11111111111111111111111111111111

3333333333333333333

222222222222222222222222222222222222222

39

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilen minäkin kuinka alkaa sujumaan.

    • hapsenkakkiainen33

      Mitenkähän tämä uusi sivusto toimii?

    • Yleismies

      Palstalla ei voi enää kirjoittaa rekisteröitynä, joten feikkaajat pääsevät mellastamaan mielin määrin. Nyt kukaan ei ole varma siitä, että samaa nimimerkkiä käyttävä kirjoittaja olisi aina sama henkilö, joten keskustelusta ei tule enää mitään. Taidan lopettaa kokonaan kirjoittamisen siihen asti, kunnes omat vanhat rekisteröidyt nimimerkit palautetaan takaisin entisille omistajille.

      • Mie ainaki kirjauduin ihan tällä vanhalla rekatulla nimellä. Outo tää kyllä kaiken kaikkiaan on.. Mut ihan tässä mielenkiinnosta käpäsin kokeilemassa.


      • eppu2

        Joo kyllä kirjautuminen onnistui vanhalla merkillä. Alkuun takkusi muutaman kerran, eikä mennyt läpi.
        Hetken päästä onnistui. Nytkin olen kirjautuneena, vanhalla vakinikillä täällä.


      • eppu2
        eppu2 kirjoitti:

        Joo kyllä kirjautuminen onnistui vanhalla merkillä. Alkuun takkusi muutaman kerran, eikä mennyt läpi.
        Hetken päästä onnistui. Nytkin olen kirjautuneena, vanhalla vakinikillä täällä.

        Mäihää on paljon?

        Minäkin voin nyt ihan hyvin käyttää sinun rekattua nimimerkkiäsi, joten voisin sinun nimisässi jutella täällä mitä tahansa ja saattaa sinut huonoon valoon. Rehellisenä ja vastuuntuntoisena miehenä en kuitenkaan siihen syyllisty.

        Yleismies


      • Nakkinen

        Jos olet rekisteröitynyt kaksituhatluvun puolenvälin tienoilla tai ennemmin, nimimerkkisi ei toimi koska tuolloin rekisteröidyttiin siten, että oli nimimerkki sitten oli käyttäjätunnus ja salasana. Nyt kun rekisteröidyt noilla käyttäjätunnuksella ja salasanalla tulee käyttäjätunnus nimimerkiksesi.

        Tee uusi rekisteröinti. Helppo nakki.


      • eppu2
        eppu2 kirjoitti:

        Mäihää on paljon?

        Minäkin voin nyt ihan hyvin käyttää sinun rekattua nimimerkkiäsi, joten voisin sinun nimisässi jutella täällä mitä tahansa ja saattaa sinut huonoon valoon. Rehellisenä ja vastuuntuntoisena miehenä en kuitenkaan siihen syyllisty.

        Yleismies

        Siis saisit käyttöösi minun sinisellä kirjoitetun rekatun nimimerkkini, jos haluaisit.
        Olen ymmärtänyt varmaan jotain väärin tässä systeemissä.
        Miten sen sitten saisit?


      • ÖÖÖö

        Jep

        "Suuri nimimerkki uudistus" Hävitti aikanaan monilta nikit. Asia meni tyypillisesti, kukaan oikein tiennyt asiasta mitään ja kun sitten yrittivät rekisteröityä, joku muu olikin kerinnyt rekata niitten nikit. Ihan hauska härdelli :DDD

        Tämä nyt tullut "uudistus" ulkonäössä ja muutamassa muussa seikassa vain kosmetiikkaa, net rakensi portaalin paremmin teitoja kerääväksi. Voivat myydä niitä, kun mainosmyynti ei tuota oikein mitään enää. Taitaa pikapuoiiin sama lopettaa meili, se jo nyt melkoinen roskaposti-imuri, ollut melkein käyttämättä vuosikaudet. Asialliset asiat muilla meileillä, höpönpöpöt suolen osoitteella.

        Noo katellaan.

        =DW=


      • eppu2
        ÖÖÖö kirjoitti:

        Jep

        "Suuri nimimerkki uudistus" Hävitti aikanaan monilta nikit. Asia meni tyypillisesti, kukaan oikein tiennyt asiasta mitään ja kun sitten yrittivät rekisteröityä, joku muu olikin kerinnyt rekata niitten nikit. Ihan hauska härdelli :DDD

        Tämä nyt tullut "uudistus" ulkonäössä ja muutamassa muussa seikassa vain kosmetiikkaa, net rakensi portaalin paremmin teitoja kerääväksi. Voivat myydä niitä, kun mainosmyynti ei tuota oikein mitään enää. Taitaa pikapuoiiin sama lopettaa meili, se jo nyt melkoinen roskaposti-imuri, ollut melkein käyttämättä vuosikaudet. Asialliset asiat muilla meileillä, höpönpöpöt suolen osoitteella.

        Noo katellaan.

        =DW=

        Niin , minä olen rekisteröitynyt viime vuonna, kun koneen ostin.
        eppu2 on mun vakituinen puskanikki, rekisteröity on ihan muu ja samalla pääsin rekisteröityyn nytkin.


      • Nakkinen
        eppu2 kirjoitti:

        Siis saisit käyttöösi minun sinisellä kirjoitetun rekatun nimimerkkini, jos haluaisit.
        Olen ymmärtänyt varmaan jotain väärin tässä systeemissä.
        Miten sen sitten saisit?

        Ei saa rekattua käyttöönsä.


      • öÖÖÖ
        Nakkinen kirjoitti:

        Ei saa rekattua käyttöönsä.

        Ai tuli kokeiltua :DDD


      • eppu2 kirjoitti:

        Siis saisit käyttöösi minun sinisellä kirjoitetun rekatun nimimerkkini, jos haluaisit.
        Olen ymmärtänyt varmaan jotain väärin tässä systeemissä.
        Miten sen sitten saisit?

        Ei sinisellä olevaa nimimerkkiä voi ottaa. Rekisteröinti onnistui hyvin, kuvat olivat poistuneet, vaan mitä niistä.


      • siilimuori
        hilma-maria kirjoitti:

        Ei sinisellä olevaa nimimerkkiä voi ottaa. Rekisteröinti onnistui hyvin, kuvat olivat poistuneet, vaan mitä niistä.

        Juu se käsitys miullakin on että sinistä ei voi varastaa. Oikiastaan hyvä kun profiili tyhjeni ja tavallaan anemisoitui. Ei kaikenmaailman vierailijoita tarvitse näkyäkkään kun joillakin oli hieman hmmmm.erikoisia nikkejä, joit ei kiva kattella omassa profiilissa. Niitä kun ei saanut pois.


      • Mikä estää yleismiestä ottamaan yleismies nikkiä itelleen? sen kus kirjottelet rekkautumis kohtiin haluamas nikin, vai ehtikö joku toinen ensin?


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Mikä estää yleismiestä ottamaan yleismies nikkiä itelleen? sen kus kirjottelet rekkautumis kohtiin haluamas nikin, vai ehtikö joku toinen ensin?

        Olin liian hidas

        Onneksi ehdin rekisteröidä eilen vanhan Yleismies nimerkin uudelleen itselleni, joten vanha meno voi jatkua. Yritin aluksi saada takaisin vielä aiemman Fossiili nimimerkinkin, mutta siinä kisassa jäin hopealle. Tämä hieman harmittaa, sillä mieluummin käyttäisin Fossiili kuin Yleismies nimimerkkiä, mutta varsinainen tekstihän kuitenkin eniten merkitsee.


    • ööö

      No jaa. Aika käsittämätöntä, puuta ei sitten millään suostuta ottamaan käyttöön. Eipä tässä oikein muuta ihmeellistä ole, layout menee kyllä uusiksi, se ei sinällään iso juttu. Siis jos muuten toimii. Nimimerkkisekoiluaj ollut ennenkin.

      =DW=

      • Keskustelun seurattavuus vaikeaa

        Tämän uudistuksen jälkeen keskustelun seurattavuus on entistä vaikeampaa. Kun klikkaa itsensä 60 sivuille, niin näkee kyllä listan aiheista, mutta tässä näkymässä en ainakaan minä saa kirjoittajaa näkyviin. Tämä on mielestäni erittäin suuri puute, joka ärsyttää suuresti. Tahtoisin ehdottomasti nähdä sen, kuka on aloituksen tehnyt.

        Kaikissa ketjuissa laadun takaa aloittaja. Toiset nimimerkit kirjoittavat aina viisaasti ja terävästi, ja toisilla taasen on suuria vaikeuksia saada mistään asiasta mitään irti. Jos heti ensisilmäyksellä näkisi kirjoittajan, niin vois katsoa läpi vain mukavien kirjoittajien tekstit. Nyt täytyy ensin avata ketju ja vasta sitten näkee kirjoittajan. Erittäin työlästä ja ikävää.

        Edelleen muistelen kaiholla vanhaa hyvää aikaa, kun keskusteluissa oli puurakenne käytössä. Keskustelun seurattavuus oli silloin paljon parempi, ja systeemi toimi erittäin nopeasti tavallisella puhelinmodeemillakin. Nyt Essolla on valokuituyhteys, mutta siltikin keskustelun seuraaminen on paljon hitaampaa ja hankalampaa. Kehityksessä on menty juoksujalkaa taaksepäin.


      • Yleismies kirjoitti:

        Keskustelun seurattavuus vaikeaa

        Tämän uudistuksen jälkeen keskustelun seurattavuus on entistä vaikeampaa. Kun klikkaa itsensä 60 sivuille, niin näkee kyllä listan aiheista, mutta tässä näkymässä en ainakaan minä saa kirjoittajaa näkyviin. Tämä on mielestäni erittäin suuri puute, joka ärsyttää suuresti. Tahtoisin ehdottomasti nähdä sen, kuka on aloituksen tehnyt.

        Kaikissa ketjuissa laadun takaa aloittaja. Toiset nimimerkit kirjoittavat aina viisaasti ja terävästi, ja toisilla taasen on suuria vaikeuksia saada mistään asiasta mitään irti. Jos heti ensisilmäyksellä näkisi kirjoittajan, niin vois katsoa läpi vain mukavien kirjoittajien tekstit. Nyt täytyy ensin avata ketju ja vasta sitten näkee kirjoittajan. Erittäin työlästä ja ikävää.

        Edelleen muistelen kaiholla vanhaa hyvää aikaa, kun keskusteluissa oli puurakenne käytössä. Keskustelun seurattavuus oli silloin paljon parempi, ja systeemi toimi erittäin nopeasti tavallisella puhelinmodeemillakin. Nyt Essolla on valokuituyhteys, mutta siltikin keskustelun seuraaminen on paljon hitaampaa ja hankalampaa. Kehityksessä on menty juoksujalkaa taaksepäin.

        Onko se nyt iso vaiva klikata aloitus auki ja vilkaista ketkä sinne ovat kirjoittaneet, jos välttämättä haluaa valita pelkästään palstan valiot luettavakseen.


    • risukorva1

      Kokeilen minäkin...

    • demeter1

      Mitenkähän minun käy ?

      • äöäöäöä

        Missä mielessä?


      • demeter1
        äöäöäöä kirjoitti:

        Missä mielessä?

        No kun niin moni on valittanut vaikeuksista. Vanha nimmarini, jota en ole rekisteröinyt kelpasi. Sen sijaan viestini tuonne terveydenhoito-osastolle katosi. Valitettiin, että asiasta on keskusteltu, vaikka aihe oli tuore. "Kyä täsä ny jotain häikkää on" ...
        Mutta tämä uusi lay-out (?) sopii silmälle. Leppoisan oloinen.


      • näin
        demeter1 kirjoitti:

        No kun niin moni on valittanut vaikeuksista. Vanha nimmarini, jota en ole rekisteröinyt kelpasi. Sen sijaan viestini tuonne terveydenhoito-osastolle katosi. Valitettiin, että asiasta on keskusteltu, vaikka aihe oli tuore. "Kyä täsä ny jotain häikkää on" ...
        Mutta tämä uusi lay-out (?) sopii silmälle. Leppoisan oloinen.

        Niin, täällä tulee nykyisin automaattihuomautus jos asiasta on jo keskusteltu.


      • asiaselkisijo

        Se on varmasti se uusi AutoHunks-ohjelma, joka silmä kovana seuraa tilanteen kehittymistä.


      • eppu2
        demeter1 kirjoitti:

        No kun niin moni on valittanut vaikeuksista. Vanha nimmarini, jota en ole rekisteröinyt kelpasi. Sen sijaan viestini tuonne terveydenhoito-osastolle katosi. Valitettiin, että asiasta on keskusteltu, vaikka aihe oli tuore. "Kyä täsä ny jotain häikkää on" ...
        Mutta tämä uusi lay-out (?) sopii silmälle. Leppoisan oloinen.

        ´´yleitä terveydestä´´ oli kyllä 1 viestisi. Sitäkö tarkoitit.


      • demeter1
        eppu2 kirjoitti:

        ´´yleitä terveydestä´´ oli kyllä 1 viestisi. Sitäkö tarkoitit.

        Kiitos eppu2. Vastasin kertaalleen, mutta eipä näy ruudulla. Siellä oli vastaus ja lisää tuli..))


      • hitaastimutta
        demeter1 kirjoitti:

        Kiitos eppu2. Vastasin kertaalleen, mutta eipä näy ruudulla. Siellä oli vastaus ja lisää tuli..))

        Olen huomannut vastausten tulevan viiveellä näkyviin, eilen meni monta minuuttia ennen kuin näkyi.


      • demeter1
        näin kirjoitti:

        Niin, täällä tulee nykyisin automaattihuomautus jos asiasta on jo keskusteltu.

        Kiitos tiedosta. Vastasin sulle jo eilen, mutta eipä ole vieläkään tullut ruudulle. Ihmettelin siinä huomautusta, kun aihe oli ihan tuore, HS:n juttu ja linkki siihen...
        No uusi "huomauttelija" taitaa tehdä entisen (hunksin) virattomaksi..))


      • eppu2
        hitaastimutta kirjoitti:

        Olen huomannut vastausten tulevan viiveellä näkyviin, eilen meni monta minuuttia ennen kuin näkyi.

        Näin sen Sinun eilisen vastauksesi, mutta ei sitä enää ole.
        Tää on kai tämmöstä alkukankeutta. Kaipa se siitä suttaantuu.


      • eppu2
        eppu2 kirjoitti:

        Näin sen Sinun eilisen vastauksesi, mutta ei sitä enää ole.
        Tää on kai tämmöstä alkukankeutta. Kaipa se siitä suttaantuu.

        Tarkoitin siis Demeterin vastausta.


    • Viatonsivullinen

      Voinko käyttää vanhaa nimmariani? Kappasvaan kun tein siitä yhdyssanan se meni läpi.

    • lehdedönpuu

      Tietääkö täällä kukaan kuinka pääsee kattelemaan arkistoa, ennen se oli mahdollista, missä on ikäryhmien arkistot nyt ???
      Sivuston uudistuksesta en pidä, vaikuttaa liian yksinkerataselta karsitulta,
      vaiuttaa kehittymättömän ihmisen keksinnöltä koko sivustot, sori rankka arvostelu,

      • Viatonsivullinen

        Ainakin helpompi kommentoida heti tähän perään. Teksti pysyy ilmeisesti tässä eikä hyppää kauas lähtöpaikasta.


      • Pääset aina 2001 ketjuihin kun menet 60 sivulle alalaitaan, ruutuun jossa on luku 2422 tai jotain ja nuolet kahteen suuntaan siitä pääset aina vuoden 2001 ketjuihin. Jos poistat tuon 2422 luvun voit laittaa ruutuun jonkin luvun ja kokeilla mihin vuoteen pääset.


      • Pääset aina 2001 ketjuihin kun menet 60 sivulle alalaitaan, ruutuun jossa on luku 2422 tai jotain ja nuolet kahteen suuntaan siitä pääset aina vuoden 2001 ketjuihin. Jos poistat tuon 2422 luvun voit laittaa ruutuun jonkin muun luvun ja kokeilla mihin vuoteen pääset.


      • Nyt tuli tuo mainitsemanne ...asiaa on jo käsitelty... ja kun painasin uudelleen lähetä tuli kaksi kommenttia


      • "korppis"

        Lisäksi sinulle fiksu kysymys:
        Millä numerolla löytää nimmarin: HUNKSZ tarinat?
        Kaikki hänen tarinansa.
        Tai sitten hänen muutkin ihailijansa kuin sinut :)
        A, B, C, D, E, F, Kee... jne.

        Minusta epä-onnistunein uudistus on että minua on vaikea löytää.

        yst.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "korppis"

        Lisäksi sinulle fiksu kysymys:
        Millä numerolla löytää nimmarin: HUNKSZ tarinat?
        Kaikki hänen tarinansa.
        Tai sitten hänen muutkin ihailijansa kuin sinut :)
        A, B, C, D, E, F, Kee... jne.

        Minusta epä-onnistunein uudistus on että minua on vaikea löytää.

        yst.

        H.

        Etsi itse...Löysin juuri sivulta 1430... 2009-vuoden palstauudistuksen arvosteluja, jotka olivat hyvin identtisiä nykyisiin kommentteihin. Mikään ei tunnu oolevan hyvin ja uudistus on vielä kesken, malttakaa, malttakaa. Malta sinäkin etsiä omiasi. En ole löytänyt vielä omiani koska aina tulee joku sivusto jolloin olen ollut pois palstalta ; )) Arkiston 2009-ketjun lopussa oli huomautus ketju on suljettu, mutta voit aloittaa uuden keskustelun aiheesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe