mä oon seitsemännessä taivaassa

hdidnid

Oon 14 v tyttö ja oon tosi rakastunut kaukana asuvaan poikaa joka on 15.
on itsekkin aika ihastuneen näköinen ja tulee usein mopollaan siihen ihan pihan viereen ajamaan sillä (ASUU MAALLA mun mökin vieres)
aina kun lähen sisälle se lähtee myös sisälle tai pois ja kun tuun takasin se tulee myös.:)
Joskus aamuisin se tulee sil mopol kattoo et oonko pihal ja mä katon ikkunan reunasta ja nään et se kattelee et mis oon,niin luulen et se on ihastunu tai rakastunu.
Mun mummo meni kerran puhuu sen äidille et mä tykkään tästä pojasta ja tää poika oli vaa hymyilly ja läjti taas mopoilee mun luo,vaikka se tulee siihen ajaa niin se ei uskalla puhuu ku se ja mä ollaa nii ujoi.
Mut oon 100prossaa varma et se on ainaki kiinnostunu musta.
ollaa tunnettu 2viikkoo sen jälkee kun synnyin.
Mitä mun pitää tehä oon lähettäny rakkaus kirjeitä mutta mun mummo vaa sanoo et älä anna sille sellasii koska se lukee ne ja näyttää kavereille sit ne nauraa.
En oikein usko mummoani koska ei rakastunu tee sellasta.
Mut ku mun mummo kerto sen äidille siitä jutusta nii mä pyörin talon ympäri miljoona kertaa ja meikkasin kayheesti ja pesin hampaat 3kertaa ja laitoin kauheesti hajuvettä sinä päivänä ja puin kauniisti kaiken varalta.
Oon nyt syyslomalla menos taas sinne ja jännittää sikana et mitä mun pitää tehä.valitsin mielummin tämän matkan mökille kuin matka koko suvun luo koska en halua olla eroasa tästä pojasta koska oon noii rakastunu

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OneBoyFromTampere99

      Se mitä seuraavaksi kerron voi olla jo miljoona kertaa kuulemasi klisee mutta kerro ihastuksestasi pojalle ja katso yksinkertaisesti mitä käy? Tekstin suhteen veikkaan että on vähintään 90% mahdollisuus että päädytte parisuhteeseen, ja jos se loppu onkin se toteutuva niin se on sitten yksinkertaisesti jo todella todella huonoa tuuria.

      • hdidnid

        Kiitos sain tuosta itseluottamusta ja toivoa on nyt taas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe