Skandaali Norjassa – urheilupomo laukoi epäasialli

Mielensä-Pahoittaja

>>
– Hän kävelee ohi, selvästi humalassa ja sanoo ”voinko liittyä seuraan ja halata teitä”, urheilijat kirjoittivat kirjeessä. Heidän mukaansa Hansenin käytöstä ei voi hyväksyä.

– En ollut humalassa. Olin juhlassa pitämässä puheen ja join koko illan aikana yhden oluen ennen kun päätin mennä kotiin aikaisin.

Hansen kuitenkin myöntää, että että Etholmin ja Sundsteigenin kuvailema epäasiallinen kommentti voi pitää paikkaansa.

– Ehkä sanoin jonkun nenäkkään kommentin yhdelle tytöistä, mutta ihmiset jotka tuntevat minut tietävät, että en halua loukata ketään. Jälkikäteen minä soitin tytölle ja pahoittelin kommenttiani, Sundsteigen totesi Aftonbladetin mukaan Norjan TV2-kanavalle.
>>

http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1435975054178.html

Vai oikein skandaali ;) Aika korkealla tuntuis olevan skandaalin kynnys Norjassa. Pitäisköhän nuitten neitosten vilkaista vaikka ekaks peiliin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennenkuulumatonta

      Voi kauhistus sentään! Joku oli ollut humalassa, ja oikein oli halunnut halata. Enpä ole moista ennen nähnyt!

      • OikeinTutkijaKertoi

        Jotkut Suomeen muuttaneet on coolimpii ku ne ei dokaa, tosin ei ne kysy lupaa "halailuun", joskus jpa useampi yllättää "halailulla"


    • pervopappa

      Olisikohan hellari . Nussittuna nukkuisit paremmin .

      • ikmnjuyhb

        Siinoli sentään jonkinlaista potkua. Pikkasta hienosäätö vielä flirttailutekniikkaan niin tulosta alkais syntyä.

        ”voinko liittyä seuraan ja halata teitä”

        Pöhhh.. aneemista...


    • pöyristynyt

      pöyristyttävää....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe