Tämä ihastus tappaa minut..

16vinlove

Neljä vuotta sitten huomasin erään luokkalaisemme tytön. Hän on kaikkea mitä mies voisi ikinä haluta ja siitä lähtien olen ollut ihastunut häneen. Nyt kuitenkin viimeisten muutaman kuukausien aikana ihastus on "eskaloitunut".
En saa häntä pois mielestäni.
En pysty nukkumaan.
En pysty syömään.
En nauti enää niistä asioista joita ennen rakastin, kuten kavereiden kanssa hengailua, ulkomaalaisten frendien kanssa onlinessa pelaaminen jne.. En edes enää nauti perheeni seurasta. Kaikki juhlapyhät ja muu aika jonka vietän erossa tästä tytöstä tuntuvat tuskallisilta.
En keksi miten kertoisin tytölle, missä ja milloin. Koskaan ei tunnu olevan oikeata aikaa. Tänään suunnittelin että olisin ulkovälkällä kertonut, mutta tietysti satoi eikä hän missään vaiheessa tullut ulos. Ja tätä on jatkunut todella pitkään.
Auttakaa mua, haluan päästä näistä tunteista eroon. En pelkää sitä, että jos kerron, että tyttö kieltäytyy, se ei olisi mikään ongelma, mutta haluan kertoa kunnollisesti, enkä lähettää vain viestiä Facebookissa tai Snapchatissa..

14

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MK_loveeeeeer

      samat ongelmat mullakin! :(

    • olentyttö

      En oikeestaan osaa auttaa, mutta mulla on sama ongelma muttei nii "paha."Aattelen lähes joka hetki sitä, kun meen nukkuu aattelen sitä ja koulus etsin väkijoukon keskellä sitä, mutta ei se sillee vaikuta niin paljon että en nauttis läheisten seurasta.

      • MK_loveeeeer

        Minä en edes koskaan ole rakastanut läheisiäni...


    • MK_loveeeeer

      Minäkään en saa sitä yhtä tyttöä pois mielestäni, en ole pitänyt vuosiin perheeni seurasta.

      Kun olin hiihtolomalla niin en tajunnut että se tuntuisi niin tuskalliselta olla erossa hänestä, viikonloppuina on tylsää. Hän saa vain niin iloiseksi aina. Hän on kaunis, fiksu, huumorintajuinen ja itsevarma. Kun ajattelen ystävääni siis häntä niin tuntuu hassulta. Hänen lähellään hermostun ja jalat meinaa pettää. Mutta...näin hänet yhden pojan kanssa vähän leikkimässä. ARGH että otti kipeetä joten en katsonut heihin. Olin poissa koulussa päivän. :D

      Pystyn sentään syömään mutta en ole nukkunut enää hyvin. Ärsyttää kun typerät ystäväni tarvitsevat joskus hänen apuaan ja hän menee sinne vittu. Sain kauheen raivokohtauksen sillon. Minä omin häntä tavallaan, vaikka ei hän minun ole.

      Minä en pysty unohtamaan häntä. Sama koulu sama luokka. Ja ollaan kamuja tai ainakin oltiin...Kaippa..?

    • MK_loveeeeer

      Mua ärsyttää kun SE YKS JÄTKÄ YRITTÄÄ SINNIKKÄÄSTI SAADA HÄNET!! xc No hän on vapaa ja hän saa sitten valita sen jätkän jos tahtoo.

      • MK_loveeeeer

        Ja se kun on niin lumoava kaunis tyttö!


    • goforit

      itselläkin oli tälläinen tilanne lukiossa. kun uskalsin mennä kertomaan tytölle tunteistani hän sanoi että hänkin oli ihastunut minuun muttei uskaltautunut kertoa tunteistaan minua kohtaan ja nykyään olemme naimisissa ja tämä tapahtui 2000 luvun alussa :) joten kannattaa vaan uskaltautua mennä kertomaan tunteistaan. kyllä minäkin ajattelin että häntä kiinnostaisi

      • goforit

        ps tämä on kirjoitettu puhelimella anteeksi kirjoitusvirheistä


      • 76374844

        Vau :3 Kiitoksia!


    • Oletko kuullut asiasta nimeltään itsetyydytys

    • expert

      Nyt menee jo pahaks, jos pelkkä ihastus saa maailman nurite. Unohda vaan se, jos kerta haitaks on. Eikä tunteita kannata randomina heittää vaan tutustut eka ja sitt kerrot oikealla hetkellä. :) eikä tyttä välttämättä myöskään pidä siitä jos randomina pamautat tommose päälle. Voi vaan teidä kohtaamiset muuttuu kiusallisiksi.

      • 6345634

        Ei siis todellakaan randomeita olla :D Tunnetaan toisemme ihan hyvin jne


    • AlexDeLarge

      Mä veikkaan, että tilanteen selvittäminen on kumminkin se parempi vaihtoehto. Jos tää heppu on ollut siihen tyttöön kusessa ~4 vuotta niin tuskin se unohtaminen on niin helppoa. Ja jos tää ihastus on näin syvä, niin tottahan se kannattaa yrittää. Vaikka pakit tulisi niin selvä rejektio voi auttaa sitten taas pääsemään yli.

    • räpsykkä

      Kuulostaa kyllä pahalta :c Jatka hyvän hetken etsimistä, se on melko tärkeä, kun on kyse noin vahvoista tunteista. Asia kannattaa kertoa kuitenkin rauhallisesti, eikä pamauttamalla heti kun pääsette kasvotusten. Kun pääset asiaan, juttu kyllä tulee kerrottua loppuun. Onnea :-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe