mitä mieltä suu seksistä saman sukupuolen kanssa

rehellinenaviomies

Elikkä mitä mieltä olette miesten bälisestä suu seksista ja mitä mieltä naisten välisestä.
Itse olen mies ja mun mielestä siinä ei ole mitään pähää eikä homo maista. Tämän myös joskus vaimolleni kertonit piti outona mutta on ajan kanssa siihen tottunut ja antanut mun imeä välillä munaa. Kinhan sen jälkee huomioin sen kunnolla. Ja on myös seurannut vierestä. Mitä miältä olette asiasta ja suostuisiko muut naiset tähän?

15

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bälisestä

      Toisille sopii toisille ei. Meidän muiden ei pidä olla asiasta mitään mieltä.

    • hetero4ever

      Ihan ok mutta ei aito hetero mies tuollaisesta unelmoi joten olet Bi mies jos tuo on mielessä.Tietysti kikkeli houkuttaa ja onhan se nyt niin ihana tunne kun saa ottaa sen suuhun.Itse ole hetero mutta on mua kerran imetty miehen toimesta ..imijältä en ottanu suihin koska oli vanhempi 60 mies ja minä vasta 20 poitsu.. Oli kyllä ihana mies ottaan suihin koko lastin

      • rehellinenaviomies

        On multakin nies ottanut suihin ja hyvä suihin otto olikin.
        Mut kyllä ite tykkään enempi imee ku antaa imee.
        Ja joo en pidä itteäni heterona vaan bi:nä;)
        Ite kanssa tykkääm imee loppuu asti se on vaa kiva ku saa kunnonlasti suuhu


    • biscouplet

      On se jännittävää kun toinen mies otti jäykistyneen penikseni käteen ja ohjaa sen suuhunsa ja alkaa imeen ja kielellä koskettelee. Yhtä jännittävää tai kiihottavaa on ottaa miehen penis käteen ja pistää se syvälle ja katsoa kun mies jännittää lihaksensa ja laukeaa suuhuni.
      Naisten keskeinen suuseksi on tosi haluttavaa katsoa siinä se molempien halu näkyy kasvoista ja meillä ainakin vaimo kertoo miten se kun toinen nainen antaa kielensä liikkua siellä ja välis taas tulee suutelemaan suule saa tuntemaan hyvänolon tunteen.

    • olen kokeillu muutaman kerran. ei se hassumpaa ole. päinvastoin. loppuun asti en ole imeny, vaan runkannu kaverin loppuun. en myöskään ole itse lauennut miehen suuhun, naisen kyllä

      • HekaK

        Multa on pari kertaa ottanu mies suihin.. suu on suu, ihan yhtä hyvältä se tuntuu
        kun naisen tekemänä. Vastapalvelusta en oo kyllä tehny, ei vaan tunnu omalta jutulta..


      • Keith5569

        Nautin imeä kullia ja saan sitä noin 2krt/kk.Kaverilla suht iso 19/5 mutta olen nykyisin oppinut ottamaan koko varren mitalta ja kiva nähdä kun hän nauttii.Enskerralla aion antaa hänen työntää peppuuni.Onhan se jokaisen koettava.


    • Kyrpäsuussa

      Minäkin olen ottanut mieheltä kerran suihin ja ihan loppuun asti. Se oli jännä miten erilaiselta toisen penis tuntui, miten silkinpehmeältä terska ja kullinvarsi suussa maistuivat, puhumattakaan spermasta jota nielin ensimmäistä kertaa, kokemus oli sen verran kiihoittava että laukesin itsekkin samalla masturboidessani.

      • Kerrankyrpäsuussa

        Olen minäkin kerran saanut mulkkua suuhuni, mutta suuhun en spermaan ottanut. Tuntui pehmeältä terska. Ja voisin toistekin ottaa suuhun ja saada spermat suuhuni.


      • Kerrankyrpäsuussa

        12 cm kelpaisi hyvin ja isompaa en haluaisi kokea.


    • Juhannuksena löysin itseni antamassa suuseksiä miehille. Pidin kyllä siitä. Kukaan ei kyllä antanut sitä minulle. Siinä mielessä kokemusjäi puolikkaaksi.

    • Kyllä se suuseksi miehen antamana on paljon kiihottavampaa ja parempaa kuin naisen. Itse olen ukm, mutta nautin suunnattomasti seksikaverini kanssa miesten välisestä.
      Kyllähän naisetkin väittää, että toinen nainen nuolee paremmin, koska tietää mitä tehdä.

    • motoristi69

      Oon itekki ottanu mieheltä suihin. Ja saanut saman mieheltä. Kerran imin ihan loppuun asti ja tykkäsin kovasti kun sain koko lastin suuhun. Kyllä mies tietää mistä mies tykkää ;)

    • Rehellinenaviomies

      On se hyvä et on saman henkisiä miehiä. Onha se toisen kulli mahtavan tuntune;) olis joskus kiva saada usempaa samaa aikaa. Kahta jo imeny saman aikasesti mut jotai viittä ku sais tai enmmän et olis kunnolla spermattuna fantasia vaa ehkä toteutettavissa;)

      • transtäti

        Onnen poika! Kahta yhtä aikaa,mahtavaa. Minulla on haave saada runkata kahta yhtä aikaa ja kun ensimmäiseltä tulee lasti,ohjata se toisen terskan päälle ikäänkuin kuorrutukseksi,kuin kermaviiliä .Sitten saisin imaista tuon kalun suuhun ja saada sperman maun heti siitä suuhun ja kyllä orgasmi lähtisi minultakin tulemaan vauhdilla. Sitten kun kalun varsi alkaisi sykkimään ja terska hakkaamaan kitalakeen samalla kun monta pitkää ruiskahdusta tulisi suuhun,tulisi minultakin. Tälläisiä nyt tulee mieleen kun täällä istuu koneen ääressä liivit päällä ja katselee cd videoita joissa kaverin kasvot spermataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe