Mistä aloittaa keskustelu?

eiprofiilitekstiä

Mistä aloittaa keskustelu naisen kanssa joka ei profiilissa kerro paljon itsestään, hyvin vähän tietoja joten miten hänelle voi persoonallista viestiä lähtä kirjoittamaan...? Mitä asioita olisi hyvä mainita viestissä hänelle? Millaisilla kysymyksillä keskustelun voisi aloittaa, mikä myös voisi jatkua pidempään?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clio2014

      Aloittaisin kysymällä mitkä asiat naista kiinnostavat, harrastuksista, elämän tilanteesta jne. Mitä hän odottaa deittailulta ja mistä asioista on halukas keskustelemaan kanssasi. Kerro myöskin omista harrastuksista jne. Samoin miksi olet päättänyt kirjoittaa juuri Hänelle! Minä ainakin vastaisin, jos saisin tämän tyyppistä viestintää.

      • 13plus13

        "Samoin miksi olet päättänyt kirjoittaa juuri Hänelle!"

        Tämä pitäisi omassakin päässä selvittää. Miksi olen päättänyt kirjoittaa juuri tyhjälle profiilille? :D


      • 13plus13 kirjoitti:

        "Samoin miksi olet päättänyt kirjoittaa juuri Hänelle!"

        Tämä pitäisi omassakin päässä selvittää. Miksi olen päättänyt kirjoittaa juuri tyhjälle profiilille? :D

        Ihan samaa ajattelin. Miehet kun eivät ole niin pinnallisia, että pelkkä kuva riittäisi herättämään mielenkiinnon.. eiku... ;D


      • Niiihn
        13plus13 kirjoitti:

        "Samoin miksi olet päättänyt kirjoittaa juuri Hänelle!"

        Tämä pitäisi omassakin päässä selvittää. Miksi olen päättänyt kirjoittaa juuri tyhjälle profiilille? :D

        Ei se profiili nyt yleensä ihan tyhjä ole, profiiliteksti puuttuu, muuten on kyllä listattuna mistä pitää ja ei, mutta ei se paljon auta.


      • Jännääelämää
        helka kirjoitti:

        Ihan samaa ajattelin. Miehet kun eivät ole niin pinnallisia, että pelkkä kuva riittäisi herättämään mielenkiinnon.. eiku... ;D

        Sama se on naisilla, vielä pinnallisemmin kun pitää käydä selkeästi kuvasta ilmi että mies on rikollisen komea jännämies, jolla on rikoshistoriaa ja säpinää tulevaisuuttakin varten.


    • 13plus13

      Miksi lähestyisit naista, josta et tiedä oikein mitään ja joka ei mitään itsestään kerro? Tarkoitan siis, että mikä sellaisessa saa sinut kiinnostumaan?

      Luultavasti tyhjät ja lähes tyhjät profiilit on sellaisten naisten, jotka kirjoittavat mieluummin valitsemalleen ihmiselle kuin odottelevat muiden avauksia.

      • vainjännille

        Eli vain jännämiehet saavat lähestyä, on se prkl...


    • yksikaksikolmeneljäviisi

      Eniten ihmettelen kun muuta venäläinen 47-49 vuotiaat naiset laittavat että haluavat perustaa perheen,kait ne suomalaiset kullipäät menevät vipuun luulevat että omia lapsia tietenkin,vaan toisin käy saat liutan valmiiksi mukana......

    • äläteealoitetta

      Jep, noin se minäkin päättelin kuin nim 13plus13 että oli monella naisella mitäänsanomaton profiiliteksti ja vielä kuvattomanakin oli ettei itse edes viitsinyt aloitetta tehdä mutta kun itse olin tehnyt hyvän profiilin miehenä niin nämä naiset laittoi aktiivisena aloitteita ja valitsivat keille laittoivat ja jäi ne turhat seksinvonkaaja viestit vähemmälle ja monta hyvää helmeä löytyikin ja treffeillekkin pääsin mutta johtiko se pidemmälle....
      Kyllä muuten suomalaisnaisetkin 47-49 osas tuota lapsikorttiakin vetää esille mutta se on eriasia kun realistisesti ajattelee...oli muuten eräs 45nainen jolla jopa viisi lasta ja kuvienkin perusteella taisi kaikilla olla eri isä ja mahdollisuutta antoi tämäkin mutta aika ylimielisestikkin minuun suhtautui vaikka asiallisesti kirjoitin ja lopulta blokkas minut ja en menettänyt siinä mitään.

    • eiprofiilitekstiä

      Ei se profiili siis tyhjä ole! Profiilitekstiä ei ole, jonka pohjalta olisi helpompi lähestyä ja kirjoittaa omaperäisempää viestiä, luetteloiduista kiinnostuksen kohteista ja harrastuksista ja muista profiili tiedoista kun on vaikea keksiä keskustelun aihetta, joka ainakaan pidemmän päälle jatkuisi...

      T. Aloittaja

      • 1234567890987654321

        Itse olen aina sanonut tyhjäksi nimenomaan sellaisia profiileja, joista puuttuu profiiliteksti - siis se vapaa kuvaus itsestä.

        En kuitenkaan voi puhua toisten puolesta.


      • Haahuiija

        Onko sinulla jotain yhteistä sen naisen kanssa esim.harrastusten tai kiinnostuksen kohteiden suhteen? Jos ON, niin silloinhan voi aloittaa mainitsemalla teillä olevan yhteistä jossakin asiassa. Ensin kun olet esitetellyt itsesi ja kertonut lyhyesti jotain.
        (jos on kattava profiiliteksti, voit heittää et "käy kurkkaamassa ja vastaa jos kiinnostus heräsi. Tuolla tavoin minulle on muutama mies todennut ja se oli mielestäni fiksua :) )

        Monet nyt toivoo, että kumppanin kanssa olisi jotain yhteistä. Sama harrastus tai vaikka leffamaku. ;) Jos ei mitään jutunjuurta keksi toisen asioista niin onkohan fiksua edes aloitetta pistää? Selvästi kun kuva ja perustiedot ovat riittäneet herättämään mielenkiinnon mutta.. Se nyt harvemmin riittää naisille.

        Jos ei oikein osaa itsekään kertoa miksi kiinnostui toisen profiilista (muuten kuin kuvasta, toki löytyy naisia joille on tärkeää se ja silloin se kannattaa ilmaista heti) niin on heikot mahdollisuudet saada takaisinpäin vastausta. Enkä ihmettele.


    • hhhhhgh

      Tyhjille profiileille tai kysymällä selviää profiileille ei kannata laittaa viestiä. Jos ihmistä ei kinosta panostaa esitelyyn, ei hän mitään etsikkään tai on kelvoton.

    • N49

      Jos nyt tosissaan nettideittailee niin kyllä siellä profiilitekstikin on. Suurin osa näistä nettideittailijoista siis naisista ja miehistä taitaavat vaan kokeilla omaa "markkina-arvoaan" - tai -vetovoimaa. Ja sittenhän on nämä itsensä kauppaajat ja kumma kyllä tuntuvat olevan noita ei-suomalaisia pääasiassa, mutta onhan se hyvä että tarjontaa on sitä kaipaavalle.

      Itse parissa nettideittipalvelussa olleena totesin koko touhun täysin turhaksi.

    • Kerrankossitä

      Profiili jossa on vain vähän kertomusta itsestä on tuhoon tuomittu yritys estää vääjämätöntä tapahtumasta. Eli siitä ei voi kerta kaikkiaan syntyä yhtään mitään.
      Himinen joka ei kerro itsestään on jollakin tavalla vastaan koko touhua eli hyvin skeptinen käytännössä. Sen voittamiseen tarvittaisiin jotain ylimaallista tapahtuvaksi joten hukkaat vain aikaasi, tai mikäs siinä jos aikasi ei merkitse sinulle mitään.

      Olen selannut näitä profiileja paljon ja kyllähän niissä se kerrotaan se kaikki tarpeellinen mitä tarvitaan tietää, pitää vain osata tulkita niitä. En kirjottaisi sellaiselle profiilille mikä ei kiinnosta minua, ei edes siinä mielessä kun ei ole parempaakaan tarjolla.
      Se on nähty mitä siitä seuraa, ei yhtään mitään.
      Kiinnostavia profiileja, minua kiinnostavia profiileja olen löytänyt tasan nolla. Hyvin sopusuhtainen hiukan ovaali nolla. Kirjoitteleppa sitten siinä jollekulle joka ei kiinnosta ollenkaan. Yritäppä saada kiinostus heräämään. Kuin kuolleille juttelisi. Onhan se yksi taikuri kuolleen herättynyt henkiin tosin, mutta ei se minua niin hirveästi vakuuttanut. jos sydän pari sykäystä tekee ja sitten sammuu ei se kovin ihmeellistä ole.
      Onnea vaan sitä vähintäänin tarvitset. Ja kaiken mahdolisen avun tarvitset jos kuvittelet että saisit taiottua näistä puoleensavetävän kumppanin itsellesi.
      Sinuna vielä miettisin vielä uudestaan josko joku muu nainen voisi olla parempi vaihtoehto sinulle.
      Katsoppa vaikka nakudeitit niin pääset monien naisten mieleen vähän syvemmälle. No kyllä miestenkin jos niistä olisit kiinnostunut.
      Kyllä se sellainen sekametelisoppa on siellä päässä, että jos heti unohdat sen miettimisen kuinka saada naisen kiinnostus heräämään kirjoittamalla heille jotain nasevaa on väärä lähestymistapa. Naiset on paljon yksinkertaisempia kuin saattaisi olettaa. Ja hyvä niin koska eihän tässä maailmassa solmittaisi yhden yhtäkään suhdetta jos se perustuisi johonkin meitä suurempaan yhtälöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe