Joutuiko jesse raistus helvettiin?

Reddington

No, jos noudatamme katolisen kirkon oppia. Katolinen kirkkohan on suurin kirkkokunta. Ja syy tuohon helvettireissuun on tässä:

13 Juutalaisten pääsiäisjuhla oli tulossa, ja Jeesus lähti Jerusalemiin. 14 Hän näki temppelissä kauppiaita, jotka myivät härkiä, lampaita ja kyyhkysiä. Siellä istui myös rahanvaihtajia. 15 Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.

Eli jesse syyllistyi kuolemansyntiin numero 3, elikä Viha. Eikä hän sitä raamatun mukaan katunut. Ja mitäs siitä seuraa:

Katumaton kuolemansynti johtaa siten kadotukseen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsemän_kuolemansyntiä

Eli jessekin on siellä helvetin ikigrillissä, ainakin jos raamattua ja kristinuskoa on uskominen. Ja sitten odottelemme hihujen vaahto suusta pärskyen kirjoittamaa vihapuhetta...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shgrsrrrrr

      Mikä ihmeen Jesse? Ei Raamatussa puhuta mistään Jessestä mitään. Tai englanninkielisissä käännöksissä puhutaan, Iisai on englanniksi Jesse. Mutta suomenkielisissä käännöksissä ei mitään Jesseä ole.

      Ovatko ateistit näin typeriä, etteivät tunne eri kielisiä raamatunkäännöksiä?

      • Paremmin me ateistit tunnetaan raamattu kuin te hihhulit.


      • nionoppnbb

        Älä viitsi mäkättää siinä.


      • 515

        ''Mikä ihmeen Jesse?''
        Onko lempinimi sinulle tuntematon käsite? Taitaa olla. Oletko niin typerä, ettet ole sellaisesta tietoinen?


      • Satan.vieraskoneesta
        nionoppnbb kirjoitti:

        Älä viitsi mäkättää siinä.

        Raamatun mukaan Jeesus joutui helvettiin kolmeksi päiväksi, joten älä sinä siinä mäkätä.


      • Reddington
        Satan.vieraskoneesta kirjoitti:

        Raamatun mukaan Jeesus joutui helvettiin kolmeksi päiväksi, joten älä sinä siinä mäkätä.

        Pikemminkin ikuisuudeksi jos raamatun teologiaan uskotaan...


    • joo-0

      Tuohon episodiin tuo lisähuvia, kun tietää miksi rahanvaihtajia ylipäätänsä oli siellä. Kolikoissahan komeili keisarin kuva ja mitäs mieltä Jahve olikaan epäjumalista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe