tehokkain Sm mopo

Supermoto

Terve!
Oon kattellu jo jonkin aikaa ittelle mopoa ja tuo supermoto olis aika hyvä vaihtoehto.
Nyt tartteisin kokeneemman apua että mikä olisi luotettavin, tehokkain ja ns. Hienoin supermoto? Enkä sinänsä aikonut virittää kuin ehkä vaihtaa rattaiden välityksiä että kiihtyis hiukan ripeämmin....

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taraagaa

      Itellä on peugeot xps sm ja kulkee noin 57kmh 13 ja 61 väleillä ja menee aina ekalla käyntiin eikä oo koskaan leiponu.

      • Supermoto

        onko ollu sähkövikoja tai muuta häikkää?
        Ja eikös tuo 13 ja 61 välit meinaa sitä että pienemmässä rattaassa on 13 piikkiä ja isommassa on 61 piikkiä?


      • böysöy

        Joo meinaa.... Itelläki on peugeot xps sm .... vm 2006 eikä oo ollu mitää vikaa vaikka oon virittäny jonkin verran. Luotettava mopo. En tiiä yhtää yhtä luotettavaa mopoo


    • Supermoto

      Joo oon kattonukkin tuota pösöö...
      Mites kun sattu silmään myös joku keeway xray, niin onkos semmosesta mihinkään? iso tankki näytti olevan, oliko 16 litraa?

      • böysöy

        Ei siitä oo mihinkään.. Ainoa hyvä puoli on se iso tankki mut keewayt ja kaikki kiinalaiset on tehty yhenkerran vehkeiksi. Osta joku pösö, mh, Yamaha dt.. Joku missä on am6 moottori. Noi jammut on aivan vitun ahtaita huoltaa


    • Supermoto

      Eli ei kertakäyttö välineitä siis.
      Missäs muissa mopoissa on iso tankki ja muuten suht koht hyvä esim derbi?

      • gfdf

        mulla on derbi senda xtreme vm2008 ei oo vikoja ja kiihtyy todella hyvin. vakiona myös.


      • gfdf
        gfdf kirjoitti:

        mulla on derbi senda xtreme vm2008 ei oo vikoja ja kiihtyy todella hyvin. vakiona myös.

        ja niin että mulla virii kurit pois kulkee 55


    • nojuu

      Tääl on taas mopotietäjät kertomas ku oma kuriton derbi menee 55.. Jos on varaa ja haluu oikeesti hienon ja tehokkaan mopon on valinta silloin tehtävä HM derapage competitionin, fantic caballero 50 competitionin ja valenti racingin sm 50 välillä. Kaikki nämä on kasattu parhaista osista ja kulkee kurien poistolla ja kaasareiden säädöllä 95-100kmh.. pitää tietenkin ottaa huomioon että näillä kaikilla hinta uuten -5000e

      • böysöy

        Hei kuule. Onhan betaki aiva älyttömän hyvä... Moottoripyörän runko jne


      • supermoto

        Nii kyllä se valenti ja Hm olis pirun hyvä valinta mutta kun ei käytettyjä ole ja hintaa uutenakin on sen 3500€


      • nojuu

        HM:n halvimmat mallit joku 3700e, kalleimmat lähes 5k.. En mä sano et beta ei ois hyvä. Varsinki 14-15 trackki on nättei ja olihan mullaki semmonen. Alkaa vaan olee aika yleinen ja jos haluu jotain uniikkia niin fantic/valenti/hm :) Aika mones mopos on nykyää kevarin runko et en perustelis sillä jonku hyvyyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe