Kreikka vedättää, EU maksaa

taaltapesee

Kreikkalaiset ovat taitavia vedättäjiä. Ensin he vedättivät EU:ta väärillä laskelmilla, jotta pääsivät euromaaksi. Sen jälkeen alkoi kaikkien aikojen miljardivedätys, jota silloinen talouskomissaari Olii Rehn tuki kaikin keinoin. Hän kävi haukkumassa suomalaisia, koska he vaativat Kreikka-lainoille ehtoja. Rehnin mielestä ehtoja ei olisi saanut asettaa.

Nyt ollaan siinä pisteessä, että Kreikka ei pysty maksamaan edes pientä osaa entisistä lainoistaan, vaan vaatii kaiken aikaa lisää rahaa. EU:n suolapatsaita muistuttavat johtajat taipuvat joka kerta, kun kreikkalaisvaltuuskunta tulee uudelle kerjuukierrokselle.

5

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo Ollihan on Kepuli mitä muuta siltä voi odottaa kun petosta. Että silleen.

    • sekin

      merkel ei halua omalle uralleen euro maiden hajomis ilmiöitä. mutta toki eukin tiesi jo kreikan ongelmat etu käteen ennen rahaliittoa.

    • EUpetosKreikassa

      Sitä varten on saatava Suomeen hallitus, joka antaa Kreikalle rahaa niin paljon kuin se tarvitsee - ei enää lainaa, vaan suoraa rahaa Suomen Pankin setelipainosta - Euroja, uusia sileitä seteleitä pimeesti ilman kuittia, aluksi 100 miljardia, sitten taas lisää, kun Kreikan velka on kasvanut yli 400 miljardin euron.
      Kreikan velkahan on kasvanut koko ajan, kun Kreikalle on rahaa rekka-autoilla ajettu ja kasvaa vielä monta vuotta ... monta ... monta vuorikymmentä.
      Kepu-Kokomusta hallitus on saatava, jotta Kreikan tuki hoituu Fantastisella tavalla. Kyllä Stubb Sipilän suosiolliseksi kääntää, ellei Sipilä jo olekin ..

      Muistakaa siis äänestää Kreikalle rahaa ehdokkaiden puolesta, se on Fantastista. Jokainen Kreikkaan matkustava voisi yhden ison matkalaukullisen viedä heille myös jo mennessään painotuoreita seteleitä - niitä voi pyytää Suomen Pankista suoraan, ei tarvi viedä käytettyjä, ryppysiä ja likasia. Kreikkalaiset tykkää uusista ja sileistä. Kreikkalaisethan joutuvat ne Merkelin puotiin kärräämään kuitenkin, Merkel tykkää sileistä euroista. EU on se, joka vedättää - Kreikka itkee.

      EU herrat on hoidellut Kreikan pois pelistä ja seuraavaksi tullee Espanja ja Italia kovalla ryminällä ennen Ranskaa, muutoin Ranska vie kaikki Eurot. Suomen Pankin on voimakkaasti laajennettava setelipainoaan, jotta kaikille saadaan riittävästi. Velaksi ei enää kannata antaa mitään, vaan lahjaksi - ei tarvi kinata takaisinmaksuista.

      • leikkisetelit

      • dfghjkl

        Eikös työtön pääsisi sinne setelipainoon töihin,, kun sitä "rahaa" painetaan kiihtyvällä vauhdilla????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe