Auttakaa,en tiiä enää

Itkenjokapäivä

Tää tais tulla mutta en löydä enää. Kerron tän vähän lyhyempänä. 2 poikaa,mun poikaystävä ja uus poika. Oon ollu yhes poikaystäväni kans tasan 8 viikkoa. Tutustuin just n.viikko sit uuteen poikaan. Juttelen uuden pojan kans useemmin ja enemmän kuin mun poikaystävän kanssa. Kaikki me kolme asutaan eri paikoissa,mut nähdään silti. Menen poikaystäväni kans samalle luokalle ja uus poika menee ihan eri kouluun. Mulla ja 'uudella pojalla' on tosi paljon yhteistä,ja tiiän sen verran mun tunteista,että olen ihastunut,ainakin vähän. Mut en ole nähny mun poikaystävää pariin viikkoon,enkä tiedä mitä tunnen sitä kohtaan. Jos sanon mun mielipiteen jostain,nii se on sen mielestä ihan hyyi,mut uus poika on mun kans samaa mieltä. Se 'uus poika' tietää et mulla on poikaystävä,mut on silti jatkanu mulle jutteluu. Mitä mä teen? Otanko asian puheeksi poikaystäväni kans? Entä uuden pojan kans? Apuaa

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfsdfsdf

      Mitä väliä mitä teet? Lasten leikkiähän tuo teidän touhu selkeästikin on.

      • Itkenjokapäivä

        Sitä väliä,etten haluu loukata kenenkää tunteita. Eikä kyllä ole lasten leikkiä. Oli varmaa sit vika kerta ku tuun pyytää apuu mistää. Kaikki muutki asiat iha paskana.


      • wanhus

        Voi näitä 9-vuotiaiden hiekkalaatikkosuhteita...


      • Itkenjokapäivä

        Voi perkeleen vittu voisitteks te oikeesti yrittää auttaa!? Tällä hetkellä kaikki asiat kusee alle! Olis kiva saada ees yks asia mun elämäs kuntoo. Toivon et täl palstal on viel niit hyväsydämisii ihmisii jotka edes yrittää auttaa,eikä oo sellasii paskiaisii jotka vaan dissaa. :'(


      • dsffsdfds

        "Eikä kyllä ole lasten leikkiä."

        No ei, ei missään nimessä. :D 8vko yhes ja ei oo nähty 2vkoon ja vko sitten ilmesty uus ihastus. Kuulostaa aika vakavalta, millon tanssitaan häitä?

        Faktan kertominen ei tee ihmisestä paskiaista, tämänkin ymmärtäminen tulee sitten iän kanssa.


      • Itkenjokapäivä

        Ei olla nähty kahteen viikkon ihan vaan siks ku asutaan eri paikois eikä paljoo kyytei saa,koska vanhemmat koko ajan töissä. Viikko sitten menin yhteen viikon kestävään tapahtumaan ja tutustuin siellä tähän 'uuteen poikaan'. Ja yrittäkää jo vittu pliis ymmärtää etten oo mikää "9vee pikkulapsi hiekkalaatikolla". Mulla on ikää. Ja tiiättekö,et mun itsetunto on iha maas eikä tää paranna sitä yhtää.


      • jlkjlkjlk

        Miksi sitä vittua pitää tunkea jatkuvasti noihin viesteihin, luulisi että asian saisi sanottua ihan kiroilemattakin. Noita kuvioita kun katsoo mitä kerroit avausviestissä, niin aika pirun vaikea uskoa, että olisit kovin paljoa yli 9v.


      • Itkenjokapäivä

        Anteeks ruma puhe,mut ei ilmeisesti vaan meinaa mennä jakeluun,et en oo mikään 9v. Mul menee kirjaimellisesti KAIKKI asiat niin huonosti,et voimasanoja tulee herkemminkin. Kävin tiistaina lääkärissä,ja mulle todettiin masennus. Tää ei auta yhtään mitään. Mul ei oo ketään tukemassa mua missään asiassa,joten voisitteko olla kilttejä ja yrittää auttaa,tai jos ei oo mitään hyvää sanottavaa koko asiasta nii olkaa hiljaa....


    • puhuminenauttaa

      Eiköhän se kannata istua alas ja miettiä mitä hyvää on poikakaverissa, mitä hyvää toisessa pojassa. Ja miettiä myös huonot puolet. Ja puhu molempien kanssa myös, puhumalla asiat selviää paljon helpommin ja todennäköisesti et loukkaa ketään.

      • Itkenjokapäivä

        Kiitos. Löytyyhä näitäki jotka haluu auttaa,tuntuu et mul ei oo ketää :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe