kokemuksia uponor unipipe?

vesivahinko

Meillä takuu meni umpeen ja heti puhkes vuoden sisällä kolme putkea!

11

1658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BauHerr

      Mistä väität puhjenneen? Putkesta vai liittimestä?

      Takuu on 2 v. Väitätkö tosissasi, että komposiittiputki on haljennut heti kahden vuoden jälkeen?

      En usko.

      Sen sijaan huonosti tehdyt liitokset voivat kyllä vuotaa. Sen uskon. Asentajan vika.

    • Tongithelpot

      Komposiitti on epäpätevien asentajien suosiossa, koska nämä eivät osaa käyttää pillejä.

    • vesivahinko

      Putkesta hajonnut. 10v takuu. Kuulemma ollut jokin viallinen erä mutta ei tämä meidän...

      • BauHerr

        Laita valokuva.

        Tuo on kyllä aika uskomatonta.

        Asennukselle saa yleensä 2 vuoden takuun.


    • putkimies46

      tuntuu uskomattomalta tietäen Uponorin laadun vika aiheutunut jostain muusta syystä

    • Puuhapetter

      Helmi on sama kuin se entisaikojen letku ja rautalanka.

    • Tero_Putkari_kaupunki

      Taas täällä joku putkipate vetää fantasiaa ja uskoo jo itsekkin kirjoittamansa. Itse olen asentanut 12 vuotta ja ei yhtään vuotaneita liitoksia tai putkia. Toisin kävi ystävälle, joka asensi jotain tuonti kamaa ja alle vuoden särkyi ensimmäinen liitin ja maksoi kaiken itse kun maahantuoja oli joku "pieni" hankala yritys. Asentaja liike onneksi osoitti suoraselkäisyyttä, mutta asentaa jatkossa vain suomalaisia Unipipe liittimiä seinään!

    • Anonyymi

      On niitä halkeamisia ollut komposiittiputkissa.
      Pex muoviputki on kestävämpää. Näkyviin jääneissä putkissa suosivat näitä valkopintasia komposiitteja mutta en laittaisi kun näitä halkeamisia on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Siellä komposiitissa on sisäpinta samaa PEX:iä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä komposiitissa on sisäpinta samaa PEX:iä.

        Juu, tuote olisi huippu, jos normaalipaksuisen PEX-putken päällä olisi vielä valkoiseksi pinnoitettu alumiini. Mutta eihän se noin mene.


    • Anonyymi

      Nii on mut se sisäkuori on aika ohut sitten ohut alumiini välissä ja taas muovi päällä. Naapurin mies juuri näytti alle 10 vuotta sitten asennettua komposiittiputken pätkää joka oli haljennut. Asennusfirma mennyt konkkaan eikä takuuta ollut. Alukerroksessa oli kuin olisi syöpynyt pari pientä reikää ja muovikuori oli pullistunut ja korkannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe