Autohuollot testattu

Jaakko_M

Uudessa TM:ssa on jälleen asiallinen tietopaketti, jossa ostos kattaa autohuoltoja Helsingissä, Turussa ja Tampereella.
Lyhyesti; varsinaiset määräaikaishuollot kannattaa teettää edelleen merkkihuollossa ja tarvittaessa ns. öljynvaihtovälihuollot voi teettää muuallakin, mutta välttämättä se ei ole edullisempaa kuin merkkihuollossa.
Oli lohdutonta luettavaa.

5

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sfklsdkjgklsdjg

      En ole vielä lukenut ko. lehteä mutta toteutuneet omat kokemuksetkin autohuolloista ja -korjaamoista ovat lohduttomia viimeisen lähes kymmenen vuoden ajalta. Vielä 90-luvulla asiat tuntuivat olevan paremmin, kohtuuhinnalla sai parempaa työtä, asiakaspalvelu oli hyvää ja työhön "ottauduttiin" paremmin, työnvastaanoton ja varaosapalvelujen ammattitaito ja osaaminen oli parempaa jne.
      Nykyään tosin tuntuu moni muukin asia vajonneen rappiolle tässä maassa...

      • koitaKerran

        Et ole siis käynyt merkkihuollossa?


      • koitettu.on

        Merkkihuolloissa on toki asit hiukan paremmin kuin "villeissä" korjaamoissa mutta paljon on parantamisen varaa myös merkkipuolella.
        Omalukunsa on sitten nämä merkkihuollon käsittämättömän kovat hinnat.


      • sfjsdkjfksdlj
        koitaKerran kirjoitti:

        Et ole siis käynyt merkkihuollossa?

        Merkkihuollolla on jotenkin elitistinen leima, ovat ehkä tottuneet tekemään vain öljynvaihtoja uusiin autoihin ja asioimaan varakkaan väen kanssa.
        Muilla korjaamoilla on ehkä enemmän jalat maassa tavallisten ihmisten tapaan toimintaa eikä pelätä isompaakaan remonttia. Merkkihuollolla on myös taipumusta vähätellä oman merkin vikoja että ei näissä tällaista vikaa yleensä ole vaikka olisi juuri kymmenen autoa korjattu saman vian takia. Ovat siis enemmän automyyjiä tai mainostajia kuin varsinaisia korjaajia.


    • jylppyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe