiin hyvä paikka.


    • Peskatoore

      En mie tykkää siitä et kaikki haukkuu, mutt kyllä totuuden saa ääneen sannoo. Ehkä ne parraansa yrittää, mutta ei siitä ennää tuu mittään. Ikävä tullee herra Dennistä.

      • JiiPeeKoo

        Mikään paikka ei kaadu suoli24-kommenttien takia. Ongelmat ja vaikeudet hankitaan ihan itse myymällä ylihintaan tuotetta. Viikko sitten kävin syömässä enkö keksi syytä miksi mennä uudestaan. Peruspizza, ylihinnoiteltu. Nimellä paikka ratsastaa vielä jonkin aikaa.


    • riskaabel

      Aion ottaa riskin ja mennä syömään. Jos kommenttia ei enää jälkikäteen kuulu, niin muistakaa minua lämmöllä.

    • harmistunnu

      Kuoliko se?

    • syöjätär

      Ei ole riskaabel raportoinut? Ei kai mitään vakavaa? Menemme perhe nyt viikonloppuna yrittämään pystymmekö syömään. Kerran olen uuden omistajan aikana käynyt mutta päätin antaa vielä toisen mahdollisuuden.

      • Ei enää sinne

        Jos mausta on kiinni niin olen kanssasi samaa mieltä toisen mahdollisuuden toki voi antaa, mutta kun lätty maksaa yli 15 Euroa niin siihen on paha antaa toista mahdollisuutta. Se pizza makssa sen samat 15 Euroa ja rapiat annat sille sitten toisen tai kolmannen mahdollisuuden.
        Sitä paisi uudesta ruokalistatsta on hävinnyt ikisuosikkin Black jossa oli mustapekkajuustoa rucolaa jne. En kyllä enää mene Dennikseen hinnan ja ennen kaikkea kaventuneenn ruokalistan takia.


    • åpoi

      Tottako kaikki?

    • Ei enää!!!!

      Saman huomasin, ei saa enää Mustapekkajuustoa "kun sitä ei osteta". Turha suositella Margeritaa, ikään kuin olisin idiootti.

    • Inger2015

      Miulla piti olla tänään rehvit kaverien kaa Dennikses mut molemmat pani viestiä et pittää olla joku toinen paikka vaikk oltii jo Denniksee sovittu. Oliskos se Eerikinkadun Volaare vai Volantte vai mikä nii parempi? Joku niit on varotranu.

    • Inger2015

      Menimme sitten kuitenkin Volanteen Denniksen sijaan, kun mukana oli yksi hiljan Denniksessä käynyt.

      Volanten pizzat ovat palapizzoja, MUTTA yhdessä palassa on täytettä sen verran kuin Denniksen koko pizzassa.

      Saimme kolme pizzaa sillä hintaa kuin Denniksestä olisi saanut vain yhden!

      Kyllä terve kilpailu on erittäin hyvä asia.

      • exhippie

        Tosi on! Olen täysin samaa mieltä. Nyt aion suositella kavereillekkinin tota uutta paikkaa.


    • Palapizzafani

      Volanten omistaja on entinen Denniksen pizzantekijä.

      Osaa kyllä tehdä hyvää pizzaa ja on aljuaan Italialainen!

      Go Volante go!

    • Kinski

      Volante on POP !

    • tanevi

      Siis onko omistaja sen alkuperäisen Denniksen kouluttama? Tämäpä oli irvokas tieyo. Kiitokset!

    • Voi voi sua

      Mitä tuossa nyt on irvokasta, ei mitään, ammattitaitoinen mies, joka on ollut Denniksen opissa, kun Italiasta tuli suomeen.

      • tanevi

        Anteeksi, piti olla ARVOKAS.


      • Sellasta se
        tanevi kirjoitti:

        Anteeksi, piti olla ARVOKAS.

        Pizza Perezin laatu ja ennen kaikkea hinta hakkaa nykyisen Denniksen mennen tullen. Sääli Denniksen kannalta että ahneet uudet omistajat sössivät vanhan maineikkaan Turkulaisen pizzerian. No elämä on...


      • Marherita
        Sellasta se kirjoitti:

        Pizza Perezin laatu ja ennen kaikkea hinta hakkaa nykyisen Denniksen mennen tullen. Sääli Denniksen kannalta että ahneet uudet omistajat sössivät vanhan maineikkaan Turkulaisen pizzerian. No elämä on...

        No Pizza Perezin omistaja tais olla Denniksen ensimmäisiä pizzakokkeja ja hyvin on pärjännyt Dennikseltä lähdön jälkeen. Oma lafka ja omat tuotteet. Hyvin menee, suosittelen.


    • Maukasuta mmm

      Dennis pitsa on aeritain herkkullissta

    • pikku-arska

      En suosittele kenellekkään, kuraa kiskurihinnalla...

    • Pönttöhimmeä

      Helvettiäkös täällä poraat mene urpo nakkarilla!

    • mitenon

      Joko vanha ruokalista Black pizzoineen on palautettu yleisön pyynnöstä vai vieläkö Dennis boikotti jatkuu???

    • kukasyöpaska

      pizzapaska

    • medium_Jortikka

      Ei kannata vaivautua, wanhat kunnon pizzat historiaa, nykyää täyttä kuraa älyttömillä hinnoilla ja heikolla palvelulla. Loppu on lähellä...

    • ParasPulju

      Dennikset ja Perezit on perseestä Pitsa Line on paras

    • boycottii

      Boikotti jatkuu.

    • norttitku82

      tilaa 17 euron pitza saa siihen vesitonnikalaa, 7palaa kanaa, sika-nauta jauhelihaa ja kinkkumakkaraa vittu että kannati 2 pitzaa ja 2 lonkeroa 50 euroa mitä vittua!

    • paras pizzeria napoli ylivoimaisesti

    • Ulkoillut

      Kävimme eilen Denniksessä, jotenkin pettymys, alkusalaatti oli annosteltu todella pieni määrä, että siitäkin supistettu. Pizzat pienentyneet, siis koko. Se "Denniksen" maku jota pizzoissa oli, on melkein hävinnyt. Ruokalistaa on värkätty, näkisin että etsitään hienostuneempaa tyyliä, mutta se on huono, Denniksessä oli ennen perusasiat kunnossa, noin niin kuin asiakkaan kannalta. Jaa juu, lasi colaa, siis 0,5 l, 5,20 e, aika kauhea hinta, jopa ahne.

    • Waiskiys

      Heh, etnisen pizzerian omistajat täällä provoo, Dennis on kyllä oikeesti Turun kärkipäätä, laatu maksaa. Tosin Perez on kyllä parempi ja taisi olla niin, että Dennis sai oppinsa Samilta, kuune Sami lähti ja perusti oman.

    • xewias

      Voin kertoa, että itse Dennis oli työnantajana aivan hirveä riistäjä. Kukaan ammattitaitoinen tarjoilija ei sinne hakenut töihin/halunnut. SE otti harjoittelijoita töihin ja palkat surkeita, ei noudattanut mitään lakeja ja palkatkin jäi maksamatta. Muistan kun asiasta nousi kohu Turussa ainakin ravintola-alan ammattipiireissä. Koko pizzeriaa boikotoitiin silloin. Olen kerran mielenkiinnosta käynyt ja se riitti:(

    • Provolone

      Jo on aikoihin eletty, kun pizzajuustona käyttävät sini/puna/mustaleima emmentalia! Tuntuu kitalaessa.

    • mänautin

      siitä

    • Noratti

      Noi pitzathan on täyttä kuraa ollu jo pitkään ja hinnat kuralle ihan törkeät. 2 pitsaa ja lonkeroa 50 euroa???? Mitä vittua. Kinkku on jotain saatanan snelmannin makkaraa.tonnikala oli vedestä. Kanaa oli pitzassa ehkä 5 wingsin verran.

    • pitsaakin

      söisin

    • dennis2015

      jotakin juu

    • Hepokattila

      Mamujen pitämistä pizzapaikoista saa parempaa ja huomattavasti edullisenpaa (n. 7-8 ekee) pizzaa kuin Denniksestä jolla taas on kiskurihinnat. Joten pitäköön Dennis tunkkinsa.

    • Muukalainentyössä

      Ei helvetti! Kyllä on äijällä ryöstöhinta pizzasta!! Turkkilaisten pitämissä paikoissa 8 egee. Mielummin tuonne kuin ahnureitten ryöstettäväksi.

    • Sillaikait

      Boikotti jatkuu edelleen ja talokin tadetaan purkaa.

    • Pizzan_ystävä

      Surkea kokemus!
      - Uusi tila kolkko, kylmä ja meluisa. Korvissa soi vieläkin ja se ei ole ystävien sanat kun niitä ei seurueessa kuullut.
      - Ei vaatenaulakkoa, puuttuvia salaatteja, väärin tuotu pizza, 30 minuutin odottelu tilaukseen, 1,5h saapumisesta pizzaan
      - Ensimmäistä kertaa koskaan pizzan pohja jäi syömättä - juusto palanut pohjaan tehden siitä sitkeää.
      - Denniksen tuttu vieraanvaraisuus ja lämmin vastaanotto kateissa

      HALUAMME DENNIKSEN TAKAISIN!
      - tänne emme enää tule!

    • corleone1640

      Oli todella mauton lätty ja reunat aivan palaneet tässä corleone pizzassa. Ei voi suositella kenellekkään hinnatkin todella ylihinnoiteltuja.

    • hebrealainenoliparempi

      Oletettavasti konkkaan menossa koko paska, ei ole mitään hyvää jäljellä entisestä. Tuskin on yksikään asiakas kokenut muutoksia ko. paikassa positiivisiksi. Kävin syömässä kalliin ja paskan salatin. Tuli paha mieli ja häiriintynyt olo, koska tila on kaikuva ja meluisa.

    • Huh_mitä-Kuraa

      En ole käynyt vuoden 2104 joulukuun jälkeen Deniksessä kun omistaja vaihtui. Oli sen verran ainutlaatuinen kokemus sekä laadullisesti että hinnallisesti. Ruoka oli täyttä kuraa ja maksoi ihan julmetusti. Onneksi on varaa valita toisita paikoista kun tekee mieli pizaa. Ei enää koskaan Dennistä. Konkurrsin taitaa kohta tehdä niin kuin joku jo aiemmin täällä totesi.

    • Boikotoidaan

      Boikotti jatkuu täälläkin suunnalla. Ahneus ahneu ahneus uusien omistajien puolelta on hirveää!!

    • Hyväruokahalua

      Mä nautin Denis pitsaa herkullista mulle

    • vaihda_mestaa

      Käyn itse vain hansakorttelin yläkerrassa, hyvää pizzaa.

    • Ei_enää_Dennikseen

      Pizza Perez on ykkönen tosin se on valitettavasti enemmän tai vähemmän pelkkä noutopizza paikka. Pizzeria Napolikin on nostanut tasoaan mutta Dennikseen en enää mene sen jälkeen kun vanha perinteinen ruokalista muuttui se on varmaa.

    • lätty111

      Käykää mokkikisilla sieltä saa parempaa ja halvempaa sekä palvelua.
      Muut saa mennä vaikka konkkaan ,kellään ei tule ikävä.

    • antidennis

      Dennis on kuuluisa palkkojen maksustaan, kukaan ei halua siihen lafkaan töihin! Täys kusipää koko äijä, pizzat kävelee vastaan jo ovella. Turun paskin "työnantaja".

    • delisious

      Herkullista pitsaa. Käyn usein herkuttelemassa Dennis pitseriassa

    • Ei-Dennikselle

      Denniksen pizzat ovat surkeita ja ennen kaikkea kalliita. Napoliin lähden tästä pizzaa syömään...

    • Dennis_sucks

      Olipa pettymys Dennis jossa kävin. Uudessa ravintolassa ei ole vanhaa Dennistä jäljellä muuta kuin nimessä. Ravintolatilat ovat steriilit kuin sairaalan kantiinissa olisi. Ruokalistasta puhumattakaan joka ei oel enääs en värrti mitä oli vielä 3-4 vuotta sitten. Hinnoista puhumattakaan....

    • Piapippuri

      Aivan samaa mieltä ei ole enää sitä parasta dennistä olemassa .Olin myös tosi pettynyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2439
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      987
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe