Punkki larva vaiheessa vain 0,5mm. Kokkolanalueella tappavampaa taiga-punkkia.
Kokkolassa menehtyi perusterve rokotettu mies taiga punkin aiheuttamaan puutiais aivokuumeeseen. Rokote ei tehoa puutiasiaivokuumeeseen.
PUNKIT! NÄKYMÄTÖN KUOLEMA VAANII PIHALLA
8
73
Vastaukset
- Muuttovaikuolema
Voi saatanan taatana, pitääko tässä nyt vaihtaa maisemia?
- VAARAVAROITUS
PUNKKI = KUOLEMA
- TicoVac
Älä levitä väärää tietoa. Rokote on nimittäin tarkoitettu suojamaan juurikin puutiaisaivokuumeelta mutta borrelioosia vastaan ei ole rokotetta.
- PunkkiTappaa
Silti se taigapunkin borrelioosin versio on tappavampi mm. kokkolassa perusterve mies kuoli siihen.
- päätäjo
Siis kumpaan se nyt kuoli Borrelioosiin vai puutiaisaivokuumeeseen?
- PunkkiTappaa
päätäjo kirjoitti:
Siis kumpaan se nyt kuoli Borrelioosiin vai puutiaisaivokuumeeseen?
Siihen borrelioosiin todennäköisemmin siis johon ei rokote tepsi. Elikkä rokote ei suojaa kuoleman riskiltä punkin purressa ja se asia otetaan aika kevyesti täällä.
- PunkkiTappaa
Tappajapunkit hyökkää! ÄLKÄÄ PANIKOIKO!!!
- johoo
50% lääkärien punkki vai toisen puolen kannattama 50% lääkärien ei punkki vai mikrobiologien kannattama ei punkki kuolema, jos tutustuu punkki tieteeseen syvällisemmin voi huomata että erimielisyyksiä tuntuu olevan enemmän kuin kivesten surkastumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226