Huonoja unia.

OletSenAnsainnut

Toivottavasti kärsit koko yön painajaisista, joissa näppäimistösi ei pelaa.

30

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalliseen

pikkulauntai ,,vielä on toivoa....

• kuinmyös

Kiitos samoin.

• en_kirjoittaisi

sulle noin.

• Otapasprovo

iltalääkkeesi ja mene nukkumaan jooko?

• SullaItselläsi

on tainnut unohtua lääkkeiden otto jo pidemmän aikaa. Taitaa olla pakkohoidolle tarvetta.

• äläpänyt

ihan noin epätoivosta yötä toivo edes mulle, tai joudun toivottamaan samaa sulle.

• VieläPahempi

versio siitä olisi, että näppäimistö ei toimi ja mä änkeän juttusille. Ja asteen kovemmassa mä alan lähentelemään. Aiheuttaa taatusti kylmän hien pintaan.

• äläpänyt
        VieläPahempi kirjoitti:

versio siitä olisi, että näppäimistö ei toimi ja mä änkeän juttusille. Ja asteen kovemmassa mä alan lähentelemään. Aiheuttaa taatusti kylmän hien pintaan.

iiä itään toimimattomudesta, kun nukkumatin pirulainen tuli ja vei mukanaan :(, mutta ihan kivoja unia sillä mulle oli, ei edes hiki pinnassa helmeilly Mites sulle?

• ottaakohermoonwoiwoi
        VieläPahempi kirjoitti:

Luulet liikoja itsestäsi. Sellaisia narsistit on.

• SItVedetään
        ottaakohermoonwoiwoi kirjoitti:

Luulet liikoja itsestäsi. Sellaisia narsistit on.

narsistikortti esiin kun ei osata enää muuta sanoa. Voi voi itsellesi.

• hihiihihiihihii
        SItVedetään kirjoitti:

narsistikortti esiin kun ei osata enää muuta sanoa. Voi voi itsellesi.

sen on pakko nyt sysätä sitä sanaa joka paikkaan kun se oppi sen täältä eilen eikä näköjään ymmärrä sanan merkitystä. se on se palstojen kovasti yrittävä repsukka.

• eikömiellytähihh
        hihiihihiihihii kirjoitti:

sen on pakko nyt sysätä sitä sanaa joka paikkaan kun se oppi sen täältä eilen eikä näköjään ymmärrä sanan merkitystä. se on se palstojen kovasti yrittävä repsukka.

Kaksi ännää heti älähti ;)))))

• mitäätarvi

Onneksi mulla ei ole mitään näppäimistöä.

• qwertytityy

Onko sulla joku sanelukone joka hoitaa kirjoittamisen puolestasi?

• mitäätarvi
        qwertytityy kirjoitti:

Onko sulla joku sanelukone joka hoitaa kirjoittamisen puolestasi?

Ei kun hipailen puhelimen pintaa :) no onhan siinäkin näppäimistö tavallaan kai.

• hikkuspokkis

Hyviä uutisia:)

Toivon että kaikki herää jokseenkin hyvin nukutun yön jälkeen ja havahtuu tänään auringon nousuun, sillä meille on luvattu aurinkoa, sekin on ilon aihe!

• äläpänyt

No samaa aurinkoista päivää odota, ja toivon että paistaa se aurinko risukasaankin ;).
        Ikävää puolestaan on se jos joku ei malta mennä ulos nauttimaan upeasta säästä mitä on luvattu.

• Nainenrisukasassa

Kyllä se risukasaankin paistaa. Keväisin on sellainen tunne, kuin itse olisi noussut pimeästä luolasta katsomaan taivaalle ilmestyvää keltaista palloa ja väkisinkin huimaa kun huomaa sen paistavan myös minun risukasaani :)

Kahvit ja voilevät upposi liiankin hyvin, kyllä mieluummin nauttisin tulevasta kevätsäästä kuin menisin töihin, toisaalta on myös mukava mennä töihin mukavassa kevätsäässä. Mutta tähän mä kaaduin, meinaan kyllä mennä töihin, en vaan tykkää aamulla kiirehtiä.

Mutta joo ..paistakoon aurinko jokaisen kasaan, olkoon kasa vaikka risuja.

Nyt on ryhdyttävä toimeen...

• äläpänyt
        Nainenrisukasassa kirjoitti:

Kyllä se risukasaankin paistaa. Keväisin on sellainen tunne, kuin itse olisi noussut pimeästä luolasta katsomaan taivaalle ilmestyvää keltaista palloa ja väkisinkin huimaa kun huomaa sen paistavan myös minun risukasaani :)

Kahvit ja voilevät upposi liiankin hyvin, kyllä mieluummin nauttisin tulevasta kevätsäästä kuin menisin töihin, toisaalta on myös mukava mennä töihin mukavassa kevätsäässä. Mutta tähän mä kaaduin, meinaan kyllä mennä töihin, en vaan tykkää aamulla kiirehtiä.

Mutta joo ..paistakoon aurinko jokaisen kasaan, olkoon kasa vaikka risuja.

Nyt on ryhdyttävä toimeen...

Kyllä se elämä tuolla ikkunoiden ulkopuolella on, mutta yöt on kiva viettää sisällä ;), nukkuen ja kivoja unia nähden.

Onhan se kuin pakkopullaa välillä arkinen aherrus, mutta ne seuraukset mitä siitä saan, niin kivasti lämmittää kukkaroa, ainakin hetken.

• Nainenrisukasassa

Mä torkahdin hetkeksi, vaan nyt jo liikenteessä. Positiivinen mieli siivittäköön päiväsi :) Tulee hyvä mieli, olit kuka hyvänsä.

Aamu on yöpakkasen jälkeen kirpeän raikas, päivällä varmaan jo aurinko lämmittää.

• kehnostion

jos näppiksistä saa painajaisia ... !

• perperper

Nää oli varmaan mulle.Nukuin huonosti ja heräilin monesti.

• FrightNight

Toivotaan aloittajalle hirveitä painajaisia ensi yöksi. Se on ne ansainnut.

• näppäimistönuumenissa

Vaikea nukkua, kun hiiret hyppivät pöydällä.

• huomenta

Kauniille Aina toivotan kauniita unia

• äläpänyt

Miepä lähden uimaan ;). Etpä onnistu ainakaan mua hukuttamaan, kun oon kuin hylje vedessä, siis täysin omassa elementissäni ;o).
      Ossaaksie uida, vai uitko koiraa käsipohjamallilla ;o)?
      Vilkuti vilkuti, älä huolestu, palaan kunhan olen kuntoliikuntani vieny tämän päivän osalta finaaliin.
      Muiskis ja molskis, ja vielä puuuuussssssss,,,,,,,,,,,,,,,,

• kympsä

"koiraa käsipohjamallilla";DDDDD

• Vierailevatähti

Aika hyvä ;D) ei mie en ole hyvä uimari joten kai tuo koiratyyli sopii mulle ;) olen aloittanut uuttakin harrastusta..jumppailua uudella kuntosalilla, siis voimailun lisäksi ryhmäliikuntatunteja..tykkään :)

• väkisinMakaaja

minä olen painajainen

• Mäoonrekkamies

Kaajan rekkalastillisen kustapaskoo niskaanne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      67
      7571
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2989
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1679
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      122
      1512
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1461
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1192
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      879
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe