Skoda,ssayong,dacia,kia,hyundai,suzuki jne rellut

Tämänpäivänmosset

Tässä tämän päivän ladat mistä voi valita jokainen humpuukin ystävä oman vikapesänsä. Löytyy pitkällä takuulla ja sitten löytyy koneella ja mahtavalla vaihteistolla joka voi lauetaa milloin vain(dsg). Yksi tekijä näiden autojen omistuksesta ja ajamisesta kuotenkin puuttuu,nimittäin ajamisen ilo ja ylpeys auton merkistä. Ja yhdistävä todellinen tekijä on taas häpeä mikä saa huulet väpättämään alaspäin aina kun ohi menee laatuauto kuten bmw tai mersu. Siinä kysyy itseltään:miksi minä? Oi miksi? Menet sen jälkeen kotiin ja itket itsesi uneen auton avain kourassa. Semmoista se on kun näillä joutuu ajelemaan.itäautoja juu.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsehommatoimii

      Noi menee juuri työsuhdeleasing autoiksi kun noita saahaa niin halvoilla soppareilla, ei juuri muuten mene kun juuri vanhoille papparaisille joiden ei enää tarvitse ajella niin kovaa tai ei vain enää sillain ymmärrä:)

      • rajoitukset_purevat

        Kenellä on tarve ajaa niin kovaa?


    • Kansanhuoltoministeriö

      Matti meni maanantaina kouluun. Sanoi keittäjä-tädille: "Anna ruokaa". Täti sanoi: "En anna, ei ole ruoka-aika, miksi kysyt?" Matti siihen: "On nälkä. Isä osti Mersun. Elämme ilolla ja ylpeydellä koko viikonlopun"

    • Diagn.Oosi

      Aloittaja, 17-vuotia ns. "mersumies". Luulet vaan. sinulla on harhoja. Trollin lahjoja sinulla ei kyllä ole.

    • Kunhan_vaan_kysyin

      Kasvatkohan koskaan aikuiseksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe