Ääliömäinen asikas

toimistonmirkku

Asiakas ilmoittautui katsastukseen, häneltä kysyttiin onko viimeisen kolmen kuukauden aikana mitattu pakokaasuja valtuutetuilla korjaamoilta. Hänelle kerrottiin katsastuksen ja pakokaasujen mittauksen hinnaksi .., ..€. Nythän alkoi Kulosaaren Puistotiellä asuva äkkinousukas huutamaan;
" TÄMÄHÄN ON TÄYTTÄ KUSETUKSEN YRITYSTÄ", ja löi pöytään alennuskupongin.
Ammattitaitoa kyseisessä tilanteessa vaadittiin; en ole selvännäkijä,( kommentit sitten ihan erikseen), enkä voi tietää bonuskorteistanne saatikka alennuslipukkeistanne yhtään mitään, ellette niitä esitä.
Että tälleen yritetään pärjätä, varmaan tulee asiakasvalitus kyseiseltä "HERRALTA"

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolluasiakkaanvika

      Joka kaupassahan tuputellaan ja kysellään onko niitä alennuksia jne. Kyllä sen kassan pitäisi tietää alennukset jos niitä on ja jos ei tiedä ottaa niistä selvää.
      Jos asemallanne on alennuksia tai mainoskamppanjoita, pitäisi niistä olla teillä tieto itsellänne. Ja jos ei ole. Millä tahansa itse väsätyllä tulostulapullahan teiltä sitä alennusta saa.

      • toimistonmirkku

        "eiollutasiakkaanvika" nimimerkillä on hiukan erikoinen tapa antaa palautetta kirjoituksestani; "Joka kaupassahan tuputellaan ja kysellään onko niitä alennuksia, jos niitä on ja jos ei tiedä ottaa niistä selvää", ja lisäsi vielä; "Millä tahansa itse väsätyllä tulostulapullahan teiltä sitä alennusta saa."Yes nyt taisi nimimerkille " eiolluasiakkaanvika " tulla ihan orkku, kun kritisoi toimistonmirkkua.Tarjouksia on lähetetty erinlaisille asiakasryhmille. Jos kysyisin alennuskuponkia kaikilta, saattaisi täyden katsastushinnan maksavasta asiakkaasta tuntua sitä "kusetuksen makua"; miksi joku saa halvemmalla.


      • Närhienmunat

        Mikään ei ole hyvin. Kysyt tai et, olet aina väärässä. Se on paree niin, ettei puhu tai kysele mitään alennuksista, ottaa vaan rahnat pois ja tarjouskupongeista tietysti antaa alennuksen.


      • eioolutasiakkaanvika
        toimistonmirkku kirjoitti:

        "eiollutasiakkaanvika" nimimerkillä on hiukan erikoinen tapa antaa palautetta kirjoituksestani; "Joka kaupassahan tuputellaan ja kysellään onko niitä alennuksia, jos niitä on ja jos ei tiedä ottaa niistä selvää", ja lisäsi vielä; "Millä tahansa itse väsätyllä tulostulapullahan teiltä sitä alennusta saa."Yes nyt taisi nimimerkille " eiolluasiakkaanvika " tulla ihan orkku, kun kritisoi toimistonmirkkua.Tarjouksia on lähetetty erinlaisille asiakasryhmille. Jos kysyisin alennuskuponkia kaikilta, saattaisi täyden katsastushinnan maksavasta asiakkaasta tuntua sitä "kusetuksen makua"; miksi joku saa halvemmalla.

        Kassan pitää tietää alennuksista, orkkua en saanut. Mutta jos sinut tapaisin, en asioisi toista kertaa konttorissasi. Olet ilmeisesti niitä asiakaspalvelijoita, jotka ajaa asiakkaat muualle.
        Kyllä mielestäni sinun kassalla pitää ne alennukset tietää. Me sinua kommentoineetkin olemme siellä kassalla suuremmalla alennusmäärällä ihmisiä palvelleet, hyvin nettiin itkemättä. Paljon suuremmalla asiakasmäärälläkin.
        Palataan asiaan taas 3 viikon päästä.


      • eoav

        Suomennan vielä vähän muualla käytyäni. Edellisessä työpaikassani oli 30 000 tuotetta päivittäin myytävänä. Kun asiakas antaa kuitin minulle ja kertoo hinnan olleen eri tai tarjouksen, josta kone tai minä en ole tietoinen.
        Mitä teen?
        a. itken nettiin ja väitän asikasta mulkuksi
        b. selvitän asian soittamalla osatolle ja jos en selvyyttä saa ohjaan asiakkaan info pisteen kautta, selvittämään asian häiritsemättä 12 muuta ihmistä jonossa kassalleni
        c. paskan hailee tästähän voi aina väsätä itkuvirsun nettiin, kun tuotteita on hyllyissämme 30 000.
        Olikos niitä tuotteita muuten katsastus asemmalla yli 150 ja jotain mainoskampanjoita ja jotain vaikeeta muistaa.
        Kun huomenna romuni vien vikalistaa hakemaan teenkin ihan itte sen lapun, et kattastus 3 egee, menee varmaan mun kaverillekin läpi, tuossa naapurissa....


      • A-ukko
        eoav kirjoitti:

        Suomennan vielä vähän muualla käytyäni. Edellisessä työpaikassani oli 30 000 tuotetta päivittäin myytävänä. Kun asiakas antaa kuitin minulle ja kertoo hinnan olleen eri tai tarjouksen, josta kone tai minä en ole tietoinen.
        Mitä teen?
        a. itken nettiin ja väitän asikasta mulkuksi
        b. selvitän asian soittamalla osatolle ja jos en selvyyttä saa ohjaan asiakkaan info pisteen kautta, selvittämään asian häiritsemättä 12 muuta ihmistä jonossa kassalleni
        c. paskan hailee tästähän voi aina väsätä itkuvirsun nettiin, kun tuotteita on hyllyissämme 30 000.
        Olikos niitä tuotteita muuten katsastus asemmalla yli 150 ja jotain mainoskampanjoita ja jotain vaikeeta muistaa.
        Kun huomenna romuni vien vikalistaa hakemaan teenkin ihan itte sen lapun, et kattastus 3 egee, menee varmaan mun kaverillekin läpi, tuossa naapurissa....

        köyhälle kaikki on kallista ja loispaskalle vielä enemmän.


      • katsurintoimisto
        eioolutasiakkaanvika kirjoitti:

        Kassan pitää tietää alennuksista, orkkua en saanut. Mutta jos sinut tapaisin, en asioisi toista kertaa konttorissasi. Olet ilmeisesti niitä asiakaspalvelijoita, jotka ajaa asiakkaat muualle.
        Kyllä mielestäni sinun kassalla pitää ne alennukset tietää. Me sinua kommentoineetkin olemme siellä kassalla suuremmalla alennusmäärällä ihmisiä palvelleet, hyvin nettiin itkemättä. Paljon suuremmalla asiakasmäärälläkin.
        Palataan asiaan taas 3 viikon päästä.

        Kyllä toimistonmirkku on oikeassa. Jos on asiakkaille erikseen kohdennettuja erityisalennuksia tarjottu, niin kyllä niistä pitää asiakkaan ihan itse pystyä kertomaan kassatapahtuman yhteydessä virkailijalle maltillisesti, eikä huutaen ja syyttäen virkailijaa kusetuksesta. Katsastajat ottavat myös nykyisin vastaan määräaikaiskatsastukseen tulevia asiakkaita ja hoitavat kassatapahtumiakin. Ei kukaan äkkinousukaskaan ole ääntänsä korottanut vastaavissa tilanteissa. Toimistonmirkuille on vain jotenkin helpompi purkaa tunteitaan, jos kaikki ei ole mennyt viimeaikoina ihan tuubiin.


    • omistaja-omistaa

      Nykyään kysytään "oletko omistaja?" Pitää ihan vittuillakseen vastata noin idioottimaiseen kysymykseen, että "olen, on montakin asuntoa, autoa, mökkiä ja firmaa". "Niin että onko s-etukorttia?"

    • womanthoughts

      Oletko selvännäkijä, et ole, vaimoni on. Hän näkee minut useimmiten selvinpäin, mutta hän osaa lukea myös ajatuksiani, valitettavasti. Joskus kuulen lausahduksen, älä edes suunnittele sitä.

    • sumutusta

      Laittakaa vi*** niihin alekuponkeihin myös se ettei sisällä pakollista pakokaasujen mittausta ja hinta myös sen kanssa, näin rehellinen katsastaja toimii!!!

      • tarjouskuponki

        Katsastaja on rehellinen, kuten myös toimistonvirkailija. Mitenkäs nämä alennuskuponkien kirjoittajat, pitäisikös mainita ehkä; "tämä kuponki on voimassa vain .......katsastusasemalla........, siihen ja siihen päivämäärään asti , esitäthän tämän kupongin ilmottauteassasi katsastukseen" jne. Ja isoilla kirjaimilla!!!


    • jäminki

      Kurja ammatti ja koko ala. Ja vielä huonommaksi koko ajan menee. Firma lähettelee tarjouskuponkirääpäleitä kertomatta siitä mitään asemien työntekijöille. Kaiken kukkuraksi ovat tarjoukset hämääviä. Päälle tulevista päästömittauksista niissä ei kerrota mitään. Tai jos kerrotaan, niin rivien välissä.

      Koko lantasanko kaatuu sitten asemien työntekijöiden päälle. Koko katsastus alkaa jo tiskillä varsin negatiivisissä merkeissä. Henkilökunta on ryöväreitä, kusettajia jne.

      Lisää löylyä tulee, jos rekisteröinti ei jostain syystä onnistu. Toimistovirkailija on silloin huora. Jos katsastus hylätään, on katsastaja mulkku.

      Kuka pirulainen noita hommia viitsii enää tehdä. Tehköön katsastusyrittäjät itse.

      • Jäminkille

        Taidan tuntea tuon jäminkin. Heitä on hyvin monella asemalla asiakkaana. Olet ollut katsastusasiakkaana useita vuosia. Hylkyjä on tullut alkuaikoina useasti ja olet polttanut totaalisesti hihasi useamman kerran. Vuosien varrella olet ymmärtänyt mitkä pelisäännöt pätevät; määräaikaiskatsastuksissa Trafin tekemät katsastuksen arvosteluperusteet, jääkiekossa, jalkapallossa, golfissa jne, jne, on omat sääntönsä.


    • htrthtrhtr

      Huipputarjoukset taas sitten kaukaa kun jälkitarkastusta sitten taatusti pukkaa pikkuvioista.

    • hetulamakke

      Aasit ja ääliöt pyörivät autokatsastuksessa. Sekä asiakkaat että työntekijät.

    • liikenneturha

      Kyllä lappuliisaa ja katsastusinssiä yhdistää yksi luonteenpiirre - psykopaatti.

    • eiollutasiakkaanvika

      no toimistomirkulle tahtoisin sanoa kaiken tämän jälkeen muutaman asian. Olen ollut muutaman vuoden asiakaspalvelutehtävissä useamman tuotepartikkelin firmassa. Opiskeluaikainen miesystäväni on nykyään menestyvän katsastusaseman omistaja, vaikka seurusteluaikanamme hän vasta opiskeli autoinsinööriksi.Olen kaikki nämä vuodet asioinut katsastus asemilla uutta oppien,vanhaa tutkien ja ymmärtänyt, että minun entinen mieheni on vain ihminen kaikkien niiden insinöörien rinnalla, jotka ovat silloista autoani tutkineet. Joten te ziellä toimistossakin oletta ihmisiä, katsureiden rinnalla omine vikoineen....

    • a-sikasi

      Olipa se oikea a-sika niinkuin otsikossakin mainitaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe