Paras hieronta paikka kemistä

jumilihas

siis thai hieronta?

7

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uunojaonmonta

      Siis tarkoitatko todella aitoa thaihierontaa? Sehän on koko kehon hierontaa
      eikä sillä ole mitään tekemistä seksin kanssa,joka erheellisesti siihen liitetään.
      Koinapussien ja kiimakakkien käsittely on aivan jotain muuta ja se kulkeekin
      aivan eri nimellä. Tarkennappa hiukkasen mitä ja minkälaista etsit. Onko selkä ja
      niskat todella jumissa vai tarkoitatko sitä että riippuryttyset ovat myrkylystilassa.

    • Mutikzinen

      Minkälaista hierontaa vailla? Saako olla miespuolinen hieroja.

      • Miesasia

        Ilman muuta.Miespuoliset hierojat ovat just parhaita.


      • tarvettaolisi

        Niin tarkoitin kyrvän hierontaa tietemkin.


    • Nojohanoli

      Miehille suosittelen valtakadun liikettä.oli tosi kaunis ja todella taitava rakastajatar töissä eräänä päivänä.en ole ennen kokenut moista vaikka vertailupohjaa on.100e koko kattaus.mulle toimiva palvelu koska en ole kiinnostunut kemin yöelämässä olevasta tarjonnasta.

    • yksinpahaolla

      Pitänee mennä sknne. Turhaan tullut etsittyä ysiyhdistää treffipalstoilta naista, samat sis.ja ulk. epäkauniit arat, monissa miessuhteissa hermonsa ja halunsa polttaneet naiset siellä on vastailleet ilmoituksiin. Jos laitat kaksi ilmoitusta peräkkäin erilailla muotoiltuna niin saat samoilta vakituisilta vastaajilta vastauksia joissa naiset ei kerro itsestään mitään mutta käskevät kertla lisää "itsestäsi" . Olen tavannut muutaman naisen joihin olen treffipalstan kautta tutustunut. Jäänyt vuosien takaa mieleen eräs nainen Kemin keskustasta joka oli ex-kansanedustaja Pauli Saapungin näköinen. Rakkautta ja myös seksiä sitä mieskin kaipaa . Tuolta hieromosta tuntuisi saaban ainakin seksiä eli pallit tyhjiksi. T. En juuri kapakoi joten sillä noin olen etsinyt naista. Ne hyvät naiset saavat miehiä ilm.mistä vain.

      • Ei ne velttoa lerppua hiero. Kyl sen täytyy jäykkänä olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe