Tiukka kysymys Eskolle.

kolme_pelleä

16

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdxdx

      Poliisi- tai tullimiehen moottoriajoneuvosta samanaikaisesti sinisen vilkkuvan hälytysvalon kanssa näyttämä punainen vilkkuva valo merkitsee, että EDELLÄ AJAVAN ajoneuvon on siirryttävä tien reunaan ja pysähdyttävä.
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1982/19820182#L7P48
      Esko varmaan kiireessä lukenut kysymyksen

      • On myös terveen järjen käyttö sallittua. Ei tarvitse pysähtyä tielle missä näkyvyys on huono. Minä ainakin olen tehnyt, että olen hidastanut vauhtia että poliisi havaitsee että olen aikeissa pysähtyä. Sitten vaan bussipysäkille tai yksityistielle eikä poliisi ole koskaan moittinut tuota.


      • Neverstop
        autoilija kirjoitti:

        On myös terveen järjen käyttö sallittua. Ei tarvitse pysähtyä tielle missä näkyvyys on huono. Minä ainakin olen tehnyt, että olen hidastanut vauhtia että poliisi havaitsee että olen aikeissa pysähtyä. Sitten vaan bussipysäkille tai yksityistielle eikä poliisi ole koskaan moittinut tuota.

        Oletkin aivan selvästi ammattilainen noissa pysäytyshommissa. Minua taas ei ole pysäytetty kuin kerran. Sekin tapahtui 1980 luvulla poliisin etsiessä aivan toista henkilöä ja autoa.


      • kolme_pelleä
        autoilija kirjoitti:

        On myös terveen järjen käyttö sallittua. Ei tarvitse pysähtyä tielle missä näkyvyys on huono. Minä ainakin olen tehnyt, että olen hidastanut vauhtia että poliisi havaitsee että olen aikeissa pysähtyä. Sitten vaan bussipysäkille tai yksityistielle eikä poliisi ole koskaan moittinut tuota.

        Katsos pelle kun sinulta ei kysytty mitään, ja etpä edes ymmärtänyt aloituksen pointtia, no sehän ei ole sinulle mitää uutta.

        Mutta näinhän se on ettei vastaantulevan tarvii noihin valoihin reagoida.


      • fdfdxdx
        autoilija kirjoitti:

        On myös terveen järjen käyttö sallittua. Ei tarvitse pysähtyä tielle missä näkyvyys on huono. Minä ainakin olen tehnyt, että olen hidastanut vauhtia että poliisi havaitsee että olen aikeissa pysähtyä. Sitten vaan bussipysäkille tai yksityistielle eikä poliisi ole koskaan moittinut tuota.

        Onko joku väittänyt, että pitää pysähtyä siihen paikkaan, kun näkee merkinannon?


      • kolme_pelleä
        fdfdxdx kirjoitti:

        Onko joku väittänyt, että pitää pysähtyä siihen paikkaan, kun näkee merkinannon?

        On turha spekuloida aihetta palstapellen kommentin kantilta, sehän ei ollut asiallinen lainkaan. Ainoastaan sen kommenttia voi spekuloida.


      • Vittu_sä_olet_tyhmä
        kolme_pelleä kirjoitti:

        Katsos pelle kun sinulta ei kysytty mitään, ja etpä edes ymmärtänyt aloituksen pointtia, no sehän ei ole sinulle mitää uutta.

        Mutta näinhän se on ettei vastaantulevan tarvii noihin valoihin reagoida.

        Kerro sinä ameeban älykkyysosamäärän omaava nettihäirikkö että missä palstan säännöissä todetaan että tänne saa kommentoida vain jos joku kysyy joltain jotain???!!


      • Vitunpelle1
        Vittu_sä_olet_tyhmä kirjoitti:

        Kerro sinä ameeban älykkyysosamäärän omaava nettihäirikkö että missä palstan säännöissä todetaan että tänne saa kommentoida vain jos joku kysyy joltain jotain???!!

        Kuinkas tuo liittyy aiheeseen, mielestäni ei mitenkään. Eikä liitykään.


      • Vittu_sä_olet_tyhmä
        Vitunpelle1 kirjoitti:

        Kuinkas tuo liittyy aiheeseen, mielestäni ei mitenkään. Eikä liitykään.

        Ja sinä olet kyllä viimeinen jolla varaa valittaa ohi aiheen kirjoittelusta. Olet palstan suurinpia paskanjauhajia, ohi aiheen kirjoittajista ja saman levyn pyörittäjistä!!


      • kolme_pelleä
        Vittu_sä_olet_tyhmä kirjoitti:

        Ja sinä olet kyllä viimeinen jolla varaa valittaa ohi aiheen kirjoittelusta. Olet palstan suurinpia paskanjauhajia, ohi aiheen kirjoittajista ja saman levyn pyörittäjistä!!

        Ja tuo liittyi avaukseen, niin miten tuo liittyikään avaukseen.


      • vp_1
        autoilija kirjoitti:

        On myös terveen järjen käyttö sallittua. Ei tarvitse pysähtyä tielle missä näkyvyys on huono. Minä ainakin olen tehnyt, että olen hidastanut vauhtia että poliisi havaitsee että olen aikeissa pysähtyä. Sitten vaan bussipysäkille tai yksityistielle eikä poliisi ole koskaan moittinut tuota.

        Pastapelle "autoilija" arto pysäytetään ja puhallutetaan liki päivittäin, syynä ajotavat ja ylinopeus.
        Valitettavasti ei ole vielä mittaria täydellisen kusipäisyyden toteamiselle jota "autoilija" muiden harhojen lisäksi potee.


      • Vittu_sä_olet_tyhmä kirjoitti:

        Kerro sinä ameeban älykkyysosamäärän omaava nettihäirikkö että missä palstan säännöissä todetaan että tänne saa kommentoida vain jos joku kysyy joltain jotain???!!

        Ilmeisesti tämä todellinen palstapelle pysähtyisi tielle vaikka mäenharjanteeseen että peräänajo olisi 100% varma juttu


    • Olen_hyvä_kuski

      Vain luuserit ajavan niin huonosti että joutuvat pysähdetyksi.

    • Jokajuna

      Vastaantulevaan punavilkkuun ei ole ollut tarvis reagoida.

      Ja sen harvan kerran kun poliisi on minut punavalolla pysäyttänyt, on poliisimies katsonut paikan niin että kun valo välähtää, on bussipysäkki sopivasti hollilla. Onhan meitä moneen junaan, niin poliisia kuin kansalaistakin. Ja siltikin jotkut jäävät asemalle.

    • haatana

      Ei muuta kun heti liinat kiinni ja äkkijarrutus pysähdyksiin asti. Vaikka ihan piruuttaan. Vielä jos löytää ison vesilätäkön, niin siihen keskelle vaan seis, niin saapahan poliisi kastella ainakin kenkänsä. Sitten jos poliisi tästä kitisee, niin sanoo vain noudattavansa lakia punaisesta pysäytysvalosta.

      • kolme_pelleä

        Edelleenhän asia on silleesti ettei vastaantulevaan tarvii reagoida mitenkään, voipi korkeintaan katsella että keitäkö ne nyt ajaa takaa ja yrittää saada pysähtymään, senkun siinä vaan ajelee muinamiehinä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe