MITÄ TEEN!!

14_tyttö

VAROITUS PITKÄ TEKSTI!
Eli oon 01 syntyny tyttö joka on ihastunu 00 ikäseen poikaan,(olin yötä kaverillani silloin)olin nähnyt hänet eli tämän pojan useamman illan ajelemassa mopolla kavereittensa kanssa ja hän oli useamman kerran ajanut hyvin läheltä minua ja katsellut minua vähän väliä (niin yksi kaverini oli nähnyt) sitten eräänä iltana tämä poika oli taas ajelemasaa ja sitten kun kävelimme ohi niin tämä poika rupesi seuraamaan ja tuli ajamaan mopollaan jalkakäytävälle minua kohti käsi pystyssä (säikähdin kyllä silloin, että aikooko toi lyödä minua vai mitä

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14_tyttö

      Tämä taisi jäädä vähän kesken...
      Eli sitten sinä iltana lähetin hänelle moi kikissä ja aamulla keskustelimme. Sitten 4 päivän ajan juttelimme whatsapissa ja tapasimme ja olimme pelaamassa jalkapalloa. Silloin en ollut varma tunteistani mutta sitten eräänä iltana hän kertoi ihastuneensa minuun ja pitävänsä minua fiksuna ja kauniina jne. Silloin vaan tajusin pitäväni hänestä myös. Sitten viimesenä päivänä tapasimme viimeisen kerran ja annoin hänelle pusun(hän oli pyytänyt sitä) sitten keskustelimme viikon ajan mutta parin viikon päästä kun ilmoitin olevani kaverillani(asumme 30min ajomatkan toisistamme) ja kysyin halusiko hän tavata niin hän vastasi ettei ehdi, ajattelin silloin vain etten tee tästä isompaa numeroa jos hän ei ehdi nii sitten ei (vaikka tämä sattui paljon sillä olin odottanut innolla näkeväni hänet) mutta vikkot kuluivat ja me juttelimme vähän väliä. Sitten eräänä päivänä tajusin hänen viestinsä väärin ja siinä syntyi riita, sovimme kumminkin ja lähettelimme sydämmiä jne. Sitten parin viikon kuluttua menin kysymään ihan tyhmiä häneltä ja kadun että kuuntelin silloin kaveriani. Ja meillä oli taas riita ja silloin tämä poika sanoi pitävänsä minusta vain kaverina, ja nyt en tiedä mitä tehdä!!! Kadun hirveästi niitä tyhmiä riitoja ja haluisin että kaikki olisi niinkuin ennen!! Olen vaan nii kyllästynyt poikiin jotka esittävät välittävänsä. Miten minä edes pystyin ajatella että joku tuollainen mahtava ihminen tykkäisi jostain tällasesta idiotista jolla ei ees oo ku yksi kaveri... Pliis auttakaa mua, miten saisin taas kaikki korjattua??

    • Käytät aika paljo sulku merkkejä :3. No mut siis kysyt et mitä teit väärin ja et miks vaan kaveri ja kyl sä tiiät... Ps. Mistä kaupungista oot?

      • 14_tyttö

        Oon Teerijärveltä.
        Ei oo kaupunki....


    • 20prossaa

      Ei auta kuin hyväksyä se että 80% pojista on itsekeskeisiä kusipäitä joilla on tyttöä ajatellessa pelkkä pillu mielessä, ja jos ei sitä saa niin tyttö hylätään saman tien.
      Olen itsekin poika ...
      Mutta kuulun siihen 20%.
      Onks sulla kik?

      • 14_tyttö

        Ei tää tyyppi vaan vaikuttanu semmoselta, tyhmä ku menin luottaan siihe...
        On mull kik...


    • ghggvg

      80% pojista on tytön nähdessään pelkkä pillu mielessään.
      Julma totuus.
      Onks sulla kik?
      -se 20% kuuluva.

      • 14_tyttö

        Niimpä kai... On mull kik...


    • Poika00-00

      Nää jotka tääl pyytää kikkii on oikeesti niitä pillun metsästäjii.
      Mut jos haluut olla sen pojan kaa enemmä ku kaveri nii meet puhuu sille uudestaa wapis ja jos se kyselee sulta kaikkee (kannattaa eka kysellä jotai) tai miten toimitkaa, ja ku ootte jutellu jonku aikaa nii kerrot sille että sul on viel tunteit sitä kohtaa.

      • 14_tyttö

        Joo aattelinki samaa siks en oo antanu kikkii nille, onnex tääl on joku järkevämpi ihminen.
        Okei, kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe