Riihiketo asuinpaikkana?

Porilainentobe

Millanen paikka asua? Vissiin suht rauhallinen, pitääkö paikkansa? Lähinnä tarkotan, että eihän oo mitään juoppojen ja nistien aluetta?

8

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväpleissi

      Ei ole. Myöskään ravintoloita ei ole nurkissa.

      • pizza_nainen

        On. yx pitsapaikka.


    • hyvää_Seutua

      rauhallista ollu sen jälkeen, kun saatiin se bordelli suljettua Kiertokadulta.
      Onko muuten Kiertokatu Riihiketoa? Eikö olekin?

      • ålhyl

        Riihiketo Kiertokatu kuuluu.


      • hööh

        mikä bordelli? kerro heti


      • tuli_vedettyä_varvit
        hööh kirjoitti:

        mikä bordelli? kerro heti

        Yhdessä Kiertokadun sisäkaarteen taloista toimi "luola", jossa naiset tapasivat miehiä maksua vastaan. Harjoittivat maailman vanhinta ammattia, jossa pääsee kohtuulliselle tuntipalkalle.
        Vahvistamattomat huhut kertovat kyseessä olleen asunto Kiertokatu 8 talossa. Kyseinen asunto on sen jälkeen tyhjennetty (yli 1,5 vuotta sitten) synnistä ja bordelli on lopettanut toimintansa. Tai jos aivan tarkkoja ollaan, bordelli siirtyi toiseen osoitteeseen.


    • kallethedoku

      Asia mesta! Kiertokadun puisto, pressan pizza, sirkustori (r-kioski, siwa posti, pub tähtisumu, jauhopojat konditoria kahvila), rautatie- ja linja-autoasemat lähellä, k-supermarket city, lähellä myös tullibaari ja pub rattis, satakunnankadulla myös pari lounaspaikkaa

      • Varvinkadun_Ori

        Tuolla seudulla asuu paljon nuoria opiskelija-tyttöjä. On tullut tapailtua muutamaa heistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe