latex sairaanhoitaja lypsää

ihiiminen

Itsellä ny ei ollu ongelmaa vaimon kaa ongelmia ruveta latex leikkeihin siinä tuli keskustelua et mikä ois sellanen kiihottava tapa seksissä nii Siinä meni jokunen viikko noi vaimo kysäisi et kiinnostaisiko latex leikit. Noh mää menin nettiin ja kattelin latex kuvia jonka jälkeen menin sanomaan et tollaset latex sairaanhoitajan hoidot vois kiinnostaakki emäntä sit sano et jos hän hankkii puvut nii sie hankit tarvikkeet nii ruvetaan harrastamaan.ja kaks ja puol vuotta ollaan jo leikitty iltasin vaimo vetäsee semmosen turkoosin värisen sairaanhoitajan puvun päälleen ja laittaa meitin hoitopöydälle siteisiin ja pesee ja rasvaa mun peniksen sit kytkee lypsykoneen käyntiin ja laittaa koneen imemään mua ja välillä saattaa laittaa meitin rintakehään sellasen rintojen suurennus p umppun imukupit imemään et mun muka rintojakin pumpattaisiin mut ei sillä oo juurikaan merkitystä ku se ottaa ne pois noi puolen tunnin jälkeen mul ei oo niitä kohoumia mitä pumppu mulle teki ja sit ku vaimo on mua pilannut ja ynm hoitanu se sammuttaa lypsykoneen ja vapauttaa mut siteistä sen jälkeen se riisuu ittensä sermin takana ja vetää kylpy takin päälle ja meenee mun kaa meijän vanhaan navettaan jos ei enää oo ollu lehmii 4 vuoteen käy karja keittiös pukeutumas sellaiseen kumiseen hucow pukuun jossa on pillin ja rintojen aukot sit mennään lupsyasemalle ja mie kytken hänet mahalleen semmoiseen makuu laverille jossa on rannoille kaks reikää jonka jälkee laitan lypsykoneen käyntiin ja imemään hänen utareitaan sit vähän kirstu kyrpää ja lypsettävää lehmää nussimaan.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        67
        3099
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2781
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2578
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2568
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2436
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2285
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        210
        1703
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1667
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        36
        1515
      10. Dear mies,

        Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
        Ikävä
        18
        1386
      Aihe