Miten selviän huomion hakuisesta ihmisestä?

btrvedcws

Moikka kaikille!

Olen perus introvertti. En ole niin ulospäinsuuntautunut. Pystyn aina puhua työasioista kuitenkin. Pyrin olemaan aina reilu työasioissa. Kuitenkin mulla pientä erimielisyyttä yhden ihmisen kanssa.

En ole maailman paras tapa tervehtimään kaikkia ihmisiä, koska viihdyn aika paljon omalla mukavuus alueella. Tämä ihminen nauttii olla huomion keskellä. Jos häntä ei heti moikata, niin hän sitten kiukkuisena tervehtien yrittää saada mun huomioita.

Olen huomannut että hän on saanut muitakin ihmisiä inhoamaan mua.

Hän ei vaan ymmärrä että ihmiset on vaan erilaisia.

Olisko mitään vinkkejä teiltä???

15

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työhelvetti

      Tappamalla !Mitään muuta keinoa ei ole sillä hän järjestää sulle potkut ton takia.Olet hänelle punainen vaate koska et suostu hänen metkuihinsa.Yksi tapa työpaikkakiusata on pakottaa toinen epämukavuusalueelle sillä introverttiä kohdellaan työelämässä kuin paskaa

    • btrvedcws

      "Tappamalla" Onko ihmiset oikeesti näin vitun idiootteja???

      • työhelvetti

        Taidat itse olla se suurin idiootti kun luulet että saat homman loppumaan järkevillä konsteilla!Narsisti kun ei 3 vuotiaan ajattelukyvyllä varustettuna ymmärrä tekevänsä väärin.Olet narsistin silmätikku ja hän ei jätä rauhaan ennenkuin olet saanut potkut tai tuhonnut elämäsi.Et saa apua keltään kun muut eivät halua joutua myös kiusatuksi.


      • työhelvetti

        Koita nyt jo hyvä ihme ymmärtää että hyvät ihmiset voittaa pahan vain elokuvissa.Toista se on realiteetissä paha jatkaa toimiaan kunnes joku pysäyttää hänet lopullisesti.Tai on vielä yksi vaihtoehto vaihda työpaikkaa saatat selvitä ilman tappamista


    • btrvedcws

      Mä en ryhdy pelkuriksi! Enkä tapa ketään ellei oma henki jollakin lailla uhattuna. Kyl mä mielummin moikkaan, niin pääsen helpommalla.

      • työhelvetti

        Heh heh ja luulet että moikkaamalla kaikki on hyvin.Mun kohdalla tämmöinen ihminen usutti koko työyhteisön vaatimaan tervehtimistä ja ahdisteli vapaa-ajallakin.Usutti naapurit kimppuuni ja koko kylän.Sitten järjesti potkut ja alkoi ahdistelemaan järjestelmällisesti.Nyt tuntemattomat on jatkuvasti vailla tervehtimisiä vaikka en ole ollut kohta 2 vuoteen työelämässä.Ilmeisesti tämmöinen mitätön huomionkipeä ihminen on niin vailla hyväksyntää että ottaa likaiset konstit käyttöön.Eilen menin syvälle metsään retkelle ja varmaan 5km lähimpään asumukseen ja eikö jotkut saatanat tullu sinnekin vaatimaan tervehtimisiä ja lässyttämään tikusta asiaa ynnä opettamaan kuinka grillataan makkaraa.siis ihan tuntemattomat ihmiset alkaa komentelemaan.Ilmeisesti muut ihmiset pitää tappaa jos haluaa oikeudenmukaista kohtelua?Mun elämä ei ole kiinni siitä jos tervehditään mutta mitättömien ihmisten elämä on!Ilmeisesti mun elämä piti tuhota kun 100 muuta työyhteisön jäsentä ei riittänyt tervehtijöiksi.
        Tämä ihminen kiristää mua vissiin lopun elämääni.Ainoa mitä täm,ä ihminen unohtaa on että kohteli mua kuin paskaa töissä vuosikausia ja oli sitten vailla tervehtimistä ja teki minusta kiusaajan.Ei auta muu kuin ryhtyä raivaamaan muita tieltä jos aikoo pärjätä elämässä


    • btrvedcws

      "Usutti naapurit kimppuuni ja koko kylän" jollakin on tainnut mielikuvitus mennä liian pitkälle.

      • työhelvetti

        Kiusaajani käytti just samoja sanoja kun usutti työyhteisön kimppuuni joten olet itse kiusaaja nyt vasta hoksasin!


      • työhelvetti

        ja kaikenlisäksi et ole introverttiä nähnytkään


      • KaikenmaailmanTappauksia

        Repesin tuolle "tappamalla" kommentille, koska vaikka mitä ilmeisemmin ja toivottavasti se oli vitsi, niin siinä on totuuden perä. Noista sairaista tapauksista ei eroon pääse. Niinkuin joka stanan lärviä joka eteen päivän aikaan ilmaantuu pitäisi tervehtiä, ja sama huomenna uudestaan... Ihmisellä on vapaa oikeus olla hiljainen/asiallinen. Puhutaan asiallisesti silloin kun on asiaa, ei työ"kavereiden" kanssa tarvitse yrittää teeskennellä mitään muuta kuin on. Olen riittämiin nähnyt jo tähänkin ikään 34v. mennessä kaikenmaailman kaksinaamaisia tyyppejä jotka teeskentelevät välillä myönteistä ja empaattista mutta todellisuudessa ovat narsisteja/psykopaatteja ja/tai muuten vaan mulkkuja, miksei voisi olla vain asiallisia ja unohtaa muut teatterit.


    • työhelvetti

      Olet pahimman luokan narsisti joka esittää introverttiä ja paljastuit yhdestä jutusta kun tarkemmin luen aloitustasi!Ne jotka on oikeasti joutunut kiusatuksi joutuvat mitätöidyiksi sunlaisten takia.

    • btrvedcws

      En pidä itseäni narsistina. Tuntuu ettet tainnut mun kommentista tykätä. Ei ollut tarkoitus loukata, mutta on älytöntä ajatella että koko kylä/maailma on itseään vastassa jonkun ihmisen takia. Tuolla tavalla tulet hulluksi.

      • työhelvetti

        Jos olet kerran traumatisoitunut narsistista kaikki ihmiset joilla on narsistisia piirteitä ovat uhkia riippumatta siitä tunnetko heidät vai et.Tunnistat narsistin loppuikäsi kokemuksesi perusteella ja alat varomaan tietynlaisia ihmisiä.Mutta minun tapauksessa narsisti keksi semmoisen hyvittelyn että kun mahdollisimman moni ihminen huomioi minua niin asia on korjattu. (tietenkin hänen mieleisensä ihmiset,hänen kaverinsa ,ym tutut).Eli hän pitää minua samanlaisena kuin itseään ja auttaa mua samalla tavalla kuin haluaisi itseään autettavan.siis ihmisiä vailla tarkoitusta ympärille hössöttämään joista et edes itse ole kiinnostunut.narsistille toimii miljoona ihmistä mutta ei introverteille jotka ovat tarkkoja siitä kuka kelpaa.
        hän ei käsitä sitä että vain ihminen joka ymmärtää introverttiä kelpaa ja narsisti on kaikkein ymmärtämättömin


    • työhelvetti

      En käsitä mitä minussa on sellaista ettei narsisti voi jättää rauhaan?kun en itse näe hänessä mitään??Osaa kyllä olla niin maan pirusti haitaksi

    • Älä_vaan_tervehdi

      Älä vaan tervehdi. Jos se jotain tiuskasee, niin älä välitä. Ei se mitään potkuja sulle saa. Ei työelämässä kaikki toisiaan välttämättä tervehdi. Tärkeintä on että saat työt hoidettua. Jos se alkaa sua ahdistelemaan, sanot suoraan että tuo on sua kohtaan todella kuormittava ja pyydät vaan häntä lopettamaan. Kaikkia ihmisiä ei ole pakko miellyttää. Työpaikalla tärkein asia on työ. Joskus tulee kyllä vastaan niitä jolle ei vaan hissi kulje ihan ylös asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe