Naisten seksimarkkina-arvo on aivan uskomaton

helv_ruma_hcätmi

Täällä on usein mainittu tästä vanhasta totuudesta (mm. Naisasialooseri useita kertoja) että naisten seksi MA > serurustelu MA, mutta olen huomannut viime vuosina että jopa nekin kannanotot ovat olleet n.s understeittmenttejä, naisten seksi MA on aivan valtavan suuri, niin helposti ruma ja lihavakin nainen tuntuu löytävän seksiseuraa vähintäänkin tavismiehistä, usein jopa komeista. Seurustelu on sitten asia erikseen, siinä toimivat osittain eri lainalaisuudet.

Tapasin viime viikonloppuna pyörätuolissa olevan, kasvoiltaan ihan fiksun ja kivan näköisen, mutta vartaloltaan ylipainoisen pienikokoisen pullukan joka oli pettynyt siihen, että miehet tosiasiallisesti halusivat häneltä aina vain seksiä vaikka esittivät olevansa kiinnostunut hänestä muutenkin. Miehet juttelivat hänelle siis aina ummet ja lammet saadakseen pimppii.

Hän oli tullut tästä niin kyyniseksi vuosien aikana, että oli tehnyt päätöksen ettei edes hae enää miehistä seurusteluseuraa kun hän ei kerran tuntunut kelpaavan ei-vammaiselle seurustelusuhteeseen. Pääasialliseksi syyksi hän epäili sitä, että miehen ego ja pelko jonkunlaisen statuksen menettämisestä lähiystävien ja sukulaisten silmissä sulisi pois tai ainakin vähenisi jos mies seurustelisi hänen kanssaan, hän oli täysin vakuuttunut että tämä oli se suurin syy, ei niinkään hänen fyysiset rajoutuksensa sinänsä.

Seksiseuraa hänestä haettiin kuulemma lähes joka kerta kun hän oli pubissa viikonloppuisin kun häntä pidettiin virheellisesti n.s varmana nakkina mutta hän oli tehnyt sen ratkaisun jo kauan sitten että lähtee itsekin sitten valitsemaan vain ne parhaimman näköiset miehet jos miehet eivät aamulla kuitenkaan ole halukkaita edes yrittämään seurustelusuhdetta. Hän sai usein pakit antaessaan kuulla katkeria tlityksiä miehiltä tyyliin "onks muka varaa valita", miehet eivät tajunneet että hänellä todellakin oli varaa valita ainakin mitä tulee seksin harrastamiseen, ei välttämättä mitä tulee seurustelukumppaniin.

Minullekin hän sanoi suoraan, että ei harrastaisi seksiä kanssani koska olen aivan liian ruma, tällä kertaa minua ei kuitenkaan harmittanut kun hän oli pohjustanut asiaa omalla tilanteellaan, totesin vain siihen itsekin että tiedän olevani niin ruma ettei rumatkaan pubiruusut edes räkäise minun suuntaani, höröhnaurettiin siinä sitten ja juteltiin mukavia loppuillan.

Pointtini on kuitenkin se, että ruma&livavakin nainen saa seksiä baarista halutessaan lähes koska vaan - seksin hankkiminen vaikuttaisi olevan pelkkä ilmoitusluonteinen asia naiselle kuin naiselle - kun taas erittäin ruma (hc)ätmi saa yrittää vaikka satoja kertoja usean vuoden aikana eikä mahdollisesti ikinä saa. Miettikää jos lihava mies on pyörätuolissa, tuleeko hänen luokseen naiset tarjoamaan seksiseuraa? Ei koskaan.

Tasan ei mene onnen lahjat tässäkään asiassa jos on tämmöinen ruma hcätmi niinkuin minä, naisen valtavan suuri seksi MA takaa sen etten ikinä saa pillua ellei käteinen vaihda omistajaa. Masentavaa, todella todella masentavaa...

34

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiajäbä

Helvetin hyvin kirjoitettu teksti 10/10p

• jäbälläoliasiaafemakoill

Vastaa totuutta joten täältä myös 10p

• DerRiese

Tuo on myös mun kokemukseni, naisen ei oikeasti tartte edes sanoa mitään, pelkät eleet riittää jos nainen haluaa panoseuraa. Ihmekkös sitten jos AT-tasoisilla on vaikeeta kun naiset valkkaa kermat päältä hmpf!

• karuFakta

joo mutta yritäppä saada naiset noin yleisesti myöntämään että mies ei kelpaa ulkonäön takia, saat kuulla yhden jos toisenkin valheen kuten että henkilökemiat eivät natsaa bullshttii. Pakit antanut nainen voi kehua sinua maasta taivaisiin luonteesi takia mutta se on 99.999999% tapauksista vain tapa kertoa sinulle että sori, en pane sinun kanssa koska olet liian ruma

• 32243

Naiset luulee että heillä on mahdollisuus saada joku komea panomies suhteeseen jos antavat sille pillua. Itselleen tuokin vahinkoa tekee ja turhaan katkeroituu kun ei tätä suostu hyväksymään.

• DerRiese

Aivan, ja kuinkakohan moni komea YTM käyttää tätä tosiasiaa hyväkseen halutessaan vain nopeasti pillua paarista välittämättä juurikaan naisen ulkonäöstä? Aikas moni sanoisin, kyllä ytmien kelpaa, oikein vituttaa kun ytmit saavat noin helposti hmpf!

• kylmä.totuus

Ja naisen markkina-arvo putoaa kun on antanut liian monelle komealle panomiehelle ja kukaan ei halua kyseistä naista vakavaan parisuhteeseen. Sitten itketään vanhana, kun mukavia miehiä ei löydy.

• Edestäänlöytää
        kylmä.totuus kirjoitti:

Ja naisen markkina-arvo putoaa kun on antanut liian monelle komealle panomiehelle ja kukaan ei halua kyseistä naista vakavaan parisuhteeseen. Sitten itketään vanhana, kun mukavia miehiä ei löydy.

Näinhän se menee, kun tyttelit luulee ettei tätä historiaa tarkasteta, jos vakavampaan suhdetta aletaan harkitsemaan. ;)

Minulta on kysytty, olen kysynyt ja olen todistanut tätä monesti. :)

• elämän_kierto

Aika klassinen tilanne, että nainen antaa pillua itseään tasokkaammille koska se on mahdollista ja lopputulos on että itkee kuinka kaikki miehet on sikoja koska ne vaan haluaa pillua eikä muuta. Sitten loppuelämä vietetään feministiraamattu kainalossa julistamassa että koira ja dildo riittää ja miehet on paskoja ihan jokainen.

• tumperloo
        elämän_kierto kirjoitti:

Aika klassinen tilanne, että nainen antaa pillua itseään tasokkaammille koska se on mahdollista ja lopputulos on että itkee kuinka kaikki miehet on sikoja koska ne vaan haluaa pillua eikä muuta. Sitten loppuelämä vietetään feministiraamattu kainalossa julistamassa että koira ja dildo riittää ja miehet on paskoja ihan jokainen.

Klassinen tilanne joo mutta naiset haluavat uskoa että jos jo kerran sänkyyn mentiin niin voidaan sitten seurustellakin, miehet erottelevat enemmän pillupanot ja seurustelun toisistaan

• AtmAisurilleJämät
        tumperloo kirjoitti:

Klassinen tilanne joo mutta naiset haluavat uskoa että jos jo kerran sänkyyn mentiin niin voidaan sitten seurustellakin, miehet erottelevat enemmän pillupanot ja seurustelun toisistaan

No eivät kyllä varmasti luule. Naiset tietävät kyllä tasan tarkkaa, että nämä YT-sonnit haluavat heistä vaan pillua aivan kuten he haluavat YT-sonnin mulkkua.

Asia vaan selitellään parhain päin tulevalla aisurille. Ja aisuri mielellään tämän "totuuden" uskoo ihan omien defenssiensä ja mielenterveytensä vuoksi.

• AtmAisurilleJämät kirjoitti:

No eivät kyllä varmasti luule. Naiset tietävät kyllä tasan tarkkaa, että nämä YT-sonnit haluavat heistä vaan pillua aivan kuten he haluavat YT-sonnin mulkkua.

Asia vaan selitellään parhain päin tulevalla aisurille. Ja aisuri mielellään tämän "totuuden" uskoo ihan omien defenssiensä ja mielenterveytensä vuoksi.

@AtmAisurilleJämät

Jos ei kerrasta, kahdesta opi, niin ei ole kovin fiksu kyseessä, loppu on pelkkää tekosyytä ja selittelyä.....

Mutta jokainen tyylillään ja jokaiselle samanlainen kumppani kun itsekin on, niin kai se siitä......

• Edward_puolituinen

Hölmöt naisethan kopsahtelee yksi toisensa jälkeen luonto-Mamin kaivamaan suodenkuoppaan. Eletään tunteella ja havahdutaan, kun alkaa olla jo vähintään pirullinen kiirus ellei jopa tyystin myöhä.

Naisten aikaikkuna on semmoiset 10-15 vuotta riippuen vähän naisesta. Siitä kun huomiosta hullaantuneena hassaa valtaosan, niin onko se joku ihme että kolmikymppisenä on tarjolla lähinnä lihatonta luuta? Naisten kannattaisi omankin pitkän edun kannalta sitoutua ja sitouttaa uro kun vetovoimaa vielä on. Mutta typerä mieli helposti tuudittautuu nykyisyyteen eikä huomaa lähestyvää talvea. Winter is coming...

Alottajan tarina oli toki rujo ja ankea, mutta varmasti hyvinkin todellinen. Kaikkiahan panettaa, mutta naisille kieltäytyminen on huomattavan paljon helpompaa. Aivan perus biologiaa, jota täälläkin on muutaman siionien viisaiden kirjojen verran puitu. Perusmies joutuu lirkuttelemaan jokaisen panokerran eteen niin paljon, että hölmömpi nainen luulee sitä herkästi muuksikkin kuin lirkutukseksi. Mutta pakollista se on, eikä miehetkään sitä tekisi, jos tuheroa napsuisi ihan vain kysymyllä.

Ite olen suorittanut oman elämän ihmiskoetta tässä reilun vuoden aikana sinkuksi taas palauduttua. Sinkkuaika alkoi 20 kiloa tasoitusta muille osaaville limanipuille annettuna. Nopeasti valkeni, että kannattaa keskittyä kuntoiluun ja pullukoitten naarailuun, missä nyt ei sinänsä mitään vikaa olekaan kunhan kilot ovat kasautuneet edes etäisesti tiimalasimaisesti. No puolivuotta sitten saavutin ns. fyysisen perustilan ja tuheronsaanniin tangentti alkoi osoittamaan jyrkähkösti koiliseen. Nyt kun kunto alkaa olla mallikelpoinen, niin vaikea on kuvitella että puhutaan samasta miehestä kuin vuosi sitten. Tuheronsaannin suhteen siis. Nykyään riittää lähinnä kuin ilmaantuu paikalle ja muistaa hymyillä, niin nuori ja kaunis nainen on kohta ehdottelemassa...

Jotenka kivaa ja inspiroivaa kesän odotusta kaikille saantiin katsomatta! Ja muistakaahan kollit että hameen helmat ja aikavasteet lyhenevät päivä päivältä!

• JenssiSIka

Olen miettinyt osittain samaa asiaa kuin aloittaja mitä tulee Thaihieronnan naisiin joilta saa lisämaksusta seksiä, käyn säännöllisesti Thaikkuhieronnassa riippuen aina rahatilanteestani. Vaikka haluankin panna thainaisia niin en ikinä haluaisi seurustella heidän kanssaan, en vaikka he ovatkin sen verta kauniita että en saisi lähimainkaan yhtä nättiä ellen kaivaisi kuvetta, mutta jokin siinä vain on ettei seurustelu maistuisi, ei vaikka olen ätmi jolla on vaikeuksia saada naista.

• lopotomia

Olet vain seksinhimoinen munaotus, ei kai siinä miitän ihmeellistä ole.

• NäinMeillä

Tässä aloituksessa on vain se vika että se rinnastaa miehen haluaman asian (=seksin) ja naisen kokemuksen seksin saannin helppoudesta vaikka selvästi kävi ilmi että tämä nainen olisi oikeasti halunnut ihan muuta kuin seksiä, siis oikeaa suhdessa. Miehet haluavat keskimäärin enemmän vain seksiä mutta eivät sitä saa, naiset taas haluavat keskimäärin enemmän pysyvää suhdessa mutta eivät sitä saa. Missä oli siis se naisen ylivertainen markkina-arvo?
      Ei naisen markkina-arvo määrity miehen halujen mukaan vaan sen mukaan saako nainen sen mitä hän ITSE haluaa.

• 4234234

Etpä tuntunut lukevan tekstiä kun tuossahan heti alussa erotellaan seksi MA ja seurustelu MA ja otsikossakin puhutaan nimenomaan seksimarkkina-arvosta.

Tuokin esimerkin nainen saisi varmasti sen suhteen jos ei lähtisi hölmönä niiden komeiden panomiesten mukaan pelkästään siksi että hänellä on mahdollisuus, eli nirsoudesta ja korkean seksuaalisen kysynnän aiheuttamasta vääristyneestä minäkuvasta kyse.

• naisenomaatyhmyyttä

Ja silti nainen on ITSE niin tyhmä, että lähtee niiden ylikomeiden pelimiesten matkaan naitaviksi. Aivan turha siis itkeä, että ei saa suhdetta, koska tietenkään pelimiehet eivät halua suhdetta pulleaan pyörätuolityttöön. Naivat vain harjoituksen vuoksi, jos sinä iltana eivät saaneet parempaa haaviin.

Nainen on sitäpaitsi varsin narsistinen, kun hänelle kelpaa vain erityisen komea, vaikka itse sairas. Jos lähtee pelaamaan fyysisesti komeiden narsistien kanssa mestaruussarjaa, ja itse on vain puulaakitason narsisti, se on turha itkeä, jos ei pelissä pärjää. Tuo nainen ei herätä mitään sympatiaa, koska on itse soppansa keittänyt. Olisi vain huolinut sen ei niin urheilullisen ja naamasta tylsän miehen niin olisi jo pitkässä parisuhteessa.

• ReipasMies1

Ei pidä unohtaa että lähes jokainen Nainen saa itse ruuvata oman vaatimuslistansa kattoon koska aika varmasti suurimmalla osalla naisista on kuitenkin enemmän kysyntää kuin heidän itsensä tasoisella sinkku miehellä olisi, ja romanttisen tutustumisen alussa mies on se joka hyppää riman yli tai jää naisetta jos tämän laatu ei riitä naisen preferensseihin verraten. Naisen parin tunnin stailaus tuottaa sen mitä perustavismiehen elämän työ, noin karrikoidusti.

Koska tässä on niin biologisia- kuin kaupallisiatekijöitä mukana, on mukava hilata vaatimuslistaa upeaan 35v bodarijuristiin tai olla sinkkuna karuselli- lipun kanssa ja hiukan bestisten kanssa bailata yökerhoissa.

Mother-nature myös jekuttaa kaikkia naisia sillä että komein audi-ytmi olisi jokaiselle naiselle SE PARAS mies- kyllä suosituinkin monesti. Miksi naisia ketjussa niputtava ytmi ottaisi puolisokseen rullatuoli-naisen esimerkkinä kun messiin lähtee myös se fittness-hottis? Juu love is blind etc ja sisäinen kauneus ampuu amorin nuolia.

Kyllä itseriittoinen nainen joka ei muuten kykene miehiä seulomaan siten kuka on laadukas parisuhteeseen asti, on heikoilla miesten tylytyksen kanssa loppupeleissä.

Koska parisuhdemarkkinoilla nainen on työnantaja, mies työnhakija- jopa ytmikin. Mutta toki ytm voi vähemmällä työllä saada paremman laatuisen naisen suhteessa käytettyyn peliaikaan naisen kanssa.

Perustavismiehet taas ovat ihmeissään kun näitä edes m-koon naisia yrittelevät että mikä on kun ei sitten treffeille pääse normaalein puhelahjoin ja moowsein ja nainen suunnistaa baarissa sitten näiden komeampien ja jännempien miesten tykö.

Olen aina täällä korostanut että miesten ma on nykyään niin inflaatiossa että oksat pois. Sellainen naama joka täällä ei flaksaa yökerhoissa, ns. Suomimies-naama, on varmasti itäblokin maissa keskimääräistä komeampi. Näkisin että jos mgtow ei tunnu hyvältä niin ulkomailta sitten. Se maksaa mutta jos vaihtoehto on pleikka, aineet, r*nkku niin kannattaa harkita. Kerranhan täällä eletään.

• kyypovella
        naisenomaatyhmyyttä kirjoitti:

Ja silti nainen on ITSE niin tyhmä, että lähtee niiden ylikomeiden pelimiesten matkaan naitaviksi. Aivan turha siis itkeä, että ei saa suhdetta, koska tietenkään pelimiehet eivät halua suhdetta pulleaan pyörätuolityttöön. Naivat vain harjoituksen vuoksi, jos sinä iltana eivät saaneet parempaa haaviin.

Nainen on sitäpaitsi varsin narsistinen, kun hänelle kelpaa vain erityisen komea, vaikka itse sairas. Jos lähtee pelaamaan fyysisesti komeiden narsistien kanssa mestaruussarjaa, ja itse on vain puulaakitason narsisti, se on turha itkeä, jos ei pelissä pärjää. Tuo nainen ei herätä mitään sympatiaa, koska on itse soppansa keittänyt. Olisi vain huolinut sen ei niin urheilullisen ja naamasta tylsän miehen niin olisi jo pitkässä parisuhteessa.

"Nainen on sitäpaitsi varsin narsistinen, kun hänelle kelpaa vain erityisen komea, vaikka itse sairas."

Naiselle kelpaa erityisen komea itse sairas?

"Jos lähtee pelaamaan fyysisesti komeiden narsistien kanssa mestaruussarjaa, ja itse on vain puulaakitason narsisti"

kiitos tekstistäsi, sai taas nauraa

• enemmänNäitä
        ReipasMies1 kirjoitti:

Ei pidä unohtaa että lähes jokainen Nainen saa itse ruuvata oman vaatimuslistansa kattoon koska aika varmasti suurimmalla osalla naisista on kuitenkin enemmän kysyntää kuin heidän itsensä tasoisella sinkku miehellä olisi, ja romanttisen tutustumisen alussa mies on se joka hyppää riman yli tai jää naisetta jos tämän laatu ei riitä naisen preferensseihin verraten. Naisen parin tunnin stailaus tuottaa sen mitä perustavismiehen elämän työ, noin karrikoidusti.

Koska tässä on niin biologisia- kuin kaupallisiatekijöitä mukana, on mukava hilata vaatimuslistaa upeaan 35v bodarijuristiin tai olla sinkkuna karuselli- lipun kanssa ja hiukan bestisten kanssa bailata yökerhoissa.

Mother-nature myös jekuttaa kaikkia naisia sillä että komein audi-ytmi olisi jokaiselle naiselle SE PARAS mies- kyllä suosituinkin monesti. Miksi naisia ketjussa niputtava ytmi ottaisi puolisokseen rullatuoli-naisen esimerkkinä kun messiin lähtee myös se fittness-hottis? Juu love is blind etc ja sisäinen kauneus ampuu amorin nuolia.

Kyllä itseriittoinen nainen joka ei muuten kykene miehiä seulomaan siten kuka on laadukas parisuhteeseen asti, on heikoilla miesten tylytyksen kanssa loppupeleissä.

Koska parisuhdemarkkinoilla nainen on työnantaja, mies työnhakija- jopa ytmikin. Mutta toki ytm voi vähemmällä työllä saada paremman laatuisen naisen suhteessa käytettyyn peliaikaan naisen kanssa.

Perustavismiehet taas ovat ihmeissään kun näitä edes m-koon naisia yrittelevät että mikä on kun ei sitten treffeille pääse normaalein puhelahjoin ja moowsein ja nainen suunnistaa baarissa sitten näiden komeampien ja jännempien miesten tykö.

Olen aina täällä korostanut että miesten ma on nykyään niin inflaatiossa että oksat pois. Sellainen naama joka täällä ei flaksaa yökerhoissa, ns. Suomimies-naama, on varmasti itäblokin maissa keskimääräistä komeampi. Näkisin että jos mgtow ei tunnu hyvältä niin ulkomailta sitten. Se maksaa mutta jos vaihtoehto on pleikka, aineet, r*nkku niin kannattaa harkita. Kerranhan täällä eletään.

"Naisen parin tunnin stailaus tuottaa sen mitä perustavismiehen elämän työ, noin karrikoidusti. "

Tämä on 100% totta, erittäin hyvin sanottu ja kiteytetty, aivan ExPUAn ja Naisasialooserin parhaimpiin letkautuksiin verrattavissa olevaa huipputasoa.

• ätmel

Tuo on sama kuin joku läski nainen valittaisi kehitysmaassa, ettei saa kakkua. Hänen asiansa eivät sinun logiikallasi ole yhtään paremmin kuin ympärillä elävillä nälkää näkevillä ihmisillä, koska eihän hän edes halua sitä riisivelliä, mitä muilta puuttuu, vaan kakkua!

• NäinMeillä
        4234234 kirjoitti:

Etpä tuntunut lukevan tekstiä kun tuossahan heti alussa erotellaan seksi MA ja seurustelu MA ja otsikossakin puhutaan nimenomaan seksimarkkina-arvosta.

Tuokin esimerkin nainen saisi varmasti sen suhteen jos ei lähtisi hölmönä niiden komeiden panomiesten mukaan pelkästään siksi että hänellä on mahdollisuus, eli nirsoudesta ja korkean seksuaalisen kysynnän aiheuttamasta vääristyneestä minäkuvasta kyse.

"Etpä tuntunut lukevan tekstiä kun tuossahan heti alussa erotellaan seksi MA ja seurustelu MA ja otsikossakin puhutaan nimenomaan seksimarkkina-arvosta."

Juuri sitähän minä tuossa yritinkin ihmetellä. Mitä ihmeen hyötyä naiselle on siitä että hänellä on korkea seksimarkkina-arvo jos hän ei hae ensisijaisesti seksiä? Miksi miehen pitäisi olla naiselle kateellinen tai katkera markkina-arvosta joka toimii naisen todellista tavoitetta, siis seurustelu,arkkina-arvoa vastaan? Siis vetää hänen puoleensa miehiä jotka eivät ole hakemassa suhdetta vaan pelkkää seksiä.
        Jatkuvastihan hoetaan miten täällä vallitsee naisen markkinat. Kyllä, jos puhutaan puhtaasti seksistä mutta hyvää pitkäaikaista seurustelusuhdetta ei ole läheskään aina naisenkaan helppo löytää kaikkien niiden seksin vonkaajien joukosta.

• NäinMeillä kirjoitti:

"Etpä tuntunut lukevan tekstiä kun tuossahan heti alussa erotellaan seksi MA ja seurustelu MA ja otsikossakin puhutaan nimenomaan seksimarkkina-arvosta."

Juuri sitähän minä tuossa yritinkin ihmetellä. Mitä ihmeen hyötyä naiselle on siitä että hänellä on korkea seksimarkkina-arvo jos hän ei hae ensisijaisesti seksiä? Miksi miehen pitäisi olla naiselle kateellinen tai katkera markkina-arvosta joka toimii naisen todellista tavoitetta, siis seurustelu,arkkina-arvoa vastaan? Siis vetää hänen puoleensa miehiä jotka eivät ole hakemassa suhdetta vaan pelkkää seksiä.
        Jatkuvastihan hoetaan miten täällä vallitsee naisen markkinat. Kyllä, jos puhutaan puhtaasti seksistä mutta hyvää pitkäaikaista seurustelusuhdetta ei ole läheskään aina naisenkaan helppo löytää kaikkien niiden seksin vonkaajien joukosta.

@NäinMeillä

Oletkin fiksu nainen ja todella fiksu olet, jos olet käsittänyt tämän jo pitkään.....

Eli olet samojen ongelmien äärellä, kuin itsekin, toivotan vain jaksamisin, kun "paskasäkkien" seasta yrität sitä "helmeäsi" etsiä.....

Toivotan sinulle ihanaiselle hyvää ja aurinkoista päivän jatkoa, sekä aimo kasan onnea siihen kumppanin etsimiseen! :)

• Capisci

rumat, lihavat ja vammaiset mimmit ovat ytmeille ja osalle ketemeistäkin pelkkiä yhdenyön panopuita kassien tyhjentämistä varten, ei yhtään sen enempää

• ExP

Pääsemme tästä vanhaan totuuteen, jonka mukaan ATM jää yksin kun ATN silti omaa aseman, jossa seksi on valinta, ja hän täten yrittää saada KT-miehiä.

• Naisasialooseri

Kieltämättä olen itsekin yllättynyt tuosta loistavasta tosikertomuksestasi. En olisi minäkään uskonut, että naisen seksisuhde MA on noin korkea! Tiedän kyllä, että rumahkot ja tavisnaiset saavat helposti seksiä YT-miehiltä, mutta että vammainenkin saa. Tosin olihan lehdessäkin juttua cp-vammaisesta naisesta, jolle jopa maksetaan seksistä. Mutta en olisi uskonut minäkään, että läski pyörätuolipotilas kelpaa jopa kaikkein komeimmille YT-panomiehille seksiin.

Naisella menevät aina sekaisin seksisuhde MA ja parisuhde MA, YTM kaverinikin on huomannut sen monta kertaa kun yhden yön panon jälkeen nainen kuvittelee saavansa hänet seurustelusuhteeseen. Siinä vaiheessa YTM kaverini on soittanut naiselle taksin ja taluttanut hänet ovesta ulos ennen kuin nainen kerkeää takertua liikaa.

Ja sillä ei ole mitään merkitystä haluaako nainen myös parisuhteen eikä pelkkää seksiä vai ei. Nainen saa seksiä aina halutessaan ja täten hän on miljoona kertaa AT-miestä paremmassa asemassa halusipa pelkkää seksiä tai ei

• kuntakinteeli

Uskon kyllä yleisesti ottaen tuohon että naisen MA on erittäin korkea mitä seksiin tulee, mutta tässä tapauksessa voi olla että tämä söpökasvoinen pyörätuolipullukka pitää sellaisia miehiä komeina joita normaalit hoikat naiset eivät pitäisi, siksi aloittajalle on voinut syntyä kuva että nainen on sextaillut YT miesten kanssa vaikka ne ovat todellisuudessa olleet korkeintaa ketmejä.

• Naisasialooseri

Miehen ulkonäkö ei kerro mitään miehen tasosta varsinkin kun väität, että eri naiset pitävät komeina erilaisia miehiä. Ja vaikka ne miehet olisivatkin KT-miehiä niin ne ovat silti naisen omaa tasoa korkeammalla ja hän saa silti seksiä helposti. KTM ei saa seksiä helposti edes AT-naisilta.

• kuntakinteeli

Siinä tapauksessa luonto on kyllä heittänyt todella epäoikeudenmukaiset arvat miehille ja naisille jos vammainen AT-mimmikin saa ketmeilä ja ytmeiltä seksiseuraa mutta ketmi (puhumattakaan) joutuu tekemään rajusti töitä saadakseen edes AT-mimmiltä. Aivan tajuttoman epäreilua.

• NäinMeillä
        kuntakinteeli kirjoitti:

Siinä tapauksessa luonto on kyllä heittänyt todella epäoikeudenmukaiset arvat miehille ja naisille jos vammainen AT-mimmikin saa ketmeilä ja ytmeiltä seksiseuraa mutta ketmi (puhumattakaan) joutuu tekemään rajusti töitä saadakseen edes AT-mimmiltä. Aivan tajuttoman epäreilua.

"Siinä tapauksessa luonto on kyllä heittänyt todella epäoikeudenmukaiset arvat miehille ja naisille jos vammainen AT-mimmikin saa ketmeilä ja ytmeiltä seksiseuraa mutta ketmi (puhumattakaan) joutuu tekemään rajusti töitä saadakseen edes AT-mimmiltä. Aivan tajuttoman epäreilua."

No sikäli ehkä epäreilua jos puhutaan puhtaasti satunnaisesta seksistä. Kuitenkin jos puhutaan ihan parisuhteista niin keskimäärin kyllä ne KTM-miehet ovat yhdessä ihan samanlaisten KTM-naisten kanssa.

• zxzxzxzxzxzxzxzx

Ruma nainen saa seksiä todennäköisesti helpommin kuin erittäin kaunis, koska miehille ei tule suorituspaineita tms.. Täällä lähinnä puhutaan fantasiamarkkina-arvosta eikä todellisista markkinoista.

• NäinOnNäreet

Mutta kyllä miehet ensisijaisesti kauniita haluavat, se halu panna hyvännäköistä ylittää sen ujouden ja viimeistään muutaman drinkin jälkeen rumakin mies rohkaistuu lähestymään baarin kuuminta naista.

• RumaEiTyrkytä
        NäinOnNäreet kirjoitti:

Mutta kyllä miehet ensisijaisesti kauniita haluavat, se halu panna hyvännäköistä ylittää sen ujouden ja viimeistään muutaman drinkin jälkeen rumakin mies rohkaistuu lähestymään baarin kuuminta naista.

Näin se on. Rohkeutta kyllä löytyy, kun houkutin on tarpeeksi kaunis. Ruman eteen ei jaksa nähdä vaivaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2988
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2558
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe