Pakko avautuu

tyttöjostai13v

Oikeesti muo ärsyttää. Entiiä haluunko olla mun yhen kaverin kaa enää. Nähää nykyää tyylii kerran kuukaudes tai harvemminki ja sen kaa on aina hauskaa ja tehää kaikkee kivaa. Mutta. Sit ku se on meil, nii se on kauheesti puhelimel. Vaik eiks sen pitäny muo tulla tapaa pitkästä aikaa? Ja sit must tuntuu et sil on sen muiden kavereiden kans paljon kivempaa ja tällai. Nyttenkin sen on jo yli 3 viikon ajan pitäny tulla meille yöks. Se aina vaa sanoo et "no tuun tänä viikonloppuna." Noh, nyt onkin taas perjantai ja yllätys yllätys, eipä oo mitään kuulunut. Ja sit tää. Muo ärsyttää, ku se ei oo enää se sama henkilö mihin mä sillon tutustuin. Siit on tullu jotenki.. pissis? En ehk viittis sanoo tollee, mut se on totta.. Ja mä en vaan.. aargh. En tiiä mitä mun pitäis tehä! *.* Oonks mä vaa liian mustasukkanen tai jotain? Mä en tiiä mut.. Mul on oikeesti vaan paha mieli. Ja sit jos kommentoitte nii järkevästi kiitos!
IHANAA KU JAKSOIT LUKEE, KIITOS.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorukais.s

      Mulla on vähän samantapainen ongelma. Yläasteella meillä oli tiivis kaveriporukka, mutta nyt ku ysin jälkeen tiet erkanivat niin yhen porukan jäsenen kanssa välit on huonontuneet. Se on nykysin toisen porukan kanssa ku on lukiossa (mä en oo) ja sitten kun näen sitä niin ei me enää tulla moikkaamaan toisiamme. Sitten kun me sillä yläasteen kaveriporukalla ollaan jossain niin ei ole mitään ongelmaa. Tai jos juttelee whats appissa.
      Se on tosi ärsyttävää. Ei tiedä mitä tekisi...

      • tyttöjostai13v

        Voih.. :/ Vitsi ku osaisinki auttaa suo ton asian kaa! Mutta eipä sille kai mitään voi, kaikki taitaa pikku hiljaa lähtee vähä omiin suuntiinsa. Mut ajattelin et mun ja tän mun kaverin kaveruus ois jatkunu ees pikkkasen pidempään.. Ollaa nimittäi tunnettu vasta vähän yli vuosi. :( Mut toivotan onnea sulle, että asiat alkais mennä vähän paremmin! <3


      • nuorukais.s
        tyttöjostai13v kirjoitti:

        Voih.. :/ Vitsi ku osaisinki auttaa suo ton asian kaa! Mutta eipä sille kai mitään voi, kaikki taitaa pikku hiljaa lähtee vähä omiin suuntiinsa. Mut ajattelin et mun ja tän mun kaverin kaveruus ois jatkunu ees pikkkasen pidempään.. Ollaa nimittäi tunnettu vasta vähän yli vuosi. :( Mut toivotan onnea sulle, että asiat alkais mennä vähän paremmin! <3

        Jaksamista sullekin! <3


    • serkunkin.menettäny

      Mullaki saman tyyline tilanne. Oon tosi ala asteen 6 lk. Oltii joulun asti parhait kavereit. Mut sit se ei enää halunnu paljo olla mun kaa. Se rupes olee tosi paljo kaikkie muitte kaa. Jos joskus oon sen kaa se vaan on puhelimel ja ei sillee haluu kai olla mun kaa. Ja siit on tullu koulus kauhee pissis. Sillw et se on vaa puhelimel ja on vaa coolejen tyyppien kaa eikä ees kato mua ja sen muita entisii kavereit. Lisäks se on saanu poikii jost se koko ajan mulle rehvastelee. Nykyään asia vähän parempi ku alus mut silt. Pahinta on et se on myös tosi paljo mun serkun kaa joka ei ees asu tääl mis me. Vaan 2 tunnin pääst. Ne on koko ajan siin ryhmäs. Ja niin. Mun serkkukaan ei enää oi paljonkaa mun kaa koska ne. Tää on täs kamalinta sillä meillä oli mahtavat välit serkun kaa ku se on saman ikäne. Ja vaik täl oli asiat paljo paremmi jo enne ku se tapas ne nii silti oltii väleis. Onnee sulle jos tilanne vähän paranis.:)<3

      • tyttöjostai13v

        Voi harmi, jaksele! :( Ja kiitos <3


    • lauleskelija

      Nämä kaveriasiat on aina yhtä hankalia käsitellä. Jos aikaisemmin hyvää kaveria alkaa kiinnostamaan erilainen seura niin sille ei voi mitään... Aina voi toki yrittää puhua. Jos kuitenkin tulee toimeen keskenään, vaikkei kavereita enää olisikaan, se on jo hyvä.
      Voi kun jokaisella olisi edes yksi luotettu kaveri(porukka). On niin paljon nuoria, joilla ei ole kavereita.
      Jaksamista kaikille joilla on vähänkin ongelmia kaverisuhteissa <3
      (mullakin on)

      • tyttöjostai

        <3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe