Tässä uskovaiset kansanedustajat

etuskuntavani

Tapani Tölli, Tyrnävä, Keskusta, valtiotieteiden maisteri

Niilo Keränen, Taivalkoski, Keskusta, erikoislääkäri

Markus Lohi, Rovaniemi, Keskusta, lakimies

Seppo Särkiniemi, Espoo, Keskusta, pappi

Juha Sipilä, Kempele, Keskusta, diplomi-insinööri, Suomen Uusi Kuningas

51

6649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalliovani

      Markus Lohi on ehkä sukua pudasjärveläiselle / ranualaiselle kansanedustajalle ja ministerille Kalle Aukusti Lohelle. K.A. Lohi oli sosiaaliministerinä Kyösti Kallion hallituksessa 1920-luvulla. On kerrottu, että K.A. Lohi kerran saarnasi synnit anteeksi valtioneuvoston istuntoon tulleelle henkilölle. Pääministeri Kyösti Kallio tällöin totesi, että tänään olemme saaneet olla todistamassa aitoa sielunhoitoa. Presidentti Kyösti Kallio oli kotoisin Nivalasta, lestadiolaisuusalueelta. Hän on ollut yksi parhaimmista presidenteistä Suomessa. Hän oli maan johdossa talvisodan aikoina.

      • Anonyymi

        Toi selittää sen miksei rintamalle saatu ammuksia ei tykkejä eikä naiset saanut ampuma opetusta eikä oltaisi menetetty Sallan puolikasta eikä Viipuria.


    • laskeuudestaan

      Vähiinpä sinä uskovaiset jätät. Paljon enemmän uskovia läpimenneistä löytyy..

      • Anonyymi

        Aloituksen otsikon olisikin pitänyt olla, että "Tässä Keskustan uskovaiset kansanedustajat", ei "Tässä uskovaiset kansanedustajat".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen otsikon olisikin pitänyt olla, että "Tässä Keskustan uskovaiset kansanedustajat", ei "Tässä uskovaiset kansanedustajat".

        Lestaadiolaisia ne on ja helvettiin joutuvat yt.meediomies


      • Anonyymi

        Suomessa on alunperin ollut täysin katolinen Jeesus ja kirkot terijoelta Petsamoon.


    • Vera41

      Tuskimpa tuolla mäellä on montaakaan oikeaa uskista. Yhden käden sormilla ne pystyy laskemaan. Pitää tietää mitä politiikka on oikeasti.

      Uskonnot pitäisi kriminalisoida.

      • teuta

        "vera 41 "
        Varsinkin jos on tiukkis ,tai VL:n hehän ei salli mitään muuta kuin omansa .
        Eipä siinä mitään kun muistaa että itse on saanut Synnit anteeksi ,sellauinen
        voi rakkauden saatuaan antaa paljon toisillekin anteeksi ..
        .
        Aivan pitää tietää ,mitä politiikka on, se on Juonimista ,eli saa ta nan työtä.
        Mutta ewi sen tarvii sitä olla , Jos ajatellaan kuin monet Es /lestat , mutta
        ei kaikki ,sielläkin tiukkiskset ovat periatteessa juonijoita , ja mitä Jeesus ,
        .
        sanoi asiasta , Että Hän ei hyväksynyt jo valmiita Hurskaita koska he ei tehnyt
        yleensä hyvää . sanoi että Lahkolaiset ,ovat per ke lee stä .Minä en tullut
        heitä päästämään , vaan syntisiä'. Jotka uskovat minuun ..
        .
        Hänen mielestään Lahkolaisia oli : Fariseukset , Kirjanoppineet, Lainoppineet
        ja Saducceukset , Eli kaikki jotka sen ajan yli - papit piti jonain. Kunpikin Y-pappi
        kuoli oman käden käutta , Kaiffas v.36jKr. kuten Pilatuskin -36, Hannas -39jKr.


      • Anonyymi
        teuta kirjoitti:

        "vera 41 "
        Varsinkin jos on tiukkis ,tai VL:n hehän ei salli mitään muuta kuin omansa .
        Eipä siinä mitään kun muistaa että itse on saanut Synnit anteeksi ,sellauinen
        voi rakkauden saatuaan antaa paljon toisillekin anteeksi ..
        .
        Aivan pitää tietää ,mitä politiikka on, se on Juonimista ,eli saa ta nan työtä.
        Mutta ewi sen tarvii sitä olla , Jos ajatellaan kuin monet Es /lestat , mutta
        ei kaikki ,sielläkin tiukkiskset ovat periatteessa juonijoita , ja mitä Jeesus ,
        .
        sanoi asiasta , Että Hän ei hyväksynyt jo valmiita Hurskaita koska he ei tehnyt
        yleensä hyvää . sanoi että Lahkolaiset ,ovat per ke lee stä .Minä en tullut
        heitä päästämään , vaan syntisiä'. Jotka uskovat minuun ..
        .
        Hänen mielestään Lahkolaisia oli : Fariseukset , Kirjanoppineet, Lainoppineet
        ja Saducceukset , Eli kaikki jotka sen ajan yli - papit piti jonain. Kunpikin Y-pappi
        kuoli oman käden käutta , Kaiffas v.36jKr. kuten Pilatuskin -36, Hannas -39jKr.

        Eikö omien kersojen panijat oo syntisiä ja pala helvetin tulessa ja näiltä puuttu mitä luterilaisessa opetetaan eli lähimmäisen rakkautta,sitä Jeesus opetti ,ei uskoa häneen henkilönä yt.meefiomies 2.0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö omien kersojen panijat oo syntisiä ja pala helvetin tulessa ja näiltä puuttu mitä luterilaisessa opetetaan eli lähimmäisen rakkautta,sitä Jeesus opetti ,ei uskoa häneen henkilönä yt.meefiomies 2.0

        Helluntaissa on niitä omien ja muslimeissa naitetaannaidaan , naittavia ,paritetaan omat perheen jäsenet ollaan ilkeitä !


    • Sikäli_kuin
    • sanonpahantuon

      Erittäin uskovainen lähisukulainen sanoi joskus aikoja sitten, että jos ei uskovaisia kansanedustajia olisi eduskunnassa, niin suomi olisi kommunismissa ja pakanuudessa, ei hän se nyt aivan niin mee että muutama kansan edustaja pitää suomen "herran-nuhteessa", mutta se oli hänen mielipiteensä silloin, ajat muuttuu.

      • kjhgfds

        Kuka se pelasti, että suomessa suomalaiset saa puhua, ajateella, kirjoittaa jne suomen kielellä eikä miekka sivistyksen pakko ruotsia?


      • Anonyymi
        kjhgfds kirjoitti:

        Kuka se pelasti, että suomessa suomalaiset saa puhua, ajateella, kirjoittaa jne suomen kielellä eikä miekka sivistyksen pakko ruotsia?

        Ei kukaan yksittäinen ihminen.


      • Anonyymi

        Voihan joku lesta nainen olla onneton ja jalat levällään silti koska on käsketty ! Vaikka ei itse halua.


    • kirkkokansaa

      Päivi Räsänen?

      • teuta

        Huolimatta siitä hän oli minun kin ehdokas ,


      • expispa

        Eikös se sossujen ex-piispakin Turun puolesta päässyt läpi. Uskovainen hänkin?


      • Anonyymi
        teuta kirjoitti:

        Huolimatta siitä hän oli minun kin ehdokas ,

        Minulla ei ole ollut koskaan mahdollisuutta äänestää Päivi Räsästä.

        Minä olen asunut aina eri kunnassa ja eri vaalipiirissä, josta Räsänen on ollut ehdolla. Olen siitä iloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole ollut koskaan mahdollisuutta äänestää Päivi Räsästä.

        Minä olen asunut aina eri kunnassa ja eri vaalipiirissä, josta Räsänen on ollut ehdolla. Olen siitä iloinen.

        Äänestäisin sen vanhan kurpan helvetin porteille sanoistaan -90luvulla,on siinä ollut voittajan ilme ku ei syytetty mut odotetaan et löytyy nauhat missä se puhuu mitä sattuu eli valheen henki siinä kun puhui mediassa ettei ole syytellyt koskaan ketään mul voi vielä löytyä yksi vhs nauha sen puheista jos löytyy nyt niintulee julkiseks aika äkkiä,oikea uskoivainen ei syyttele ketään lähimmäistään joita on kaikki mut PR saa maistaa omaa lääkettään


      • Anonyymi
        expispa kirjoitti:

        Eikös se sossujen ex-piispakin Turun puolesta päässyt läpi. Uskovainen hänkin?

        Juutalaiset kuljettaa ruokauhreja kirkkoon kun synagogalta.


    • eucco

      minne jäi KD:n väki?

      • teuta

        Kuule politiikka on politiikkaa tässä tapahtui juuri niin kuin Päivi
        sanoi vastuu painaa ja Oppositio odottaa ,,mutta mitä polittiikka on
        SE ON ,saa ta nan asia heittoja ,epärehellisyyttä ,ym. sellaista ..
        .
        Kun tuossa alla joku kirjoitti että ,Timo Soini,ja Teuvo Hakkarainen oliko
        kummallakaan oikeaa uskoa ,nimittäin Timolla on Roomalaiskatolinen,
        ja Hattaraisella en tiedä, ainakin on paljionkompuroinu,.. asioissa.


    • kempele90450

      Ja mitä helvetin väliä sillä on onko uskovainen vai ei? Onko sulla joku fobia uskovaisia kohtaan vai mikä mättää? En itsekkään ole uskovainen mutta alkaa ärsyttämään tollanen lässytys. Ainakaan uskovainen ei lähettele pervoja tekstiviestejä ihmisille ja osaavat käyttäytyä toisin kuin toiset jotka ovat omissa vaalivalvojaisissaankin naamat!
      Ottakaa ministeriksi joku juoppo tai nisti niin asiat hoituu. Idiootit.

      • Kekkosen_sai-

        rastuttua ja presidenttipelin käynnistyttyä sanottiin, että Ahti Karjalainen on kännissäkin parempi presidentti kuin Kalevi Sorsa selvänä :-).

        Sorsa kovasti halusi presidentiksi, mutta ei hänestä presidenttiä koskaan tullut. Hänkin on nyt jo kuollut. Mauno Koivistokin on jo paluumatkalla, 90-vuotias.


    • Lisäys

      Timo Soini, Teuvo Hakkarainen.

    • Anonyymi

      Mites se ollenee tämän uusin kulttuuriministerimme Antti Kurvisen laita? Kuulunee hänkin sarjaan Markus Lohi ja kumppanit, siis laestadiolaisiin uskonveljiin?

    • Anonyymi

      Kumma jos eduskunnassa ei ole yhtään tosi islamistia. Tasapuolisuuden vuoksi pitäisi olla. Voisi tehdä niille oman kiintiön niin kuin ahvenanmaalaisilla on.

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset ovat uskovaisia, siksi on erittäin tärkeätä mainita MIHIN kukin uskoo, jos kerran uskovaisista puhutaan!!

      • Anonyymi

        Suomalaista osa on juutalaisia ei sanaakaan Jeesuksesta JEHOVAJAHVE


    • Anonyymi

      Tanus, Räsänen,laukkanen, Essaya, niikko
      Tosi uskovis

      • Anonyymi

        Helluntailaisia kaikki tasan tarkkaan


    • Anonyymi

      Lohi ei ole kyllä lääkäri, vaan varatuomari. Sitä paitsi kenenkään nimetyn henkilön uskolla spekuloiminen nimimerkin takaa ei kuulu tälle palstalle.

    • Anonyymi

      Pekka Aittakumpu

    • Anonyymi

      Lestatiolainen antaa äänensä ja rahansa vain lestatiolaiselle. Tästä syystä ovat hyvin edustettuina vallanhuoneissa ja menestyvät bisneksessä.

      • Anonyymi

        Ovatko islaminuskoiset uskovaisia, tai hindut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko islaminuskoiset uskovaisia, tai hindut?

        Heillä on omat epäjumalansa, joihin uskovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on omat epäjumalansa, joihin uskovat.

        Omat epäjumalansa? Etkö hyvä ihminen ymmärrä. että sinulla on juuri samanlainen epäjumala! Esikoislestadiolaisuus on epäjumala noiden hindujen ja islaminuskoisten mielestä.

        Ja se on aivan varma asia, että sinä tai kukaan lapinvanhimmista ei päätä sitä asiaa, että kenellä on oikea jumala ja kenellä epäjumala. He toki sinulle uskottelevat, että vain heillä siellä Jellivaarassa (Jällivaara) on ainoina maailmassa Pyhän Hengen ohjaus ja vain heillä on elävä usko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko islaminuskoiset uskovaisia, tai hindut?

        Wikipedia hindujen jumalat. Niillä on jumalat


    • Anonyymi

      NO NIIN SUOMEA JOHTAA PELOLLA JA HIHHULI USKONNOLLA HYSTEERINEN LEPAKKOLAUMA MESSIAANA TERRAFAMEN MANNEKIINI KIRPPIS INSSI SIPILÄ.

    • Anonyymi

      Perustaisivat oman lerverssipuolueen.

    • Anonyymi

      etuskuntavani
      20.04.2015 07:49

      Onko näissä ketään ketkä eivät ole syyllistyneet
      lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön???

      • Anonyymi

        Romanian romani synnytti 12 vuotiaana asuntovaunussa. Romaniasta Espanjaan menneet.


    • Anonyymi

      Mikä vitun kuningas,lahkolaispanijst puolustaa toisia mut tää yritti tappaa suomalaisia työttömiä ja ei unohdeya jos sipilät sitä luulee kusen sen hsudalle jos mut kempeeleelle matkaa mut voin liftata

      • Anonyymi

        ...se kilju se kilju ...


      • Anonyymi

        Sipilä alkoi ottaa palkoista säästettyä LOMARAHAAN pois työntekijöiltä kukaan ei tuommoista pidä Jeesukseen uskovansa joka varastaa.


    • Anonyymi

      Tyrnävällä on kuulemma paljastunut joku pedofiili hautausurakoitsija. Dapa tä dabu tai jokin

      • Anonyymi

        Kerran kannattaa lukea sarjakuva Ahmed ahne


    • Anonyymi

      Väärin ! Kaikki kristityt ovat uskossa poikaan Jeesukseen. Lestat on lahko. Eli nämä ovat eriseurat lahkolaisia. Normi kristityt ei erottele ihmisiä kuten tiedetään Jeesus ei erottele muita kuin ne jotka häneen uskoo ja ei usko. Ei ole juutalaista ei kreikkalaista ei ruotsalaista ei kiinalaista vaan kaikki ovat yhtä Kristuksessa ei miestä ei naista ei mitään erottelua. Te olette erottelijalahko.

    • Anonyymi

      Unohdit Paula Eenilän, SDP

      Taisto Tähkämaa, Kepu

      Olavi Ronkainen KD

      • Anonyymi

        Joo hyvä täydennys


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe