Paavo Tolonen on kuollut...

onnelllinen_loppu

Palstalla hiljattain kyseltiin Paavo Tolosesta. Pudasjärven palstalta löytyi tieto, että hän on päässyt Taivaan kotiin vuonna 2009:
###

Paavo_Tolonen
23.5.2015 03:01

näyttää kuolleen jo vuonna 2009. Wikipediassa on hänestä tietoja:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_Tolonen

Itse olen nähnyt Paavo Tolosen maalauksen kerran jonkin rauhanyhdistyksen myyjäisissä, jossa sellainen oli arpajaispalkintona. En sillä kerralla ostanut arpaa, koska en missään tapauksessa olisi halunnut moista rökellystä pilaamaan jo muutenkin rumaa seinääni.

Wikipediassa kerrotaan, että Paavo Tolonen oli 18-lapsisesta perheestä, lapsista toiseksi nuorin. Paavo Tolosella itsellään oli yhdeksän lasta. Vaikken pidäkään Paavo Tolosen töistä, kunnioitan hänen työtään sikäli, että hän on parhaansa mukaan hankkinut elatusta perheelleen. Niin... en tiedä ollenkaan, osaisinko itse maalata kun en ole koskaan edes yrittänyt... :-) :-)
###

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun_olisi

      syytä aloittaa maalaaminen. Eihän sitä tiedä, millaisen lahjakkuuden maailma Sinussa menettää, jos kätket piilevät lahjasi vakan alle.

      Aloita vaikka maalaamalla se ruma seinäsi. Värin saat itse valita. Jos et putoa tikkailta, voisit seuraavaksi siirtyä ulkomaalaukseen ja maalata koko homemurjusi myrkynvihreäksi ja myydä sitten koko rättelön vähiten tarjoavalle.

      • Ruman_seinän

        maalaaminen on hyvä ajatus. Itse asiassa olen sitä miettinyt jo vuosia rumaa seinää katsellessani. Ostin jopa pitkävartisen siveltimen. Halvan tosin. Olen käyttänyt sitä kutiavan selkäni rapsuttamiseen ja tässä touhussa haivenet ovat harventuneet, mutta on niitä vielä sen verran jäljellä, että seinän maalaaminen saattaa onnistua. Ostin myös muutamia purkkeja halpaa maalia, erivärisiä. Kurkistinkin tässä hiljattain yhteen purkkiin. Kokkareista on... Mutta voisihan seinämaalaus toki olla hieman kokkareinenkin, vähän kolmulotteisuutta siis.

        Mutta koko murjun maalaaminen saattaisi olla vaikeaa. Asun nimittäin 16. kerroksessa. En ole nähnyt täälläpäin riittävän pitkiä tikkaita. Enkä edes omista koko rumilusta, vain pienen kolon kerroksessani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe